Dat moet haast wel met twee zulke verschillende stijlen van leidinggeven.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:39 schreef DaafAzuil het volgende:
ik gok dat er een enorme rivaliteit gaat ontstaan tussen Jack en die opper-vrouw van die 2e groep (hoe heet die ook alweer?)
Ik vraag me af of dat waar is... Des te frappanter dat haar karakter in de flashbacks ook om geld aan het zeuren wasquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wel raar eigelijk, dat net die actrice die Shannon speelt om meer geld gaat zeuren. Als ze enige realiteitszin had wist ze dat ze ten eerste een redelijk oninteressant personage was en ten tweede helemaal niet zo populair bij de kijkers. En daardoor dus heel makkelijk uit de serie te schrijven.
Dat wat waar isquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:22 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat waar is... Des te frappanter dat haar karakter in de flashbacks ook om geld aan het zeuren was
Dat ze meer geld wou voor d'r rol in de serie.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat wat waar isDat ze om geld zeurde of dat ze daar geen reden voor had.
Het ging om het blaadje Metro, niet het topic.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:45 schreef DaafAzuil het volgende:
jezus, kan niemand "USA" lezen in de topictitel?? wat nou spoilers?
Pff, gister drukste dag in maanden gehad, geen enkele mogelijkheid om Lost te kijken.. Maar vandaag welquote:Op donderdag 10 november 2005 13:06 schreef TC03 het volgende:
Saaie aflevering weer, op het einde na. Pfff...
Ah, dat las ik ff verkeerd, en idd stuf, aangezien het hier nog moet eindigenquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:54 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Ik heb het niet over dit topic, maar over de Metro (het krantje). Er stond iets van "Maggie Grace (Shannon Rutherford) komt niet meer terug in Lost. Wil je weten waarom? Blijf kijken!"
Duh ..je had die kontneukende drugssnuivende afrikaan in Oz is moeten zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:50 schreef kwakveense het volgende:over de dood van shannonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
Inderdaadquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:38 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Duh ..je had die kontneukende drugssnuivende afrikaan in Oz is moeten zien
Ah, maar Sawyer vond ik vanaf het begin al geweldigquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:32 schreef RemcoDelft het volgende:
Sawyer was in het begin ook gruwelijk irritant... Misschien is Anne Lucia dat straks ook nog wel
Wat bleef naar achteren staan??quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:43 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
want de slide bleef naar achteren staan)
ey dat teken heb ik ook gezien op de staart van die haai. Episode 1 of 2 van seizoen 2 volgens mijquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:21 schreef Symer het volgende:
Om nog even terug te komen op dit plaatje en de theorieën die ik daarop baseerde in het vorige topic,
1 van de schrijvers heeft gezegd dat het toeval is en dat vlucht 815 geen Dharma vlucht was...
Dacht ik eindelijk antwoorden te hebben..., niet dus.
'You're a shrink? Maybe you oughta talk to my shoulder'quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:29 schreef Captain Pervert het volgende:
"I'm a clinic psychiatrist."
- "Great, you're gonna talk to my wound?"
En dit is al uitvoerig besprokenquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:11 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ey dat teken heb ik ook gezien op de staart van die haai. Episode 1 of 2 van seizoen 2 volgens mij
wat ik trouwens ook wel raar vond was toen Jin en Ecko bij dat riviertje zaten. Die ecko kijkt opeens op alsof hij wat hoort, en zegt daarna iets wat ik niet goed heb verstaan en loopt vervolgens weg. Precies op dat moment komt Michael aan lopen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:33 schreef Molluck het volgende:
Goed gezien van die wond, ik had verwacht (gehoopt) dat Shannon dood zou gaan door the Others, dit lijkt er al wat meer op. Mr. Ecko liet Jin het lijkt van een van de survivors zien die door the Others was gedood en dat was ook behoorlijk bloederig...
Ik ben benieuwd wat die manier van vertellen wordt. De beachgroep zeg maar werd dus verteld door die flashbacks, op welke extreem boeiende manier kunnen ze het anders doen met die "tailies"?
Het bovenste deel van het pistool stond naar achteren. Als een pistool een kogel afschiet schiet de bovenkant heel snel naar achteren en weer terug, uit de opening die dan ontstaat wordt het omhulsel van de afgevuurde kogel geschoten. Als dat deel naar achteren blijft staan na het schieten betekent het dat er geen kogels meer in het magazijn zitten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |