SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw domheid is amper met woorden te beschrijven, dus ik ga het niet eens proberenquote:Op donderdag 10 november 2005 18:11 schreef FOKke-H het volgende:iedereen die zeurt is gewoon te kritisch en heeft te hoge verwachtingen. ja als je 3 weken lang elke dag zit te wachten dan valt ie wel tegen ja.. neerddsss
Dat is inderdaad wel de meest vervelende conclusie die je kan trekken.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:12 schreef kastanova het volgende:
je zou een aflevering over kunnen slaan zonder daadwerkelijk iets bijzonders te missen
Inderdaad!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:10 schreef pfaf het volgende:
Niet echt verheffend deze. Ik schrok het meest toen die grote donkere met z'n kapmes voor de camera langs sloeg.
Viel me ook al op, jammer. Ze moeten dit seizoen gewoon het laatste seizoen maken, en dan met een spetterende finale.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:12 schreef kastanova het volgende:
Het gaat steeds meer de doorsnee, slaapverwekkende Zuid-Amerikaanse soapserie kant op; geen boeiend plot, je zou een aflevering over kunnen slaan zonder daadwerkelijk iets bijzonders te missen en de aflevering wordt opgevuld met standaard liefde/drama perikeltjes...
Nee. wat ik wil zien zijn dingen zoals je in de eerste drie afleveringen had. Dat was typisch Lost en dat waren goede afleveringen!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:45 schreef Sturmvogel het volgende:
Ik vond het anders een fantastische aflevering. Wilden jullie wat meer exploderende gebouwen zien?
Kan ook zo lijken omdat ze helemaal nat is?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:40 schreef Sturmvogel het volgende:
Het is wel 's vaker voorgekomen dat iets niet was wat het leek. En als dat van dat laatste plaatje niet klopt zit je nog steeds met die wond. Je gaat niet zo'n snijwond maken voor een schotwond, ook al is het maar even in beeld.
Ik vraag me ook af of dat wel klopt.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:23 schreef Sturmvogel het volgende:
Nah, het is overduidelijk de wond die die vorm heeft en niet het bloed wat eraf druipt.
Dat van Sawyer was mij trouwens wel opgevallen in die aflevering(hij had de Minister van Buitenlandse zaken geslagen oid) maar dat van Rousseau wist ik niet helemaal. Enkele dingen wel vaag maar bijv. niet dat ze haar man en dat hele team vermoord heeft.
Inderdaad!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Viel me ook al op, jammer. Ze moeten dit seizoen gewoon het laatste seizoen maken, en dan met een spetterende finale.
Ja ach, het is een tijdje geleden dat ie in het leger zat en hij was ook vooral technicus later.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:11 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat ik trouwens miste: een militaire reactie van Sahid! Hij hoort een schot, en als getraide militair zou zijn handelen toch eerst op de vijand gericht moeten zijn! Niet gaan zitten met Shannon, maar zorgen dat-ie niet zelf ook wordt neergeschoten!
Anne-mieppie staat zo'n 20 seconden na het schot nog steeds met haar lege pistool te richten... Ik zie daar wat continuiteits-errors!
volgens het persbericht van ABC van 9.00 tot 10.05, dus 5 minuten langer dan normaal (tenzij ze durven om van die 5 minuten ook nog wat reclametijd af te snoepen.)quote:Op donderdag 10 november 2005 13:12 schreef Merkie het volgende:
Net de trailer voor aflevering 7 gekeken, ze hebben het over een extended episode. Iemand die weet hoe lang die gaat duren?
Dat hoop ik ook heel erg ja. Ik erger me kapot aan de manier waarop ze iedereen denkt te kunnen commanderen. Jammer dat Sawyer nu kapot is, dat is het type die d'r wel op d'r plek zou zetten. Nu hopen dat Sayid dat doet. Irritant kutwijf dat het d'r is.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hopelijk slaat Sayid de volgende alfevering die Anna Lucia eerst goed op haar smoel. Wat een ontzettend irritant kutwijf is dat toch. en niet omdat ze (misschien) Shannon heeft vermoord), maar omdat ze constant loopt te zeiken
Dat van die wond is trouwens wel goed gevonden.![]()
All too truequote:Op donderdag 10 november 2005 23:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
De aflevering waar iedereen over zou praten![]()
We will change the way you watch Lost![]()
Wat een bagger aflevering. Er gebeurt geen reet. Jin, Micheal, Sawyer (wie weer één van de weinige pluspunten was)
Nouja, in zekere zin klopt dit wel! Alleen niet hoe ze het bedoeldenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
De aflevering waar iedereen over zou praten![]()
We will change the way you watch Lost![]()
Yeah, en niet te vergeten: ik wil Kate zienquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:42 schreef dapluiz het volgende:
Ze mogen van mij ook wel weer eens verder gaan met die Dharma initiative en the hatch, het word nu maar als normaal aangenomen en ze gaan er verder helemaal niet meer op in terwijl ik nou wel wil weten wat ze daar nou deden, en wat "the incident" nou was
Anna Lucia Cortezquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:39 schreef DaafAzuil het volgende:
ik gok dat er een enorme rivaliteit gaat ontstaan tussen Jack en die opper-vrouw van die 2e groep (hoe heet die ook alweer?)
ze hebben wel samen aan de bar op 't vliegveld een drankje gedronkenquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Anna Lucia Cortez
Of misschien kunnen ze het wel enorm goed vinden! ...
Haha jep, dr werd flink geflirt op dat vliegveldquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:48 schreef DaafAzuil het volgende:
[..]
ze hebben wel samen aan de bar op 't vliegveld een drankje gedronken![]()
krijg je d'r van als iedereen maar 'weggenomen' wordt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Haha jep, dr werd flink geflirt op dat vliegveldMaar ik vermoed dat ze op het moment niet zo romantisch is ingesteld
Ik heb het niet over dit topic, maar over de Metro (het krantje). Er stond iets van "Maggie Grace (Shannon Rutherford) komt niet meer terug in Lost. Wil je weten waarom? Blijf kijken!"quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:35 schreef dapluiz het volgende:
Tja als ik weet dat er een nieuwe lost uit is kom ik hier niet tot ik m zelf gezien heb, juist om spoilers te voorkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |