abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32152410
Oke...

net ep 6 gezien...

En meteen ff uitgezocht van die Walt nou zegt tegen shannon in die tent..

Wat ik er van versta is:

There coming and there close....

The others bedoelt hij?
" toen het pissen, plassen werd is het gezeik begonnen "
  donderdag 10 november 2005 @ 16:57:58 #202
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_32152430
Ik zie zijn punt wel, er zijn immers mensen die niet meteen de nieuwste aflevering (kunnen/willen) downloaden en toch hier even komen kijken omdat ze wel de reacties willen zien, maar geen spoilers. Maargoed, ik vond hem dus ook wel saai. Van de hele aflevering heb ik maar 15 minuten gezien ofzo, wat kan mij dat saaie kutverhaal van die doos nou schelen .
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_32154419
neeee wat een vette epi, super spannend weer...

iedereen die zeurt is gewoon te kritisch en heeft te hoge verwachtingen. ja als je 3 weken lang elke dag zit te wachten dan valt ie wel tegen ja.. neerddsss
pi_32156603
Ik vond m geweldig! Vond Shannon by far het irritantse en toen ik de spoilers las dat ze zeg maar binnenkort het hoekje om zou gaan was ik al helemaal blij maar dit was echt te zielig gewoon! Vooral omdat ik dacht dat ze pas volgende week dood zou gaan...echt iets beter opletten welke spoilers voor welke aflevering zijn.
Zat echt zo van: Nee! Crap! Das zoo kut! Vooral omdat je de komende 10 aflevering het hele Sayid/Anna Lucia thingy krijgt maar owkee maybe gaan ze dr niet zo op door.

Nu maar wachten op de volgende aflevering.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 10 november 2005 @ 19:43:06 #205
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_32156850
Ik denk dat ze er niet op doorgaan. Shannon is eruit geschreven omdat ze teveel geld wou ofzo, dit was dus een noodgeval, het eruit schrijven van Shannon. Er van uitgaande dat ze van te voren al een soort scenario in gedachten hadden en dat ze dit niet helemaal om zullen gooien zal het wel meevallen met de haat en nijd tussen Sayid en Ana Lucia.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 10 november 2005 @ 19:45:50 #206
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_32156927
quote:
Op donderdag 10 november 2005 18:11 schreef FOKke-H het volgende:iedereen die zeurt is gewoon te kritisch en heeft te hoge verwachtingen. ja als je 3 weken lang elke dag zit te wachten dan valt ie wel tegen ja.. neerddsss
Jouw domheid is amper met woorden te beschrijven, dus ik ga het niet eens proberen
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
  donderdag 10 november 2005 @ 20:10:07 #207
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32157661
Niet echt verheffend deze. Ik schrok het meest toen die grote donkere met z'n kapmes voor de camera langs sloeg.
pi_32157723
Het gaat steeds meer de doorsnee, slaapverwekkende Zuid-Amerikaanse soapserie kant op; geen boeiend plot, je zou een aflevering over kunnen slaan zonder daadwerkelijk iets bijzonders te missen en de aflevering wordt opgevuld met standaard liefde/drama perikeltjes...
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 10 november 2005 @ 20:16:33 #209
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_32157838
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:12 schreef kastanova het volgende:
je zou een aflevering over kunnen slaan zonder daadwerkelijk iets bijzonders te missen
Dat is inderdaad wel de meest vervelende conclusie die je kan trekken.
  donderdag 10 november 2005 @ 20:40:50 #210
53267 TC03
pi_32158699
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:10 schreef pfaf het volgende:
Niet echt verheffend deze. Ik schrok het meest toen die grote donkere met z'n kapmes voor de camera langs sloeg.
Inderdaad!
pi_32158861
Ik vond het anders een fantastische aflevering. Wilden jullie wat meer exploderende gebouwen zien?
  donderdag 10 november 2005 @ 20:51:17 #212
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_32159064
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:12 schreef kastanova het volgende:
Het gaat steeds meer de doorsnee, slaapverwekkende Zuid-Amerikaanse soapserie kant op; geen boeiend plot, je zou een aflevering over kunnen slaan zonder daadwerkelijk iets bijzonders te missen en de aflevering wordt opgevuld met standaard liefde/drama perikeltjes...
Viel me ook al op, jammer. Ze moeten dit seizoen gewoon het laatste seizoen maken, en dan met een spetterende finale.
2000 light years from home
  donderdag 10 november 2005 @ 21:03:14 #213
53267 TC03
pi_32159512
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:45 schreef Sturmvogel het volgende:
Ik vond het anders een fantastische aflevering. Wilden jullie wat meer exploderende gebouwen zien?
Nee. wat ik wil zien zijn dingen zoals je in de eerste drie afleveringen had. Dat was typisch Lost en dat waren goede afleveringen!

Wat vond jij zo goed aan deze aflevering dan? Er gebeurde helemaal niks, behalve dat Shannon kapot geschoten werd! Poepoe.
  donderdag 10 november 2005 @ 21:09:03 #214
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_32159724
Matige aflevering, niet alleen saai, maar zeker niet de aflevering die 3 weken wachten goed moest maken...

We weten dus nog steeds niet wie the others ("the kids") zijn en hoewel 'we' nog nooit zo dicht bij ze geweest zijn, hebben we nog steeds niets gezien...Dat verhaal van Shannon is totaal niet boeiend en ik had gehoopt dat Locke Charly wat directer aan zou spreken toen Claire dat zei over dat beeldje...

Wat ik me afvroeg, van wie is dat tweede graf? Als Shannon bij dat graf van Boone zit en Sayid komt er bij, praten ze even en daarna loopt zij boos weg, je ziet dan op de achtergrond een ander graf Zou dat een foutje zijn, dat Shannon daar begraven gaat worden, maar dat ze die scene daar opgenomen hebben en per ongelijk dat tweede graf in beeld hebben gebracht?

Of is dat het graf van Ethan?

"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  donderdag 10 november 2005 @ 21:11:54 #215
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_32159834
Graf is van de US marshall lijkt me .
2000 light years from home
  donderdag 10 november 2005 @ 21:12:09 #216
53267 TC03
pi_32159840
Dat is het graf van die politieagent die Kate begleidde.
pi_32159985
Net gezien en hij was echt geweldig. Kan niet wachten op de volgende!

Dat graf is trouwens van Scott lijkt mij.
pi_32160114
Dat is het graf van die US Marshal die bij Kate in het vliegtuig zat.

Ik vond het echt een fantastische aflevering en vooral omdat de laatste scene niet is wat het lijkt. En ik begrijp eigenlijk ook niet waarom sommigen de aflevering zelfs saai vonden. De characters werden gewoon weer verder uitgediept en ze kwamen meer in contact met The Others(vooral omdat Cindy ook ineens meegenomen was zonder dat ze het uberhaupt gemerkt hadden). Dan Sawyer die ook nog eens bezwijkt en de dood van Shannon die dus erg vreemd is.

Om het volgende:

En dat is dus geen schotwond maar overduidelijk een wond van een scherp voorwerp.
En Ana Lucia is rechtshandig...

... dus waarom houdt ze dan dat scherpe voorwerp met haar gespierde linkerarm vast---->

Loos gezeik dus als je het mij vraagt. En als dit in spoilers moet voor al die zeurkousen, dit is toch een topic voor de USA episodes? Die aflevering is gister op TV geweest dus nou kunnen we er eigenlijk ook gewoon over praten zonder spoilertags te gebruiken. Iemand die de USA afleveringen niet volgt, heeft hier ook niets te zoeken tenzij hij even een sneakpeek wil.
pi_32160535
Ik denk dat je het nou toch te ver zoekt hoor sturmvogel. Dat laatste plaatje is duidelijk Ana-Lucia niet. En die wond kan gewoon een slordigheidje zijn, omdat het toch maar heel even in beeld is.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_32160761
Het is wel 's vaker voorgekomen dat iets niet was wat het leek. En als dat van dat laatste plaatje niet klopt zit je nog steeds met die wond. Je gaat niet zo'n snijwond maken voor een schotwond, ook al is het maar even in beeld.
pi_32161769
quote:
Op donderdag 10 november 2005 21:40 schreef Sturmvogel het volgende:
Het is wel 's vaker voorgekomen dat iets niet was wat het leek. En als dat van dat laatste plaatje niet klopt zit je nog steeds met die wond. Je gaat niet zo'n snijwond maken voor een schotwond, ook al is het maar even in beeld.
Kan ook zo lijken omdat ze helemaal nat is?

Ik heb trouwens wel een aardige site gevonden. Met dingen erop die mij niet eens waren opgevallen:

bijv.

Sawyer:
connections:
was in the same police station as Boone was filing a report against Shannon's boyfriend; slept with the woman who selected Hurley's winning lottery numbers

Maar ook:
Rousseau:
Has a violent past; killed someone; resided on the island for over 16 years; killed her husband and the entire science team after they returned from “the black rock” & she thought they were sick... with something; is searching for her daughter Alex who was taken by "the others" 1 week after her birth; shares her name with French philosopher Jean Jacques Rousseau who wrote that society corrupts, and only removal from society can allow man to become truly noble

Het is mij niet opgevallen dat ergens duidelijk werd dat zij dit gedaan heeft?

http://www.hanttula.com/projects/lost/intro.htm

[ Bericht 5% gewijzigd door djenneke op 10-11-2005 22:21:57 ]
pi_32162239
Nah, het is overduidelijk de wond die die vorm heeft en niet het bloed wat eraf druipt.

Dat van Sawyer was mij trouwens wel opgevallen in die aflevering(hij had de Minister van Buitenlandse zaken geslagen oid) maar dat van Rousseau wist ik niet helemaal. Enkele dingen wel vaag maar bijv. niet dat ze haar man en dat hele team vermoord heeft.
pi_32163072
quote:
Op donderdag 10 november 2005 22:23 schreef Sturmvogel het volgende:
Nah, het is overduidelijk de wond die die vorm heeft en niet het bloed wat eraf druipt.

Dat van Sawyer was mij trouwens wel opgevallen in die aflevering(hij had de Minister van Buitenlandse zaken geslagen oid) maar dat van Rousseau wist ik niet helemaal. Enkele dingen wel vaag maar bijv. niet dat ze haar man en dat hele team vermoord heeft.
Ik vraag me ook af of dat wel klopt.
Wat betreft die wond: we zullen het over een paar afleveringen wel weten
pi_32163097
holy shit, dat van die wond is idd vaag
is zeker geen slordigheidje, ze kunnen net zo makkelijk een schotwond als zo'n wond maken dus hier zit zeker meer achter.
Wat een ontdekking gaat zeker nog interresant worden dit
  donderdag 10 november 2005 @ 23:02:40 #225
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_32163618
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:51 schreef Merkie het volgende:

[..]

Viel me ook al op, jammer. Ze moeten dit seizoen gewoon het laatste seizoen maken, en dan met een spetterende finale.
Inderdaad!
Ze hebben nog voor 8 seizoenen zeggen ze... Als dat in dit tempo doorgaat, is het 8 seizoenen rekken om er miljarden aan te verdienen... Maar het verhaal zou veel beter zijn als seizoen 2 gewoon het einde is: niet rekken, doorgaan met het verhaal! Of moet ik nog 8 jaar wachten om te weten waarom de bomen fluisteren, om er over 8 jaar achter te komen dat ze geen reden kunnen bedenken?
censuur :O
  donderdag 10 november 2005 @ 23:08:28 #226
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_32163832
Misschien... Gaat Shannon wel niet dood, maar is het toch gewoon Sawyer!!
  donderdag 10 november 2005 @ 23:11:38 #227
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_32163954
Wat ik trouwens miste: een militaire reactie van Sahid! Hij hoort een schot, en als getraide militair zou zijn handelen toch eerst op de vijand gericht moeten zijn! Niet gaan zitten met Shannon, maar zorgen dat-ie niet zelf ook wordt neergeschoten!
Anne-mieppie staat zo'n 20 seconden na het schot nog steeds met haar lege pistool te richten... Ik zie daar wat continuiteits-errors!
  donderdag 10 november 2005 @ 23:33:54 #228
53267 TC03
pi_32164743
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:11 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat ik trouwens miste: een militaire reactie van Sahid! Hij hoort een schot, en als getraide militair zou zijn handelen toch eerst op de vijand gericht moeten zijn! Niet gaan zitten met Shannon, maar zorgen dat-ie niet zelf ook wordt neergeschoten!
Anne-mieppie staat zo'n 20 seconden na het schot nog steeds met haar lege pistool te richten... Ik zie daar wat continuiteits-errors!
Ja ach, het is een tijdje geleden dat ie in het leger zat en hij was ook vooral technicus later.
pi_32165124
quote:
Op donderdag 10 november 2005 13:12 schreef Merkie het volgende:
Net de trailer voor aflevering 7 gekeken, ze hebben het over een extended episode. Iemand die weet hoe lang die gaat duren?
volgens het persbericht van ABC van 9.00 tot 10.05, dus 5 minuten langer dan normaal (tenzij ze durven om van die 5 minuten ook nog wat reclametijd af te snoepen.)
I love it when a plan comes together !
pi_32165285
Wow het einde was vet gek! Geweldig
  donderdag 10 november 2005 @ 23:51:29 #231
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_32165375
De aflevering waar iedereen over zou praten
We will change the way you watch Lost

Wat een bagger aflevering. Er gebeurt geen reet. Jin, Micheal, Sawyer (wie weer één van de weinige pluspunten was ) en de nieuwe groep lopen door de jungle. Als er om uitleg wordt gevraagd door Micheal aan AnnaLucia duurt dit niet langer dan 3 zinnen, die niks toevoegen. Ik had ook al wel begrepen dat ze werden aangevallen door "them" en ze daar bang voor waren.

Dan verder wat gezeik over de achtergrond van Shannon die imho het minst interessante personage op het eiland is. Andere personages zijn gewoon interessant (Locke), leuk (Jin en Sun) of voegen iets toe aan het mysterie (Hurley). Maar Shannon is totaal oninteressant en voegt ook niks toe aan het mysterie. En iedereen die al de trailer had gezien, wist dat er 75% kans was dat Shannon dood zou gaan, 20% dat het Sawyer zou worden en dan nog een kleine 5% dat het heel verassend iemand anders zou zijn.

Hopelijk slaat Sayid de volgende alfevering die Anna Lucia eerst goed op haar smoel. Wat een ontzettend irritant kutwijf is dat toch. en niet omdat ze (misschien) Shannon heeft vermoord), maar omdat ze constant loopt te zeiken

Dat van die wond is trouwens wel goed gevonden.

[ Bericht 8% gewijzigd door Lonewolf2003 op 10-11-2005 23:57:24 ]
pi_32166178
Ik vond dit idd wel eens van de minst zeggende afleveringen van alle...
pi_32166568
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:

Hopelijk slaat Sayid de volgende alfevering die Anna Lucia eerst goed op haar smoel. Wat een ontzettend irritant kutwijf is dat toch. en niet omdat ze (misschien) Shannon heeft vermoord), maar omdat ze constant loopt te zeiken

Dat van die wond is trouwens wel goed gevonden.
Dat hoop ik ook heel erg ja. Ik erger me kapot aan de manier waarop ze iedereen denkt te kunnen commanderen. Jammer dat Sawyer nu kapot is, dat is het type die d'r wel op d'r plek zou zetten. Nu hopen dat Sayid dat doet. Irritant kutwijf dat het d'r is.

Maar goed, ik dacht dat het aan te nemen was dat het gefluister in de bossen van de 2 verschillende groepen die elkaar horen afkwam, maar bedenk me net dat Rousseau dat gefluister ook al een tijdje hoorde (toch?).

Nu hopen dat die nieuwe manier van vertellen waar de makers het over hadden een beetje boeiend is, anders dreigen ze inderdaad een spannende soap te worden.
  vrijdag 11 november 2005 @ 00:34:41 #234
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_32166725
quote:

Wat een bagger aflevering. Er gebeurt geen reet. Jin, Micheal, Sawyer (wie weer één van de weinige pluspunten was )
All too true
  vrijdag 11 november 2005 @ 01:30:04 #235
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_32167948
Ik ben benieuwd wat de volgende aflevering gaat brengen!
Met een titel als The Other 48 Hours zal dat toch wel een hoop verklaren, in ieder geval over de overlevenden uit het staartgedeelte.

Deze aflevering vond ik inderdaad bij lange na niet wat ze ervan gehyped hadden
Geen antwoorden, geen nieuwe vragen, eigenlijk helemaal niks. Ja, Shannon is dood waarschijnlijk, who gives a shit.

Dat die wond niet overeenkomt met een kogelgat zou wel heel leuk kunnen worden, wellicht dat Shannon is aangevallen door een Other, en dat Ana Lucia die dan heeft neergeschoten... Of we zoeken er allemaal teveel achter, dat kan ook Lost maakt je paranoide
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_32170685
Ze mogen van mij ook wel weer eens verder gaan met die Dharma initiative en the hatch, het word nu maar als normaal aangenomen en ze gaan er verder helemaal niet meer op in terwijl ik nou wel wil weten wat ze daar nou deden, en wat "the incident" nou was
  vrijdag 11 november 2005 @ 08:52:44 #237
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_32170795
quote:
Nouja, in zekere zin klopt dit wel! Alleen niet hoe ze het bedoelden
  vrijdag 11 november 2005 @ 08:54:33 #238
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_32170819
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 08:42 schreef dapluiz het volgende:
Ze mogen van mij ook wel weer eens verder gaan met die Dharma initiative en the hatch, het word nu maar als normaal aangenomen en ze gaan er verder helemaal niet meer op in terwijl ik nou wel wil weten wat ze daar nou deden, en wat "the incident" nou was
Yeah, en niet te vergeten: ik wil Kate zien
Er lopen ondertussen zoveel "kleine mysteries" door elkaar, dat alles maaaaaanden duurt.
pi_32171066
2x06 vind ik gewoon tof. Azijnpissers hier! Wie weet wat er nu gaat gebeuren nu dat andere groepje overlevenden zich bij deze groep gaat voegen.

wtf is dat toch met die regen die zo abrupt en zeer plaatselijk begint en stopt??

Ik heb er nog steeds zin in

Lost
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 11 november 2005 @ 09:27:40 #240
17228 DaafAzuil
Let's paint....
pi_32171389
maar weet iemand al wat Walt nou zei tegen Shannon toen ze 'm in 't bos zagen staan? of, eerder, in de tent?
...some more happy little trees!!
DaafAzuil=Bob.Ross maar die nick is stuk :{
pi_32171527
Jep! "They're coming and they're close"

HIER is het mp3tje met het geluid omgekeerd te downloaden.
  vrijdag 11 november 2005 @ 09:39:33 #242
17228 DaafAzuil
Let's paint....
pi_32171591
ik gok dat er een enorme rivaliteit gaat ontstaan tussen Jack en die opper-vrouw van die 2e groep (hoe heet die ook alweer?)
pi_32171667
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 09:39 schreef DaafAzuil het volgende:
ik gok dat er een enorme rivaliteit gaat ontstaan tussen Jack en die opper-vrouw van die 2e groep (hoe heet die ook alweer?)
Anna Lucia Cortez

Of misschien kunnen ze het wel enorm goed vinden! ...
  vrijdag 11 november 2005 @ 09:48:28 #244
17228 DaafAzuil
Let's paint....
pi_32171725
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 09:44 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Anna Lucia Cortez

Of misschien kunnen ze het wel enorm goed vinden! ...
ze hebben wel samen aan de bar op 't vliegveld een drankje gedronken
pi_32171777
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 09:48 schreef DaafAzuil het volgende:

[..]

ze hebben wel samen aan de bar op 't vliegveld een drankje gedronken
Haha jep, dr werd flink geflirt op dat vliegveld Maar ik vermoed dat ze op het moment niet zo romantisch is ingesteld
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:09:09 #246
17228 DaafAzuil
Let's paint....
pi_32172101
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 09:52 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Haha jep, dr werd flink geflirt op dat vliegveld Maar ik vermoed dat ze op het moment niet zo romantisch is ingesteld
krijg je d'r van als iedereen maar 'weggenomen' wordt.

damn, maar ik vond 't wel super spannend hoor dat Walt daar zo telkens maar ineens komt opdagen, ben erg benieuwd waar dat naartoe gaat.
pi_32173354
Ben benieuwd of die Shannon dood is, leek alsof ze in haar hart geraakt was ofzo?
  vrijdag 11 november 2005 @ 12:31:03 #248
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_32175549
Bedankt Metro voor het spoileren over wie er doodgaat. Stelletje eikels.
pi_32175665
Tja als ik weet dat er een nieuwe lost uit is kom ik hier niet tot ik m zelf gezien heb, juist om spoilers te voorkomen
  vrijdag 11 november 2005 @ 12:54:08 #250
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_32176132
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 12:35 schreef dapluiz het volgende:
Tja als ik weet dat er een nieuwe lost uit is kom ik hier niet tot ik m zelf gezien heb, juist om spoilers te voorkomen
Ik heb het niet over dit topic, maar over de Metro (het krantje). Er stond iets van "Maggie Grace (Shannon Rutherford) komt niet meer terug in Lost. Wil je weten waarom? Blijf kijken!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')