Daarom mag Tanja wel weg, je ziet er nu nauwelijks meer dus missen doe je dr nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja zien we sowieso nog maar 5 minuten per 4 uur in de kamer/tuin. De rest van de tijd is ze bij de baby ofzo. Trouwens, die 5 minuten worden wel iedere keer op tv uitgezonden. Dat bleek vanavond in de half 8 uitzending al.
Mogge! Misschien mag ze in de Babykamer wel roken!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:31 schreef wickie het volgende:
Goedennacht Allen!!
Ik heb Tanja na haar huilbui niet meer gezien, wordt het niet eens tijd voor een sigaretje?? Ze moet inmiddels al een enorm nicotine tekort hebben opgebouwd??
Kan ze weer lekker ff boos worden, t begint saai te worden nu....
Da's waar, maar ik heb zó enorm de pest aan Nathalie... Die mag van mij de enorme klap krijgen dat ze in uitgekotst door het NLse publiek.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:32 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Daarom mag Tanja wel weg, je ziet er nu nauwelijks meer dus missen doe je dr niet
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:31 schreef wickie het volgende:
Goedennacht Allen!!
Ik heb Tanja na haar huilbui niet meer gezien, wordt het niet eens tijd voor een sigaretje?? Ze moet inmiddels al een enorm nicotine tekort hebben opgebouwd??
Maar dan wel met een vrijwillige exit!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:32 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Daarom mag Tanja wel weg, je ziet er nu nauwelijks meer dus missen doe je dr niet
Maak je maar niet ongerust. Tanja paft tussen de bedrijven door er vrolijk op los hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:31 schreef wickie het volgende:
Goedennacht Allen!!
Ze zorgt anders wel voor lekker veel opschudding in het huis.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:32 schreef BlaBlub het volgende:
Jij hebt echt de leukste filmpjes! Ik lach me nog steeds gek om dronken Roelquote:
Ik heb echt helemaal niks tegen Nathalie, daarvoor kijk ik misschien te weinig streams. Ik vind haar wel lief en sympathiekquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik heb zó enorm de pest aan Nathalie... Die mag van mij de enorme klap krijgen dat ze in uitgekotst door het NLse publiek.
ben je niet de enige hoor ,alleen is ze niet mijn favoriet, ik ben der niet zo uit wie dat wel is eigenlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:33 schreef avonne het volgende:
Is dido nu bij Tanja? Of waar is ze?
(ik hoop het wel, ik zal het maar bekennen.... ik ben Tanja-fan)
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik heb zó enorm de pest aan Nathalie... Die mag van mij de enorme klap krijgen dat ze in uitgekotst door het NLse publiek.
Wacht even, en van jou mochten we het woord 'baby' niet meer gebruiken?!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ze zorgt anders wel voor lekker veel opschudding in het huis.![]()
Ja ik zag t ook netquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:34 schreef wickie het volgende:
Op de Talpa site in de dagboeken hebben ze geprobeerd ook eens een fake pic te maken voor Menno's verjaardag, het ziet er behoorlijk sneu uit..
Staat allemaal op de officiele BB site.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:35 schreef Day het volgende:
Ik heb Dido's motivatie voor haar nominatie voor Ingrid eigenlijk niet zo goed gehoord. (had bezoek en die zaten er net doorheen te kwekken). Iemand????
Eerst waren ze close, toen was Ingrid alleen bij Menno, nu zijn ze niet close meer, en dat vind ze jammer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:35 schreef Day het volgende:
Ik heb Dido's motivatie voor haar nominatie voor Ingrid eigenlijk niet zo goed gehoord. (had bezoek en die zaten er net doorheen te kwekken). Iemand????
Te afzijdig geraakt, Houdt zich teveel op met Menno en geeft te weinig aandacht aan Dido, terwijl Dido dacht dat ze wel vriendinnen konden worden in het huis...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:35 schreef Day het volgende:
De eerste helft van de live-uitzending was ronduit vreselijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:31 schreef BBscanner het volgende:
Fok is weer snel!!!!!en BB is weer wat spannender!
Omdat ze eerst close waren met elkaar en door het maatjes gedrag met Menno, dat ze die lijn niet door hadden kunnen trekken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:35 schreef Day het volgende:
Ingrid houdt zich teveel met Menno bezig en zo. ( dus gister gezegd, terwijl ze al minstens 4 dagen niet naar Menno omkijkt, dus zal wel niet helemaal de reden zijn)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:35 schreef Day het volgende:
Ze WAS close met Ingrid maar nu niet meer vanwege Menno en dat vond ze jammer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:35 schreef Day het volgende:
Bedankt!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Eerst waren ze close, toen was Ingrid alleen bij Menno, nu zijn ze niet close meer, en dat vind ze jammer.
Slap, net als de meeste motivaties.
..en de snelheid is weer weg.quote:
Wat is Nathalie toch een lekker wijfquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:37 schreef BBscanner het volgende:
Wat was de regie weer snel!![]()
[afbeelding]
ik niet meer! vorige week nog wel,nu heb ik medelijdenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:39 schreef FuTilE het volgende:
Maar waarom keert nu opeens iedereen zich tegen Menno? Zowel in BB-huis als hier?
Volgens mij wel. Misschien wachten ze nog even of Tanja toch nog vrijwillig gaat vertrekken. Ze kunnen er natuurlijk ook nog altijd een keer 2 laten vertrekken. Maar idd, ze zullen toch tot elke week over moeten gaan, ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:38 schreef Gert het volgende:
Hier komt het goede nieuws.
Als er 3 man over moeten blijven in de finale, zullen ze volgens mij vanaf volgende live-uitzending over moeten gaan tot élke week nomineren en élke week een exit.
Ze zijn nu namelijk met z'n tienen. Als we gaan aftellen vanaf volgende week:
donderdag 27 okt 10 -> 9
donderdag 3 nov 9 - > 8
donderdag 10 nov 8 -> 7
donderdag 17 nov 7 -> 6
donderdag 24 nov 6 -> 5
donderdag 1 dec 5 -> 4
donderdag 8 dec 4 -> 3
donderdag 15 dec FINALE
Klopt toch?
Nee je vergeet de babyquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
De eerste helft van de live-uitzending was ronduit vreselijk.
Maar de tweede maakte heel veel goed.
Het blijkt maar weer eens dat die nominaties/exits heel erg belangrijk zijn voor de groepsdynamiek.
Als er 3 man over moeten blijven in de finale, zullen ze volgens mij vanaf volgende live-uitzending over moeten gaan tot élke week nomineren en élke week een exit.
Klopt toch?
Ja dat gaat er in als koek hè.quote:
Hee, is Ralph toch nog even langs geweest vanavond?quote:
Sinds hij heeft bekend dat hij zich zorgen maakt over zijn "positie in de groep"...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:39 schreef FuTilE het volgende:
Maar waarom keert nu opeens iedereen zich tegen Menno? Zowel in BB-huis als hier?
Die baby verpest de uitzendingen, Tanja zorgt er voor dat er nu nog lekker actie op de streams is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
Wacht even, en van jou mochten we het woord 'baby' niet meer gebruiken?!
Mja, vind hem niet speciaal interessant, maar vraag me wel af wat de doorslag gegegeven heeft om hem (in het huis) 3x keer te nomineren en waarom de tendens op FOk zich ook tegen hem lijkt te keren....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:40 schreef mijn23 het volgende:
[..]
ik niet meer! vorige week nog wel,nu heb ik medelijden
Kan alleen voor mezelf spreken maar ik was nooit dol op Menno, vind het een sneaky, gluiperig mannetje, wel jammer dat het opeens met Ingrid bekoeld is.... trouwens, Ingrid vind ik ook een erg raar wijf...??quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:39 schreef FuTilE het volgende:
zal me niks verbazen ,ze weet nu toch dat dido op heer gestemd heeftquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:40 schreef -Delta- het volgende:
Zit Ingrid Dido nu ook uit te zeiken?
Wat een pórno-foto!!!!quote:
Omdat Menno een veredelde Monno Onno isquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:39 schreef FuTilE het volgende:
Volgens mij niet...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:42 schreef Coraatje het volgende:
[..]
zal me niks verbazen ,ze weet nu toch dat dido op heer gestemd heeft![]()
Waarom? Omdat hij vraagtekens stelt bij zijn poistie in het spel? En omdat dat aangeeft dat hij niet in volledige afwezigheid van geest deelneemt aan BB?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sinds hij heeft bekend dat hij zich zorgen maakt over zijn "positie in de groep"...
... ben ik er [Dido mode]KLAAR mee [/Dido mode]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Hee, is Ralph toch nog even langs geweest vanavond?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
De eerste helft van de live-uitzending was ronduit vreselijk.
Maar de tweede maakte heel veel goed.
Het blijkt maar weer eens dat die nominaties/exits heel erg belangrijk zijn voor de groepsdynamiek.
donderdag 27 okt 10 -> 9
donderdag 3 nov 9 - > 8
donderdag 10 nov 8 -> 7
donderdag 17 nov 7 -> 6
donderdag 24 nov 6 -> 5
donderdag 1 dec 5 -> 4
donderdag 8 dec 4 -> 3
donderdag 15 dec FINALE
Klopt toch?
Menno heeft het haar vertelt, dus iig moet ze nu wel het sterke vermoeden hebben.quote:
Jawel, Menno had iets daaromtrent opgevangen, en heeft het net bij het bubbelbad aan Ingrid doorgebriefd.quote:
Oh je blijft dus wel kijken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:42 schreef APK het volgende:
[..]
Die baby verpest de uitzendingen, Tanja zorgt er voor dat er nu nog lekker actie op de streams is.![]()
Oke...quote:
Ik vermoed dat hij daar uitsluitend mee bezig is en dat vind ik gewoon niet koosjer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:43 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij vraagtekens stelt bij zijn poistie in het spel? En omdat dat aangeeft dat hij niet in volledige afwezigheid van geest deelneemt aan BB?
Ja, OK, dat kán.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Kan ook dat ze nog langer wachten en dan elke week 2 personen die eruit moeten
Zeker weten. Toch blijf ik in mijn hoofd houden als Joost of Ingrid op iemand anders hadden gestemd, hadden we ook nog Ingrid, Chantal en Joost erbij op de bank gehad. Dat was helemaal perfect geweest.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:46 schreef mijn23 het volgende:
scan vandaag hadden we het er nog over dat naat nooit op die bank komt,of iig nog lang niet,kijk eens want er kan gebeuren in BB ,mooi
Ik hoop dat je gelijk krijgtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, OK, dat kán.
En ze kunnen ook nog een maand wachten en er ineens 4 man uitflikkeren.
Maar lógisch is het niet. Nominaties/exits scoren gewoon goed.
Die Beckham-avatar legt je geen windeieren hè, APK?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh je blijft dus wel kijken.
Ik maakte me al zorgen
ja ik dacht eerst ook dat dat ging gebeuren,stond al te springen in de kamerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Toch blijf ik in mijn hoofd houden als Joost of Ingrid op iemand anders hadden gestemd, hadden we ook nog Ingrid, Chantal en Joost erbij op de bank gehad. Dat was helemaal perfect geweest.
Nee, denk ik niet.... Daar heeft hij in de loop van het spel te weinig blijk van gegeven. Toen hij 'geknipt en geschoren werd', bijvoorbeeld. Hij probeert de lieve vrede te zeer in stand te houden...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij daar uitsluitend mee bezig is en dat vind ik gewoon niet koosjer.
**mee eensch is**quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:48 schreef FuTilE het volgende:
Fuck the Roels!
Juist, Roel blijft de held... without a doubt. Joost wint, maar Roel is de held...
maar dan had vhantal het niet gered toch teminste als ik hier zo kijk word chantal het meest afgezeikt ,bij tanja hoor ik nog wel iets goeds,maar bij chantalquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Toch blijf ik in mijn hoofd houden als Joost of Ingrid op iemand anders hadden gestemd, hadden we ook nog Ingrid, Chantal en Joost erbij op de bank gehad. Dat was helemaal perfect geweest.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Die Beckham-avatar legt je geen windeieren hè, APK?![]()
![]()
Of die Wickedangel moet een lelijke heks zijn natuurlijk.
Niet klagen nu, je was vanmiddag nog érg somber.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een duploblokje gehad dat daar erg op leek....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:49 schreef Day het volgende:
Naat maakt zich niet druk, maar ook weer wel.
[afbeelding]
[..]
![]()
Is ook mijn idee!!! De zogenaamde populaire bewoner gaat er dan uit! Dit zorgt voor veel comotie!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:48 schreef SuperMOM het volgende:
Of Nathalie eruitGooit alle bewoners even op de verkeerde voet
(of zoiets)
Godverdomme!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:50 schreef mijn23 het volgende:
APK ook hier,gezellig
Hier wordt Chantal vreselijk afgezeikt ja (niet door mij, nou ja niet altijdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:50 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar dan had vhantal het niet gered toch teminste als ik hier zo kijk word chantal het meest afgezeikt ,bij tanja hoor ik nog wel iets goeds,maar bij chantal
Tuurlijk, die zeikbaby is met dit tempo snel door haar zendtijd heen en Hummie krijgt dat Groningse kreng het huis niet meer uit!quote:
Heel mooi, Scan!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:52 schreef scanman01 het volgende:
Gelukkig is Nathalie niet zenuwachtig
[afbeelding]
ja maar als ze op de bank had gezeten is toch het nederlands volk die dan stemt en dan had ze het niet geredquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hier wordt Chantal vreselijk afgezeikt ja (niet door mij, nou ja niet altijd) maar bij de bewoners ligt ze toch goed denk ik zo
Het is een zware bank Gert, ik gooi alles in de strijd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:50 schreef Gert het volgende:
![]()
[..]
![]()
Tuurlijk niet. Hoe meer wekelijkse exits, hoe meer inkomen. Die gaan er echt niet in één week twee uitgooien. Ze zijn niet gek.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Kan ook dat ze nog langer wachten en dan elke week 2 personen die eruit moeten
Vind dit toch ook wel weer erg sneu voor d'r hoor. Zo'n kraamtijd gun je niemand. Buiten het feit dat ze dan maar niet aan BB mee had moeten doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:55 schreef wickie het volgende:
Zo Tanja ziet verrekte beroerd uit die heeft nog meer gehuild dan haar baby in haar hele leventje heeft gedaan volgens mij!!
Hohoho, ze heeft wel een eigen website he, met een trouwe schare fans... Als je van jezelf houdt, dan houdt de rest van Nederland ook van je, wat heet, de rest van de wereld!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:55 schreef Jane het volgende:
Naat: Ik ben altijd die lieve leuke Naat.
Nou, daar denken veel mensen hier heel anders over, Naat.
Nergens voor nodig...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Het is een zware bank Gert, ik gooi alles in de strijd.
Klopt ja. Wat dat betreft ben ik zéér tevreden. Maar ik wil Chantal zo graag weg omdat ik die vent niet in het huis wil hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet klagen nu, je was vanmiddag nog érg somber.
Dit is toch een fraaie bank.![]()
Ben jij van Mora, met veel te veel glazen drank opquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:50 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar dan had vhantal het niet gered toch teminste als ik hier zo kijk word chantal het meest afgezeikt ,bij tanja hoor ik nog wel iets goeds,maar bij chantal
Ze denkt en verwacht dat mensen continu vanaf week 1 tot eind December voor haar een uitzondering maken, dat houdt gewoon een keer op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vind dit toch ook wel weer erg sneu voor d'r hoor. Zo'n kraamtijd gun je niemand. Buiten het feit dat ze dan maar niet aan BB mee had moeten doen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:57 schreef Foreverblue het volgende:
FF vraagje tussendoor... weet Joost al dat Roel hem heeft genomineerd?
Ja, hij had ook niet anders verwacht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:57 schreef Foreverblue het volgende:
Is waar, zo'n "leuke kraamtijd" gun je niemand, snap ook echt niet waarom ze het huis is ingegaan!!! (buiten het feit dat ze door haar moeder is gestuurdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vind dit toch ook wel weer erg sneu voor d'r hoor. Zo'n kraamtijd gun je niemand. Buiten het feit dat ze dan maar niet aan BB mee had moeten doen.
Wat *wil* ze nou? Ze zei toch dat ze een hekel had aan voorkeursposities? Nou, alsjeblieft, GEEN voorkeurpositie meer, en hup, op de nominatiebank.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:57 schreef style het volgende:
Ik heb ook medelijden met Tanja. Ze straalde zo vanavond en nu ziet ze er zo verdrietig en eenzaam uit.
Hij kon het verwachten ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:58 schreef BlaBlub het volgende:
[..]Vorige week al toen Joost aan Roel vertelde dat hij hem had genomineerd
dat hoeft toch helemaal niet ,omdat je vedriet heb ,en zo je eigen meningen hebt ,moet je genegeerd worden?quote:
Dat wist hij 2 weken geleden al!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:57 schreef Foreverblue het volgende:
Persoonlijk denk ik dat ze het meest verdrietig is om het feit dat haar vriendin haar genomineerd heeft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat *wil* ze nou? Ze zei toch dat ze een hekel had aan voorkeursposities? Nou, alsjeblieft, GEEN voorkeurpositie meer, en hup, op de nominatiebank.
En niet zeiken.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:53 schreef mijn23 het volgende:
[..]
Gert!!! jij ook al hier,helemaal top![]()
Ja is ook welzo. Maar zo vind ik't ook wel weer zielig om te zien. Kraamtijd hoort normaal een leuke tijd te zijn. Lekker genieten van de kleine, zonder verder gezeik. Een tijd om te stralen van geluk en niet de ogen uit je kop janken door gezeik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze denkt en verwacht dat mensen continu vanaf week 1 tot eind December voor haar een uitzondering maken, dat houdt gewoon een keer op.
Mischien ze zit ze wel bij jouw in de wijnkelder!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:58 schreef newsman het volgende:
[..]
Ben jij van Mora, met veel te veel glazen drank op![]()
Oh hou op zeg, dat godsonmogelijke karakter wat ze heeft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:59 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat hoeft toch helemaal niet ,omdat je vedriet heb ,en zo je eigen meningen hebt ,moet je genegeerd worden?
Maar Snaptnixquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja is ook welzo. Maar zo vind ik't ook wel weer zielig om te zien. Kraamtijd hoort normaal een leuke tijd te zijn. Lekker genieten van de kleine, zonder verder gezeik. Een tijd om te stralen van geluk en niet de ogen uit je kop janken door gezeik.
Feit blijft dat ze dan maar niet mee had moeten doen, maar op dit moment heb ik toch wel eventjes medelijden met haar.
Ja, dat heb ik ook wel eigenlijk..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja is ook welzo. Maar zo vind ik't ook wel weer zielig om te zien. Kraamtijd hoort normaal een leuke tijd te zijn. Lekker genieten van de kleine, zonder verder gezeik. Een tijd om te stralen van geluk en niet de ogen uit je kop janken door gezeik.
Feit blijft dat ze dan maar niet mee had moeten doen, maar op dit moment heb ik toch wel eventjes medelijden met haar.
Maar ze heeft zelf ook gezegd dat ze wel exit wilde. Dat ze dat niet erg vond. Nu wordt ze genomineerd. Wat maakt het uit als je er toch uit wilt. Geniet dan gewoon van je "kraamtijd" en leg er niet zo'n druk op dat je genomineerd bent. Vanavond wilde ze nog die envelop omdat ze "er toch wel uit wilde" en dacht dat de envelop een directe exit was. Ze wil gewoon niet de "vernedering" krijgen om weggestemd te worden volgens mij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hallo... alles is geregeld voor haar... 3 dagen zendtijd op tv in teken van haar bevalling... Ik denk dat elke zwangere vrouw zou tekenen voor zo'n bevalling. Dan had je maar niet in dat huis moeten gaan stappen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
haha nou nee die wijn mag hij helemaal zelf houden lekker origineel trouwens die mora...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:01 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Mischien ze zit ze wel bij jouw in de wijnkelder!![]()
Ik zit nu aan de wijnkelder tafelquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:01 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Mischien ze zit ze wel bij jouw in de wijnkelder!![]()
Ze moet zelf gewoon aan het kindje denken en naar huis gaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ijskoninginnetje hequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:00 schreef BlaBlub het volgende:
Iedereen staat met winterjas buiten en Dido staat dr in dr t-shirtje te voetballen
Eens! Dit slaat helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:02 schreef SuperMOM het volgende:
Sorry maar ik vind het nu wel zielig voor Tanja hoorOm zo genegeerd te worden omdat ze iemand moest kiezen!
ik zeg toch niet dat ik het met haar eens ,ben maar voledig negeren vind ik ook weer het uiterste ,ga dan de discussie nog een keer aan met haarquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh hou op zeg, dat godsonmogelijke karakter wat ze heeft.
Ze is vanaf dag 1 al chagerijnig bezig en nu verwacht ze ook weer dat de uitzonderingspositie doorgaat.
Als ze wat normaler was geweest hadden mensen misschien aardig gedaan, het houdt gewoon een keer op, elke week dat gejammer dat ze gaat en nu nog dat ze die envelop moet.
Ze wilt wel, maar ze mag niet weggestemd worden, oh wee zeg![]()
Wat roept ze over een week, "ja ik ben pas net bevallen, dat doe je een alleenstaande moeder toch niet aan"![]()
Iedereen roept hoe geweldig ze het heeft gedaan, geen enkel kreuntje, ja raar hequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:02 schreef Foreverblue het volgende:
Ik denk dat elke zwangere vrouw zou tekenen voor zo'n bevalling. Dan had je maar niet in dat huis moeten gaan stappen.
Ze zou ook zelf eens naar de groep kunnen stappen ..hint. Ze liep tenslotte ook zelf mokkend weg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:02 schreef SuperMOM het volgende:
Sorry maar ik vind het nu wel zielig voor Tanja hoorOm zo genegeerd te worden omdat ze iemand moest kiezen!
Niet in je bed?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:03 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens wou ik dat Lieske Chantal's outfit aanhad en bij mij op de bank lag, maar dat is een ander verhaal
Ik ben ook niet helemaal nuchter...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel eigenlijk..
Maar kan er ook aan liggen dat ik halverwege m'n tweede flesje wijn ben.![]()
wil aandacht van de mannen ( oh neeeej niet doen Roel, Menno, Joost, Rob pffffffff)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:00 schreef BlaBlub het volgende:
Iedereen staat met winterjas buiten en Dido staat dr in dr t-shirtje te voetballen
Discussie aangaan heeft geen nut, we kennen Tanja toch inmiddels, is ze boos, dan duurt dat een dag of 5, zei ze zelf ook vaak genoegquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:05 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat ik het met haar eens ,ben maar voledig negeren vind ik ook weer het uiterste ,ga dan de discussie nog een keer aan met haar
Nee, mooie jaratelletjes + rokje + geile hoge hakken horen op de bank, niet op bedquote:
Gert doe die avatar eens weg want ik raak gedesoriënteerd!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoor, het heeft bij Tanja helemaal geen pijn gedaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Iedereen roept hoe geweldig ze het heeft gedaan, geen enkel kreuntje, ja raar he
In minder dan 7 uur bevallen, 95% van de wereld heeft 3x het dubbele aan uren, ligt 24 uur te bevallen van een eerste kind.
![]()
Ja geweldig Tanja, wat een wereldprestatie. Je hebt gewoon verdomde mazzel gehad.
Dan zegt bb: Je bent de zwakste schakel.... tot ziensquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Wanneer gaat Tanja zeggen dat ze er niet meer tegen kan en vrijwillig exit gaat?
Daar zit ik eigenlijk wel weer op te wachten. Het zou de vierde keer worden.
Kermisattractie..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze moet zelf gewoon aan het kindje denken en naar huis gaan.
Maar nee ze gaat voor het geld en een kermisattractie maken van een baby die nog geen week oud is.
Please zeg ga naar huis, dan kan je wél naar buiten en wél bezoek ontvangen.
Als je weken lang nog in een kamertje blijft heb ik geen medelijden, eigen keuze, jammer dan.
Tuurlijk heeft ze pijn gehad. Maar 7 uur pijn of 24 uur pijn is wel een enorm verschil.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:07 schreef style het volgende:
[..]
Ja hoor, het heeft bij Tanja helemaal geen pijn gedaan![]()
Ze heeft dan misschien een makkelijke bevalling gehad maar zelfs dan heeft ze zichzelf heel kranig gehouden.
Ze is liever lui dan moe?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar Snaptnix
Ze *KAN* toch gewoon lekker genieten? Ze heeft hier meer eten / spullen / verzorging dan thuis, ze krijgt meer betaald dan thuis, ze krijgt meer startgeld dan thuis?
Ze zit echter wel in een SPEL met NOMINATIES en dat hoort er gewoon bij, maar als je weet dat als je niet genomineerd wordt, je nog van dit luxe leventje kan genieten, of als je er wel uit moet, ga je lekker naar huis met mamma en naar je hond en je vriendinnen en een grote zak poen van BB....
Win-Win situatie voor Tanja en nog zit dat zeug te klagen dat haar week nu al verpest is.![]()
![]()
Ik denk dat Tanja vooral een speelbal is van BB.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:03 schreef -Delta- het volgende:
Please zeg ga naar huis, dan kan je wél naar buiten en wél bezoek ontvangen.
Als je weken lang nog in een kamertje blijft heb ik geen medelijden, eigen keuze, jammer dan.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zei net tegen Rob dat ze haar volgende week ermee gaat confronteren. Ik denk niet dat ze dat zolang volhoudt. Ze gaan mekaar gauw genoeg een keer bespringen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:05 schreef Day het volgende:
Waar blijft Nathalie nou met d'r grote bek?
Zou zou toch een verklaring eisen van Tanja?
Dan moet ze eerst ff dr andere kleren gaan aantrekkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Wanneer gaat Tanja zeggen dat ze er niet meer tegen kan en vrijwillig exit gaat?
Daar zit ik eigenlijk wel weer op te wachten. Het zou de vierde keer worden.
Gewoon stug doorbreien zelfs tijdens de wee-enquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:07 schreef style het volgende:
[..]
Ja hoor, het heeft bij Tanja helemaal geen pijn gedaan![]()
Ze heeft dan misschien een makkelijke bevalling gehad maar zelfs dan heeft ze zichzelf heel kranig gehouden.
Ja ik vind dat in deze Tanja de persoon hoort te zijn die aan Nathalie uitlegt waarom ze haar heeft gekozen i.p.v de beledigde grootheid uit te hangenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:04 schreef LoveProfusion het volgende:
pijnlijke situatie in de keuken...
Maar wel vrij goed ingeschat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:08 schreef Gert het volgende:
Ingrid: "Ik weet zeker, als ik op de bank zit dan ben ik pleite, klaar."
Onzeker![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben ook niet helemaal nuchter...
Of was dat al duidelijk
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, mooie jaratelletjes + rokje + geile hoge hakken horen op de bank, niet op bed
Volgens haar medebewoners hoort ze nu alweer zo fit te zijn dat ze zelfs volop mee kan doen aan weekopdrachten. Verwacht van die mensen maar geen begrip.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:10 schreef avonne het volgende:
Kan goddomme iemand niet Tanja gaan helpen?
Ze is nog bekaf, hoor !!!
Ja maar ze heeft het kind toch al gebaard, iedereen heeft het kindje kunnen zien, alles is op tv geweest, daarom zat ze toch in BB.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk dat Tanja vooral een speelbal is van BB.Die wordt vreselijk onder druk gezet hoor, vergis je niet. Kan iedereen wel zeiken over voortrekkerij en zo, maar in mijn ogen geeft dat juist aan hóe bang BB is (of iig wás) dat Tanja opstapt. Gewoon even zeggen dat je vertrekt is er voor haar niet bij, dat is wel duidelijk geworden. Eigenlijk moet je dus boos worden op BB, vind ik.
Sja zo kan ik ook vreselijk uit kunnen breiden over mijn vreseeeeelijke bavalling van mijn geweldige zoon (maar dat doe ik niet omdat dit een BB forum is ) maar desondanks heb ik enorm respect voor haar, ja het was een bevalling uit het boekje, gelukkig! Dat wens je iedere zwangere vrouw toe en ja ze heeft zich kranig gedragen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Iedereen roept hoe geweldig ze het heeft gedaan, geen enkel kreuntje, ja raar he
In minder dan 7 uur bevallen, 95% van de wereld heeft 3x het dubbele aan uren, ligt 24 uur te bevallen van een eerste kind.
![]()
Ja geweldig Tanja, wat een wereldprestatie. Je hebt gewoon verdomde mazzel gehad.
Dat hoeft ze helemaal niet, want ze zijn niet verplicht om elkaar te vertellen op wie en waarom ze op elkaar gestemd hebben. En daarbij heeft Tanja vertelt waarom ze Nathalie gekozen heeft. Mag misschien niet logisch zijn, maar ze heeft het wel gedaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik vind dat in deze Tanja de persoon hoort te zijn die aan Nathalie uitlegt waarom ze haar heeft gekozen i.p.v de beledigde grootheid uit te hangen
Nee, nog even wachten. Nog een steekjequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gewoon stug doorbreien zelfs tijdens de wee-en
Het gaat haar ook niet om 'iedereen is veilig', het gaat haar om: 'ik heb, tenminste voor het oog van de camera, veilig gestemd'.... That's it...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:09 schreef Day het volgende:
Ingrid d'r redenatie klopt ook niet:Ik doe Tanja, dan is iedereen veilig, want die wordt toch niet weggestemd.
Dat slaat nergens op, want er zitten altijd meerdere mensen op de bank. Dus als Tanja niet wordt gestemd, wordt er altijd iemand anders weggestemd. Haar hele iedereen is veilig-theorie klopt dus voor geen meter.
Dat vind ik nou weer niet zo bijzonder moet ik zeggen. Beste remedie in het begin is stug doorgaan of iets gaan doen. Gedachten verzetten, afleiding zoeken en vooral bezig blijven zodat je er niet te verkrampt op reageert en op de volgende wee gaat lopen wachten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je ver na middernacht nog in een BB-topic aan het posten bent...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben ook niet helemaal nuchter...
Of was dat al duidelijk
ws tijdens de conceptie ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
je slaat een beetje door nu, lieverdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Nou zeg wat een onzin, ze hoeft verder niks te doen, ook al ben je net bevallen kan je wel even een beetje melk opwarmen, doe niet zo achterlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:10 schreef avonne het volgende:
Kan goddomme iemand niet Tanja gaan helpen?
Ze is nog bekaf, hoor !!!
Oh hou op zeg, je hebt 3 dagen lopen mekkeren elke avond, dat je de streams niet meer aanzettequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:12 schreef scanman01 het volgende:
Wie was dat toch die vanmiddag nog zei dat het zo saai was en dat die man van Chantal het huis in moet? Ik zei nog zo: "even geduld tot de nominaties"
En ja hoor... Het huis leeft weer
Die kan haar carriere ook wel gedag zeggenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Dido moet die kruik toch doen? lekkere kraamhulp
Begrijp het wel van Ingrid. Maar ze had beter Rob kunnnen nomineren maar dat moest van Menno en ze wilde niet meer naar de pijpen van Menno dansen. Toen wist ze het niet meer en heeft ze maar een impulsieve keuze op Tanja gedaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:09 schreef Day het volgende:
Ingrid d'r redenatie klopt ook niet:Ik doe Tanja, dan is iedereen veilig, want die wordt toch niet weggestemd.
Dat slaat nergens op, want er zitten altijd meerdere mensen op de bank. Dus als Tanja niet wordt gestemd, wordt er altijd iemand anders weggestemd. Haar hele iedereen is veilig-theorie klopt dus voor geen meter.
Precies...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou zeg wat een onzin, ze hoeft verder niks te doen, ook al ben je net bevallen kan je wel even een beetje melk opwarmen, doe niet zo achterlijk
Mijn vrouw heeft een ongeveer gelijke bevalling gehad als Tanja. En het was ook een vrij eenvoudige bevalling. Dus ik denk ook echt dat het in verhouding tot de vrouwen die er 24 uur of nog langer over doen echt een 'piece of cake' is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:13 schreef milagro het volgende:
[..]
je slaat een beetje door nu, lieverd
als een ontsluiting zo snel gaat is de pijn ook navenant vaak
dat heb ik ff gemist,en dat was?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Tanja heeft al uitgelegd waarom ze Natte Lie de micky mouse trut heeft gepakt
Welke gebruik je dan ?? heb hier altijd perfect beeld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:14 schreef wickie het volgende:
Beste mensen ik kruip mn bedje in..... de streams haperen te veel om het nog goed te kunnen volgen (al meerdere malen gerefresht...)
Dus truste en droom zacht uw allen!
Huh??? Het was zeer saai ja, maar ik had er alle vertrouwen in dat het na de nominaties goed zou komen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh hou op zeg, je hebt 3 dagen lopen mekkeren elke avond, dat je de streams niet meer aanzette![]()
Wat is dit nu weer voor een Yuppen-post??quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je ver na middernacht nog in een BB-topic aan het posten bent...
Kijk eens naar de users hier danquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Begrijp het wel van Ingrid. Maar ze had beter Rob kunnnen nomineren maar dat moest van Menno en ze wilde niet meer naar de pijpen van Menno dansen. Toen wist ze het niet meer en heeft ze maar een impulsieve keuze op Tanja gedaan.
Het is een spel voor God Sake! Ik begrijp niet waarom de meeste er zo zwaar aan tillen dat ze genomineerd zijn, alsof ze een doodsverwensing hebben ontvangen!
Ja dat heeft iedereen in koor moeten roepen, want je bleef beteuterdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh??? Het was zeer saai ja, maar ik had er alle vertrouwen in dat het na de nominaties goed zou komen.
Ze zit al zeker vanaf half negen op de bank. Elke 4 uur (dus ook s nachts) moet ze de baby voeden. Verder ben je toch echt wel een 4 dagen heel slap als je bevallen bent. Bij een zwaardere bevalling langer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou zeg wat een onzin, ze hoeft verder niks te doen, ook al ben je net bevallen kan je wel even een beetje melk opwarmen, doe niet zo achterlijk
Ze weigerde zelfs te geloven dat het wee-en waren, gewoon harde buik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer niet zo bijzonder moet ik zeggen. Beste remedie in het begin is stug doorgaan of iets gaan doen. Gedachten verzetten, afleiding zoeken en vooral bezig blijven zodat je er niet te verkrampt op reageert en op de volgende wee gaat lopen wachten.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
Shit ik was glad vergeten dat ik morgen nog moet werken![]()
![]()
![]()
voor APK, Gert en Coos
Truste! Maar heb het idee dat de streams slecht een bijzaak zijn op dit moment. Iedereen reageert op de nominaties en de zwangerschap en praat over TANJA die niet eens in beeld is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:14 schreef wickie het volgende:
Beste mensen ik kruip mn bedje in..... de streams haperen te veel om het nog goed te kunnen volgen (al meerdere malen gerefresht...)
Dus truste en droom zacht uw allen!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja dat heeft iedereen in koor moeten roepen, want je bleef beteuterd![]()
Maar goed gelukkig is het weer een beetje als vanouds qua irritaties, nominaties en geroddel![]()
Ach, 'ze doen het in Afrika ook', zullen sommigen wel denken...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:16 schreef style het volgende:
Ze kunnen iemand die borstvoeding geeft toch niet op rantsoen zetten?
zeker nog nooit zo'n kruik gevuld?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:13 schreef Minouishere het volgende:
Dido maakte dat kruikje met dikke ovenwanten aan, bang om haar poezelige handjes (nou zeg maar jatten) te beschadigen.
Was een grapje Scanquote:
Dido helpt haar toch ook heel veel. Dat ene kruikje... pffff.... In het "normale" leven moet je ook zelf aan de slag hoor als je net bevallen bent. De kraam is er ook alleen maar van 8 tot 5. 's avonds heb je eventueel hulp van je partner, maar als die nou toevallig nachtdienst heeft en er 's avonds niet is zal je toch ook zelf dat kruikje moeten doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze zit al zeker vanaf half negen op de bank. Elke 4 uur (dus ook s nachts) moet ze de baby voeden. Verder ben je toch echt wel een 4 dagen heel slap als je bevallen bent. Bij een zwaardere bevalling langer.
Hoezo onzin?
"ze hoeft verder niks te doen" ze is continue in touw en moet zelf ook nog herstellen.
doe niet zo achterlijk
Dat hoeft ze voorlopig vast niet.. Big brother is niet gek ofzo..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:19 schreef BlaBlub het volgende:
Hoe kan Tanja nou meedoen aan de weekopdrachten, ze kan de baby toch bijvoorbeeld niet uren alleen laten als je weer zo'n soort winnie de poeh opdracht krijgt
Waarom jij???? ..........quote:
Ja maar wij hebben er dankzij 24 camera's wat beter zicht op, en zijn daarom wat genuanceerder.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Kijk eens naar de users hier dan
Die zijn nog drie keer zo erg, als hun lieveling genomineerd wordt
De nominerende is dan gelijk een hypocriete klootzak dan wel tyfushoer
Ja, wat dacht je dan. Dat je bij de eerste de beste wee direct over de grond kruipt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze weigerde zelfs te geloven dat het wee-en waren, gewoon harde buik.
Ze zei zelfs dat als dit wee-en zijn stelt het helemaal niks voor.
Dat is niet kranig
gilles.... maar ik ben ook bezig met de nieuwe Lostquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Welke gebruik je dan ?? heb hier altijd perfect beeld.
Ik kan me echt niet voorstellen dat ze dat in de DBK hebben gezegd over de opdrachten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:19 schreef BlaBlub het volgende:
Hoe kan Tanja nou meedoen aan de weekopdrachten, ze kan de baby toch bijvoorbeeld niet uren alleen laten als je weer zo'n soort winnie de poeh opdracht krijgt
Volgens Chantal wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat hoeft ze voorlopig vast niet.. Big brother is niet gek ofzo..
Hihi, nee inderdaad, maar Tanja deed het ook zonder, maar ja da's dan ook een bikkel hequote:
ik heb een "korte" en een lange bevalling gehad (vanaf de eerste wee tot aan de baby daadwerkelijk geboren gerekend).quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft een ongeveer gelijke bevalling gehad als Tanja. En het was ook een vrij eenvoudige bevalling. Dus ik denk ook echt dat het in verhouding tot de vrouwen die er 24 uur of nog langer over doen echt een 'piece of cake' is.
Linda is er toch niet meerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Linda is ook een smerige rat, bijna nog erger dan Sjankwal.
thuis in der eigenkamertje is ze ook wel eens uren alleen lijkt mequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:19 schreef BlaBlub het volgende:
Niet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat hoeft ze voorlopig vast niet.. Big brother is niet gek ofzo..
Is rantsoen nu zoals een tijdje terug met die uiën of zoals vorige week met alleen iets minder luxe boodschappen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Ach, 'ze doen het in Afrika ook', zullen sommigen wel denken...
Ja.quote:
Je vergeet dat ze elk uur ook 2 sigareten moet roken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:17 schreef avonne het volgende:
Ze zit al zeker vanaf half negen op de bank. Elke 4 uur (dus ook s nachts) moet ze de baby voeden.
wat zie jij er goed uit vannacht, Gert.... komt dat?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben er dankzij 24 camera's wat beter zicht op, en zijn daarom wat genuanceerder.![]()
deed je bij Rob ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
De nieuwe poll op talpa:
Tanja 20% (2)
Menno 14% (3)
Rob 13% (4)
Nathalie 6% (7)
Scanman viert een feestje!
Nathalie: “Ik nomineer deze week Menno. Menno en ik hebben vooral de eerste week helemaal geen contact gehad met elkaar. Er zijn de afgelopen weken wat dingen gebeurd waardoor hij wat maatjes kwijt is geraakt en nu probeert hij een beetje met mij aan te pappen. En dan denk ik: wie ben je nou eigenlijk echt?”quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:23 schreef Day het volgende:
Weet Tanja dat Nathalie op haar gestemd heeft.
Ze blijft namelijk maar zeggen dat ze weet waarom Tanja op haar gestemd heeft (wraakactie)
En waarom zou een wraakactie niet mogen?
Wie van jullie zou (als je het wist) niet degene nomineren die de vorige keer jou genomineerd heeft?
Roel nomineerde Joost ook uit wraak en zegt dat ook gewoon.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:23 schreef Day het volgende:
Ze blijft namelijk maar zeggen dat ze weet waarom Tanja op haar gestemd heeft (wraakactie)
Wie van jullie zou (als je het wist) niet degene nomineren die de vorige keer jou genomineerd heeft?
Door die lege flessen naast je?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:22 schreef milagro het volgende:
[..]
wat zie jij er goed uit vannacht, Gert.... komt dat?
Gert pleur d'r 's effe zo'n kant en klaar antwoord van je doorheen, dan kan Annie ook weer naar bed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gert?
Kom op zeg, ik moet nodig![]()
BBscanner trekt nog maar een flesje open!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
De nieuwe poll op talpa:
Tanja 20% (2)
Menno 14% (3)
Rob 13% (4)
Nathalie 6% (7)
Roelquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:23 schreef Day het volgende:
Dat vond ik zo'n vreemde nominatie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nathalie: “Ik nomineer deze week Menno. Menno en ik hebben vooral de eerste week helemaal geen contact gehad met elkaar. Er zijn de afgelopen weken wat dingen gebeurd waardoor hij wat maatjes kwijt is geraakt en nu probeert hij een beetje met mij aan te pappen. En dan denk ik: wie ben je nou eigenlijk echt?”
Die poll is aardig verneukt, Lieske even veel stemmen als Rob, Roel ineens nog maar 7 %quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
De nieuwe poll op talpa:
Tanja 20% (2)
Menno 14% (3)
Rob 13% (4)
Nathalie 6% (7)
Natuurlijk is het per persoon verschillend.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:21 schreef milagro het volgende:
[..]
ik heb een "korte" en een lange bevalling gehad (vanaf de eerste wee tot aan de baby daadwerkelijk geboren gerekend).
mijn ervaring is dat een snelle ontsluiting erg pijnlijk is.
dat een lange weg naar gehele ontsluiting vermoeiender is, spreekt voor zich.
ik wil enkel zeggen dat een korte bevalling zeker niet 'een makkie' hoeft te zijn persé, qua pijn.
Ik heb geen lieveling, had een voorkeur voor Roel, gewoon omdat het een lekker en stoer ding is en had een hekel aan Tanja. Maar toch sinds ik haar zie met haar dochter, smelt er iets in me? Ze veranderd, wordt zachter?? Tis nog steeds een bitch begrijp me niet verkeerd hahaha Maar om haar zo compleet, als groep (!) te negeren omdat ze iemand moest nomineren??? Dat dit toevallig ons groeps lievelingetje Naatje was (quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Kijk eens naar de users hier dan
Die zijn nog drie keer zo erg, als hun lieveling genomineerd wordt
De nominerende is dan gelijk een hypocriete klootzak dan wel tyfushoer
Zeer vermakelijk allemaal![]()
Ja met rokenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:17 schreef avonne het volgende:
[..]
ze is continue in touw en moet zelf ook nog herstellen.
Volgens mij had Bridget het over noodrantsoen, maar ze zullen wel weer lief voor de bewonertjes zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:22 schreef -Delta- het volgende:
Is rantsoen nu zoals een tijdje terug met die uiën of zoals vorige week met alleen iets minder luxe boodschappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |