Iedereen roept hoe geweldig ze het heeft gedaan, geen enkel kreuntje, ja raar hequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:02 schreef Foreverblue het volgende:
Ik denk dat elke zwangere vrouw zou tekenen voor zo'n bevalling. Dan had je maar niet in dat huis moeten gaan stappen.
Ze zou ook zelf eens naar de groep kunnen stappen ..hint. Ze liep tenslotte ook zelf mokkend weg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:02 schreef SuperMOM het volgende:
Sorry maar ik vind het nu wel zielig voor Tanja hoorOm zo genegeerd te worden omdat ze iemand moest kiezen!
Niet in je bed?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:03 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens wou ik dat Lieske Chantal's outfit aanhad en bij mij op de bank lag, maar dat is een ander verhaal
Ik ben ook niet helemaal nuchter...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel eigenlijk..
Maar kan er ook aan liggen dat ik halverwege m'n tweede flesje wijn ben.![]()
wil aandacht van de mannen ( oh neeeej niet doen Roel, Menno, Joost, Rob pffffffff)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:00 schreef BlaBlub het volgende:
Iedereen staat met winterjas buiten en Dido staat dr in dr t-shirtje te voetballen
Discussie aangaan heeft geen nut, we kennen Tanja toch inmiddels, is ze boos, dan duurt dat een dag of 5, zei ze zelf ook vaak genoegquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:05 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat ik het met haar eens ,ben maar voledig negeren vind ik ook weer het uiterste ,ga dan de discussie nog een keer aan met haar
Nee, mooie jaratelletjes + rokje + geile hoge hakken horen op de bank, niet op bedquote:
Gert doe die avatar eens weg want ik raak gedesoriënteerd!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoor, het heeft bij Tanja helemaal geen pijn gedaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Iedereen roept hoe geweldig ze het heeft gedaan, geen enkel kreuntje, ja raar he
In minder dan 7 uur bevallen, 95% van de wereld heeft 3x het dubbele aan uren, ligt 24 uur te bevallen van een eerste kind.
![]()
Ja geweldig Tanja, wat een wereldprestatie. Je hebt gewoon verdomde mazzel gehad.
Dan zegt bb: Je bent de zwakste schakel.... tot ziensquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Wanneer gaat Tanja zeggen dat ze er niet meer tegen kan en vrijwillig exit gaat?
Daar zit ik eigenlijk wel weer op te wachten. Het zou de vierde keer worden.
Kermisattractie..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze moet zelf gewoon aan het kindje denken en naar huis gaan.
Maar nee ze gaat voor het geld en een kermisattractie maken van een baby die nog geen week oud is.
Please zeg ga naar huis, dan kan je wél naar buiten en wél bezoek ontvangen.
Als je weken lang nog in een kamertje blijft heb ik geen medelijden, eigen keuze, jammer dan.
Tuurlijk heeft ze pijn gehad. Maar 7 uur pijn of 24 uur pijn is wel een enorm verschil.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:07 schreef style het volgende:
[..]
Ja hoor, het heeft bij Tanja helemaal geen pijn gedaan![]()
Ze heeft dan misschien een makkelijke bevalling gehad maar zelfs dan heeft ze zichzelf heel kranig gehouden.
Ze is liever lui dan moe?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar Snaptnix
Ze *KAN* toch gewoon lekker genieten? Ze heeft hier meer eten / spullen / verzorging dan thuis, ze krijgt meer betaald dan thuis, ze krijgt meer startgeld dan thuis?
Ze zit echter wel in een SPEL met NOMINATIES en dat hoort er gewoon bij, maar als je weet dat als je niet genomineerd wordt, je nog van dit luxe leventje kan genieten, of als je er wel uit moet, ga je lekker naar huis met mamma en naar je hond en je vriendinnen en een grote zak poen van BB....
Win-Win situatie voor Tanja en nog zit dat zeug te klagen dat haar week nu al verpest is.![]()
![]()
Ik denk dat Tanja vooral een speelbal is van BB.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:03 schreef -Delta- het volgende:
Please zeg ga naar huis, dan kan je wél naar buiten en wél bezoek ontvangen.
Als je weken lang nog in een kamertje blijft heb ik geen medelijden, eigen keuze, jammer dan.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |