abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 00:59:57 #151
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31594598
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 00:58 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wat *wil* ze nou? Ze zei toch dat ze een hekel had aan voorkeursposities? Nou, alsjeblieft, GEEN voorkeurpositie meer, en hup, op de nominatiebank.

En niet zeiken.
Persoonlijk denk ik dat ze het meest verdrietig is om het feit dat haar vriendin haar genomineerd heeft.
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
  Moderator vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:00:00 #152
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31594603
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 00:53 schreef mijn23 het volgende:

[..]

Gert!!! jij ook al hier,helemaal top
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:00:05 #153
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31594604
Iedereen staat met winterjas buiten en Dido staat dr in dr t-shirtje te voetballen
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_31594617
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 00:58 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ze denkt en verwacht dat mensen continu vanaf week 1 tot eind December voor haar een uitzondering maken, dat houdt gewoon een keer op.
Ja is ook welzo. Maar zo vind ik't ook wel weer zielig om te zien. Kraamtijd hoort normaal een leuke tijd te zijn. Lekker genieten van de kleine, zonder verder gezeik. Een tijd om te stralen van geluk en niet de ogen uit je kop janken door gezeik.
Feit blijft dat ze dan maar niet mee had moeten doen, maar op dit moment heb ik toch wel eventjes medelijden met haar.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_31594644
Gut, ze komen nu met die aso Tanja flikker toch op met dat figuur.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:01:32 #156
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31594653
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 00:58 schreef newsman het volgende:

[..]

Ben jij van Mora, met veel te veel glazen drank op
Mischien ze zit ze wel bij jouw in de wijnkelder!
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:01:48 #157
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31594664
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:00 schreef Gert het volgende:

[..]

LMAO@avatar...
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:01:52 #158
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31594665
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 00:59 schreef Coraatje het volgende:

[..]

dat hoeft toch helemaal niet ,omdat je vedriet heb ,en zo je eigen meningen hebt ,moet je genegeerd worden?
Oh hou op zeg, dat godsonmogelijke karakter wat ze heeft.
Ze is vanaf dag 1 al chagerijnig bezig en nu verwacht ze ook weer dat de uitzonderingspositie doorgaat.
Als ze wat normaler was geweest hadden mensen misschien aardig gedaan, het houdt gewoon een keer op, elke week dat gejammer dat ze gaat en nu nog dat ze die envelop moet.
Ze wilt wel, maar ze mag niet weggestemd worden, oh wee zeg

Wat roept ze over een week, "ja ik ben pas net bevallen, dat doe je een alleenstaande moeder toch niet aan"
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_31594672
Als ik Tanja was zou ik morgen in de groep gaan zitten en Menno en Rob ook vragen wat zij dan gekozen zouden hebben. Menno als schijnheilige hield zich afzijdig. En nu heeft hij een grote bek.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:02:45 #160
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_31594689
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:00 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Ja is ook welzo. Maar zo vind ik't ook wel weer zielig om te zien. Kraamtijd hoort normaal een leuke tijd te zijn. Lekker genieten van de kleine, zonder verder gezeik. Een tijd om te stralen van geluk en niet de ogen uit je kop janken door gezeik.
Feit blijft dat ze dan maar niet mee had moeten doen, maar op dit moment heb ik toch wel eventjes medelijden met haar.
Maar Snaptnix

Ze *KAN* toch gewoon lekker genieten? Ze heeft hier meer eten / spullen / verzorging dan thuis, ze krijgt meer betaald dan thuis, ze krijgt meer startgeld dan thuis?

Ze zit echter wel in een SPEL met NOMINATIES en dat hoort er gewoon bij, maar als je weet dat als je niet genomineerd wordt, je nog van dit luxe leventje kan genieten, of als je er wel uit moet, ga je lekker naar huis met mamma en naar je hond en je vriendinnen en een grote zak poen van BB....

Win-Win situatie voor Tanja en nog zit dat zeug te klagen dat haar week nu al verpest is.
Confidence through competence
  Moderator vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:02:46 #161
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31594691
quote:

[..]

Ja, dat heb ik ook wel eigenlijk..

Maar kan er ook aan liggen dat ik halverwege m'n tweede flesje wijn ben.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_31594696
quote:

[..]

Maar ze heeft zelf ook gezegd dat ze wel exit wilde. Dat ze dat niet erg vond. Nu wordt ze genomineerd. Wat maakt het uit als je er toch uit wilt. Geniet dan gewoon van je "kraamtijd" en leg er niet zo'n druk op dat je genomineerd bent. Vanavond wilde ze nog die envelop omdat ze "er toch wel uit wilde" en dacht dat de envelop een directe exit was. Ze wil gewoon niet de "vernedering" krijgen om weggestemd te worden volgens mij.
pi_31594697
quote:

[..]

Hallo... alles is geregeld voor haar... 3 dagen zendtijd op tv in teken van haar bevalling... Ik denk dat elke zwangere vrouw zou tekenen voor zo'n bevalling. Dan had je maar niet in dat huis moeten gaan stappen.
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_31594698
Sorry maar ik vind het nu wel zielig voor Tanja hoor Om zo genegeerd te worden omdat ze iemand moest kiezen!
pi_31594709
Tanja rookt nog maar een sigaretje
pi_31594712
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:01 schreef BBscanner het volgende:

[..]

haha nou nee die wijn mag hij helemaal zelf houden lekker origineel trouwens die mora...
pi_31594713
Hmmm, cruciaal moment dit.... Menno is idd niet zo heilig als hij lijkt...

Maar Chantal blijkt toch een horseman of the apocalypse....
pi_31594714
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:01 schreef BBscanner het volgende:

[..]

Ik zit nu aan de wijnkelder tafel
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:03:29 #169
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31594718
quote:

[..]

Ze moet zelf gewoon aan het kindje denken en naar huis gaan.
Maar nee ze gaat voor het geld en een kermisattractie maken van een baby die nog geen week oud is.

Please zeg ga naar huis, dan kan je wél naar buiten en wél bezoek ontvangen.
Als je weken lang nog in een kamertje blijft heb ik geen medelijden, eigen keuze, jammer dan.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_31594720
oei die teef nathalie keek Tanja aan en Tanja deed haar glas omhoog en die teef nathalie draait zich om
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:03:49 #171
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_31594725
Overigens wou ik dat Lieske Chantal's outfit aanhad en bij mij op de bank lag, maar dat is een ander verhaal
Confidence through competence
pi_31594733
pijnlijke situatie in de keuken...
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:04:17 #173
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_31594735
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:00 schreef BlaBlub het volgende:
Iedereen staat met winterjas buiten en Dido staat dr in dr t-shirtje te voetballen
Ijskoninginnetje he
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:04:33 #174
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31594740
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:02 schreef SuperMOM het volgende:
Sorry maar ik vind het nu wel zielig voor Tanja hoor Om zo genegeerd te worden omdat ze iemand moest kiezen!
Eens! Dit slaat helemaal nergens op.
Als Rob iemand had moeten kiezen hadden ze waarschijnlijk heel anders gereageerd.
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
pi_31594753
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:01 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Oh hou op zeg, dat godsonmogelijke karakter wat ze heeft.
Ze is vanaf dag 1 al chagerijnig bezig en nu verwacht ze ook weer dat de uitzonderingspositie doorgaat.
Als ze wat normaler was geweest hadden mensen misschien aardig gedaan, het houdt gewoon een keer op, elke week dat gejammer dat ze gaat en nu nog dat ze die envelop moet.
Ze wilt wel, maar ze mag niet weggestemd worden, oh wee zeg

Wat roept ze over een week, "ja ik ben pas net bevallen, dat doe je een alleenstaande moeder toch niet aan"
ik zeg toch niet dat ik het met haar eens ,ben maar voledig negeren vind ik ook weer het uiterste ,ga dan de discussie nog een keer aan met haar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')