Persoonlijk denk ik dat ze het meest verdrietig is om het feit dat haar vriendin haar genomineerd heeft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat *wil* ze nou? Ze zei toch dat ze een hekel had aan voorkeursposities? Nou, alsjeblieft, GEEN voorkeurpositie meer, en hup, op de nominatiebank.
En niet zeiken.

quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:53 schreef mijn23 het volgende:
[..]
Gert!!! jij ook al hier,helemaal top![]()

Ja is ook welzo. Maar zo vind ik't ook wel weer zielig om te zien. Kraamtijd hoort normaal een leuke tijd te zijn. Lekker genieten van de kleine, zonder verder gezeik. Een tijd om te stralen van geluk en niet de ogen uit je kop janken door gezeik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze denkt en verwacht dat mensen continu vanaf week 1 tot eind December voor haar een uitzondering maken, dat houdt gewoon een keer op.

Mischien ze zit ze wel bij jouw in de wijnkelder!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:58 schreef newsman het volgende:
[..]
Ben jij van Mora, met veel te veel glazen drank op![]()

Oh hou op zeg, dat godsonmogelijke karakter wat ze heeft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:59 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat hoeft toch helemaal niet ,omdat je vedriet heb ,en zo je eigen meningen hebt ,moet je genegeerd worden?

Maar Snaptnixquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja is ook welzo. Maar zo vind ik't ook wel weer zielig om te zien. Kraamtijd hoort normaal een leuke tijd te zijn. Lekker genieten van de kleine, zonder verder gezeik. Een tijd om te stralen van geluk en niet de ogen uit je kop janken door gezeik.
Feit blijft dat ze dan maar niet mee had moeten doen, maar op dit moment heb ik toch wel eventjes medelijden met haar.

Ja, dat heb ik ook wel eigenlijk..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja is ook welzo. Maar zo vind ik't ook wel weer zielig om te zien. Kraamtijd hoort normaal een leuke tijd te zijn. Lekker genieten van de kleine, zonder verder gezeik. Een tijd om te stralen van geluk en niet de ogen uit je kop janken door gezeik.
Feit blijft dat ze dan maar niet mee had moeten doen, maar op dit moment heb ik toch wel eventjes medelijden met haar.

Maar ze heeft zelf ook gezegd dat ze wel exit wilde. Dat ze dat niet erg vond. Nu wordt ze genomineerd. Wat maakt het uit als je er toch uit wilt. Geniet dan gewoon van je "kraamtijd" en leg er niet zo'n druk op dat je genomineerd bent. Vanavond wilde ze nog die envelop omdat ze "er toch wel uit wilde" en dacht dat de envelop een directe exit was. Ze wil gewoon niet de "vernedering" krijgen om weggestemd te worden volgens mij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]

Hallo... alles is geregeld voor haar... 3 dagen zendtijd op tv in teken van haar bevalling... Ik denk dat elke zwangere vrouw zou tekenen voor zo'n bevalling. Dan had je maar niet in dat huis moeten gaan stappen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]

haha nou nee die wijn mag hij helemaal zelf houden lekker origineel trouwens die mora...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:01 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Mischien ze zit ze wel bij jouw in de wijnkelder!![]()

Ik zit nu aan de wijnkelder tafelquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:01 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Mischien ze zit ze wel bij jouw in de wijnkelder!![]()

Ze moet zelf gewoon aan het kindje denken en naar huis gaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]

Ijskoninginnetje hequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:00 schreef BlaBlub het volgende:
Iedereen staat met winterjas buiten en Dido staat dr in dr t-shirtje te voetballen

Eens! Dit slaat helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:02 schreef SuperMOM het volgende:
Sorry maar ik vind het nu wel zielig voor Tanja hoorOm zo genegeerd te worden omdat ze iemand moest kiezen!

ik zeg toch niet dat ik het met haar eens ,ben maar voledig negeren vind ik ook weer het uiterste ,ga dan de discussie nog een keer aan met haarquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh hou op zeg, dat godsonmogelijke karakter wat ze heeft.
Ze is vanaf dag 1 al chagerijnig bezig en nu verwacht ze ook weer dat de uitzonderingspositie doorgaat.
Als ze wat normaler was geweest hadden mensen misschien aardig gedaan, het houdt gewoon een keer op, elke week dat gejammer dat ze gaat en nu nog dat ze die envelop moet.
Ze wilt wel, maar ze mag niet weggestemd worden, oh wee zeg![]()
Wat roept ze over een week, "ja ik ben pas net bevallen, dat doe je een alleenstaande moeder toch niet aan"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |