Niet klagen nu, je was vanmiddag nog érg somber.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Toch blijf ik in mijn hoofd houden als Joost of Ingrid op iemand anders hadden gestemd, hadden we ook nog Ingrid, Chantal en Joost erbij op de bank gehad. Dat was helemaal perfect geweest.
Ik heb ooit een duploblokje gehad dat daar erg op leek....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:49 schreef Day het volgende:
Naat maakt zich niet druk, maar ook weer wel.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Die Beckham-avatar legt je geen windeieren hè, APK?![]()
![]()
Of die Wickedangel moet een lelijke heks zijn natuurlijk.
Is ook mijn idee!!! De zogenaamde populaire bewoner gaat er dan uit! Dit zorgt voor veel comotie!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:48 schreef SuperMOM het volgende:
Of Nathalie eruitGooit alle bewoners even op de verkeerde voet
(of zoiets)
Godverdomme!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:50 schreef mijn23 het volgende:
APK ook hier,gezellig
Hier wordt Chantal vreselijk afgezeikt ja (niet door mij, nou ja niet altijdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:50 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar dan had vhantal het niet gered toch teminste als ik hier zo kijk word chantal het meest afgezeikt ,bij tanja hoor ik nog wel iets goeds,maar bij chantal
Tuurlijk, die zeikbaby is met dit tempo snel door haar zendtijd heen en Hummie krijgt dat Groningse kreng het huis niet meer uit!quote:
Heel mooi, Scan!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:52 schreef scanman01 het volgende:
Gelukkig is Nathalie niet zenuwachtig
[afbeelding]
ja maar als ze op de bank had gezeten is toch het nederlands volk die dan stemt en dan had ze het niet geredquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hier wordt Chantal vreselijk afgezeikt ja (niet door mij, nou ja niet altijd) maar bij de bewoners ligt ze toch goed denk ik zo
Het is een zware bank Gert, ik gooi alles in de strijd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:50 schreef Gert het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:50 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Of die Wickedangel moet een lelijke heks zijn natuurlijk.
Tuurlijk niet. Hoe meer wekelijkse exits, hoe meer inkomen. Die gaan er echt niet in één week twee uitgooien. Ze zijn niet gek.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Kan ook dat ze nog langer wachten en dan elke week 2 personen die eruit moeten
Vind dit toch ook wel weer erg sneu voor d'r hoor. Zo'n kraamtijd gun je niemand. Buiten het feit dat ze dan maar niet aan BB mee had moeten doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:55 schreef wickie het volgende:
Zo Tanja ziet verrekte beroerd uit die heeft nog meer gehuild dan haar baby in haar hele leventje heeft gedaan volgens mij!!
Hohoho, ze heeft wel een eigen website he, met een trouwe schare fans... Als je van jezelf houdt, dan houdt de rest van Nederland ook van je, wat heet, de rest van de wereld!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:55 schreef Jane het volgende:
Naat: Ik ben altijd die lieve leuke Naat.
Nou, daar denken veel mensen hier heel anders over, Naat.
Nergens voor nodig...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Het is een zware bank Gert, ik gooi alles in de strijd.
Klopt ja. Wat dat betreft ben ik zéér tevreden. Maar ik wil Chantal zo graag weg omdat ik die vent niet in het huis wil hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet klagen nu, je was vanmiddag nog érg somber.
Dit is toch een fraaie bank.![]()
Ben jij van Mora, met veel te veel glazen drank opquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:50 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar dan had vhantal het niet gered toch teminste als ik hier zo kijk word chantal het meest afgezeikt ,bij tanja hoor ik nog wel iets goeds,maar bij chantal
Ze denkt en verwacht dat mensen continu vanaf week 1 tot eind December voor haar een uitzondering maken, dat houdt gewoon een keer op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vind dit toch ook wel weer erg sneu voor d'r hoor. Zo'n kraamtijd gun je niemand. Buiten het feit dat ze dan maar niet aan BB mee had moeten doen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:57 schreef Foreverblue het volgende:
FF vraagje tussendoor... weet Joost al dat Roel hem heeft genomineerd?
Ja, hij had ook niet anders verwacht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:57 schreef Foreverblue het volgende:
Is waar, zo'n "leuke kraamtijd" gun je niemand, snap ook echt niet waarom ze het huis is ingegaan!!! (buiten het feit dat ze door haar moeder is gestuurdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vind dit toch ook wel weer erg sneu voor d'r hoor. Zo'n kraamtijd gun je niemand. Buiten het feit dat ze dan maar niet aan BB mee had moeten doen.
Wat *wil* ze nou? Ze zei toch dat ze een hekel had aan voorkeursposities? Nou, alsjeblieft, GEEN voorkeurpositie meer, en hup, op de nominatiebank.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:57 schreef style het volgende:
Ik heb ook medelijden met Tanja. Ze straalde zo vanavond en nu ziet ze er zo verdrietig en eenzaam uit.
Hij kon het verwachten ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:58 schreef BlaBlub het volgende:
[..]Vorige week al toen Joost aan Roel vertelde dat hij hem had genomineerd
dat hoeft toch helemaal niet ,omdat je vedriet heb ,en zo je eigen meningen hebt ,moet je genegeerd worden?quote:
Dat wist hij 2 weken geleden al!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:57 schreef Foreverblue het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |