thuis in der eigenkamertje is ze ook wel eens uren alleen lijkt mequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:19 schreef BlaBlub het volgende:
Hoe kan Tanja nou meedoen aan de weekopdrachten, ze kan de baby toch bijvoorbeeld niet uren alleen laten als je weer zo'n soort winnie de poeh opdracht krijgt
Niet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat hoeft ze voorlopig vast niet.. Big brother is niet gek ofzo..
Is rantsoen nu zoals een tijdje terug met die uiën of zoals vorige week met alleen iets minder luxe boodschappen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Ach, 'ze doen het in Afrika ook', zullen sommigen wel denken...
Ja.quote:
Je vergeet dat ze elk uur ook 2 sigareten moet roken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:17 schreef avonne het volgende:
Ze zit al zeker vanaf half negen op de bank. Elke 4 uur (dus ook s nachts) moet ze de baby voeden.
wat zie jij er goed uit vannacht, Gert.... komt dat?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben er dankzij 24 camera's wat beter zicht op, en zijn daarom wat genuanceerder.![]()
deed je bij Rob ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
De nieuwe poll op talpa:
Tanja 20% (2)
Menno 14% (3)
Rob 13% (4)
Nathalie 6% (7)
Scanman viert een feestje!
Nathalie: “Ik nomineer deze week Menno. Menno en ik hebben vooral de eerste week helemaal geen contact gehad met elkaar. Er zijn de afgelopen weken wat dingen gebeurd waardoor hij wat maatjes kwijt is geraakt en nu probeert hij een beetje met mij aan te pappen. En dan denk ik: wie ben je nou eigenlijk echt?”quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:23 schreef Day het volgende:
Weet Tanja dat Nathalie op haar gestemd heeft.
Ze blijft namelijk maar zeggen dat ze weet waarom Tanja op haar gestemd heeft (wraakactie)
En waarom zou een wraakactie niet mogen?
Wie van jullie zou (als je het wist) niet degene nomineren die de vorige keer jou genomineerd heeft?
Roel nomineerde Joost ook uit wraak en zegt dat ook gewoon.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:23 schreef Day het volgende:
Ze blijft namelijk maar zeggen dat ze weet waarom Tanja op haar gestemd heeft (wraakactie)
Wie van jullie zou (als je het wist) niet degene nomineren die de vorige keer jou genomineerd heeft?
Door die lege flessen naast je?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:22 schreef milagro het volgende:
[..]
wat zie jij er goed uit vannacht, Gert.... komt dat?
Gert pleur d'r 's effe zo'n kant en klaar antwoord van je doorheen, dan kan Annie ook weer naar bed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gert?
Kom op zeg, ik moet nodig![]()
BBscanner trekt nog maar een flesje open!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
De nieuwe poll op talpa:
Tanja 20% (2)
Menno 14% (3)
Rob 13% (4)
Nathalie 6% (7)
Roelquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:23 schreef Day het volgende:
Dat vond ik zo'n vreemde nominatie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nathalie: “Ik nomineer deze week Menno. Menno en ik hebben vooral de eerste week helemaal geen contact gehad met elkaar. Er zijn de afgelopen weken wat dingen gebeurd waardoor hij wat maatjes kwijt is geraakt en nu probeert hij een beetje met mij aan te pappen. En dan denk ik: wie ben je nou eigenlijk echt?”
Die poll is aardig verneukt, Lieske even veel stemmen als Rob, Roel ineens nog maar 7 %quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
De nieuwe poll op talpa:
Tanja 20% (2)
Menno 14% (3)
Rob 13% (4)
Nathalie 6% (7)
Natuurlijk is het per persoon verschillend.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:21 schreef milagro het volgende:
[..]
ik heb een "korte" en een lange bevalling gehad (vanaf de eerste wee tot aan de baby daadwerkelijk geboren gerekend).
mijn ervaring is dat een snelle ontsluiting erg pijnlijk is.
dat een lange weg naar gehele ontsluiting vermoeiender is, spreekt voor zich.
ik wil enkel zeggen dat een korte bevalling zeker niet 'een makkie' hoeft te zijn persé, qua pijn.
Ik heb geen lieveling, had een voorkeur voor Roel, gewoon omdat het een lekker en stoer ding is en had een hekel aan Tanja. Maar toch sinds ik haar zie met haar dochter, smelt er iets in me? Ze veranderd, wordt zachter?? Tis nog steeds een bitch begrijp me niet verkeerd hahaha Maar om haar zo compleet, als groep (!) te negeren omdat ze iemand moest nomineren??? Dat dit toevallig ons groeps lievelingetje Naatje was (quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Kijk eens naar de users hier dan
Die zijn nog drie keer zo erg, als hun lieveling genomineerd wordt
De nominerende is dan gelijk een hypocriete klootzak dan wel tyfushoer
Zeer vermakelijk allemaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |