Ze zei net tegen Rob dat ze haar volgende week ermee gaat confronteren. Ik denk niet dat ze dat zolang volhoudt. Ze gaan mekaar gauw genoeg een keer bespringen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:05 schreef Day het volgende:
Waar blijft Nathalie nou met d'r grote bek?
Zou zou toch een verklaring eisen van Tanja?
Dan moet ze eerst ff dr andere kleren gaan aantrekkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Wanneer gaat Tanja zeggen dat ze er niet meer tegen kan en vrijwillig exit gaat?
Daar zit ik eigenlijk wel weer op te wachten. Het zou de vierde keer worden.
Gewoon stug doorbreien zelfs tijdens de wee-enquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:07 schreef style het volgende:
[..]
Ja hoor, het heeft bij Tanja helemaal geen pijn gedaan![]()
Ze heeft dan misschien een makkelijke bevalling gehad maar zelfs dan heeft ze zichzelf heel kranig gehouden.
Ja ik vind dat in deze Tanja de persoon hoort te zijn die aan Nathalie uitlegt waarom ze haar heeft gekozen i.p.v de beledigde grootheid uit te hangenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:04 schreef LoveProfusion het volgende:
pijnlijke situatie in de keuken...
Maar wel vrij goed ingeschat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:08 schreef Gert het volgende:
Ingrid: "Ik weet zeker, als ik op de bank zit dan ben ik pleite, klaar."
Onzeker![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben ook niet helemaal nuchter...
Of was dat al duidelijk
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, mooie jaratelletjes + rokje + geile hoge hakken horen op de bank, niet op bed
Volgens haar medebewoners hoort ze nu alweer zo fit te zijn dat ze zelfs volop mee kan doen aan weekopdrachten. Verwacht van die mensen maar geen begrip.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:10 schreef avonne het volgende:
Kan goddomme iemand niet Tanja gaan helpen?
Ze is nog bekaf, hoor !!!
Ja maar ze heeft het kind toch al gebaard, iedereen heeft het kindje kunnen zien, alles is op tv geweest, daarom zat ze toch in BB.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk dat Tanja vooral een speelbal is van BB.Die wordt vreselijk onder druk gezet hoor, vergis je niet. Kan iedereen wel zeiken over voortrekkerij en zo, maar in mijn ogen geeft dat juist aan hóe bang BB is (of iig wás) dat Tanja opstapt. Gewoon even zeggen dat je vertrekt is er voor haar niet bij, dat is wel duidelijk geworden. Eigenlijk moet je dus boos worden op BB, vind ik.
Sja zo kan ik ook vreselijk uit kunnen breiden over mijn vreseeeeelijke bavalling van mijn geweldige zoon (maar dat doe ik niet omdat dit een BB forum is ) maar desondanks heb ik enorm respect voor haar, ja het was een bevalling uit het boekje, gelukkig! Dat wens je iedere zwangere vrouw toe en ja ze heeft zich kranig gedragen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Iedereen roept hoe geweldig ze het heeft gedaan, geen enkel kreuntje, ja raar he
In minder dan 7 uur bevallen, 95% van de wereld heeft 3x het dubbele aan uren, ligt 24 uur te bevallen van een eerste kind.
![]()
Ja geweldig Tanja, wat een wereldprestatie. Je hebt gewoon verdomde mazzel gehad.
Dat hoeft ze helemaal niet, want ze zijn niet verplicht om elkaar te vertellen op wie en waarom ze op elkaar gestemd hebben. En daarbij heeft Tanja vertelt waarom ze Nathalie gekozen heeft. Mag misschien niet logisch zijn, maar ze heeft het wel gedaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik vind dat in deze Tanja de persoon hoort te zijn die aan Nathalie uitlegt waarom ze haar heeft gekozen i.p.v de beledigde grootheid uit te hangen
Nee, nog even wachten. Nog een steekjequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gewoon stug doorbreien zelfs tijdens de wee-en
Het gaat haar ook niet om 'iedereen is veilig', het gaat haar om: 'ik heb, tenminste voor het oog van de camera, veilig gestemd'.... That's it...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:09 schreef Day het volgende:
Ingrid d'r redenatie klopt ook niet:Ik doe Tanja, dan is iedereen veilig, want die wordt toch niet weggestemd.
Dat slaat nergens op, want er zitten altijd meerdere mensen op de bank. Dus als Tanja niet wordt gestemd, wordt er altijd iemand anders weggestemd. Haar hele iedereen is veilig-theorie klopt dus voor geen meter.
Dat vind ik nou weer niet zo bijzonder moet ik zeggen. Beste remedie in het begin is stug doorgaan of iets gaan doen. Gedachten verzetten, afleiding zoeken en vooral bezig blijven zodat je er niet te verkrampt op reageert en op de volgende wee gaat lopen wachten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je ver na middernacht nog in een BB-topic aan het posten bent...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben ook niet helemaal nuchter...
Of was dat al duidelijk
ws tijdens de conceptie ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
je slaat een beetje door nu, lieverdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Iedereen roept hoe geweldig ze het heeft gedaan, geen enkel kreuntje, ja raar he
In minder dan 7 uur bevallen, 95% van de wereld heeft 3x het dubbele aan uren, ligt 24 uur te bevallen van een eerste kind.
![]()
Ja geweldig Tanja, wat een wereldprestatie. Je hebt gewoon verdomde mazzel gehad.
Nou zeg wat een onzin, ze hoeft verder niks te doen, ook al ben je net bevallen kan je wel even een beetje melk opwarmen, doe niet zo achterlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:10 schreef avonne het volgende:
Kan goddomme iemand niet Tanja gaan helpen?
Ze is nog bekaf, hoor !!!
Oh hou op zeg, je hebt 3 dagen lopen mekkeren elke avond, dat je de streams niet meer aanzettequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:12 schreef scanman01 het volgende:
Wie was dat toch die vanmiddag nog zei dat het zo saai was en dat die man van Chantal het huis in moet? Ik zei nog zo: "even geduld tot de nominaties"
En ja hoor... Het huis leeft weer
Die kan haar carriere ook wel gedag zeggenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Dido moet die kruik toch doen? lekkere kraamhulp
Begrijp het wel van Ingrid. Maar ze had beter Rob kunnnen nomineren maar dat moest van Menno en ze wilde niet meer naar de pijpen van Menno dansen. Toen wist ze het niet meer en heeft ze maar een impulsieve keuze op Tanja gedaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:09 schreef Day het volgende:
Ingrid d'r redenatie klopt ook niet:Ik doe Tanja, dan is iedereen veilig, want die wordt toch niet weggestemd.
Dat slaat nergens op, want er zitten altijd meerdere mensen op de bank. Dus als Tanja niet wordt gestemd, wordt er altijd iemand anders weggestemd. Haar hele iedereen is veilig-theorie klopt dus voor geen meter.
Precies...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou zeg wat een onzin, ze hoeft verder niks te doen, ook al ben je net bevallen kan je wel even een beetje melk opwarmen, doe niet zo achterlijk
Mijn vrouw heeft een ongeveer gelijke bevalling gehad als Tanja. En het was ook een vrij eenvoudige bevalling. Dus ik denk ook echt dat het in verhouding tot de vrouwen die er 24 uur of nog langer over doen echt een 'piece of cake' is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:13 schreef milagro het volgende:
[..]
je slaat een beetje door nu, lieverd
als een ontsluiting zo snel gaat is de pijn ook navenant vaak
dat heb ik ff gemist,en dat was?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Tanja heeft al uitgelegd waarom ze Natte Lie de micky mouse trut heeft gepakt
Welke gebruik je dan ?? heb hier altijd perfect beeld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:14 schreef wickie het volgende:
Beste mensen ik kruip mn bedje in..... de streams haperen te veel om het nog goed te kunnen volgen (al meerdere malen gerefresht...)
Dus truste en droom zacht uw allen!
Huh??? Het was zeer saai ja, maar ik had er alle vertrouwen in dat het na de nominaties goed zou komen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh hou op zeg, je hebt 3 dagen lopen mekkeren elke avond, dat je de streams niet meer aanzette![]()
Wat is dit nu weer voor een Yuppen-post??quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je ver na middernacht nog in een BB-topic aan het posten bent...
Kijk eens naar de users hier danquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Begrijp het wel van Ingrid. Maar ze had beter Rob kunnnen nomineren maar dat moest van Menno en ze wilde niet meer naar de pijpen van Menno dansen. Toen wist ze het niet meer en heeft ze maar een impulsieve keuze op Tanja gedaan.
Het is een spel voor God Sake! Ik begrijp niet waarom de meeste er zo zwaar aan tillen dat ze genomineerd zijn, alsof ze een doodsverwensing hebben ontvangen!
Ja dat heeft iedereen in koor moeten roepen, want je bleef beteuterdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh??? Het was zeer saai ja, maar ik had er alle vertrouwen in dat het na de nominaties goed zou komen.
Ze zit al zeker vanaf half negen op de bank. Elke 4 uur (dus ook s nachts) moet ze de baby voeden. Verder ben je toch echt wel een 4 dagen heel slap als je bevallen bent. Bij een zwaardere bevalling langer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou zeg wat een onzin, ze hoeft verder niks te doen, ook al ben je net bevallen kan je wel even een beetje melk opwarmen, doe niet zo achterlijk
Ze weigerde zelfs te geloven dat het wee-en waren, gewoon harde buik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer niet zo bijzonder moet ik zeggen. Beste remedie in het begin is stug doorgaan of iets gaan doen. Gedachten verzetten, afleiding zoeken en vooral bezig blijven zodat je er niet te verkrampt op reageert en op de volgende wee gaat lopen wachten.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
Shit ik was glad vergeten dat ik morgen nog moet werken![]()
![]()
![]()
voor APK, Gert en Coos
Truste! Maar heb het idee dat de streams slecht een bijzaak zijn op dit moment. Iedereen reageert op de nominaties en de zwangerschap en praat over TANJA die niet eens in beeld is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:14 schreef wickie het volgende:
Beste mensen ik kruip mn bedje in..... de streams haperen te veel om het nog goed te kunnen volgen (al meerdere malen gerefresht...)
Dus truste en droom zacht uw allen!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja dat heeft iedereen in koor moeten roepen, want je bleef beteuterd![]()
Maar goed gelukkig is het weer een beetje als vanouds qua irritaties, nominaties en geroddel![]()
Ach, 'ze doen het in Afrika ook', zullen sommigen wel denken...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:16 schreef style het volgende:
Ze kunnen iemand die borstvoeding geeft toch niet op rantsoen zetten?
zeker nog nooit zo'n kruik gevuld?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:13 schreef Minouishere het volgende:
Dido maakte dat kruikje met dikke ovenwanten aan, bang om haar poezelige handjes (nou zeg maar jatten) te beschadigen.
Was een grapje Scanquote:
Dido helpt haar toch ook heel veel. Dat ene kruikje... pffff.... In het "normale" leven moet je ook zelf aan de slag hoor als je net bevallen bent. De kraam is er ook alleen maar van 8 tot 5. 's avonds heb je eventueel hulp van je partner, maar als die nou toevallig nachtdienst heeft en er 's avonds niet is zal je toch ook zelf dat kruikje moeten doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze zit al zeker vanaf half negen op de bank. Elke 4 uur (dus ook s nachts) moet ze de baby voeden. Verder ben je toch echt wel een 4 dagen heel slap als je bevallen bent. Bij een zwaardere bevalling langer.
Hoezo onzin?
"ze hoeft verder niks te doen" ze is continue in touw en moet zelf ook nog herstellen.
doe niet zo achterlijk
Dat hoeft ze voorlopig vast niet.. Big brother is niet gek ofzo..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:19 schreef BlaBlub het volgende:
Hoe kan Tanja nou meedoen aan de weekopdrachten, ze kan de baby toch bijvoorbeeld niet uren alleen laten als je weer zo'n soort winnie de poeh opdracht krijgt
Waarom jij???? ..........quote:
Ja maar wij hebben er dankzij 24 camera's wat beter zicht op, en zijn daarom wat genuanceerder.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Kijk eens naar de users hier dan
Die zijn nog drie keer zo erg, als hun lieveling genomineerd wordt
De nominerende is dan gelijk een hypocriete klootzak dan wel tyfushoer
Ja, wat dacht je dan. Dat je bij de eerste de beste wee direct over de grond kruipt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze weigerde zelfs te geloven dat het wee-en waren, gewoon harde buik.
Ze zei zelfs dat als dit wee-en zijn stelt het helemaal niks voor.
Dat is niet kranig
gilles.... maar ik ben ook bezig met de nieuwe Lostquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Welke gebruik je dan ?? heb hier altijd perfect beeld.
Ik kan me echt niet voorstellen dat ze dat in de DBK hebben gezegd over de opdrachten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:19 schreef BlaBlub het volgende:
Hoe kan Tanja nou meedoen aan de weekopdrachten, ze kan de baby toch bijvoorbeeld niet uren alleen laten als je weer zo'n soort winnie de poeh opdracht krijgt
Volgens Chantal wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat hoeft ze voorlopig vast niet.. Big brother is niet gek ofzo..
Hihi, nee inderdaad, maar Tanja deed het ook zonder, maar ja da's dan ook een bikkel hequote:
ik heb een "korte" en een lange bevalling gehad (vanaf de eerste wee tot aan de baby daadwerkelijk geboren gerekend).quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft een ongeveer gelijke bevalling gehad als Tanja. En het was ook een vrij eenvoudige bevalling. Dus ik denk ook echt dat het in verhouding tot de vrouwen die er 24 uur of nog langer over doen echt een 'piece of cake' is.
Linda is er toch niet meerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Linda is ook een smerige rat, bijna nog erger dan Sjankwal.
thuis in der eigenkamertje is ze ook wel eens uren alleen lijkt mequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:19 schreef BlaBlub het volgende:
Niet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat hoeft ze voorlopig vast niet.. Big brother is niet gek ofzo..
Is rantsoen nu zoals een tijdje terug met die uiën of zoals vorige week met alleen iets minder luxe boodschappen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Ach, 'ze doen het in Afrika ook', zullen sommigen wel denken...
Ja.quote:
Je vergeet dat ze elk uur ook 2 sigareten moet roken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:17 schreef avonne het volgende:
Ze zit al zeker vanaf half negen op de bank. Elke 4 uur (dus ook s nachts) moet ze de baby voeden.
wat zie jij er goed uit vannacht, Gert.... komt dat?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben er dankzij 24 camera's wat beter zicht op, en zijn daarom wat genuanceerder.![]()
deed je bij Rob ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
De nieuwe poll op talpa:
Tanja 20% (2)
Menno 14% (3)
Rob 13% (4)
Nathalie 6% (7)
Scanman viert een feestje!
Nathalie: “Ik nomineer deze week Menno. Menno en ik hebben vooral de eerste week helemaal geen contact gehad met elkaar. Er zijn de afgelopen weken wat dingen gebeurd waardoor hij wat maatjes kwijt is geraakt en nu probeert hij een beetje met mij aan te pappen. En dan denk ik: wie ben je nou eigenlijk echt?”quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:23 schreef Day het volgende:
Weet Tanja dat Nathalie op haar gestemd heeft.
Ze blijft namelijk maar zeggen dat ze weet waarom Tanja op haar gestemd heeft (wraakactie)
En waarom zou een wraakactie niet mogen?
Wie van jullie zou (als je het wist) niet degene nomineren die de vorige keer jou genomineerd heeft?
Roel nomineerde Joost ook uit wraak en zegt dat ook gewoon.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:23 schreef Day het volgende:
Ze blijft namelijk maar zeggen dat ze weet waarom Tanja op haar gestemd heeft (wraakactie)
Wie van jullie zou (als je het wist) niet degene nomineren die de vorige keer jou genomineerd heeft?
Door die lege flessen naast je?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:22 schreef milagro het volgende:
[..]
wat zie jij er goed uit vannacht, Gert.... komt dat?
Gert pleur d'r 's effe zo'n kant en klaar antwoord van je doorheen, dan kan Annie ook weer naar bed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gert?
Kom op zeg, ik moet nodig![]()
BBscanner trekt nog maar een flesje open!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
De nieuwe poll op talpa:
Tanja 20% (2)
Menno 14% (3)
Rob 13% (4)
Nathalie 6% (7)
Roelquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:23 schreef Day het volgende:
Dat vond ik zo'n vreemde nominatie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nathalie: “Ik nomineer deze week Menno. Menno en ik hebben vooral de eerste week helemaal geen contact gehad met elkaar. Er zijn de afgelopen weken wat dingen gebeurd waardoor hij wat maatjes kwijt is geraakt en nu probeert hij een beetje met mij aan te pappen. En dan denk ik: wie ben je nou eigenlijk echt?”
Die poll is aardig verneukt, Lieske even veel stemmen als Rob, Roel ineens nog maar 7 %quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
De nieuwe poll op talpa:
Tanja 20% (2)
Menno 14% (3)
Rob 13% (4)
Nathalie 6% (7)
Natuurlijk is het per persoon verschillend.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:21 schreef milagro het volgende:
[..]
ik heb een "korte" en een lange bevalling gehad (vanaf de eerste wee tot aan de baby daadwerkelijk geboren gerekend).
mijn ervaring is dat een snelle ontsluiting erg pijnlijk is.
dat een lange weg naar gehele ontsluiting vermoeiender is, spreekt voor zich.
ik wil enkel zeggen dat een korte bevalling zeker niet 'een makkie' hoeft te zijn persé, qua pijn.
Ik heb geen lieveling, had een voorkeur voor Roel, gewoon omdat het een lekker en stoer ding is en had een hekel aan Tanja. Maar toch sinds ik haar zie met haar dochter, smelt er iets in me? Ze veranderd, wordt zachter?? Tis nog steeds een bitch begrijp me niet verkeerd hahaha Maar om haar zo compleet, als groep (!) te negeren omdat ze iemand moest nomineren??? Dat dit toevallig ons groeps lievelingetje Naatje was (quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Kijk eens naar de users hier dan
Die zijn nog drie keer zo erg, als hun lieveling genomineerd wordt
De nominerende is dan gelijk een hypocriete klootzak dan wel tyfushoer
Zeer vermakelijk allemaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |