Daarom mag Tanja wel weg, je ziet er nu nauwelijks meer dus missen doe je dr nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja zien we sowieso nog maar 5 minuten per 4 uur in de kamer/tuin. De rest van de tijd is ze bij de baby ofzo. Trouwens, die 5 minuten worden wel iedere keer op tv uitgezonden. Dat bleek vanavond in de half 8 uitzending al.
Mogge! Misschien mag ze in de Babykamer wel roken!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:31 schreef wickie het volgende:
Goedennacht Allen!!
Ik heb Tanja na haar huilbui niet meer gezien, wordt het niet eens tijd voor een sigaretje?? Ze moet inmiddels al een enorm nicotine tekort hebben opgebouwd??
Kan ze weer lekker ff boos worden, t begint saai te worden nu....
Da's waar, maar ik heb zó enorm de pest aan Nathalie... Die mag van mij de enorme klap krijgen dat ze in uitgekotst door het NLse publiek.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:32 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Daarom mag Tanja wel weg, je ziet er nu nauwelijks meer dus missen doe je dr niet
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:31 schreef wickie het volgende:
Goedennacht Allen!!
Ik heb Tanja na haar huilbui niet meer gezien, wordt het niet eens tijd voor een sigaretje?? Ze moet inmiddels al een enorm nicotine tekort hebben opgebouwd??
Maar dan wel met een vrijwillige exit!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:32 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Daarom mag Tanja wel weg, je ziet er nu nauwelijks meer dus missen doe je dr niet
Maak je maar niet ongerust. Tanja paft tussen de bedrijven door er vrolijk op los hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:31 schreef wickie het volgende:
Goedennacht Allen!!
Ze zorgt anders wel voor lekker veel opschudding in het huis.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:32 schreef BlaBlub het volgende:
Jij hebt echt de leukste filmpjes! Ik lach me nog steeds gek om dronken Roelquote:
Ik heb echt helemaal niks tegen Nathalie, daarvoor kijk ik misschien te weinig streams. Ik vind haar wel lief en sympathiekquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik heb zó enorm de pest aan Nathalie... Die mag van mij de enorme klap krijgen dat ze in uitgekotst door het NLse publiek.
ben je niet de enige hoor ,alleen is ze niet mijn favoriet, ik ben der niet zo uit wie dat wel is eigenlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:33 schreef avonne het volgende:
Is dido nu bij Tanja? Of waar is ze?
(ik hoop het wel, ik zal het maar bekennen.... ik ben Tanja-fan)
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik heb zó enorm de pest aan Nathalie... Die mag van mij de enorme klap krijgen dat ze in uitgekotst door het NLse publiek.
Wacht even, en van jou mochten we het woord 'baby' niet meer gebruiken?!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ze zorgt anders wel voor lekker veel opschudding in het huis.![]()
Ja ik zag t ook netquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:34 schreef wickie het volgende:
Op de Talpa site in de dagboeken hebben ze geprobeerd ook eens een fake pic te maken voor Menno's verjaardag, het ziet er behoorlijk sneu uit..
Staat allemaal op de officiele BB site.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:35 schreef Day het volgende:
Ik heb Dido's motivatie voor haar nominatie voor Ingrid eigenlijk niet zo goed gehoord. (had bezoek en die zaten er net doorheen te kwekken). Iemand????
Eerst waren ze close, toen was Ingrid alleen bij Menno, nu zijn ze niet close meer, en dat vind ze jammer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:35 schreef Day het volgende:
Ik heb Dido's motivatie voor haar nominatie voor Ingrid eigenlijk niet zo goed gehoord. (had bezoek en die zaten er net doorheen te kwekken). Iemand????
Te afzijdig geraakt, Houdt zich teveel op met Menno en geeft te weinig aandacht aan Dido, terwijl Dido dacht dat ze wel vriendinnen konden worden in het huis...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:35 schreef Day het volgende:
De eerste helft van de live-uitzending was ronduit vreselijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:31 schreef BBscanner het volgende:
Fok is weer snel!!!!!en BB is weer wat spannender!
Omdat ze eerst close waren met elkaar en door het maatjes gedrag met Menno, dat ze die lijn niet door hadden kunnen trekken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:35 schreef Day het volgende:
Ingrid houdt zich teveel met Menno bezig en zo. ( dus gister gezegd, terwijl ze al minstens 4 dagen niet naar Menno omkijkt, dus zal wel niet helemaal de reden zijn)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:35 schreef Day het volgende:
Ze WAS close met Ingrid maar nu niet meer vanwege Menno en dat vond ze jammer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:35 schreef Day het volgende:
Bedankt!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Eerst waren ze close, toen was Ingrid alleen bij Menno, nu zijn ze niet close meer, en dat vind ze jammer.
Slap, net als de meeste motivaties.
..en de snelheid is weer weg.quote:
Wat is Nathalie toch een lekker wijfquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:37 schreef BBscanner het volgende:
Wat was de regie weer snel!![]()
[afbeelding]
ik niet meer! vorige week nog wel,nu heb ik medelijdenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:39 schreef FuTilE het volgende:
Maar waarom keert nu opeens iedereen zich tegen Menno? Zowel in BB-huis als hier?
Volgens mij wel. Misschien wachten ze nog even of Tanja toch nog vrijwillig gaat vertrekken. Ze kunnen er natuurlijk ook nog altijd een keer 2 laten vertrekken. Maar idd, ze zullen toch tot elke week over moeten gaan, ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:38 schreef Gert het volgende:
Hier komt het goede nieuws.
Als er 3 man over moeten blijven in de finale, zullen ze volgens mij vanaf volgende live-uitzending over moeten gaan tot élke week nomineren en élke week een exit.
Ze zijn nu namelijk met z'n tienen. Als we gaan aftellen vanaf volgende week:
donderdag 27 okt 10 -> 9
donderdag 3 nov 9 - > 8
donderdag 10 nov 8 -> 7
donderdag 17 nov 7 -> 6
donderdag 24 nov 6 -> 5
donderdag 1 dec 5 -> 4
donderdag 8 dec 4 -> 3
donderdag 15 dec FINALE
Klopt toch?
Nee je vergeet de babyquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
De eerste helft van de live-uitzending was ronduit vreselijk.
Maar de tweede maakte heel veel goed.
Het blijkt maar weer eens dat die nominaties/exits heel erg belangrijk zijn voor de groepsdynamiek.
Als er 3 man over moeten blijven in de finale, zullen ze volgens mij vanaf volgende live-uitzending over moeten gaan tot élke week nomineren en élke week een exit.
Klopt toch?
Ja dat gaat er in als koek hè.quote:
Hee, is Ralph toch nog even langs geweest vanavond?quote:
Sinds hij heeft bekend dat hij zich zorgen maakt over zijn "positie in de groep"...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:39 schreef FuTilE het volgende:
Maar waarom keert nu opeens iedereen zich tegen Menno? Zowel in BB-huis als hier?
Die baby verpest de uitzendingen, Tanja zorgt er voor dat er nu nog lekker actie op de streams is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
Wacht even, en van jou mochten we het woord 'baby' niet meer gebruiken?!
Mja, vind hem niet speciaal interessant, maar vraag me wel af wat de doorslag gegegeven heeft om hem (in het huis) 3x keer te nomineren en waarom de tendens op FOk zich ook tegen hem lijkt te keren....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:40 schreef mijn23 het volgende:
[..]
ik niet meer! vorige week nog wel,nu heb ik medelijden
Kan alleen voor mezelf spreken maar ik was nooit dol op Menno, vind het een sneaky, gluiperig mannetje, wel jammer dat het opeens met Ingrid bekoeld is.... trouwens, Ingrid vind ik ook een erg raar wijf...??quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:39 schreef FuTilE het volgende:
zal me niks verbazen ,ze weet nu toch dat dido op heer gestemd heeftquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:40 schreef -Delta- het volgende:
Zit Ingrid Dido nu ook uit te zeiken?
Wat een pórno-foto!!!!quote:
Omdat Menno een veredelde Monno Onno isquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:39 schreef FuTilE het volgende:
Volgens mij niet...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:42 schreef Coraatje het volgende:
[..]
zal me niks verbazen ,ze weet nu toch dat dido op heer gestemd heeft![]()
Waarom? Omdat hij vraagtekens stelt bij zijn poistie in het spel? En omdat dat aangeeft dat hij niet in volledige afwezigheid van geest deelneemt aan BB?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sinds hij heeft bekend dat hij zich zorgen maakt over zijn "positie in de groep"...
... ben ik er [Dido mode]KLAAR mee [/Dido mode]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Hee, is Ralph toch nog even langs geweest vanavond?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
De eerste helft van de live-uitzending was ronduit vreselijk.
Maar de tweede maakte heel veel goed.
Het blijkt maar weer eens dat die nominaties/exits heel erg belangrijk zijn voor de groepsdynamiek.
donderdag 27 okt 10 -> 9
donderdag 3 nov 9 - > 8
donderdag 10 nov 8 -> 7
donderdag 17 nov 7 -> 6
donderdag 24 nov 6 -> 5
donderdag 1 dec 5 -> 4
donderdag 8 dec 4 -> 3
donderdag 15 dec FINALE
Klopt toch?
Menno heeft het haar vertelt, dus iig moet ze nu wel het sterke vermoeden hebben.quote:
Jawel, Menno had iets daaromtrent opgevangen, en heeft het net bij het bubbelbad aan Ingrid doorgebriefd.quote:
Oh je blijft dus wel kijken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:42 schreef APK het volgende:
[..]
Die baby verpest de uitzendingen, Tanja zorgt er voor dat er nu nog lekker actie op de streams is.![]()
Oke...quote:
Ik vermoed dat hij daar uitsluitend mee bezig is en dat vind ik gewoon niet koosjer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:43 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij vraagtekens stelt bij zijn poistie in het spel? En omdat dat aangeeft dat hij niet in volledige afwezigheid van geest deelneemt aan BB?
Ja, OK, dat kán.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Kan ook dat ze nog langer wachten en dan elke week 2 personen die eruit moeten
Zeker weten. Toch blijf ik in mijn hoofd houden als Joost of Ingrid op iemand anders hadden gestemd, hadden we ook nog Ingrid, Chantal en Joost erbij op de bank gehad. Dat was helemaal perfect geweest.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:46 schreef mijn23 het volgende:
scan vandaag hadden we het er nog over dat naat nooit op die bank komt,of iig nog lang niet,kijk eens want er kan gebeuren in BB ,mooi
Ik hoop dat je gelijk krijgtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, OK, dat kán.
En ze kunnen ook nog een maand wachten en er ineens 4 man uitflikkeren.
Maar lógisch is het niet. Nominaties/exits scoren gewoon goed.
Die Beckham-avatar legt je geen windeieren hè, APK?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh je blijft dus wel kijken.
Ik maakte me al zorgen
ja ik dacht eerst ook dat dat ging gebeuren,stond al te springen in de kamerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Toch blijf ik in mijn hoofd houden als Joost of Ingrid op iemand anders hadden gestemd, hadden we ook nog Ingrid, Chantal en Joost erbij op de bank gehad. Dat was helemaal perfect geweest.
Nee, denk ik niet.... Daar heeft hij in de loop van het spel te weinig blijk van gegeven. Toen hij 'geknipt en geschoren werd', bijvoorbeeld. Hij probeert de lieve vrede te zeer in stand te houden...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij daar uitsluitend mee bezig is en dat vind ik gewoon niet koosjer.
**mee eensch is**quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:48 schreef FuTilE het volgende:
Fuck the Roels!
Juist, Roel blijft de held... without a doubt. Joost wint, maar Roel is de held...
maar dan had vhantal het niet gered toch teminste als ik hier zo kijk word chantal het meest afgezeikt ,bij tanja hoor ik nog wel iets goeds,maar bij chantalquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Toch blijf ik in mijn hoofd houden als Joost of Ingrid op iemand anders hadden gestemd, hadden we ook nog Ingrid, Chantal en Joost erbij op de bank gehad. Dat was helemaal perfect geweest.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Die Beckham-avatar legt je geen windeieren hè, APK?![]()
![]()
Of die Wickedangel moet een lelijke heks zijn natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |