een wel heel erg spannend truitje.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een spannend truitje aan.
Dát heet nou een decolleté, knul
Vreselijk wijf idd. Waarom Menno zo lief blijft doen begrijp ik ook niks van.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:36 schreef mijn23 het volgende:
WAT EEN KUT DIE INGRID sorry maar gaat menno haar troosten en komt naast haar zitten en wrijft over haar been,ze kijkt hem nog niet eens aan en schuift een stuk op![]()
Ik wacht de roddelsessies nog ff afquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:42 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat heeft ze dus al door,en het boeit haar niet, ze had het al verwacht.
Jammer, hè
Eerlijk zijn zeker, ze lullen allemaal achter elkaars rug om en geen van alles durft echt ze zeggen wat ze denken van een ander.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het is niet anders bedoeld ofzo. Ik ben nou eenmaal geen aardig persoon, ik ben alleen wel eerlijk en daar zouden ze nog wat van kunnen leren.
ja ze is idd niet domquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:46 schreef scanman01 het volgende:
Chantal heeft het weel helemaal door. Ze snapt al dat Lieske haar genomineerd heeft en ze heeft ook door dat de eerste vier die Bridget noemde niet één stem hebben gekregen.... De volgenden die Bridget noemde hadden 1 stem... en de rest meer.
Ze heeft exact gelijk.
Als je op tv komt, moet je toch je beste... punten... laten zien?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
een wel heel erg spannend truitje.
Of zit het truitje erg gespannen
ingrid in de stress ze heeft één stem gehad.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:46 schreef Rica het volgende:
[..]
Vreselijk wijf idd. Waarom Menno zo lief blijft doen begrijp ik ook niks van.
Ja sorry, ben normaal niet van de scheldpartijen, maar ik vond dit ZO vals.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:39 schreef milagro het volgende:
[..]
toe maar, zeg
ben je net bevallen of zo?
of ms net geboren?
Ja precies.... dat is ook wel een goeie.....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja ze is idd niet dom
het wordt tijd voor de volgende bom:
Ingrid die er achter komt dat 'vriendin' Dido haar heeft genomineerd![]()
Nee op Rob.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:46 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb niet alles gezien, heeft Menno op Ingrid gestemd???
Ja, das makkelijk praten, jij zit schlechts naked in front of the computer...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het is niet anders bedoeld ofzo. Ik ben nou eenmaal geen aardig persoon, ik ben alleen wel eerlijk en daar zouden ze nog wat van kunnen leren.
Helemaal mee eens, Flugel!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tanja zei vorige week tegen Ingrid dat ze naar huis zou gaan. Vandaag gaf ze aan dat ze niet zou vertrekken. Ingrid zag ze als vriendin en juist díe nomineert haar....
Tel daarbij de kraamtranen op en het drama is compleet.
Overigens kan de rest ook niet al te best met hun nominatie omgaan hoor, kijk maar naar Nathalie... We zullen deze week wel zien wie er het snelst over hun nominatie heen zijn.
Wat slim van Chantalquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:46 schreef scanman01 het volgende:
Chantal heeft het weel helemaal door. Ze snapt al dat Lieske haar genomineerd heeft en ze heeft ook door dat de eerste vier die Bridget noemde niet één stem hebben gekregen.... De volgenden die Bridget noemde hadden 1 stem... en de rest meer.
Ze heeft exact gelijk.
Nou, sterkte dan maarquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:47 schreef Day het volgende:
[..]
Ja sorry, ben normaal niet van de scheldpartijen, maar ik vond dit ZO vals.
Nu zit ze volgens mij ook weer te roddelen over Menno.
hehe, werdt wel tijd, want het wordt altijd zo duidelijk gezegt...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:46 schreef scanman01 het volgende:
Ze heeft exact gelijk.
Dat zal wel even slikken zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:47 schreef Lamon het volgende:
Joost en Chantal hebben alweer bijna in de gaten wie wie gestemd heeft.
Ik ben benieuwd of ze er achter gaan komen dat Dido op Ingrid heeft gestemd.
Waarom niet, het ziet er heerlijk uit.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als je op tv komt, moet je toch je beste... punten... laten zien?
MÁNNEN![]()
Ik ken mijzelf goed genoeg om nu al te weten dat binnen een week alle bewoners massaal op mij zouden stemmen. Het is toch real life?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, das makkelijk praten, jij zit schlechts naked in front of the computer...
Twéé!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Waarom niet, het ziet er heerlijk uit.
Het is wel een plus punt
een tegenargument voor je: GNA GNA GNA GNAquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Chantal eigenlijk niet zo erg meer. ondertussen lult iedereen achter iedereen's rug dus da's geen criterium meer en ik vind haar erg intelligent met haar analyses
Grijnsmomentje.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:46 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid zegt: "Misschien heeft Dido op mij gestemd"
Chantal: "Nee..... dan moet het toch niet gekker worden".
Dat vond ik in eerste instantie ook maar sinds de baby geboren is niet meer, ze lijkt nog het meeste om de baby te geven.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:49 schreef Remzz het volgende:
Wat heb ik trouwens een hekel aan Dido!
Echt waar kan het niet onder woorden brengen maar wat een vreselijk mens.
Heeft niets met intelligentie te maken. Ze gokt gewoon goed...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Chantal eigenlijk niet zo erg meer. ondertussen lult iedereen achter iedereen's rug dus da's geen criterium meer en ik vind haar erg intelligent met haar analyses
NIFF NIFF NIFFquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
een tegenargument voor je: GNA GNA GNA GNA
ben het met je eens, wegwezen met die griet, gadver........ maar het zal menno wel wordenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:52 schreef Day het volgende:
Maar goed, het is wel weer spannend allemaal!!!!!
Grappig, die zgn. vrolijke Rob en Natte Lie. Weet zeker dat zij nog een paar keer flink gaat janken en dat Rob nog een aantal keer flink uit z'n dak gaat.
*Hoopt ZO dat Nathalie eruit vliegt volgende week!(of had ik dat al een paar keer gezegd?
)
Intelligent en Big Brother, twee zaken die in het huidige tijdsgewricht echt niet meer samengaan.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Rob weet dat hij er volgende week niet uitgaat en een goeie achterban heeft, dus is niet meer zo dipperig door de nominatie als vorige keer.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:51 schreef Day het volgende:
Grappig, die zgn. vrolijke Rob en Natte Lie. Weet zeker dat zij nog een paar keer flink gaat janken en dat Rob nog een aantal keer flink uit z'n dak gaat.
ik vind die lach wel leuk eigenlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
een tegenargument voor je: GNA GNA GNA GNA
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ookquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:51 schreef Day het volgende:
*Hoopt ZO dat Nathalie eruit vliegt volgende week! (of had ik dat al een paar keer gezegd?)
Ik niet. Dido en Roel zijn deze week weer bij mij gestegen. En Joost blijft voor mij redelijk constant. De rest kan me gestolen worden.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:49 schreef Remzz het volgende:
Wat heb ik trouwens een hekel aan Dido!
Echt waar kan het niet onder woorden brengen maar wat een vreselijk mens.
lbotp...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:52 schreef Falco het volgende:
Die Bridget is trouwens ook idioot!
[afbeelding]
des te leuker als ie er toch uit moet!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:53 schreef mijn23 het volgende:
rob vindt het prima zo,hij wilde altijd al met menno op de bank en naat er nu ook nog bij ,hij voelt zich wel veilig denk ik
als ik er dan ook had gezeten, zaten we samen er iedere week weer bijquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ken mijzelf goed genoeg om nu al te weten dat binnen een week alle bewoners massaal op mij zouden stemmen. Het is toch real life?.
quote:
Ik hoop zo dat Rob volgende week weg moet, hij denkt nu dat hij populair is maar dat is hij helemaal nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:53 schreef mijn23 het volgende:
rob vindt het prima zo,hij wilde altijd al met menno op de bank en naat er nu ook nog bij ,hij voelt zich wel veilig denk ik
De kans is alleen wel heel groot dat hij er wel uitmoet. Linda stond op de talpa poll ook lager dan Rob, dus dat was vrij logisch. Dit keer is het Rob die de laagste op de talpa poll staat... dusquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rob weet dat hij er volgende week niet uitgaat en een goeie achterban heeft, dus is niet meer zo dipperig door de nominatie als vorige keer.
Dat is waar Reuma, wij zouden er tenminste nog een spektakel van maken. Bekken?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:55 schreef milagro het volgende:
[..]
als ik er dan ook had gezeten, zaten we samen er iedere week weer bij
en als Fok representatief zou zijn voor BB kijkers, dan ik er als eerst uit
wat een ben al veeeeeeeeeeeeeel langer een kutwijf dan jij![]()
Nu zijn ineens wel de polls te verklaren, vorige week was het 1 groot bedrog volgens iedereen hier, want Linda stond beter in de peilingen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De kans is alleen wel heel groot dat hij er wel uitmoet. Linda stond op de talpa poll ook lager dan Rob, dus dat was vrij logisch. Dit keer is het Rob die de laagste op de talpa poll staat... dus
jah ik vind ze leuker dan roel en didoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:57 schreef BlaBlub het volgende:
Die Roel en Lieske weerIk vind ze zo leuk samen
Elke keer als hij iets op die manier verteld vind ik hem niet als 26 jaar overkomen, eerder 16quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:56 schreef milagro het volgende:
Wat zat Roel trouwens vreselijk fel rancuneus te nomineren, zeg
Laten we het hopenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Mijn gevoel volgende week in percentages qua populariteit:
Menno 30%
Nathalie 27%
Tanja 25%
Rob 18%
Hij wil dolgraag tegen Menno op de bank.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rob weet dat hij er volgende week niet uitgaat en een goeie achterban heeft, dus is niet meer zo dipperig door de nominatie als vorige keer.
Dat was idd een mooi moment...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:56 schreef milagro het volgende:
Wat zat Roel trouwens vreselijk fel rancuneus te nomineren, zeg
Dit is echt mijn grote wensquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:55 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Rob volgende week weg moet, hij denkt nu dat hij populair is maar dat is hij helemaal niet
Met percentages dr bij, zo van Menno blijft, met 33 % van de stemmen, blabla en Rob moet het huis verlaten met 1 % van de stemmenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:56 schreef stil het volgende:
Rob naar huis, ik gun het die man gewoon niet, Mooist zou zijn dat hij eerst te horen krijgt dat Menno er niet uit hoeft.
Effe me tanden uitdoen, ben zo bij jequote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat is waar Reuma, wij zouden er tenminste nog een spektakel van maken. Bekken?.
Ben het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Optimist!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Nathalie 27%
"Ja Rob, alleen je moeder heeft voor je gestemd."quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:58 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Met percentages dr bij, zo van Menno blijft, met 33 % van de stemmen, blabla en Rob moet het huis verlaten met 1 % van de stemmen
Ik pis in mijn broek, hou op met me!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:59 schreef milagro het volgende:
[..]
Effe me tanden uitdoen, ben zo bij je
Het is een haatdragend, bezitterig, jaloers mennekequote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Elke keer als hij iets op die manier verteld vind ik hem niet als 26 jaar overkomen, eerder 16![]()
jah eng he ...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:00 schreef BorTheWolf het volgende:
EN WEER HEEFT CHANTAL GELIJK !
Dat heb ik dus ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:01 schreef mijn23 het volgende:
waarom ga ik chantal relaxter vinden???????????
"En je kinderen en ex vrouw hebben 10x voor de anderen gebeld/gesmst"quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Ja Rob, alleen je moeder heeft voor je gestemd."
Gebeurt ook nog wel de komende dagen. Dido wil niks loslaten maar de tam-tam komt wel in werking, en dan hoeft ze alleen nog te deduceren.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:57 schreef snakelady het volgende:
Ingrid zit flink op haar lip te bijten, ze wil het echt weten.
Als ze erachter komt dat het dido is dan breekt de hel los.
hoop zo dat ze erachterkomt.
"Chantal, waarom moet je dat nu weer vertellen, ik wil het niet horen"quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Het is een haatdragend, bezitterig, jaloers menneke
Inderdaad, maar volgens zichzelf zo openmindedquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Het is een haatdragend, bezitterig, jaloers menneke
ik snap heel goed dat Dido het voor zich wil houden, vorige keer werd ze ook afgebrand vanwege haar nominatiequote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:57 schreef snakelady het volgende:
Ingrid zit flink op haar lip te bijten, ze wil het echt weten.
Als ze erachter komt dat het dido is dan breekt de hel los.
hoop zo dat ze erachterkomt.
geen idee, ik ook, maar daar word ik dan ook voor betaaldquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:01 schreef mijn23 het volgende:
Omdat het nu minder opvalt dat ze stookt, omdat de tumult er al is, en zij er niet aan bij hoeft te dragen. Met andere woorden, haar plannetjes zijn minder evident sluw.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:01 schreef mijn23 het volgende:
Ja vind ik ook, Rob mag van mij weg, of Tanja, omdat ik de situatie voor de baby zo niet goed geregeld vindquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:02 schreef flugeltje het volgende:
Van mij mag Menno er trouwens nog wel ff inblijven hoor. Ingrid moet hem toch ééns gaan vertellen dat ze hem niet meer ziet zitten. Bovendien is hij erg goed in Hummie stangen.
Tja, als iedereen al kan uitrekenen op wie Lieske gestemd heeft, dan moet dat ook geen probleem voor Diedje zijn. Wel grappig trouwens, ik heb de live uitzending grotendeels gemist (behalve het jankhoofd van Natte Lieieieieieieequote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gebeurt ook nog wel de komende dagen. Dido wil niks loslaten maar de tam-tam komt wel in werking, en dan hoeft ze alleen nog te deduceren.![]()
Bij mij dus niet. Het bewijst des te meer hoe geraffineerd ze is.quote:
Ik dus ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:01 schreef mijn23 het volgende:
Hopelijk nog meer van deze aanwijs-geintjesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:03 schreef Gert het volgende:
God wat is het ineens weer léuk, met die exits!![]()
En binnenkort moeten ze toch echt naar een wat sneller tempo.![]()
inderdaad dat wordt dweilen in het huisquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:59 schreef BlaBlub het volgende:
Als Ingrid nu al zo over dr toeren is, dan wordt het nog lachen als ze zelf genomineerd is
Bij veel enkel naar de televisiekijkende mensen heeftTanja veel pluspunten gekregen afgelopen week waarschijnlijk. Plus hebben ze tot dusverre filmtijd voor de baby gespaard volgens mij, dus mag die ervan Talpa nog niet uit.Zendtijd moet wel maximaal benut worden natuurlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Menno 30%
Nathalie 27%
Tanja 25%
Rob 18%
Om haar te waarderen drink je meer flessen Grolsch waar je uiteindelijk weer statiegeld voor krijgt?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:02 schreef milagro het volgende:
[..]
geen idee, ik ook, maar daar word ik dan ook voor betaald
Rob is zo overtuigd van zijn populairiteit dat ik hem héél erg graag wil zien vertrekken. Alleen al om de blik op zijn gezicht......quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:04 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, Rob mag van mij weg, of Tanja, omdat ik de situatie voor de baby zo niet goed geregeld vind
Ach hou toch op. Als ze op de bank had gezeten was ze nergens meer geweest en was alles kut geweest en zou ze willen dat ze naar huis gegaan wasquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dus ook.
Chantal is de morele winnares vanavond wat mij betreft...
Ze wilde heel graag naar huis maar toen ze hoorde dat ze inderdaad genomineerd was werd ze zwaar pissed want ze vond het geen stijl omdat ze net was bevallen en midden in haar kraamtijd zit....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:05 schreef Bep het volgende:
Waarom ligt Tanja er nu uit bij de medebewoners? Wat heeft ze dan gedaan?
Zijn ze GEK om bij jou op donderdagavond op de stoep te staan?!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:05 schreef cuall het volgende:
gr kreeg ik bezoek, heb ik allles gemist
![]()
ik heb geen wijze woorden uit haar mond gehoord GNA GNA GNAquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:05 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Chantal sowieso wel okay. Soms komen er best wijze woorden uit haar mond.
Omdat ze moest huilen omdat ze genomineerd is. Ze had blij moeten zijn. Vindt men.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:05 schreef Bep het volgende:
Waarom ligt Tanja er nu uit bij de medebewoners? Wat heeft ze dan gedaan?
Dat wisten we toch al.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:05 schreef CartWOman het volgende:
Ingrid is echt een neurose op pootjes met haar binnensmondse gebijt op haar lippen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:05 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben eruit. Denk ik. Joost mag van mij wel winnen. Denk ik.
Joost wint inderdaad, en wat mij betreft mag dat ook. Hij is veruit de intelligentste.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:05 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben eruit. Denk ik. Joost mag van mij wel winnen. Denk ik.
dat speelt natuurlijk ook wel mee maar toch,ze zegt geen foute dingen vanavondquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Als ze op de bank had gezeten was ze nergens meer geweest en was alles kut geweest en zou ze willen dat ze naar huis gegaan was.
Ah ok , bedanktquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze wilde heel graag naar huis maar toen ze hoorde dat ze inderdaad genomineerd was werd ze zwaar pissed want ze vond het geen stijl omdat ze net was bevallen en midden in haar kraamtijd zit....
En ze had diegene die haar had genomineerd alle hoeken van de kamer laten zien.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Als ze op de bank had gezeten was ze nergens meer geweest en was alles kut geweest en zou ze willen dat ze naar huis gegaan was.
Je ziet nu echt de breuk met Dido. Die zit er ook niet zo blij bij.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:05 schreef Rica het volgende:
Nathalie en Ingrid hebben elkaar gevonden.
Ze geven elkaar kusjes.
Vind je het gek als je de hele dag aan een stuk door ouwehoert, moet toch wel eens op de 1000x wat zinnigs uitkomen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:05 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Chantal sowieso wel okay. Soms komen er best wijze woorden uit haar mond.
Ik vind het belangrijk dat hij gewoon deugt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:07 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Joost wint inderdaad, en wat mij betreft mag dat ook. Hij is veruit de intelligentste.
Nee, bewaar ook nog wat voor morgenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:09 schreef Lamon het volgende:
Oh, laat please de Dido-Ingrid revelatie vanavond ook komen, dat zou de slagroom op het toetje zijn.
Ja, maar Chankwal zat ook afgunstig naar het kindje te kijken en te huilen dat ze dat ook wel wilde, totdat ze besefte dat er dan geen feestjes meer inzatenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:08 schreef Lienekien het volgende:
Volgens Chantal hoeft Tanja alleen maar even aan te sterken en is ze dan verder weer helemaal gezond.
Kan iemand haar even uitleggen wat ontzwangeren is?
Ja zo lang Rob maar te horen krijgt dat hij TOTAAL NIET populair is, en dat hij echt niet bij de laatste 3 komtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Rob is zo overtuigd van zijn populairiteit dat ik hem héél erg graag wil zien vertrekken. Alleen al om de blik op zijn gezicht......
Al zou ik ook tevreden zijn als hij wel mag blijven, maar hij te horen krijgt dat het een nek aan nekrace was met degene die uiteindelijk wél moest vertrekken, dat zal ook wel leuke dingen met Rob kunnen doen.
Ik ook, maar zie het relatief.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijk dat hij gewoon deugt.
Laat ze daar maar mee wachten tot het weekend, je moet niet gelijk al het kruit verschietenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:09 schreef Lamon het volgende:
Oh, laat please de Dido-Ingrid revelatie vanavond ook komen, dat zou de slagroom op het toetje zijn.
Hai Bepquote:
Ik vind hem te makkelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:05 schreef CartWOman het volgende:
Joost, je reden van je nominatie is zo begrijpelijk.![]()
Op verzoek...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:10 schreef stil het volgende:
Bah, zegt chantal, zodra je bevallen bent is alles weer normaal.Ze kan weer met de week opdrachten mee doen.
en dat wil ook een kind.waar is dat kotssmilie
Je zult heus nog wel een hele poos nodig hebben om te herstellen.
Naat jammert niet elke dag dat ze weg wilt en uiteindelijk boos als iemand de kans biedt om te gaan.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:09 schreef Day het volgende:
Men valt over Tanja 's tranen, maar je hoort NIEMAND over dat gejank van Nathalie.
hahaha idd, dat dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:08 schreef Lienekien het volgende:
Volgens Chantal hoeft Tanja alleen maar even aan te sterken en is ze dan verder weer helemaal gezond.
Kan iemand haar even uitleggen wat ontzwangeren is?
Echte slagroom zou een vrijwillige exit van Tanja zijn!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:09 schreef Lamon het volgende:
Maar nu zijn ze nog zo lekker opgefokt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee, bewaar ook nog wat voor morgen![]()
Jij haat haar écht, hè?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:08 schreef -Delta- het volgende:
Tanja moet nu gewoon weer meedoen met rantsoen.![]()
Halelujah, zwangerschap voorbij, eten wat de pot schaft.![]()
![]()
![]()
Dát gaat leuke momenten opleveren, aangezien ze niks lust.![]()
Dat kan niet ivm borstvoeding, de kleine moet natuurlijk wel goede voedingstoffen binnenkrijgen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:08 schreef -Delta- het volgende:
![]()
![]()
Tja, gewoon bel uitzetten en niet opendoen... (zo doe ik dat...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:05 schreef cuall het volgende:
gr kreeg ik bezoek, heb ik allles gemist
![]()
Krijg je ook bloedingen van nomineren of genomineerd worden?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
hahaha idd, dat dacht ik dus ook.
Je mag zeker 6 weken geen dingen tillen en intensief bewegingen ivm met bloedingen.
Maar daar komt ze ook nog wel achter als ze zlef ooit een kleintje krijgt.
Tanja heeft volgens mij gezegd (toen ze nog zwanger was) dat ze nog mild was naar BB toe. Dat ze toen nog wel dingen over haar kant liet gaan en dat ze, zodra de baby er was "wel op haar strepen zou gaan staan", dus ik denk dat Tanja ook deze week weer uitzondering op het rantsoen krijgt. Argument dit keer: borstvoedingquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:08 schreef -Delta- het volgende:
![]()
![]()
Ik hoop maar dat Joost wint. Echt!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:07 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Joost wint inderdaad, en wat mij betreft mag dat ook. Hij is veruit de intelligentste.
Is gewoon alsof, hij is hyper maar niet dronkenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:11 schreef HassieBassie het volgende:
Rob wordt aardig aangeschoten door de advocaat. Ik begrijp nu waarom hij zegt dattie nooit drinkt; hij veranderd in een nog irritantere versie van zichzelf.
Idd, maar moet er eigenlijk wel om lachen. Maakt zichzelf echt belachelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:12 schreef regenworm het volgende:
Rob is op dit moment verschrikkelijk vervelend.
Vind hem gemaakt vrolijk een neppert
Ik zou het wel een stunt vinden dat Tanja met kind en maxi-cosi en al allang weg is geslopen en dat die ouwehoeren het op de bank niet door hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:11 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Echte slagroom zou een vrijwillige exit van Tanja zijn!![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:11 schreef BlaBlub het volgende:
Menno is al over 49 minuten jarigEindelijk een reden voor een feestje
Ingrid is een kutwijf, zelfs als hij haar even wil troosten schuift ze nog bij 'm vandaan.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:11 schreef mijn23 het volgende:
ik heb echt medelijden met menno,ze hebben het hele tijd over ingrid haar verjaardag ,hij is gewoon over 3 kwartier jarig,ook nog zijn vriendinnetje kwijt,hij mag nog even blijven.
Goh, we zijn het een keer eens.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:10 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik vind hem te makkelijk.
Net zoals op Ralph stemmen omdat het 'beter' was voor Nathalie.
Hij zoekt excuses, het moreel gelijk hebben, voor zijn nominaties. Beetje zwak imo.
Precies, hij noemde haar ook een fantastische meid (of zoiets), terwijl hij altijd op haar af zit te geven.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:10 schreef Rica het volgende:
[..]
Hij zoekt excuses, het moreel gelijk hebben, voor zijn nominaties. Beetje zwak imo.
rob loopt op dit moment erg te fokkenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:12 schreef Plientjuh het volgende:
Rob is leuk, hij houdt van rellen![]()
Joost is een watje![]()
Ha flugeltjequote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hai Bep![]()
Tanja was voornamelijk verdrietig omdat juist haar 'maatje' Ingrid haar genomineerd had. Dat was een mes in haar rug.... Bovendien heb je ook de kraamtranen nog, maar ik geloof niet dat de andere bewoners daar ooit over gehoord hebben.
Ingrid begint overigens écht op de Willem van BB5 te lijken. Eerst Menno waardoor ze al op een zwarte weduwe leek en nu weer Tanja.... Dat mens gaat over lijken heb ik het idee....
ik had beloofd vroeg naar bed te gaan ,maar ik zit dara toch ook ergens op te wachten .... dido die opeens huilend naar de badkamer gaat en aan nathalie verteld dat zij op ingrid heeft gestemd ...ofzoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:11 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Echte slagroom zou een vrijwillige exit van Tanja zijn!![]()
Wel vaker hoor. Maar dan zet ik van schrik altijd snel mijn pc uit.quote:
Knallende muziek aan en feestvierenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:11 schreef BlaBlub het volgende:
Menno is al over 49 minuten jarigEindelijk een reden voor een feestje
Daar ben ik het niet mee eens, hoe hij het net ook aangaf ben ik het helemaal mee eens, de hele dag in een kamertje opgesloten zitten is voor zowel moeder als baby niet goed, beetje frisse lucht kan geen kwaad.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:10 schreef Rica het volgende:
[..]
WAAROM GAAT ZE DAN NIET 1000 x dreigen alleen maar om de aandacht.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Tanja wil direct weg..ze wil die nominatieperiode NU niet..ze heeft net een kind en dat snap ik best
Ingrid deed het beste wat ze dacht maar het is wel backstabbing maar Tanja had dat beter moeten communiceren...wat kut dat Chantal maar 1 keer genomineerd was.
Lieske perfect dat je Chantal pakt en wat een verrassing dat Nathalie genomineerd was..klassiek big brother moment die blik op haar zure kapstersbek
Is het nu officieel over en uit tussen Ingrid en Menno dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:13 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ingrid is een kutwijf, zelfs als hij haar even wil troosten schuift ze nog bij 'm vandaan.
En die tranen zijn nep, ze heeft alleen zelfmedelijden, want was net Tanja ook mee aan het afzeiken.
Niet opvallen is negatief, aangezien mensen alleen vóór je kunnen stemmen en niet tegen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:14 schreef Aventura het volgende:
Rob vaart wel bij dit hele Nathalie-drama. Hij valt helemaal niet meer op, het gaat denk ik nu sowieso tussen Tanja en Naat en Menno gok ik.
Ach kom nou, hij is gewoon handig en heeft ook niet echt ongelijk als hij zegt dat een baby niet in zo'n omgeving zijn eerste weken moet doorbrengen. Tanja is een teef van jewelste, de baby is er, hij weet dat de baby een van BB's speerpunten was, had terecht een hekel aan het lastige en verwaande gedrag van Tanja en stemt haar er nu op redelijk diplomatieke wijze uit. Eerlijk? Nee. Maar ook niet totaal onbegrijpelijk... Tanja is gewoon een door BB omhoog gegooid, tactloos boerinnetje dat éigenlijk niet gebaat is bij deze 15 minutes of fame, afgezien van de financiële voordelen. Zij niet, de bewoners niet en de kijkers eigenlijk ook niet... Weg ermee, goede nominatie wat mij betreft.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:10 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik vind die vader net zoiets leuks hebben als Ingrid's vaderquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:14 schreef Day het volgende:
P.S. Nogmaals foto van zijn ouders. Hij lijkt heel veel op zijn vader, vinden jullie niet?
[afbeelding]
Nee, het ging erom dat Chantal zij dat ze met alle opdrachten weer mee kan doen en dat is niet zoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Krijg je ook bloedingen van nomineren of genomineerd worden?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Knallende muziek aan en feestvieren![]()
Wat is er Tanja? De baby heeft toch een oorfilter?
Ingrid wilt niet buiten de groep vallenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:16 schreef Bep het volgende:
Waarom zijn Ingrid en Menno uit elkaar?
Ik heb haar een uurtje terug de baby Jos horen noemen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:12 schreef cevece het volgende:
[..]
Wat mij overigens ook opvalt: Weet Tanja de naam van haar kindje niet meer. Ze heeft het volgens mij nog niet een keer bij de naam genoemd....![]()
OMDAT ze het fokking geld nodig heeft! als ze uit eigen wil opstapt is ze haar geld KWIJT.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:15 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
WAAROM GAAT ZE DAN NIET 1000 x dreigen alleen maar om de aandacht.
Van Dido behoorlijk begrijpelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:15 schreef clauwheee het volgende:
Ik vind Dido en Roel allebei een beetje stilletjes, of vergis ik me?
Eenschquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:15 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach kom nou, hij is gewoon handig en heeft ook niet echt ongelijk als hij zegt dat een baby niet in zo'n omgeving zijn eerste weken moet doorbrengen. Tanja is een teef van jewelste, de baby is er, hij weet dat de baby een van BB's speerpunten was, had terecht een hekel aan het lastige en verwaande gedrag van Tanja en stemt haar er nu op redelijk diplomatieke wijze uit. Eerlijk? Nee. Maar ook niet totaal onbegrijpelijk... Tanja is gewoon een door BB omhoog gegooid, tactloos boerinnetje dat éigenlijk niet gebaat is bij deze 15 minutes of fame, afgezien van de financiële voordelen. Zij niet, de bewoners niet en de kijkers eigenlijk ook niet... Weg ermee, goede nominatie wat mij betreft.
Als er nou nog iemand is die ook daadwerkelijk gelooft dat Tanja echt weg wil en dat ze dat niet zegt omdat ze nou eenmaal een persoon is met beschermende muurtjes om haar heen, dan eet ik mijn sok op.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:15 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
WAAROM GAAT ZE DAN NIET 1000 x dreigen alleen maar om de aandacht.
Idd. En ik hou niet zo van moralistische mensen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:14 schreef Day het volgende:
[..]
Precies, hij noemde haar ook een fantastische meid (of zoiets), terwijl hij altijd op haar af zit te geven.
Oh dat had ik niet gehoordquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, het ging erom dat Chantal zij dat ze met alle opdrachten weer mee kan doen en dat is niet zo
was officieel aan dan.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is het nu officieel over en uit tussen Ingrid en Menno dan?
Voor jou dan nog een keer Ingrid's vader en d'r moeder krijg je er gratis bijquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind die vader net zoiets leuks hebben als Ingrid's vader![]()
Komische uitstraling, iets gezelligs![]()
![]()
Ik denk dat er eerder bedoeld wordt dat Joost altijd alleen maar 'politiek correct' nomineert. Hij gebruikt redenen waarvan hij denkt dat het publiek het wel zal gaan pikken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, hoe hij het net ook aangaf ben ik het helemaal mee eens, de hele dag in een kamertje opgesloten zitten is voor zowel moeder als baby niet goed, beetje frisse lucht kan geen kwaad.
Ja, iedereen weet dat. Behalve Menno.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is het nu officieel over en uit tussen Ingrid en Menno dan?
Rob is gewoon vreselijk hyper omdat hij genomineerd is. En Rob genomineerd??? Dat KAN toch helemaal niet!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:12 schreef regenworm het volgende:Rob is op dit moment verschrikkelijk vervelend. Vind hem gemaakt vrolijk een neppert
Als Tanja er tot december in blijft is dat commercieel gezien ook niet goed voor haar volgens mij. Het beste kan ze er a.s. donderdag gewoon uit. Nog 1 keer de grote Tanja-show, daarna lekker contractjes afsluiten met Pampers, Olvarit en aanverwante artikelen en lekker op toernee gaan door NL met de baby. Als ze in december er uit komt is de baby al zo "common" geworden dat niemand meer in zee wil met haar.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:15 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach kom nou, hij is gewoon handig en heeft ook niet echt ongelijk als hij zegt dat een baby niet in zo'n omgeving zijn eerste weken moet doorbrengen. Tanja is een teef van jewelste, de baby is er, hij weet dat de baby een van BB's speerpunten was, had terecht een hekel aan het lastige en verwaande gedrag van Tanja en stemt haar er nu op redelijk diplomatieke wijze uit. Eerlijk? Nee. Maar ook niet totaal onbegrijpelijk... Tanja is gewoon een door BB omhoog gegooid, tactloos boerinnetje dat éigenlijk niet gebaat is bij deze 15 minutes of fame, afgezien van de financiële voordelen. Zij niet, de bewoners niet en de kijkers eigenlijk ook niet... Weg ermee, goede nominatie wat mij betreft.
Huuuu, die neus, ik blijf ernaar kijkenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:18 schreef Day het volgende:
[..]
Voor jou dan nog een keer Ingrid's vader en d'r moeder krijg je er gratis bij
[afbeelding]
Van mij mag hij, graag zelfs, maar denk niet dat hij eruit gaat.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:17 schreef Lienekien het volgende:
Menno gaat eruit. Lijkt me duidelijk. Kraak noch smaak aan die jongen.
Sorry niet gehoord. Excusesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:17 schreef PID61 het volgende:
[..]
Ik heb haar een uurtje terug de baby Jos horen noemen.
Nee precies hij heeft moreel de juiste keuze gemaakt en is dus zelf niet verantwoordelijk en hoeft zich ook niet rot te voelen vanwege dat Tanja nu een kloteweek heeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:15 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach kom nou, hij is gewoon handig en heeft ook niet echt ongelijk als hij zegt dat een baby niet in zo'n omgeving zijn eerste weken moet doorbrengen.
Haha, ik ben meteen vrolijk als ik die kop ziequote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:18 schreef Day het volgende:
[..]
Voor jou dan nog een keer Ingrid's vader en d'r moeder krijg je er gratis bij
[afbeelding]
Inderdaad, niks meer van over dan een treurig kijkende triktrakker. Afwachten hoe hij zich de komende week gaat gedragen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:17 schreef Lienekien het volgende:
Menno gaat eruit. Lijkt me duidelijk. Kraak noch smaak aan die jongen.
Dat klopt!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:15 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Niet opvallen is negatief, aangezien mensen alleen vóór je kunnen stemmen en niet tegen.
hm toch nog..maar vergeet niet, deze poll is bijna 1 week oud, morgen gaat de nieuwe ronde weer in!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
Standen op de talpa poll (over alle bewoners)
Tanja : 21 %
Menno; 5%
Nathalie: 5%
Rob: 4%
Ja, maar ik heb het idee dat de bewoners dat dus niet weten...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:21 schreef LoveProfusion het volgende:
HALLO dat kind word gewoon fokking uitgelaten door de big brother medewerkers..dat kind blijft echt niet nonstop in die kamer..
vond haar stem al zo vreemdquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:22 schreef jessie het volgende:
Pfffffffff Nathalie praat eens normaal!!!!
Moooooooooooi!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:21 schreef CartWOman het volgende:
treurig kijkende triktrakker.
Kan ik me zó voorstellen! Dansen op de vulkaan.quote:God wat is die Rob neurotisch.![]()
Oftewel Joost verzint dus zelf maar wat om zijn nominatie goed te praten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het idee dat de bewoners dat dus niet weten...
Naat is zich nu stoer aan het houden tegenover Menno in de badkamer.
En die stress die moeders heeft in dat huis noem jij wel gezond, ook al word dat kind uitgelaten door verzorgers dan nog vind ik dat ze beter thuis kunnen zitten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Joost is doortrapt ..ik vind hem erg leuk maar heel dat brave nominatie gedoe. Hij kraakt Tanja nonstop af en dan snap ik niet dat je een week ervoor opgeeft..oh ik kan niet op haar stemmen ze zit in delaatste fase..en dan een dag na de geboorte wel nomineren omdat het slecht is voor dat kind?
HALLO dat kind word gewoon fokking uitgelaten door de big brother medewerkers..dat kind blijft echt niet nonstop in die kamer..alleen de eerste dagen..dag is fokking normaal.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat er eerder bedoeld wordt dat Joost altijd alleen maar 'politiek correct' nomineert. Hij gebruikt redenen waarvan hij denkt dat het publiek het wel zal gaan pikken.
De reden bij Ralph was gewoon lomp, hij deed het voor Nathalie. (in de hoop dat het publiek hem massaal een lieve jongen zou vinden)
Bij Roel ging hij wederom voor politiek correct. (Die jongen heeft tenminste nog principes denkt het publiek dan volgens hem)
Nu bij Tanja geeft hij de baby als excuus (in de hoop dat NL hem dan ziet als een bezorgde jongen die het goed voorheeft met de baby)
Kortom Joost nomineert met argumenten waarvan hij denkt dat hij er beter door ligt bij het publiek. Ik had liever gehad dat hij uit persoonlijke overwegingen zou stemmen.
Ik denk dat Joost gaat winnen, maar dat is alleen omdat hij als geen ander weet hóe hij dit spelletje moet spelen.....
Dr broek is errug laag ja, leuk die heupbroekenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:22 schreef regenworm het volgende:
ik zag de naat van naat
We zullen zien hoe BB de genomineerde in beeld brengt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
Menno; 5%
Ik ga bijna stemmen op Rob en Menno, alleen om Nathalie eruit te krijgen. Wat zie ik die graag vertrekken zeg. Die arrogante muts wist al zeker dat ze over 3 weken de bevalling van haar zus/vriendin zou missen. Het kwam geen moment in haar op dat ze er dan misschien al wel uit kon zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:24 schreef LoveProfusion het volgende:
hahaha die Naat...domme kapstersdoos dat je bent. Tanja heeft het spel heel goed door en weet dat je een kansloze trien bent.
Ze zei een tijdje terug ook tegen Roel: "O wat léuk, dan hebben we dalijk twéé beroemdheden in onze familie!"quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:24 schreef LoveProfusion het volgende:
hahaha die Naat...domme kapstersdoos dat je bent.
Hij kan het weten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:25 schreef Gert het volgende:
Roel tegen Rob: "Het lijkt wel of je een gram coke gesnoven heb of zoow."
Die zus lijkt op Carice van Houten!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:25 schreef Day het volgende:
En vooruit de zus van Dido ook nog maar een keer (voor de liefhebbers)
Ik vond de internet-uitzending heel leuk. Veel van de familieleden aan het woord.
Tanja's moeder die zegt dat ze voor Joost is, Roel's vader die de bedperikelen van zijn zoon niet zo erg vindt en denkt dat het nog wel goed komt tussen Roel en Dido. Linda die al weer gesext heeft met Bart. Nu Ruud er nog uit en de live-uitzendingen zijn best te pruimen
[afbeelding]
Het wordt dus Nathalie of Menno. Rob laat rustig zijn eigen vermogen door zijn familie opbellen voor stemmen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
Menno; 5%
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:25 schreef Gert het volgende:
Roel tegen Rob: "Het lijkt wel of je een gram coke gesnoven heb of zoow."
*PROEST*quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh wat lijkt het me geweldig als Tanja nu als een soort exorcist de kamer in rent met de placenta van haar kind..op de grond valt en zegt "hoe kun je mij..een moeder in haar rug steken..je ontneemt mijn kind een toekomst"
Ze laat gogohoer Ingrid stikken in de placenta terwijl kraamhulp Dido een handje meehelpt en Ingrid met een kokend hete kruik op haar hoofd slaat.
Chantal:"ooooh ik word hier zo nerveus van!"
Menno pakt de overleden Ingrid op de bank terwijl Roel dido in dr aars pakt en Nathalie Disney liedjes zingt en Joost als een kind in de armen van Rob ligt.
dat is pas leuke tv.
Nee, dat bedoelde ik dus niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:24 schreef style het volgende:
[..]
Oftewel Joost verzint dus zelf maar wat om zijn nominatie goed te praten.
Prachtig....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh wat lijkt het me geweldig als Tanja nu als een soort exorcist de kamer in rent met de placenta van haar kind..op de grond valt en zegt "hoe kun je mij..een moeder in haar rug steken..je ontneemt mijn kind een toekomst"
Ze laat gogohoer Ingrid stikken in de placenta terwijl kraamhulp Dido een handje meehelpt en Ingrid met een kokend hete kruik op haar hoofd slaat.
Chantal:"ooooh ik word hier zo nerveus van!"
Menno pakt de overleden Ingrid op de bank terwijl Roel dido in dr aars pakt en Nathalie Disney liedjes zingt en Joost als een kind in de armen van Rob ligt.
dat is pas leuke tv.
Wat was voor hem 'de reghte' keuze geweest dan? Misschien heeft hij wel een enorme kuthekel aan Tanja, indat geval kan ik het hem niet echt kwalijk nemen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee precies hij heeft moreel de juiste keuze gemaakt en is dus zelf niet verantwoordelijk en hoeft zich ook niet rot te voelen vanwege dat Tanja nu een kloteweek heeft.
Net zoals hij zich nooit een moment aangesproken voelde dat hij op Ralph had gestemd want ook daar had hij immers alleen maar 'het goede' gedaan.
Handig? Misschien. Zwak? Vind ik wel.
ik had voor het eerst eens goede kwaliteit, de streams gehalveerd & internetuitzending verdubbeld [448 Kb]quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:25 schreef Day het volgende:
Ik vond de internet-uitzending heel leuk.
Zit jij nou ook al in het huisquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hai Bep![]()
Tanja was voornamelijk verdrietig omdat juist haar 'maatje' Ingrid haar genomineerd had. Dat was een mes in haar rug.... Bovendien heb je ook de kraamtranen nog, maar ik geloof niet dat de andere bewoners daar ooit over gehoord hebben.
Ingrid begint overigens écht op de Willem van BB5 te lijken. Eerst Menno waardoor ze al op een zwarte weduwe leek en nu weer Tanja.... Dat mens gaat over lijken heb ik het idee....
Je zag trouwens wel duidelijk de angst in haar ogen toen Tanja de 4e bankzitter mocht noemen. Eerlijk gezegd had ik ook verwacht dat Tanja Lieske ging kiezen. Vond het wel leuk voor d'r. Helemaal omdat Chantal door heeft dat Lieske nul,noppes, nada stemmen heeft gehad.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Lieske is vanavond wel de lachende derde. Geen stem gekregen en ook nog eens, tegen alle verwachting in, niet genomineerd door Tanja.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Lieske is vanavond wel de lachende derde. Geen stem gekregen en ook nog eens, tegen alle verwachting in, niet genomineerd door Tanja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |