jah eng he ...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:00 schreef BorTheWolf het volgende:
EN WEER HEEFT CHANTAL GELIJK !
Dat heb ik dus ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:01 schreef mijn23 het volgende:
waarom ga ik chantal relaxter vinden???????????
"En je kinderen en ex vrouw hebben 10x voor de anderen gebeld/gesmst"quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Ja Rob, alleen je moeder heeft voor je gestemd."
Gebeurt ook nog wel de komende dagen. Dido wil niks loslaten maar de tam-tam komt wel in werking, en dan hoeft ze alleen nog te deduceren.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:57 schreef snakelady het volgende:
Ingrid zit flink op haar lip te bijten, ze wil het echt weten.
Als ze erachter komt dat het dido is dan breekt de hel los.
hoop zo dat ze erachterkomt.
"Chantal, waarom moet je dat nu weer vertellen, ik wil het niet horen"quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Het is een haatdragend, bezitterig, jaloers menneke
Inderdaad, maar volgens zichzelf zo openmindedquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Het is een haatdragend, bezitterig, jaloers menneke
ik snap heel goed dat Dido het voor zich wil houden, vorige keer werd ze ook afgebrand vanwege haar nominatiequote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:57 schreef snakelady het volgende:
Ingrid zit flink op haar lip te bijten, ze wil het echt weten.
Als ze erachter komt dat het dido is dan breekt de hel los.
hoop zo dat ze erachterkomt.
geen idee, ik ook, maar daar word ik dan ook voor betaaldquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:01 schreef mijn23 het volgende:
Omdat het nu minder opvalt dat ze stookt, omdat de tumult er al is, en zij er niet aan bij hoeft te dragen. Met andere woorden, haar plannetjes zijn minder evident sluw.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:01 schreef mijn23 het volgende:
Ja vind ik ook, Rob mag van mij weg, of Tanja, omdat ik de situatie voor de baby zo niet goed geregeld vindquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:02 schreef flugeltje het volgende:
Van mij mag Menno er trouwens nog wel ff inblijven hoor. Ingrid moet hem toch ééns gaan vertellen dat ze hem niet meer ziet zitten. Bovendien is hij erg goed in Hummie stangen.
Tja, als iedereen al kan uitrekenen op wie Lieske gestemd heeft, dan moet dat ook geen probleem voor Diedje zijn. Wel grappig trouwens, ik heb de live uitzending grotendeels gemist (behalve het jankhoofd van Natte Lieieieieieieequote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gebeurt ook nog wel de komende dagen. Dido wil niks loslaten maar de tam-tam komt wel in werking, en dan hoeft ze alleen nog te deduceren.![]()
Bij mij dus niet. Het bewijst des te meer hoe geraffineerd ze is.quote:
Ik dus ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:01 schreef mijn23 het volgende:
Hopelijk nog meer van deze aanwijs-geintjesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:03 schreef Gert het volgende:
God wat is het ineens weer léuk, met die exits!![]()
En binnenkort moeten ze toch echt naar een wat sneller tempo.![]()
inderdaad dat wordt dweilen in het huisquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:59 schreef BlaBlub het volgende:
Als Ingrid nu al zo over dr toeren is, dan wordt het nog lachen als ze zelf genomineerd is
Bij veel enkel naar de televisiekijkende mensen heeftTanja veel pluspunten gekregen afgelopen week waarschijnlijk. Plus hebben ze tot dusverre filmtijd voor de baby gespaard volgens mij, dus mag die ervan Talpa nog niet uit.Zendtijd moet wel maximaal benut worden natuurlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Mijn gevoel volgende week in percentages qua populariteit:
Menno 30%
Nathalie 27%
Tanja 25%
Rob 18%
Om haar te waarderen drink je meer flessen Grolsch waar je uiteindelijk weer statiegeld voor krijgt?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:02 schreef milagro het volgende:
[..]
geen idee, ik ook, maar daar word ik dan ook voor betaald
Rob is zo overtuigd van zijn populairiteit dat ik hem héél erg graag wil zien vertrekken. Alleen al om de blik op zijn gezicht......quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:04 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, Rob mag van mij weg, of Tanja, omdat ik de situatie voor de baby zo niet goed geregeld vind
Ach hou toch op. Als ze op de bank had gezeten was ze nergens meer geweest en was alles kut geweest en zou ze willen dat ze naar huis gegaan wasquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dus ook.
Chantal is de morele winnares vanavond wat mij betreft...
Ze wilde heel graag naar huis maar toen ze hoorde dat ze inderdaad genomineerd was werd ze zwaar pissed want ze vond het geen stijl omdat ze net was bevallen en midden in haar kraamtijd zit....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:05 schreef Bep het volgende:
Waarom ligt Tanja er nu uit bij de medebewoners? Wat heeft ze dan gedaan?
Zijn ze GEK om bij jou op donderdagavond op de stoep te staan?!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:05 schreef cuall het volgende:
gr kreeg ik bezoek, heb ik allles gemist
![]()
ik heb geen wijze woorden uit haar mond gehoord GNA GNA GNAquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:05 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Chantal sowieso wel okay. Soms komen er best wijze woorden uit haar mond.
Omdat ze moest huilen omdat ze genomineerd is. Ze had blij moeten zijn. Vindt men.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:05 schreef Bep het volgende:
Waarom ligt Tanja er nu uit bij de medebewoners? Wat heeft ze dan gedaan?
Dat wisten we toch al.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:05 schreef CartWOman het volgende:
Ingrid is echt een neurose op pootjes met haar binnensmondse gebijt op haar lippen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:05 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben eruit. Denk ik. Joost mag van mij wel winnen. Denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |