Eenschquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:15 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach kom nou, hij is gewoon handig en heeft ook niet echt ongelijk als hij zegt dat een baby niet in zo'n omgeving zijn eerste weken moet doorbrengen. Tanja is een teef van jewelste, de baby is er, hij weet dat de baby een van BB's speerpunten was, had terecht een hekel aan het lastige en verwaande gedrag van Tanja en stemt haar er nu op redelijk diplomatieke wijze uit. Eerlijk? Nee. Maar ook niet totaal onbegrijpelijk... Tanja is gewoon een door BB omhoog gegooid, tactloos boerinnetje dat éigenlijk niet gebaat is bij deze 15 minutes of fame, afgezien van de financiële voordelen. Zij niet, de bewoners niet en de kijkers eigenlijk ook niet... Weg ermee, goede nominatie wat mij betreft.
Als er nou nog iemand is die ook daadwerkelijk gelooft dat Tanja echt weg wil en dat ze dat niet zegt omdat ze nou eenmaal een persoon is met beschermende muurtjes om haar heen, dan eet ik mijn sok op.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:15 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
WAAROM GAAT ZE DAN NIET 1000 x dreigen alleen maar om de aandacht.
Idd. En ik hou niet zo van moralistische mensen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:14 schreef Day het volgende:
[..]
Precies, hij noemde haar ook een fantastische meid (of zoiets), terwijl hij altijd op haar af zit te geven.
Oh dat had ik niet gehoordquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, het ging erom dat Chantal zij dat ze met alle opdrachten weer mee kan doen en dat is niet zo
was officieel aan dan.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is het nu officieel over en uit tussen Ingrid en Menno dan?
Voor jou dan nog een keer Ingrid's vader en d'r moeder krijg je er gratis bijquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind die vader net zoiets leuks hebben als Ingrid's vader![]()
Komische uitstraling, iets gezelligs![]()
![]()
Ik denk dat er eerder bedoeld wordt dat Joost altijd alleen maar 'politiek correct' nomineert. Hij gebruikt redenen waarvan hij denkt dat het publiek het wel zal gaan pikken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, hoe hij het net ook aangaf ben ik het helemaal mee eens, de hele dag in een kamertje opgesloten zitten is voor zowel moeder als baby niet goed, beetje frisse lucht kan geen kwaad.
Ja, iedereen weet dat. Behalve Menno.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is het nu officieel over en uit tussen Ingrid en Menno dan?
Rob is gewoon vreselijk hyper omdat hij genomineerd is. En Rob genomineerd??? Dat KAN toch helemaal niet!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:12 schreef regenworm het volgende:Rob is op dit moment verschrikkelijk vervelend. Vind hem gemaakt vrolijk een neppert
Als Tanja er tot december in blijft is dat commercieel gezien ook niet goed voor haar volgens mij. Het beste kan ze er a.s. donderdag gewoon uit. Nog 1 keer de grote Tanja-show, daarna lekker contractjes afsluiten met Pampers, Olvarit en aanverwante artikelen en lekker op toernee gaan door NL met de baby. Als ze in december er uit komt is de baby al zo "common" geworden dat niemand meer in zee wil met haar.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:15 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach kom nou, hij is gewoon handig en heeft ook niet echt ongelijk als hij zegt dat een baby niet in zo'n omgeving zijn eerste weken moet doorbrengen. Tanja is een teef van jewelste, de baby is er, hij weet dat de baby een van BB's speerpunten was, had terecht een hekel aan het lastige en verwaande gedrag van Tanja en stemt haar er nu op redelijk diplomatieke wijze uit. Eerlijk? Nee. Maar ook niet totaal onbegrijpelijk... Tanja is gewoon een door BB omhoog gegooid, tactloos boerinnetje dat éigenlijk niet gebaat is bij deze 15 minutes of fame, afgezien van de financiële voordelen. Zij niet, de bewoners niet en de kijkers eigenlijk ook niet... Weg ermee, goede nominatie wat mij betreft.
Huuuu, die neus, ik blijf ernaar kijkenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:18 schreef Day het volgende:
[..]
Voor jou dan nog een keer Ingrid's vader en d'r moeder krijg je er gratis bij
[afbeelding]
Van mij mag hij, graag zelfs, maar denk niet dat hij eruit gaat.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:17 schreef Lienekien het volgende:
Menno gaat eruit. Lijkt me duidelijk. Kraak noch smaak aan die jongen.
Sorry niet gehoord. Excusesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:17 schreef PID61 het volgende:
[..]
Ik heb haar een uurtje terug de baby Jos horen noemen.
Nee precies hij heeft moreel de juiste keuze gemaakt en is dus zelf niet verantwoordelijk en hoeft zich ook niet rot te voelen vanwege dat Tanja nu een kloteweek heeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:15 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach kom nou, hij is gewoon handig en heeft ook niet echt ongelijk als hij zegt dat een baby niet in zo'n omgeving zijn eerste weken moet doorbrengen.
Haha, ik ben meteen vrolijk als ik die kop ziequote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:18 schreef Day het volgende:
[..]
Voor jou dan nog een keer Ingrid's vader en d'r moeder krijg je er gratis bij
[afbeelding]
Inderdaad, niks meer van over dan een treurig kijkende triktrakker. Afwachten hoe hij zich de komende week gaat gedragen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:17 schreef Lienekien het volgende:
Menno gaat eruit. Lijkt me duidelijk. Kraak noch smaak aan die jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |