Ja vind ik ook, Rob mag van mij weg, of Tanja, omdat ik de situatie voor de baby zo niet goed geregeld vindquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:02 schreef flugeltje het volgende:
Van mij mag Menno er trouwens nog wel ff inblijven hoor. Ingrid moet hem toch ééns gaan vertellen dat ze hem niet meer ziet zitten. Bovendien is hij erg goed in Hummie stangen.
Tja, als iedereen al kan uitrekenen op wie Lieske gestemd heeft, dan moet dat ook geen probleem voor Diedje zijn. Wel grappig trouwens, ik heb de live uitzending grotendeels gemist (behalve het jankhoofd van Natte Lieieieieieieequote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gebeurt ook nog wel de komende dagen. Dido wil niks loslaten maar de tam-tam komt wel in werking, en dan hoeft ze alleen nog te deduceren.![]()
Bij mij dus niet. Het bewijst des te meer hoe geraffineerd ze is.quote:
Ik dus ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:01 schreef mijn23 het volgende:
waarom ga ik chantal relaxter vinden???????????
Hopelijk nog meer van deze aanwijs-geintjesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:03 schreef Gert het volgende:
God wat is het ineens weer léuk, met die exits!![]()
En binnenkort moeten ze toch echt naar een wat sneller tempo.![]()
inderdaad dat wordt dweilen in het huisquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:59 schreef BlaBlub het volgende:
Als Ingrid nu al zo over dr toeren is, dan wordt het nog lachen als ze zelf genomineerd is
Bij veel enkel naar de televisiekijkende mensen heeftTanja veel pluspunten gekregen afgelopen week waarschijnlijk. Plus hebben ze tot dusverre filmtijd voor de baby gespaard volgens mij, dus mag die ervan Talpa nog niet uit.Zendtijd moet wel maximaal benut worden natuurlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Mijn gevoel volgende week in percentages qua populariteit:
Menno 30%
Nathalie 27%
Tanja 25%
Rob 18%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |