Joost wint inderdaad, en wat mij betreft mag dat ook. Hij is veruit de intelligentste.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:05 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben eruit. Denk ik. Joost mag van mij wel winnen. Denk ik.
dat speelt natuurlijk ook wel mee maar toch,ze zegt geen foute dingen vanavondquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Als ze op de bank had gezeten was ze nergens meer geweest en was alles kut geweest en zou ze willen dat ze naar huis gegaan was.
Ah ok , bedanktquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze wilde heel graag naar huis maar toen ze hoorde dat ze inderdaad genomineerd was werd ze zwaar pissed want ze vond het geen stijl omdat ze net was bevallen en midden in haar kraamtijd zit....
En ze had diegene die haar had genomineerd alle hoeken van de kamer laten zien.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Als ze op de bank had gezeten was ze nergens meer geweest en was alles kut geweest en zou ze willen dat ze naar huis gegaan was.
Je ziet nu echt de breuk met Dido. Die zit er ook niet zo blij bij.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:05 schreef Rica het volgende:
Nathalie en Ingrid hebben elkaar gevonden.
Ze geven elkaar kusjes.
Vind je het gek als je de hele dag aan een stuk door ouwehoert, moet toch wel eens op de 1000x wat zinnigs uitkomen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:05 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Chantal sowieso wel okay. Soms komen er best wijze woorden uit haar mond.
Ik vind het belangrijk dat hij gewoon deugt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:07 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Joost wint inderdaad, en wat mij betreft mag dat ook. Hij is veruit de intelligentste.
Nee, bewaar ook nog wat voor morgenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:09 schreef Lamon het volgende:
Oh, laat please de Dido-Ingrid revelatie vanavond ook komen, dat zou de slagroom op het toetje zijn.
Ja, maar Chankwal zat ook afgunstig naar het kindje te kijken en te huilen dat ze dat ook wel wilde, totdat ze besefte dat er dan geen feestjes meer inzatenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:08 schreef Lienekien het volgende:
Volgens Chantal hoeft Tanja alleen maar even aan te sterken en is ze dan verder weer helemaal gezond.
Kan iemand haar even uitleggen wat ontzwangeren is?
Ja zo lang Rob maar te horen krijgt dat hij TOTAAL NIET populair is, en dat hij echt niet bij de laatste 3 komtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Rob is zo overtuigd van zijn populairiteit dat ik hem héél erg graag wil zien vertrekken. Alleen al om de blik op zijn gezicht......
Al zou ik ook tevreden zijn als hij wel mag blijven, maar hij te horen krijgt dat het een nek aan nekrace was met degene die uiteindelijk wél moest vertrekken, dat zal ook wel leuke dingen met Rob kunnen doen.
Ik ook, maar zie het relatief.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijk dat hij gewoon deugt.
Laat ze daar maar mee wachten tot het weekend, je moet niet gelijk al het kruit verschietenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:09 schreef Lamon het volgende:
Oh, laat please de Dido-Ingrid revelatie vanavond ook komen, dat zou de slagroom op het toetje zijn.
Hai Bepquote:
Ik vind hem te makkelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:05 schreef CartWOman het volgende:
Joost, je reden van je nominatie is zo begrijpelijk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |