Bijna ingetraptquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:59 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ik heb ontdekt hoe je fake-post kan maken!! Leuk!!!
Waar is de baby?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:00 schreef APK het volgende:
Wie het woord 'baby' gebruikt in dit topic krijgt automatisch een ban!![]()
wélke precies??quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:53 schreef Giggio het volgende:
OMG... Joost duw Nattelie even een spons tussen d'r lippen....
hier is ie echt snel weer hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:07 schreef svann het volgende:
Zonder baby, en vanavond vast ook kijken zonder Fok.
Voor tienen zal er wel geen doorkomen aan zijn.
Dit is echt niet leuk meer.
Na een hoop stroop ging deze post inderdaad weer snel.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:08 schreef muizemeis het volgende:
hier is ie echt snel weer hoor
snap er niets van...
ooooowwww!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:11 schreef Bocaj het volgende:
Fuck the Rules!
baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby
![]()
Kon jouw quote van APK nergens vinden als origineel be3richt (verbaasd was, overheen gekeken?)... Keek even of dat gefaked kon zijn en ja hoor dat kon! Ik quote immers ook een post die jij niet gepost hebt. Zo kunnen we elkaar lekker gek maken!quote:
Oeps... sorry, APK!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:11 schreef Bocaj het volgende:
Fuck the Rules!
baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby
![]()
Ehm, ja nee, duidelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:14 schreef demins het volgende:
[..]
Kon jouw quote van APK nergens vinden als origineel be3richt (verbaasd was, overheen gekeken?)... Keek even of dat gefaked kon zijn en ja hoor dat kon! Ik quote immers ook een post die jij niet gepost hebt. Zo kunnen we elkaar lekker gek maken!
Neem nu een borrel, proost!
LOL ik stond even te kijken, had zoiets wtf?? ik heb helemaal niet gepost om die tijd!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:14 schreef demins het volgende:
[..]
Kon jouw quote van APK nergens vinden als origineel be3richt (verbaasd was, overheen gekeken?)... Keek even of dat gefaked kon zijn en ja hoor dat kon! Ik quote immers ook een post die jij niet gepost hebt. Zo kunnen we elkaar lekker gek maken!
Neem nu een borrel, proost!
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:17 schreef flugeltje het volgende:
*kuch* baby *kuch*
Goedemiddag allemaal
had ie het woord baby maar niet moeten gebruikenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:16 schreef svann het volgende:
APK is verdwenen.
Geband wegens het aanvragen van meerdere bans!![]()
heeft ze dat dan ooit gedaan Scanquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:14 schreef scanman01 het volgende:
Komt Tanja nou alleen nog maar in het huis om te roken? Of komt ze ook wel om toch nog enigszins met het programma mee te doen?
Nou.... ze was in ieder geval in beeld.. laten we het zo zeggen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:22 schreef newsman het volgende:
[..]
heeft ze dat dan ooit gedaan Scan![]()
Een post zou zo teruggevonden moeten kunnen worden. En dat kan ik best. Maar ik heb nog even gecontroleerd: hij staat er echt nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:16 schreef muizemeis het volgende:
[..]
LOL ik stond even te kijken, had zoiets wtf?? ik heb helemaal niet gepost om die tijd!!
maar een quote is toch zo terug te vinden?? je klikt gewoon op de link, en anders kun je via de tijd toch zien waar die ongeveer moet staan in een topic??
Jij ook proost, ik neem maar ff geen borrel, iets te weinig gegeten vandaag
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:21 schreef scanman01 het volgende:
Er liep ook een plank net in de tuin.
oke, maar waar heb ik doe post van apk gequote dan, waar ging het over??quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:24 schreef demins het volgende:
[..]
Een post zou zo teruggevonden moeten kunnen worden. En dat kan ik best. Maar ik heb nog even gecontroleerd: hij staat er echt nietBij jou soms wel?
Ik wil dit tot op de bodem uitzoeken, wat jij!
doei Scan!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik wilde weer een poging wagen, maar hou het weer niet vol. Laterz
Je aws me net voor!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:26 schreef muizemeis het volgende:
[..]
oke, maar waar heb ik doe post van apk gequote dan, waar ging het over??
ow wacht!!!!
ik weet het!!
ik snap hem!!
je bedoelt die post waarvan ik zei zie je wel apk je bent eik een watje??
die heb ik gequote uit de streamverslagen![]()
Ook dat!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:21 schreef muizemeis het volgende:
had ie het woord baby maar niet moeten gebruiken
hmm alles wat jij voortaan quote ga ik eerst drie keer controlerenquote:
En jij ging kijken?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:22 schreef BONG4002 het volgende:
Er staat (nog) niets in het Bantopic dus ik denk dat APK vooralsnog gewoon actief is
Oja, ik ga zo eten dus tot laters!![]()
ff klok verzettenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:32 schreef Nostalgist het volgende:
Iedere keer weer apart, dat ze precies weten hoe laat het is.......
Zou toch makkelijk te "verhelpen" zijn door BB![]()
Is dat dít weekend muis? Ik vroeg me al af wanneer ik 's ochtends weer een beetje fatsoenlijk m'n bed uit zou kunnen. Vanaf volgende week dus....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:34 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ff klok verzetten![]()
maar ach, dit weekend gaat de klok toch uurtje achteruit?? volgens mij hebben de bewoners dat niet echt in de gaten... scheelt toch weet iets
Volgend weekendquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:34 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ff klok verzetten![]()
maar ach, dit weekend gaat de klok toch uurtje achteruit?? volgens mij hebben de bewoners dat niet echt in de gaten... scheelt toch weet iets
ja begin te twijfelen, dacht dat het de 20ste zou zijn maar dat is dus geen optie... de 23ste klinkt niet bekend, dus zou het dan de 30ste zijn, volgende week zondag??quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is dat dít weekend muis? Ik vroeg me al af wanneer ik 's ochtends weer een beetje fatsoenlijk m'n bed uit zou kunnen. Vanaf volgende week dus....
Ben benieuwd of BB al bezig is met dingen verzinnen om wat leven in het huis te krijgen.
Nee niet dit weekend, de 30e!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is dat dít weekend muis? Ik vroeg me al af wanneer ik 's ochtends weer een beetje fatsoenlijk m'n bed uit zou kunnen. Vanaf volgende week dus....
Ben benieuwd of BB al bezig is met dingen verzinnen om wat leven in het huis te krijgen.
Dank je wel voor het compliment!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:32 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hmm alles wat jij voortaan quote ga ik eerst drie keer controleren![]()
Volgend weekend pas.......quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:34 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ff klok verzetten![]()
ja dus, volgend weekendquote:
is volgende week,laatste weekend oktober volgens mijquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zou ze naar huis gaan?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de verrassing van Tanja is
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat niet, gaf ze duidelijk aan. Haar koffers bleven nog wel even leeg zei ze.quote:
Ze mag ze toch ook leeg mee naar huis nemen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat niet, gaf ze duidelijk aan. Haar koffers bleven nog wel even leeg zei ze.
Naar de live uitzending kijkt het primetime publiek!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:41 schreef flugeltje het volgende:
Is het grote opmaakritueel alweer begonnen?
Ik snap daar nog steeds niets van, alsof ze alleen donderdagavond te zien zijn.
Ja van mij wel, maar dat zal ze wel niet doen en bedoelenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze mag ze toch ook leeg mee naar huis nemen?![]()
een leven?? hoe bedoel je, naast fok??quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:39 schreef demins het volgende:
[..]
Dank je wel voor het compliment!![]()
Maar 1 keer lijkt me meer dan genoeg! Je hebt ook nog een leven![]()
Maar wát is de verrassing dan? Dat ze een avondje in een hotel gaat met de kleine en zij een feestje mogen bouwen.....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:44 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja van mij wel, maar dat zal ze wel niet doen en bedoelen
Bedoeld ze daar niet mee dat ze voorlopig niet weer zwanger gaat worden?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Haar koffers bleven nog wel even leeg zei ze.
nee dacht het niet hoor, ze heeft tegen ingrid gezegd dat de bewoners daar niet bang voor hoeven zijnquote:
Dan zal ze toch zélf met de baby uit het huis moeten vertrekken..... Anders geen feestjes!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:46 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee dacht het niet hoor, ze heeft tegen ingrid gezegd dat de bewoners daar niet bang voor hoeven zijn
denk eerder dat ze feetsje oid heeft georganiseerd, goed makertje omdat ze doorheeft dat ze zich niet altijd even gezellig en sociaal opgesteld heeft
Nee volgens mij niet, afgaande op het filmpje van de BB site.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:46 schreef demins het volgende:
[..]
Bedoeld ze daar niet mee dat ze voorlopig niet weer zwanger gaat worden?
Zie [uitdrukkingen en zegswijzen] Mijn deurtje is dicht
Betekent ongeveer hetzelfde.![]()
is APK van jou???quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:42 schreef cuall het volgende:
[..]
nog meer leven, vind je één zo'n huilend mormel niet genoeg
![]()
![]()
(durf het nu even niet anders te noemen want APK zit hier mee te kijken)
Maar ik hoop wel dat er weer wat gaat gebeuren want dit is echt TE erg![]()
Ben ik een dag vrij moet ik dit aanhoren/kijken
![]()
![]()
ik begrijp dat niet helemaal hoor, ik heb zelf geen kids maar vrienden van me wel... en als er feetsje was ging het kind gewoon mee, in een andere kamer slapen.. en als het daar was lag het kind gewoon in bed en hadden we feetsje...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan zal ze toch zélf met de baby uit het huis moeten vertrekken..... Anders geen feestjes!
Verrassing is gewoon, dat ze met haar "mormel" in de huiskamer komt zitten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar wát is de verrassing dan? Dat ze een avondje in een hotel gaat met de kleine en zij een feestje mogen bouwen.....
Dus ze weet ook al dat ze niet genomineerd word?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat niet, gaf ze duidelijk aan. Haar koffers bleven nog wel even leeg zei ze.
Ben IK het wel mee eensquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:51 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik begrijp dat niet helemaal hoor, ik heb zelf geen kids maar vrienden van me wel... en als er feetsje was ging het kind gewoon mee, in een andere kamer slapen.. en als het daar was lag het kind gewoon in bed en hadden we feetsje...
dat kind is toch niet van suikerwerk ofzo?? als je thuis woont kunnen je buren ook wel feetsje hebben terwijl je in gehorige appartement woont...
Ik erger me dood aan die opmaakpop, alhoewel de anderen er ook wat van kunnen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:50 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Wat doet die Lieske toch verschrikkelijk lang over een beetje mascara op haar wimper doen.
Ik heb onbedoeld een d/t/dt vergissing begaan in bovenstaande post. Dit is zeer pijnlijk omdat ik mij altijd groen en geel erger aan dit soort fouten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:46 schreef demins het volgende:
[..]
Bedoeld ze daar niet mee dat ze voorlopig niet weer zwanger gaat worden?
Zie [uitdrukkingen en zegswijzen] Mijn deurtje is dicht
Betekent ongeveer hetzelfde.![]()
Dat zijn de andere dames. Die smeren zich 7 dagen per week vol met plamuur.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik erger me dood aan die opmaakpop, alhoewel de anderen er ook wat van kunnen.
Geen idee. Lijkt me niet, maar ze bedoelde het meer vanuit haar eigen beweging: dat ze nu niet meer vrijwillig zou gaanquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus ze weet ook al dat ze niet genomineerd word?
Heb je na de komma ook gelezen, Liekse-fan?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zijn de andere dames. Die smeren zich 7 dagen per week vol met plamuur.
Doe mij zo'n vrouwquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:57 schreef muizemeis het volgende:
ik ben dr vandoor hoor, de plicht roept, ik moet weer achter het aanrecht
laterz!!
Had ik niet gelezen nee. Heb je dat later toegevoegd?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Heb je na de komma ook gelezen, Liekse-fan?
Ergens kan ik het mezelf wel voorstellen. Ze heeft de hele dag kraamzorg, kan lekker dicht bij haar kindje zijn. Er wordt goed voor haar gezorgd en ze is nooit écht alleen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Geen idee. Lijkt me niet, maar ze bedoelde het meer vanuit haar eigen beweging: dat ze nu niet meer vrijwillig zou gaan
ja en nee, vind ik. Als het kind niet kan slapen en huilt van ellende, ga je gewoon naar huis. Die optie heb je hier niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:51 schreef muizemeis het volgende:
[..]
.. en als er feetsje was ging het kind gewoon mee, in een andere kamer slapen.. en als het daar was lag het kind gewoon in bed en hadden we feetsje...
Echt niet!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had ik niet gelezen nee. Heb je dat later toegevoegd?
Of ene Roel die denkt dat het wiegje een chemisch toilet is....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:00 schreef avonne het volgende:
[..]
ja en nee, vind ik. Als het kind niet kan slapen en huilt van ellende, ga je gewoon naar huis. Die optie heb je hier niet.
Het grootste probleem vond Tanja, dacht ik, dronken mensen die dan aan de baby willen komen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:48 schreef muizemeis het volgende:
[..]
is APK van jou???
hier... als hier in dit topic of hier als in hier naast me in de kamer
Ik ben dus niet de enige die thee en chips een vreemde combi vond....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:02 schreef CartWOman het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)594/typeofpage=51230
"Zet een kop thee.."![]()
Doe maar een fles whisky om dit aan te kunnen...
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus ze weet ook al dat ze niet genomineerd word?
Dus APK is de Man/Vriend van Cuallquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:02 schreef cuall het volgende:
[..]
voor jou een vraag, voor mij een weet
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:02 schreef CartWOman het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)594/typeofpage=51230
"Zet een kop thee.."![]()
Doe maar een fles whisky om dit aan te kunnen...
Ja viel mij ook al op, dacht al dat het aan mijjn computer lagquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:07 schreef flugeltje het volgende:
Hmmm, vaag....
Ze hebben het erover dat ze hun koffers al gepakt hebben omdat de kans bestaat dat er vanavond al iemand zou moeten vertrekken en ineens is het geluid weg....
Toevalquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:07 schreef flugeltje het volgende:
Hmmm, vaag....
Ze hebben het erover dat ze hun koffers al gepakt hebben omdat de kans bestaat dat er vanavond al iemand zou moeten vertrekken en ineens is het geluid weg....
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:09 schreef flugeltje het volgende:
Ik wil wel ff een wedje maken....
Als Joost er nog in zit met Sinterklaas gaat hij zéker weten een Sinterklaaspak vragen aan BB om met de overgebleven dames op zijn knie in een stoel te gaan zitten....
We kunnen ook wedden dat morgen de zon opkomt....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:09 schreef flugeltje het volgende:
Als Joost er nog in zit met Sinterklaas gaat hij zéker weten een Sinterklaaspak vragen aan BB om met de overgebleven dames op zijn knie in een stoel te gaan zitten....
..en dan Shurendy die opkomt als zeurprise piet ????quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:09 schreef flugeltje het volgende:
Zeker niet eerder een biertje gehad...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:13 schreef CGJung het volgende:
Gewoon omdat het grappig is. Ik heb op stream 1 en 2 geen geluid maar ik zie wel Chantal, sommigen onder ons zouden dat een zegen vindenMaar op stream 4 zie ik de Thuiszorghulpmevrouw haar ding doen, maar hoor ik Chantal gnagna'en en ik heb pas maar één biertje op !!!!
![]()
![]()
is eigenlijk helmaal niet grappig
Jawel hele liters te gelijk, maar nooit Chantal horen gnagna'en op momenten dat ik haar niet zien.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:16 schreef demins het volgende:
[..]
Zeker niet eerder een biertje gehad...![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:27 schreef CGJung het volgende:
[..]
Jawel hele liters te gelijk, maar nooit Chantal horen gnagna'en op momenten dat ik haar niet zien.
ps. de bewoners mogen de tuin niet in maar de sjek ligt buiten![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:10 schreef Knurkie het volgende:
die Rikkert blijft ook maar terug komen heeft ie geen leven?
Volgens mij denkt ze zelf dat ze onwijs mooi kan zingen ofzo?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:31 schreef Fiorenza het volgende:
Wil Chantal stoppen met 'zingen', Chantal stoppen met zingen!
(als ik de stem van BB was wist ik het wel..)
Niet zo schuchter, leef je uit!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:30 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Kan Chantal die deo fles niet in haar mond proppen?
Chantal kan zo met die fleppen naar Groeten uit de Rimboe.quote:
Misschien is de verrassing dat ze allen een lang weekendje weg mogen om Tanja en de baby rust te geven.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:07 schreef flugeltje het volgende:
Nou ik word eerder misselijk van die tieten en kont van Chantalquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:43 schreef Fiorenza het volgende:
Is het raar dat ik een beetje misselijk wordt van het decollete van Lieske?
ze zit ook de hele tijd te kijken of dr inkijk wel diep genoeg is...![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:43 schreef Fiorenza het volgende:
jaquote:Is het raar dat ik een beetje misselijk wordt van het decollete van Lieske?
Das nog net wat erger ja.. maar die stream had ik al uitgezet wegens vals gezangquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:45 schreef MissX het volgende:
[..]
Nou ik word eerder misselijk van die tieten en kont van Chantal
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien is de verrassing dat ze allen een lang weekendje weg mogen om Tanja en de baby rust te geven.![]()
Ik kan me veel gevoelens voorstellen, maar misselijk hoort daar niet bijquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:43 schreef Fiorenza het volgende:
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:55 schreef PC eend het volgende:
Welke streams moet ik hebben, xs4all loopt voor geen meter
Ok garnierstreams dus, die klappen er meestal ook uit als het druk word was mijn ervaringquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
http://www.gillesdesmit.com/bb/
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:00 schreef demins het volgende:
Sorry Scan, maar wat me net gebeurde... Ik zag Lieske lopen, met die kont en die laarzen... en ik dacht: over twintig jaar ziet die er erger uit dan Chantal nu.![]()
![]()
![]()
Ik las net in de streamverslagen dat alle bewoners hun koffer hebben moeten inpakken, als dat echt zo is ben ik wel heeeeel benieuwd wat ons te wachten staatquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:15 schreef flugeltje het volgende:
Staat er vanavond iets aparts te gebeuren ofzo?
Ik heb de camera's nml nog niet eerder de buitenzijde zien filmen...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:06 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske en haar moment met de cameraman:
[afbeelding]
Of het is gewoon een kwestie van een cameracheck, of ze willen laten zien dat er echt geen fok!ker voor de deur staatquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:15 schreef flugeltje het volgende:
[afbeelding]
Deden ze 's nachts ook wel eens. Als ze zich verveelden.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:15 schreef flugeltje het volgende:
[afbeelding]
Ze waren idd ook in de tuin bezig....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:23 schreef Rica het volgende:
[..]
Deden ze 's nachts ook wel eens. Als ze zich verveelden.
Maar net waren ze volgens mij ook met een rijdende cam in de tuin aan het oefenen. De date voor Chantal misschien?
(damn wat is Fok! weer traag)
Ik ookquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze waren idd ook in de tuin bezig....
Ben benieuwd....![]()
Ik vind alles best zolang Gorden en Joling maar niet plots door de poort komen zwaaien.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze waren idd ook in de tuin bezig....
Ben benieuwd....![]()
En Lieske en Tanja op links?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:30 schreef Kokstra het volgende:
Zometeen komt de bankoefenscène. Rob weer op rechts zoals gewoonlijk?
quote:
WAAAAAR ZIJN DIE HANDJEEEEEEEEEEESSSS!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik vind alles best zolang Gorden en Joling maar niet plots door de poort komen zwaaien.
het vertrek van tanjaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:15 schreef flugeltje het volgende:
[afbeelding]
Dat kan godzijdank niet want Gordon zit in zuid afrikaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik vind alles best zolang Gorden en Joling maar niet plots door de poort komen zwaaien.
Linda is weg hoor!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:32 schreef Kokstra het volgende:
[..]
WAAAAAR ZIJN DIE HANDJEEEEEEEEEEESSSS!!!
Ben bang van niet volgens mij wordt het weer een avondje ergerenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:31 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Feest vanavond?
Uiteraard van de Talpsite.quote:Serene rust of tijdbom?Er heerst een bijna serene rust in het Big Brother-Huis. Op Tanja na zitten alle Bewoners rustig te eten. Niets wijst erop dat de Bewoners vanavond te horen krijgen wie er genomineerd zijn. De spanning zal toch snel toeslaan, aangezien de minuten tot de Live-show wegtikken. Want de avond zou wel eens een verrassende wending kunnen brengen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:35 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Dat kan godzijdank niet want Gordon zit in zuid afrika
Ik doe mee.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:41 schreef regenworm het volgende:
De babyavond kan beginnen .
Zitten en babygebaar deze dus [afbeelding]
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:38 schreef flugeltje het volgende:
Er gaat dus écht iets gebeuren vanavond
[..]
Uiteraard van de Talpsite.
Ik wil geen nieuwe bewoner!!! *stampvoet*quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:48 schreef flugeltje het volgende:
Bedenk mezelf nét ineens dat het natuurlijk ook zo kan zijn dat er een nieuwe bewoner bijkomt. Nu Tanja voornamelijk in de babykamer zit missen ze dus min of meer een bewoner.... En als er bewoners IN het huis komen gaat dat meestal via de tuin........
Mijn gok, volgende week (of misschien zelfs vanavond) TWEE bewoners eruit en vanavond LEROY erin!!!!
Ah, merci.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:51 schreef flugeltje het volgende:
Zojuist hadden ze soundcheck en ze waren allemaal Dave aan het plagen....
Zo vertelden ze bijvoorbeeld: "hoi Dave, ik vind je er erg lekker uitzien" en dat soort dingen, ook werden er toespelingen gemaakt op de sexuele voorkeur van Dave. Iedereen startte ook met Hallo Dave of hoi Dave.... Blijkbaar té amicaal volgens BB.
geen flauw idee wat die BB brombeer bedoelde.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:48 schreef Woessssj het volgende:
Ik had net ff gemist wat ze nou verkeerd deden?
LEROY!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:48 schreef flugeltje het volgende:
Bedenk mezelf nét ineens dat het natuurlijk ook zo kan zijn dat er een nieuwe bewoner bijkomt. Nu Tanja voornamelijk in de babykamer zit missen ze dus min of meer een bewoner.... En als er bewoners IN het huis komen gaat dat meestal via de tuin........
Mijn gok, volgende week (of misschien zelfs vanavond) TWEE bewoners eruit en vanavond LEROY erin!!!!
erg flauw van Dave je bent eenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:51 schreef flugeltje het volgende:
Zojuist hadden ze soundcheck en ze waren allemaal Dave aan het plagen....
Zo vertelden ze bijvoorbeeld: "hoi Dave, ik vind je er erg lekker uitzien" en dat soort dingen, ook werden er toespelingen gemaakt op de sexuele voorkeur van Dave. Iedereen startte ook met Hallo Dave of hoi Dave.... Blijkbaar té amicaal volgens BB.
Misschien komt Ruud (de W.) een nachtje slapen....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:57 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk overigens dat er vanavond écht iemand gaat vertrekken. Kan bijna niet anders. Waarom anders dat gezooi met die tuin en waarom de slaapkamers in vóór de uitzending....
Ik hoop dat er ook iemand bijkomt, dat zal wel wat spanning gaan veroorzaken. De groep moet opgeschud worden en dat lukt alleen door een vreemde in een bestaande groep te zetten.
Dan moet de rangorde helemaal opnieuw enzo...
(zet maar eens een nieuwe kat in je huis als je er al een paar hebt, ook de katten die het voorheen prima met elkaar konden vinden zullen dan opnieuw de machtstrijd aangaan)
Een nieuwe in het huis heeft totaal geen effect.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:57 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk overigens dat er vanavond écht iemand gaat vertrekken. Kan bijna niet anders. Waarom anders dat gezooi met die tuin en waarom de slaapkamers in vóór de uitzending....
Ik hoop dat er ook iemand bijkomt, dat zal wel wat spanning gaan veroorzaken. De groep moet opgeschud worden en dat lukt alleen door een vreemde in een bestaande groep te zetten.
Dan moet de rangorde helemaal opnieuw enzo...
(zet maar eens een nieuwe kat in je huis als je er al een paar hebt, ook de katten die het voorheen prima met elkaar konden vinden zullen dan opnieuw de machtstrijd aangaan)
En meteen streams op de slaapkamer....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:02 schreef Kokstra het volgende:
Ik hoor deuren slaan en mensen lopen...
Of er gaat iemand weg omdat BB het zat is dat ze zo lui zijn met de weekopdrachten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:00 schreef Kimske het volgende:
lover van sjann komt binnen.. moet haast we;
Niet als ze een juiste persoonlijkheid kiezen. Iemand die zichzelf niets aantrekt van bestaande groepjes en gewoon gaat mixen..... Een zeer dominante persoonlijkheid ofzo die Rob van z'n kookplek verdringt. Gewoon iemand die z'n bek opentrekt als het hem/haar niet zint.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Een nieuwe in het huis heeft totaal geen effect.
Degene komt alleen te zitten omdat de rest hem /haar als vijand zien.
ik ben pricipieel tegen deuren die mensen slaan...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:02 schreef Kokstra het volgende:
Ik hoor deuren slaan en mensen lopen...
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:05 schreef CGJung het volgende:
[..]
ik ben pricipieel tegen deuren die mensen slaan...![]()
denk niet dat talpa zo iemand heeft kunnen vinden.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet als ze een juiste persoonlijkheid kiezen. Iemand die zichzelf niets aantrekt van bestaande groepjes en gewoon gaat mixen..... Een zeer dominante persoonlijkheid ofzo die Rob van z'n kookplek verdringt. Gewoon iemand die z'n bek opentrekt als het hem/haar niet zint.
Dat zou wat zijn zeg in vergelijking met deze bewoners... iemand die zich normaal gedraagt en zich niet op de vlakte houdt uit angst voor nominaties.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet als ze een juiste persoonlijkheid kiezen. Iemand die zichzelf niets aantrekt van bestaande groepjes en gewoon gaat mixen..... Een zeer dominante persoonlijkheid ofzo die Rob van z'n kookplek verdringt. Gewoon iemand die z'n bek opentrekt als het hem/haar niet zint.
Bedankt, maar ik kan er niets mee. Met m'n magere 37 jaar bent ik te oud, dus Lieske moet me sowieso niet en de enig vrouw waarbij ik qua leeftijd kans maak (in het BB huis dan) is Chantal.... ik denk dat ik maar ff aan de drank ga om dat mijn systeem uit te krijgenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:09 schreef regenworm het volgende:
Oh ja borstmaat lieske 80B en ze weegt 54 kg.
Het is maar dat je het weet
Na het incident van verleden week met dat de uitslag op teletext stond terwijl iedereen daarna nog een half uur aangemoedigd werdt om te stemmen, zegt dat ook niets meerquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:12 schreef flugeltje het volgende:
Je kunt jezelf op de site namelijk nog steeds aanmelden...
Zou het misschien kunnen zijn dat de 'ex-bewoners' op kraamvisite mogen komen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:15 schreef Mereltje het volgende:
Ik denk dat Tanja de baby mee mag nemen op de bank voor een half uurtje ofzo..
...moet je daar voor betalen ?, want als dat zo is dan kun je je opgeven totdat het vriest in Hell!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:12 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk overigens niet dat die kerel voor Chantal vanavond al komt.... Je kunt jezelf op de site namelijk nog steeds aanmelden...
O ja APK om het testen heb ik ff jou aangemeld....
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:08 schreef Rica het volgende:
Voor mij mag er wel onverwachts iemand uit. Iedereen een envelop en diegene met het rode kaartje erin krijgt vijf minuten om afscheid te nemen en dan hup naar buiten.
LOL, voor die babykaartje wel die je kan opsturen naar Tanja... Kost iets van 2,50...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:16 schreef CGJung het volgende:
[..]
...moet je daar voor betalen ?, want als dat zo is dan kun je je opgeven totdat het vriest in Hell!!!
Dat hoeft van mij nu ook weer niet..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zou het misschien kunnen zijn dat de 'ex-bewoners' op kraamvisite mogen komen?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:16 schreef CGJung het volgende:
[..]
...moet je daar voor betalen ?, want als dat zo is dan kun je je opgeven totdat het vriest in Hell!!!
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:12 schreef flugeltje het volgende:
O ja APK om het testen heb ik ff jou aangemeld....
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zou Chantal nu Joscelyn nomineren?
Want ja, door dat leeftijdsverschil krijg je toch niet echt een band natuurlijk.
Ofzo!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:25 schreef kwakveense het volgende:
stond er op de site niet iets dat er weer een item is over de oma van roel en de opa van nathalie? miss gaan ze dat aan de bewoners vertellen ofzo...
Nou dat zal echt leven in de brouwerij brengenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:25 schreef kwakveense het volgende:
stond er op de site niet iets dat er weer een item is over de oma van roel en de opa van nathalie? miss gaan ze dat aan de bewoners vertellen ofzo...
de komende uur zien we alleen tanja en de babyquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:15 schreef Mereltje het volgende:
Ik denk dat Tanja de baby mee mag nemen op de bank voor een half uurtje ofzo..
van Talpaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:25 schreef kwakveense het volgende:
Leuk! Hou jij de stand bij?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:29 schreef regenworm het volgende:
az staat met 1-0 voor tegen dnj
Te laat begonnen! Ben al een tijdje bezig. Moet misschien toch naar het voetbal schakelen. Ben ook zo labiel. Kan niet veel hebben. Hormonen...?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:31 schreef scanman01 het volgende:
Lekkere uitzending op tv weer
Is Tanja niet zelf in beeld dan gáát het wel over Tanja.
Ik ga nu echt flink aan de zuip om de live uitzending te kunnen verdragen
Denk niet dat het daar beter op wordt. Maar succesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:31 schreef scanman01 het volgende:
Lekkere uitzending op tv weer
Is Tanja niet zelf in beeld dan gáát het wel over Tanja.
Ik ga nu echt flink aan de zuip om de live uitzending te kunnen verdragen
Vind ik ookquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:42 schreef MissX het volgende:
Tanja ziet er wel goed uit zeg
ben benieuwd wie (tanja) lieske op de bank gaat zetten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:22 schreef demins het volgende:
Menno, Rob & Tanja
Ik hoop zo dat je gelijk hebt!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:24 schreef BlaBlub het volgende:
1 bewoner moet een andere bewoner aanwijzen om op de nominatielijst te komenWat een leuke verassing. Ik hoop dat ze Lieske vragen, dan wordt het hopelijk Chantal
heb ze wel gelijk bonje
![]()
Hoop ik ook dus maar vraag me af hoe ze deze bewoner kiezen die een ander mag nomineren denk eigenlijk degene met de meeste stemmen en dat is Menno toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:24 schreef BlaBlub het volgende:
1 bewoner moet een andere bewoner aanwijzen om op de nominatielijst te komenWat een leuke verassing. Ik hoop dat ze Lieske vragen, dan wordt het hopelijk Chantal
heb ze wel gelijk bonje
![]()
nee chantal wordt het niet ivm de knuffel die nog moet komenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:24 schreef BlaBlub het volgende:
heb ze wel gelijk bonje
![]()
Ja. Ik denk dat dit een goede redenering is!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:27 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hoop ik ook dus maar vraag me af hoe ze deze bewoner kiezen die een ander mag nomineren denk eigenlijk degene met de meeste stemmen en dat is Menno toch?
Mij best!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:50 schreef Bocaj het volgende:
Het zal gaan tussen Menno & Naat en ik denk dat Naat gaat nokken
Als zij roept dat ze weg wilt, gaat iedereen (mensen thuis) zorgen dat ze juist blijft, the same old story, zo gaat het elke keer...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:53 schreef Sonique het volgende:
Jesus, wat een reactie van Nathalie... Lekker belangrijk of ze genomineerd staat...
Tanja gaat er toch uit aankomende donderdag... Helemaal nu ze de envelop wilde hebben omdat ze dacht dat het een gegarandeerde exit zou zijn...
Maar dat Nathalie erom moet janken....
Jeeze, get a life....
volgende week een wissel tanja voor de knuffel van chantalquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:53 schreef Sonique het volgende:
Jesus, wat een reactie van Nathalie... Lekker belangrijk of ze genomineerd staat...
Tanja gaat er toch uit aankomende donderdag... Helemaal nu ze de envelop wilde hebben omdat ze dacht dat het een gegarandeerde exit zou zijn...
Maar dat Nathalie erom moet janken....
Jeeze, get a life....
Ze is net bevallen. Dan kan je om de meest stompzinnige dingen wel huilen...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:53 schreef -Delta- het volgende:
Tanja is alweer aan het janken.
Ga dan naar huis zeg, weer het standaard liedje, dat je weg wilt en niet gaat.
Tanja is enorm teleurgesteld in Ingrid.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:54 schreef milagro het volgende:
Nou is Tanja boos en verdrietig omdat ze genomineerd is
Ze wil er alleen uit als ze zéker is dat ze eruit gaat of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |