Volgens mij denkt ze zelf dat ze onwijs mooi kan zingen ofzo?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:31 schreef Fiorenza het volgende:
Wil Chantal stoppen met 'zingen', Chantal stoppen met zingen!
(als ik de stem van BB was wist ik het wel..)
Niet zo schuchter, leef je uit!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:30 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Kan Chantal die deo fles niet in haar mond proppen?
Chantal kan zo met die fleppen naar Groeten uit de Rimboe.quote:
Misschien is de verrassing dat ze allen een lang weekendje weg mogen om Tanja en de baby rust te geven.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:07 schreef flugeltje het volgende:
Ze hebben het erover dat ze hun koffers al gepakt hebben omdat de kans bestaat dat er vanavond al iemand zou moeten vertrekken en ineens is het geluid weg....
Nou ik word eerder misselijk van die tieten en kont van Chantalquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:43 schreef Fiorenza het volgende:
Is het raar dat ik een beetje misselijk wordt van het decollete van Lieske?
ze zit ook de hele tijd te kijken of dr inkijk wel diep genoeg is...![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:43 schreef Fiorenza het volgende:
Is het raar dat ik een beetje misselijk wordt van het decollete van Lieske?
ze zit ook de hele tijd te kijken of dr inkijk wel diep genoeg is...![]()
jaquote:Is het raar dat ik een beetje misselijk wordt van het decollete van Lieske?
Das nog net wat erger ja.. maar die stream had ik al uitgezet wegens vals gezangquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:45 schreef MissX het volgende:
[..]
Nou ik word eerder misselijk van die tieten en kont van Chantal
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien is de verrassing dat ze allen een lang weekendje weg mogen om Tanja en de baby rust te geven.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |