Dus APK is de Man/Vriend van Cuallquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:02 schreef cuall het volgende:
[..]
voor jou een vraag, voor mij een weet
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:02 schreef CartWOman het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)594/typeofpage=51230
"Zet een kop thee.."![]()
Doe maar een fles whisky om dit aan te kunnen...
Ja viel mij ook al op, dacht al dat het aan mijjn computer lagquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:07 schreef flugeltje het volgende:
Hmmm, vaag....
Ze hebben het erover dat ze hun koffers al gepakt hebben omdat de kans bestaat dat er vanavond al iemand zou moeten vertrekken en ineens is het geluid weg....
Toevalquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:07 schreef flugeltje het volgende:
Hmmm, vaag....
Ze hebben het erover dat ze hun koffers al gepakt hebben omdat de kans bestaat dat er vanavond al iemand zou moeten vertrekken en ineens is het geluid weg....
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:09 schreef flugeltje het volgende:
Ik wil wel ff een wedje maken....
Als Joost er nog in zit met Sinterklaas gaat hij zéker weten een Sinterklaaspak vragen aan BB om met de overgebleven dames op zijn knie in een stoel te gaan zitten....
We kunnen ook wedden dat morgen de zon opkomt....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:09 schreef flugeltje het volgende:
Als Joost er nog in zit met Sinterklaas gaat hij zéker weten een Sinterklaaspak vragen aan BB om met de overgebleven dames op zijn knie in een stoel te gaan zitten....
..en dan Shurendy die opkomt als zeurprise piet ????quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:09 schreef flugeltje het volgende:
Zeker niet eerder een biertje gehad...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:13 schreef CGJung het volgende:
Gewoon omdat het grappig is. Ik heb op stream 1 en 2 geen geluid maar ik zie wel Chantal, sommigen onder ons zouden dat een zegen vindenMaar op stream 4 zie ik de Thuiszorghulpmevrouw haar ding doen, maar hoor ik Chantal gnagna'en en ik heb pas maar één biertje op !!!!
![]()
![]()
is eigenlijk helmaal niet grappig
Jawel hele liters te gelijk, maar nooit Chantal horen gnagna'en op momenten dat ik haar niet zien.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:16 schreef demins het volgende:
[..]
Zeker niet eerder een biertje gehad...![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:27 schreef CGJung het volgende:
[..]
Jawel hele liters te gelijk, maar nooit Chantal horen gnagna'en op momenten dat ik haar niet zien.
ps. de bewoners mogen de tuin niet in maar de sjek ligt buiten![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:10 schreef Knurkie het volgende:
die Rikkert blijft ook maar terug komen heeft ie geen leven?
Volgens mij denkt ze zelf dat ze onwijs mooi kan zingen ofzo?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:31 schreef Fiorenza het volgende:
Wil Chantal stoppen met 'zingen', Chantal stoppen met zingen!
(als ik de stem van BB was wist ik het wel..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |