Ik kan me veel gevoelens voorstellen, maar misselijk hoort daar niet bijquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:43 schreef Fiorenza het volgende:
Is het raar dat ik een beetje misselijk wordt van het decollete van Lieske?
ze zit ook de hele tijd te kijken of dr inkijk wel diep genoeg is...![]()
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:55 schreef PC eend het volgende:
Welke streams moet ik hebben, xs4all loopt voor geen meter
Ok garnierstreams dus, die klappen er meestal ook uit als het druk word was mijn ervaringquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
http://www.gillesdesmit.com/bb/
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:00 schreef demins het volgende:
Sorry Scan, maar wat me net gebeurde... Ik zag Lieske lopen, met die kont en die laarzen... en ik dacht: over twintig jaar ziet die er erger uit dan Chantal nu.![]()
![]()
![]()
Ik las net in de streamverslagen dat alle bewoners hun koffer hebben moeten inpakken, als dat echt zo is ben ik wel heeeeel benieuwd wat ons te wachten staatquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:15 schreef flugeltje het volgende:
Staat er vanavond iets aparts te gebeuren ofzo?
Ik heb de camera's nml nog niet eerder de buitenzijde zien filmen...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:06 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske en haar moment met de cameraman:
[afbeelding]
Of het is gewoon een kwestie van een cameracheck, of ze willen laten zien dat er echt geen fok!ker voor de deur staatquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:15 schreef flugeltje het volgende:
[afbeelding]
Deden ze 's nachts ook wel eens. Als ze zich verveelden.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:15 schreef flugeltje het volgende:
[afbeelding]
Ze waren idd ook in de tuin bezig....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:23 schreef Rica het volgende:
[..]
Deden ze 's nachts ook wel eens. Als ze zich verveelden.
Maar net waren ze volgens mij ook met een rijdende cam in de tuin aan het oefenen. De date voor Chantal misschien?
(damn wat is Fok! weer traag)
Ik ookquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze waren idd ook in de tuin bezig....
Ben benieuwd....![]()
Ik vind alles best zolang Gorden en Joling maar niet plots door de poort komen zwaaien.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze waren idd ook in de tuin bezig....
Ben benieuwd....![]()
En Lieske en Tanja op links?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:30 schreef Kokstra het volgende:
Zometeen komt de bankoefenscène. Rob weer op rechts zoals gewoonlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |