Dus APK is de Man/Vriend van Cuallquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:02 schreef cuall het volgende:
[..]
voor jou een vraag, voor mij een weet

quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:02 schreef CartWOman het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)594/typeofpage=51230
"Zet een kop thee.."![]()
Doe maar een fles whisky om dit aan te kunnen...

Ja viel mij ook al op, dacht al dat het aan mijjn computer lagquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:07 schreef flugeltje het volgende:
Hmmm, vaag....
Ze hebben het erover dat ze hun koffers al gepakt hebben omdat de kans bestaat dat er vanavond al iemand zou moeten vertrekken en ineens is het geluid weg....

Toevalquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:07 schreef flugeltje het volgende:
Hmmm, vaag....
Ze hebben het erover dat ze hun koffers al gepakt hebben omdat de kans bestaat dat er vanavond al iemand zou moeten vertrekken en ineens is het geluid weg....

quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:09 schreef flugeltje het volgende:
Ik wil wel ff een wedje maken....
Als Joost er nog in zit met Sinterklaas gaat hij zéker weten een Sinterklaaspak vragen aan BB om met de overgebleven dames op zijn knie in een stoel te gaan zitten....

We kunnen ook wedden dat morgen de zon opkomt....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:09 schreef flugeltje het volgende:
Als Joost er nog in zit met Sinterklaas gaat hij zéker weten een Sinterklaaspak vragen aan BB om met de overgebleven dames op zijn knie in een stoel te gaan zitten....

..en dan Shurendy die opkomt als zeurprise piet ????quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:09 schreef flugeltje het volgende:

Zeker niet eerder een biertje gehad...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:13 schreef CGJung het volgende:
Gewoon omdat het grappig is. Ik heb op stream 1 en 2 geen geluid maar ik zie wel Chantal, sommigen onder ons zouden dat een zegen vindenMaar op stream 4 zie ik de Thuiszorghulpmevrouw haar ding doen, maar hoor ik Chantal gnagna'en en ik heb pas maar één biertje op !!!!
![]()
![]()
is eigenlijk helmaal niet grappig

Jawel hele liters te gelijk, maar nooit Chantal horen gnagna'en op momenten dat ik haar niet zien.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:16 schreef demins het volgende:
[..]
Zeker niet eerder een biertje gehad...![]()

quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:27 schreef CGJung het volgende:
[..]
Jawel hele liters te gelijk, maar nooit Chantal horen gnagna'en op momenten dat ik haar niet zien.
ps. de bewoners mogen de tuin niet in maar de sjek ligt buiten![]()

quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:10 schreef Knurkie het volgende:
die Rikkert blijft ook maar terug komen heeft ie geen leven?

Volgens mij denkt ze zelf dat ze onwijs mooi kan zingen ofzo?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:31 schreef Fiorenza het volgende:
Wil Chantal stoppen met 'zingen', Chantal stoppen met zingen!
(als ik de stem van BB was wist ik het wel..)

Niet zo schuchter, leef je uit!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:30 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Kan Chantal die deo fles niet in haar mond proppen?

Chantal kan zo met die fleppen naar Groeten uit de Rimboe.quote:

Misschien is de verrassing dat ze allen een lang weekendje weg mogen om Tanja en de baby rust te geven.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:07 schreef flugeltje het volgende:

Nou ik word eerder misselijk van die tieten en kont van Chantalquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:43 schreef Fiorenza het volgende:
Is het raar dat ik een beetje misselijk wordt van het decollete van Lieske?
ze zit ook de hele tijd te kijken of dr inkijk wel diep genoeg is...![]()

quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:43 schreef Fiorenza het volgende:

jaquote:Is het raar dat ik een beetje misselijk wordt van het decollete van Lieske?

Das nog net wat erger ja.. maar die stream had ik al uitgezet wegens vals gezangquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:45 schreef MissX het volgende:
[..]
Nou ik word eerder misselijk van die tieten en kont van Chantal

quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien is de verrassing dat ze allen een lang weekendje weg mogen om Tanja en de baby rust te geven.![]()

Ik kan me veel gevoelens voorstellen, maar misselijk hoort daar niet bijquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:43 schreef Fiorenza het volgende:

http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:55 schreef PC eend het volgende:
Welke streams moet ik hebben, xs4all loopt voor geen meter

Ok garnierstreams dus, die klappen er meestal ook uit als het druk word was mijn ervaringquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
http://www.gillesdesmit.com/bb/

quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:00 schreef demins het volgende:
Sorry Scan, maar wat me net gebeurde... Ik zag Lieske lopen, met die kont en die laarzen... en ik dacht: over twintig jaar ziet die er erger uit dan Chantal nu.![]()
![]()
![]()

Ik las net in de streamverslagen dat alle bewoners hun koffer hebben moeten inpakken, als dat echt zo is ben ik wel heeeeel benieuwd wat ons te wachten staatquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:15 schreef flugeltje het volgende:
Staat er vanavond iets aparts te gebeuren ofzo?
Ik heb de camera's nml nog niet eerder de buitenzijde zien filmen...
[afbeelding]

quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:06 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske en haar moment met de cameraman:
[afbeelding]

Of het is gewoon een kwestie van een cameracheck, of ze willen laten zien dat er echt geen fok!ker voor de deur staatquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:15 schreef flugeltje het volgende:
[afbeelding]

Deden ze 's nachts ook wel eens. Als ze zich verveelden.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:15 schreef flugeltje het volgende:
[afbeelding]

Ze waren idd ook in de tuin bezig....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:23 schreef Rica het volgende:
[..]
Deden ze 's nachts ook wel eens. Als ze zich verveelden.
Maar net waren ze volgens mij ook met een rijdende cam in de tuin aan het oefenen. De date voor Chantal misschien?
(damn wat is Fok! weer traag)

Ik ookquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze waren idd ook in de tuin bezig....
Ben benieuwd....![]()

Ik vind alles best zolang Gorden en Joling maar niet plots door de poort komen zwaaien.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze waren idd ook in de tuin bezig....
Ben benieuwd....![]()

En Lieske en Tanja op links?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:30 schreef Kokstra het volgende:
Zometeen komt de bankoefenscène. Rob weer op rechts zoals gewoonlijk?

quote:

WAAAAAR ZIJN DIE HANDJEEEEEEEEEEESSSS!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik vind alles best zolang Gorden en Joling maar niet plots door de poort komen zwaaien.

het vertrek van tanjaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:15 schreef flugeltje het volgende:
[afbeelding]

Dat kan godzijdank niet want Gordon zit in zuid afrikaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik vind alles best zolang Gorden en Joling maar niet plots door de poort komen zwaaien.

Linda is weg hoor!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:32 schreef Kokstra het volgende:
[..]
WAAAAAR ZIJN DIE HANDJEEEEEEEEEEESSSS!!!

Ben bang van niet volgens mij wordt het weer een avondje ergerenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:31 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Feest vanavond?

Uiteraard van de Talpsite.quote:Serene rust of tijdbom?Er heerst een bijna serene rust in het Big Brother-Huis. Op Tanja na zitten alle Bewoners rustig te eten. Niets wijst erop dat de Bewoners vanavond te horen krijgen wie er genomineerd zijn. De spanning zal toch snel toeslaan, aangezien de minuten tot de Live-show wegtikken. Want de avond zou wel eens een verrassende wending kunnen brengen.

quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:35 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Dat kan godzijdank niet want Gordon zit in zuid afrika

Ik doe mee.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:41 schreef regenworm het volgende:
De babyavond kan beginnen .
Zitten en babygebaar deze dus [afbeelding]

quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:38 schreef flugeltje het volgende:
Er gaat dus écht iets gebeuren vanavond
[..]
Uiteraard van de Talpsite.

Ik wil geen nieuwe bewoner!!! *stampvoet*quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:48 schreef flugeltje het volgende:
Bedenk mezelf nét ineens dat het natuurlijk ook zo kan zijn dat er een nieuwe bewoner bijkomt. Nu Tanja voornamelijk in de babykamer zit missen ze dus min of meer een bewoner.... En als er bewoners IN het huis komen gaat dat meestal via de tuin........
Mijn gok, volgende week (of misschien zelfs vanavond) TWEE bewoners eruit en vanavond LEROY erin!!!!

Ah, merci.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:51 schreef flugeltje het volgende:
Zojuist hadden ze soundcheck en ze waren allemaal Dave aan het plagen....
Zo vertelden ze bijvoorbeeld: "hoi Dave, ik vind je er erg lekker uitzien" en dat soort dingen, ook werden er toespelingen gemaakt op de sexuele voorkeur van Dave. Iedereen startte ook met Hallo Dave of hoi Dave.... Blijkbaar té amicaal volgens BB.

geen flauw idee wat die BB brombeer bedoelde.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:48 schreef Woessssj het volgende:
Ik had net ff gemist wat ze nou verkeerd deden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |