Bijna ingetraptquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:59 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ik heb ontdekt hoe je fake-post kan maken!! Leuk!!!
Waar is de baby?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:00 schreef APK het volgende:
Wie het woord 'baby' gebruikt in dit topic krijgt automatisch een ban!![]()
wélke precies??quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:53 schreef Giggio het volgende:
OMG... Joost duw Nattelie even een spons tussen d'r lippen....
hier is ie echt snel weer hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:07 schreef svann het volgende:
Zonder baby, en vanavond vast ook kijken zonder Fok.
Voor tienen zal er wel geen doorkomen aan zijn.
Dit is echt niet leuk meer.
Na een hoop stroop ging deze post inderdaad weer snel.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:08 schreef muizemeis het volgende:
hier is ie echt snel weer hoor
snap er niets van...
ooooowwww!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:11 schreef Bocaj het volgende:
Fuck the Rules!
baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby
![]()
Kon jouw quote van APK nergens vinden als origineel be3richt (verbaasd was, overheen gekeken?)... Keek even of dat gefaked kon zijn en ja hoor dat kon! Ik quote immers ook een post die jij niet gepost hebt. Zo kunnen we elkaar lekker gek maken!quote:
Oeps... sorry, APK!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:11 schreef Bocaj het volgende:
Fuck the Rules!
baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby baby
![]()
Ehm, ja nee, duidelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:14 schreef demins het volgende:
[..]
Kon jouw quote van APK nergens vinden als origineel be3richt (verbaasd was, overheen gekeken?)... Keek even of dat gefaked kon zijn en ja hoor dat kon! Ik quote immers ook een post die jij niet gepost hebt. Zo kunnen we elkaar lekker gek maken!
Neem nu een borrel, proost!
LOL ik stond even te kijken, had zoiets wtf?? ik heb helemaal niet gepost om die tijd!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:14 schreef demins het volgende:
[..]
Kon jouw quote van APK nergens vinden als origineel be3richt (verbaasd was, overheen gekeken?)... Keek even of dat gefaked kon zijn en ja hoor dat kon! Ik quote immers ook een post die jij niet gepost hebt. Zo kunnen we elkaar lekker gek maken!
Neem nu een borrel, proost!
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:17 schreef flugeltje het volgende:
*kuch* baby *kuch*
Goedemiddag allemaal
had ie het woord baby maar niet moeten gebruikenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:16 schreef svann het volgende:
APK is verdwenen.
Geband wegens het aanvragen van meerdere bans!![]()
heeft ze dat dan ooit gedaan Scanquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:14 schreef scanman01 het volgende:
Komt Tanja nou alleen nog maar in het huis om te roken? Of komt ze ook wel om toch nog enigszins met het programma mee te doen?
Nou.... ze was in ieder geval in beeld.. laten we het zo zeggen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:22 schreef newsman het volgende:
[..]
heeft ze dat dan ooit gedaan Scan![]()
Een post zou zo teruggevonden moeten kunnen worden. En dat kan ik best. Maar ik heb nog even gecontroleerd: hij staat er echt nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:16 schreef muizemeis het volgende:
[..]
LOL ik stond even te kijken, had zoiets wtf?? ik heb helemaal niet gepost om die tijd!!
maar een quote is toch zo terug te vinden?? je klikt gewoon op de link, en anders kun je via de tijd toch zien waar die ongeveer moet staan in een topic??
Jij ook proost, ik neem maar ff geen borrel, iets te weinig gegeten vandaag
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:21 schreef scanman01 het volgende:
Er liep ook een plank net in de tuin.
oke, maar waar heb ik doe post van apk gequote dan, waar ging het over??quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:24 schreef demins het volgende:
[..]
Een post zou zo teruggevonden moeten kunnen worden. En dat kan ik best. Maar ik heb nog even gecontroleerd: hij staat er echt nietBij jou soms wel?
Ik wil dit tot op de bodem uitzoeken, wat jij!
doei Scan!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik wilde weer een poging wagen, maar hou het weer niet vol. Laterz
Je aws me net voor!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:26 schreef muizemeis het volgende:
[..]
oke, maar waar heb ik doe post van apk gequote dan, waar ging het over??
ow wacht!!!!
ik weet het!!
ik snap hem!!
je bedoelt die post waarvan ik zei zie je wel apk je bent eik een watje??
die heb ik gequote uit de streamverslagen![]()
Ook dat!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:21 schreef muizemeis het volgende:
had ie het woord baby maar niet moeten gebruiken
hmm alles wat jij voortaan quote ga ik eerst drie keer controlerenquote:
En jij ging kijken?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:22 schreef BONG4002 het volgende:
Er staat (nog) niets in het Bantopic dus ik denk dat APK vooralsnog gewoon actief is
Oja, ik ga zo eten dus tot laters!![]()
ff klok verzettenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:32 schreef Nostalgist het volgende:
Iedere keer weer apart, dat ze precies weten hoe laat het is.......
Zou toch makkelijk te "verhelpen" zijn door BB![]()
Is dat dít weekend muis? Ik vroeg me al af wanneer ik 's ochtends weer een beetje fatsoenlijk m'n bed uit zou kunnen. Vanaf volgende week dus....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:34 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ff klok verzetten![]()
maar ach, dit weekend gaat de klok toch uurtje achteruit?? volgens mij hebben de bewoners dat niet echt in de gaten... scheelt toch weet iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |