quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:08 schreef Rica het volgende:
Voor mij mag er wel onverwachts iemand uit. Iedereen een envelop en diegene met het rode kaartje erin krijgt vijf minuten om afscheid te nemen en dan hup naar buiten.
LOL, voor die babykaartje wel die je kan opsturen naar Tanja... Kost iets van 2,50...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:16 schreef CGJung het volgende:
[..]
...moet je daar voor betalen ?, want als dat zo is dan kun je je opgeven totdat het vriest in Hell!!!
Dat hoeft van mij nu ook weer niet..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zou het misschien kunnen zijn dat de 'ex-bewoners' op kraamvisite mogen komen?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:16 schreef CGJung het volgende:
[..]
...moet je daar voor betalen ?, want als dat zo is dan kun je je opgeven totdat het vriest in Hell!!!
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:12 schreef flugeltje het volgende:
O ja APK om het testen heb ik ff jou aangemeld....
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zou Chantal nu Joscelyn nomineren?
Want ja, door dat leeftijdsverschil krijg je toch niet echt een band natuurlijk.
Ofzo!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:25 schreef kwakveense het volgende:
stond er op de site niet iets dat er weer een item is over de oma van roel en de opa van nathalie? miss gaan ze dat aan de bewoners vertellen ofzo...
Nou dat zal echt leven in de brouwerij brengenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:25 schreef kwakveense het volgende:
stond er op de site niet iets dat er weer een item is over de oma van roel en de opa van nathalie? miss gaan ze dat aan de bewoners vertellen ofzo...
de komende uur zien we alleen tanja en de babyquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:15 schreef Mereltje het volgende:
Ik denk dat Tanja de baby mee mag nemen op de bank voor een half uurtje ofzo..
van Talpaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:25 schreef kwakveense het volgende:
Leuk! Hou jij de stand bij?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:29 schreef regenworm het volgende:
az staat met 1-0 voor tegen dnj
Te laat begonnen! Ben al een tijdje bezig. Moet misschien toch naar het voetbal schakelen. Ben ook zo labiel. Kan niet veel hebben. Hormonen...?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:31 schreef scanman01 het volgende:
Lekkere uitzending op tv weer
Is Tanja niet zelf in beeld dan gáát het wel over Tanja.
Ik ga nu echt flink aan de zuip om de live uitzending te kunnen verdragen
Denk niet dat het daar beter op wordt. Maar succesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:31 schreef scanman01 het volgende:
Lekkere uitzending op tv weer
Is Tanja niet zelf in beeld dan gáát het wel over Tanja.
Ik ga nu echt flink aan de zuip om de live uitzending te kunnen verdragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |