Mooi hè, hoe saamhorig er door heel Nederland wordt meegeleefd met onze sympathieke Tan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:32 schreef Nostalgist het volgende:
Van www.geenstijl.nl
Tanja ligt te bevallen
Tanja, de zware shag gebruiker van Big Brother, kan naar huis. Mevrouw ligt namelijk op dit moment in het bijzijn van haar moeder en een verloskundige te bevallen in de televisiestudio’s. Natuurlijk staan de camera’s erop gericht, dus dat wordt vanavond met het bord op schoot voor de televisie plaatsnemen. Dan hebben we dat tenminste ook maar gehad en kan mevrouw met een gerust hart worden weggestemd. Niks geen frauderen meer met stemmen, het kind is geboren en daarmee is het exit Tanja. Gefeliciteerd John!
Het zal mij niks verbazen hoor, dat het gewoon een stunt is van Big Brother.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:34 schreef Marrije het volgende:
Tanja hoopt nog tot de laatste minuut dat het toch een jongetje is![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi hè, hoe saamhorig er door heel Nederland wordt meegeleefd met onze sympathieke Tan.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:38 schreef American_Nightmare het volgende:
Hopelijk scheurt ze niet tot aan d'r anus open. Dat is geen fijne televisie.
Die is sowieso al niet okselfris als je je door een willeukerige neger vol laat blaffen denk ik zo.quote:
Gezien de zeikstraalerigheid van Tanja en het gebler duurt het nog wel heel was uurquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:37 schreef muizemeis het volgende:
owja een dag, een uurtje... kan ik echt wat mee LOL
nee maar moet straks een uurtje weg en wil eik niet weg!!
als ik nou weet dat het toch nog ff duurt... maar stel dat ik hét moment m is!!
alsof ze ook maar iets \zullen laten zien op de streams
kan hier geen ban op?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:40 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Die is sowieso al niet okselfris als je je door een willeukerige neger vol laat blaffen denk ik zo.
baby kamerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:40 schreef cuall het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar Tanja nou aan het bevallen is![]()
In de baby kamer of ergens anders?
neem aan babykamer, niemand die het weet of ziet:)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:40 schreef cuall het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar Tanja nou aan het bevallen is![]()
In de baby kamer of ergens anders?
Oeh hij zei neger.quote:
Minimaal tot 18:00 uur, Talpa begint dan met uitzenden: Het programma Thuis staat vandaag in het teken van De Bevalling, onze razende reporter Gordon staat in het huis om de persweeën te verslaan, terwijl zijn stiefzusje Gerard samen met bewoners Joost klaar staan met dweilen en bezems. Neerlands Blonde Hoop Ingrid en Lieske hebben zich uit pure angst verstopt onder een stapel dekens en Rob staat verwoed met zijn ballen te jongleren. Terug naar de studio hiernaast waar Winston middels zijn collectie Barbiepoppen uitlegt hoe de bevalling is zijn werk gaat. Winston?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:36 schreef muizemeis het volgende:
Hier verder, iemand een idee hoe lang het nog gaat duren??
maanlandschapquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:41 schreef Gert het volgende:
Bij gebrek aan terzake doende streams, maar even zomaar een momentje van esthetische schoonheid gecaptured:
[afbeelding]
jah, echt iets om voor thuis te blivenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ja godver, ik moet naar college toe, en ze gaat nu bevallen?
Daar kan geen emmer plamuur tegenop.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:41 schreef Gert het volgende:
Bij gebrek aan terzake doende streams, maar even zomaar een momentje van esthetische schoonheid gecaptured:
[afbeelding]
Volgens mij denk je zelf nog serieus dat je grappig bent ook he?quote:
Gordon en Joling met de washandjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:41 schreef CGJung het volgende:
[..]
Minimaal tot 18:00 uur, Talpa begint dan met uitzenden: Het programma Thuis staat vandaag in het teken van De Bevalling, onze razende reporter Gordon staat in het huis om de persweeën te verslaan, terwijl zijn stiefzusje Gerard samen met bewoners Joost klaar staan met dweilen en bezems. Neerlands Blonde Hoop Ingrid en Lieske hebben zich uit pure angst verstopt onder een stapel dekens en Rob staat verwoed met zijn ballen te jongleren. Terug naar de studio hiernaast waar Winston middels zijn collectie Barbiepoppen uitlegt hoe de bevalling is zijn werk gaat. Winston?
Dit programma wordt niet mogelijk gemaakt door Durex
![]()
Houdt jij je nou maar aan je vorige post.quote:
wavht maar tot ze ziet dat het een negerinnetje isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het zal mij niks verbazen hoor, dat het gewoon een stunt is van Big Brother.
Waarna Tanja zegt 'Boehoe, jullie hebben mijn zwangerschap verpe-he-hest'
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:42 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Daar kan geen emmer plamuur tegenop.
Nee ik weet het zeker...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:42 schreef style het volgende:
[..]
Volgens mij denk je zelf nog serieus dat je grappig bent ook he?
Precies. Ik denk dat meer dan de helft van de users hier gewoon op het werk zit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
jah, echt iets om voor thuis te bliven
In plaats ze doorgaan met breienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:42 schreef Rica het volgende:
Over de hele wereld is het in de BB's verboden om bord of kaartspelletjes te spelen behalve weer bij ons. Continu dat domme gedobbel.
Ik ben bijna in staat naar Almere te rijden en Menno en Joost dat bord inclusief dobbelstenen anaal in te brengen!![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:42 schreef Rica het volgende:
Ik ben bijna in staat naar Almere te rijden en Menno en Joost dat bord inclusief dobbelstenen anaal in te brengen!![]()
We hebben een verassing voor jullie. Het is geen meisje... het is 4 pond rookvlees.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:44 schreef Renesite het volgende:
Iedereen herdenkt de beebie
Doe even een poll?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies. Ik denk dat meer dan de helft van de users hier gewoon op het werk zit.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:45 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
We hebben een verassing voor jullie. Het is geen meisje... het is 4 pond rookvlees.
Ik zit nu op werk.. mee te lurkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies. Ik denk dat meer dan de helft van de users hier gewoon op het werk zit.
Veel succes, daar staat het huis namelijk nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:42 schreef Rica het volgende:
Over de hele wereld is het in de BB's verboden om bord of kaartspelletjes te spelen behalve weer bij ons. Continu dat domme gedobbel.
En nu écht kappen, A_N.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:45 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
We hebben een verassing voor jullie. Het is geen meisje... het is 4 pond rookvlees.
Een paar weken geleden bij de planning dacht ik....wat moet ik met een ADV dag op een dooie dinsdagquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:44 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:45 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
dacht het niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Oke ik ben klaar.quote:
Het huis staat toch in Aalsmeer ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:42 schreef Rica het volgende:
Bedanktquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:44 schreef nebelung het volgende:
[..]
In plaats ze doorgaan met breien![]()
cuall, ze bevalt ws. in de babykamer. Niemand die het weet, want ze hebben daarover niks laten zien op de streams. Vanochtend hebben we nogal een poos naar een leeg bed zitten staren op 4 streams .
Maar ze mogen niet meer in de slaapkamers/gang/wc/badkamer, dus ws. babykamer.
Talpa wil de primeur voor zichzelf houden denk ik... Niet dat er scans uitlekken voordat het uitgezonden is op Tv.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:47 schreef American_Nightmare het volgende:
Wel een gemiste kans dat het niet gestreamed wordt trouwens. Wat is dan nou nog het nut van bevallen in het huis?? Een heel huis vol camera's en dan niks uitzenden. Zelfs in de 'bevalling' worden bevallingen uitgezonden dus in dat opzicht is het niks nieuws. Echt slecht dit hoor..Talpa wordt zo langzamerhand een synoniem voor gemiste kans.
*grin*quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:45 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Volgens mij in een slaapkamer toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze zou idd in de babykamer bevallen ja
Ze doen het om te voorkomen dat de NOS of RTL eerder met het nieuws en de beelden op TV komen. Ze beschermen simpelweg hun recht om het als eerste op TV uit te zenden.....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:47 schreef American_Nightmare het volgende:
Wel een gemiste kans dat het niet gestreamed wordt trouwens. Wat is dan nou nog het nut van bevallen in het huis?? Een heel huis vol camera's en dan niks uitzenden. Zelfs in de 'bevalling' worden bevallingen uitgezonden dus in dat opzicht is het niks nieuws. Echt slecht dit hoor..Talpa wordt zo langzamerhand een synoniem voor gemiste kans.
Pittig dagje!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
dacht het niet.
ik ga echt half 1 wel naar school toe en ben om 10 voor 3 thuis
Ze hadden dit zelf live uit moeten zenden op tv! Laat de streams dan maar ff 10 min. achterlopen. Alle huisvrouwen van Nederland jankend aan de buis gekluisterd. Prachtig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:49 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Talpa wil de primeur voor zichzelf houden denk ik... Niet dat er scans uitlekken voordat het uitgezonden is op Tv.
Ik ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:46 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ik zit nu op werk.. mee te lurken
verschil is dat dit echt live is en het programma de Bevalling niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:47 schreef American_Nightmare het volgende:
Mijn leraren van de eerste 4 uren hangen nu aan de striemsquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:51 schreef ChantalC het volgende:
Wel 1 voordeel: donderdag kan Tanja oprotten!
lache johquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn leraren van de eerste 4 uren hangen nu aan de striems
Kniesoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Het huis staat toch in Aalsmeer ?
Denk dat ze dat niet konden regelen met Nickelodeon?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:50 schreef American_Nightmare het volgende:
Ze hadden dit zelf live uit moeten zenden op tv!
Goh, je bent de eerste hier die dit opmerkt!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:51 schreef ChantalC het volgende:
Was dat Chantal?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:51 schreef Spewey het volgende:
Wat een fijne slaapgeluiden maakt Chantal![]()
quote:
wat is daar mee ?quote:
Ik doelde, we hangen récht op de halquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
![]()
Ik vind Dido uitzonderlijk mooi.... (Ook als ze slaapt!)![]()
Morgen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:52 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]is er al genomineerd dan?
Oh ja die kinderzender ja.. lastig. Misschien als ze 's avonds was bevallen dat ze wel live waren gegaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Denk dat ze dat niet konden regelen met Nickelodeon?
Maar je hebt gelijk hoor, sowieso is het hele idee van 'live bevalling' weg.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:51 schreef ChantalC het volgende:
stel dat het kindje na de geboorte naar het ziekenhuis moet dan weet ik niet zeker of Tanja meemag, als ze borstvoeding gaat geven welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:53 schreef DeTolk het volgende:
Eerlijk gezegd hoop ik voor het kind dat het in naar het ziekenhuis moet (niet voor iets levensbedreigends ofzo) en dat Tanja dan automatisch meegaat.
En dan donderdag iemand eruit? Ik hoop dat iemand eindelijk het licht ziet en chantal nomineert dan kan die vertrekken tenminste.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Morgen.
Maar no way dat ze haar nu durven te nomineren.
WAAROM NAAR GRONINGENquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:54 schreef cuall het volgende:
[..]
YES
nu kunnen ze allemaal Tanja nomineren en dan over een week na de kraamdagen kan ze lekker terug naar Groningen
Lieverd, er valt niks te zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:54 schreef Nostalgist het volgende:
Jongens en meisjes, Scanman is toch niet de enige die caps maken kan....
![]()
Laat ons die zonder streams zitten ook aub meegenieten. Een cap van de situatie zou al heel fijn zijn ! Alvast bedankt !
![]()
![]()
![]()
Er is echt geen f*ck te zien....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:54 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
Laat ons die zonder streams zitten ook aub meegenieten. Een cap van de situatie zou al heel fijn zijn ! Alvast bedankt !
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Morgen.
Maar no way dat ze haar nu durven te nomineren.
Ik hoop dat jij ook naar het ziekenhuis moet. Wel voor iets levensbedreigends.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:53 schreef DeTolk het volgende:
Eerlijk gezegd hoop ik voor het kind dat het in naar het ziekenhuis moet (niet voor iets levensbedreigends ofzo) en dat Tanja dan automatisch meegaat.
Ik neem aan dat je als moeder zijnde hoe dan ook met je kind meewil .quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:55 schreef just me het volgende:
[..]
stel dat het kindje na de geboorte naar het ziekenhuis moet dan weet ik niet zeker of Tanja meemag, als ze borstvoeding gaat geven wel
Volgende week donderdag een exit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:55 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En dan donderdag iemand eruit? Ik hoop dat iemand eindelijk het licht ziet en chantal nomineert dan kan die vertrekken tenminste.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:56 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ook naar het ziekenhuis moet. Wel voor iets levensbedreigends.
Scanman WAKKER WORDENquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:54 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat daar lekker veel varkensboerderijen zijn...quote:
Op het werk doe ik dat maar nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:54 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar als Tanja zijnde heb je daar vast geen zin in.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:56 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je als moeder zijnde hoe dan ook met je kind meewil .
Ah, ok, dank jequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lieverd, er valt niks te zien.
Alleen streams op de woonkamer, niemand praat, de helft slaapt.
alleen maar llastig, zo'n kindquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:57 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Maar als Tanja zijnde heb je daar vast geen zin in.
Nou ik denk vandaag de reguliere uitzending al... Als er geen extra uitzending komt...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:57 schreef Kinga het volgende:
Neem aan dat de volgende live show dus in het teken staat van de baby?
Mwoa, die baby mag maar twee uurtjes in beeld, toch? Ik denk dat het exit Tanja en Jocelyn wordt hoor, de Mol heeft met die bevalling de primeur binnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
die word niet weggestemd nu met die baby snap dat toch eensen anders knoeit talpa nog een keertje
Mijn lieve Groningenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:57 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Omdat daar lekker veel varkensboerderijen zijn...![]()
Euhm.. ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ah, ok, dank je![]()
![]()
(ben ik dan de enige die het interessant vind om te zien wie er in elkaars nabijheid liggen, zodat je de verhouding in de groep beter kunt duiden?)![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:58 schreef Renesite het volgende:
Ik maak nooit streamcaps, nu weet ik ook waarom
Wist niet dat paint shop pro filmpjes kon afspelen
Ik zag wel Joost zijn midd0lvinger naar Roel opsteken
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:54 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
verzekering moet ook meewerkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:56 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Serieus, die stream speelt af in mijn psp als ik eentje capquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:00 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ik paste mn caps altijd in psp.. daar sla ik ze op..
![]()
en nu kan ik geen caps maken.. want ik heb er geen tijd voor sorry..![]()
Zo hé, helemaal zelf bedacht deze?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:03 schreef Marrije het volgende:
Tanja voelde zich niet zwanger, voelt ze zich straks wel moeder?
Nee, de kool moet nog geoogst wordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:06 schreef amaranta het volgende:
Is de spruit er al?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, de kool moet nog geoogst worden
Er is een stukje Berlijnse muur in nederland geplaatstquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:04 schreef ienie-mienie het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/bb2.jpg]afbeelding][/URL]
Vanaf half vijf vanmorgenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:07 schreef amaranta het volgende:
Hmm hoe lang is ze al bezig?
Jezus, wat zijn dat voor crisis-streams met 50Kbquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:05 schreef Gert het volgende:
Nog een overzichtje van de gebeurtenissen op deze speciale dag:
[afbeelding]
Is niet veel te zienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:54 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
lijkt me wel....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:56 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hoe heet zo'n persoon ook al weerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:09 schreef amaranta het volgende:
En het is een.................. ? onzijdig?
Hoe kan dat nou?
Ow, door het roken?
Door het roken?
Maar ik rook er maar 20 per dag...
androgyn meen ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe heet zo'n persoon ook al weer![]()
De lekkerste kool is al er een nachtvorst over heen is geweestquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, de kool moet nog geoogst worden
Derde keer dat je dit vraagt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:10 schreef amaranta het volgende:
Gaat ze dan gelijk het huis uit?
Hoelang is ze nou al bezig????
Dat is 9 maanden geleden al gebeurdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:11 schreef amaranta het volgende:
stom zeg, dat die streams het niet doen als puntje bij paaltje komt
rond 5:20 is het feest begonnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:10 schreef amaranta het volgende:
En dacht Joost nu te zien dat diegene een baby in de handen hadquote:
Me 2 !! Bedankt !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:09 schreef Sassefras het volgende:
geeft toch een goede impressie hoor! ik ben blij met de caps!!
Geen tijd, geef gewoon antwoord..is net zo makkelijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Derde keer dat je dit vraagt.
Lees dan gewoon de streamverslagen.
Ik denk dat ze over 8 dagen het huis uitgaat, dan mag het kind namelijk niet meer op TV en dan zegt iemand wel iets waardoor Tanja het huis uit wil....en dan gaat ze...denk ik.....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:10 schreef amaranta het volgende:
Die komt donderdag het huis inquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:13 schreef teckeltje het volgende:
zou die Shurendy nog op de hoogte gebracht zijn dat zijn kind nu geboren gaat worden
of zou ie nu gewoon nog liggen te ronken?
Gevoelsarme b-verpleegkundigequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:14 schreef cuall het volgende:
Vinden jullie het nou normaal dat ze daar allemaal aan het fluisteren zijn?
dat mag niet volgens de regels
![]()
Ik geloof niet in geluidsarme bevallingen
Tanja ZENDER CHECKEN
Je mist nix hoor! Er valt nix te zien!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:13 schreef Sassefras het volgende:
Ik mis alles!!!
jah, arm kindquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:08 schreef Sassefras het volgende:
zo wat is iemand aan het snurken!!
het duurt wel langer dan ik vannochtend gedacht had.
na de lunch zal de kleine er wel zijn..
Sigaretten zijn opquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:14 schreef just me het volgende:
Tanje roept auauauau
Nou als niemand het doet, doe ik het wel, welkom terug Peter !quote:
We missen met ze alleen alles 4x huiskamer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:13 schreef Sassefras het volgende:
Ik mis alles!!!
Niet als je de versterker op max heb staan om de achtergrond geluiden op te vangenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:15 schreef amaranta het volgende:
Anyway...
Dat fluisteren is inderdaad irritant...
Ou pappie, het doet pijn!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:14 schreef just me het volgende:
Tanje roept auauauau
Dat horen we Chantal al wéken doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:15 schreef Peter6000 het volgende:
Joost hoorde Tan op 'een mannelijke manier' schreewen
Tnxquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:15 schreef Nostalgist het volgende:
Nou als niemand het doet, doe ik het wel, welkom terug Peter !
Je koos een mooie dag weer te keren...![]()
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Geen tijd, geef gewoon antwoord..is net zo makkelijk
Staat een stukkie in de Telegraaf van vandaag daarin zegt Tanja dat ze voorlopig niets met hem te maken wilt hebben. Hij heeft mazzel dat ze op TV gaat bevallen en daar zal het wat haar betreft bij blijven. Dus tenzij Shurendy de bus van Joost (die van Natalie) kaapt, zie ik hem niet snel bij BB verschijnen. Maar ms heeft BB wel wat gemeens in petto, het blijft tenslotte (hoopperdehoop) de gemeenste BB ooit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:13 schreef teckeltje het volgende:
zou die Shurendy nog op de hoogte gebracht zijn dat zijn kind nu geboren gaat worden
of zou ie nu gewoon nog liggen te ronken?
Dat is Lieskequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:18 schreef Peter6000 het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ZE HOREN EEN BABY HUILEN
ze zijn te gespannenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:17 schreef scanman01 het volgende:
Mochten ze met de weekopdracht stoppen of hebben ze dat uit zichzelf gedaan?
Dat is de truuk.... waarschijnlijk was het geen weekopdracht... maar gewoon een opdracht omdat ze zich verveelden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:17 schreef scanman01 het volgende:
Mochten ze met de weekopdracht stoppen of hebben ze dat uit zichzelf gedaan?
Mij net zo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:20 schreef DeTolk het volgende:
nou, feli dan maar (beetje goede manieren tonen)
ik ben trots op jequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:20 schreef DeTolk het volgende:
nou, feli dan maar (beetje goede manieren tonen)
Bevallling Tanjaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:20 schreef Kinga het volgende:
Wat is er aan de hand?
Dan mag ik jou een hand geven. Hier nog zo'n ongelukkig figuur.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:20 schreef Djoj het volgende:
echt niet te geloven zeg...in een paar uurtjes tijd bevallen van je eerste kind, heb ik 2 dagen over gedaan...![]()
Tanja's geheim: Ze heeft al 5 koters rondlopenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:20 schreef Djoj het volgende:
echt niet te geloven zeg...in een paar uurtjes tijd bevallen van je eerste kind, heb ik 2 dagen over gedaan...![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:23 schreef Kleintje het volgende:
is het niet wat raar dat ze al gaan proosten zonder dat er iets bekend is????
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:22 schreef pinkplatinum het volgende:
Tanja is dus toch in die kamer bevallen![]()
10 sigaretten roken per dag heeft Tanja wel geholpen..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan mag ik jou een hand geven. Hier nog zo'n ongelukkig figuur.En zij red het binnen een paar uurtjes het is niet eerlijk.
![]()
Je hebt niks gemist vanaf 8:10 4x huiskamerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:15 schreef flugeltje het volgende:
shitterdiefuk......
En dat MIS ik gewoon omdat ik moet werken......
shit shit shit shit....
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:24 schreef Sassefras het volgende:
ik hoorde savanna?? dus niet joycelin?
Ik hoorde savannaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Tanja zei vanmorgen nog Jocelyn...
Tweede naam is dat.. volgens mij..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:24 schreef Sassefras het volgende:
ik hoorde savanna?? dus niet joycelin?
Klopt, heb ik ook gehoordquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Tanja zei vanmorgen nog Jocelyn...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:26 schreef luciano het volgende:
Luciano<<<<<------------ durft niks meer te zeggen over tanja en de baby , bang om weer terecht gewezen te worden door ..... velen ....... ik ben gewoon zoals ik ben echter . Eens anti dit hele gebeuren , dan altijd . Niet zo hypocriet als velen hier nu die spontaan ZOOOOOOO blij zijn , en het ZOOOO leuk vinden ...........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier nog een die er niet blij van wordtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:26 schreef luciano het volgende:
Luciano<<<<<------------ durft niks meer te zeggen over tanja en de baby , bang om weer terecht gewezen te worden door ..... velen ....... ik ben gewoon zoals ik ben echter . Eens anti dit hele gebeuren , dan altijd . Niet zo hypocriet als velen hier nu die spontaan ZOOOOOOO blij zijn , en het ZOOOO leuk vinden ...........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja die was er al vroeg bijquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:27 schreef cherry19 het volgende:
en weet iemand of tanja's moeder er bij is geweest .. ?daar en lees ik nergens iets van ..
groetjes cherry
Ja haar moeder is erbij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:27 schreef cherry19 het volgende:
en weet iemand of tanja's moeder er bij is geweest .. ?daar en lees ik nergens iets van ..
groetjes cherry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |