Ze hadden dit zelf live uit moeten zenden op tv! Laat de streams dan maar ff 10 min. achterlopen. Alle huisvrouwen van Nederland jankend aan de buis gekluisterd. Prachtig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:49 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Talpa wil de primeur voor zichzelf houden denk ik... Niet dat er scans uitlekken voordat het uitgezonden is op Tv.
Ik ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:46 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ik zit nu op werk.. mee te lurken
verschil is dat dit echt live is en het programma de Bevalling niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:47 schreef American_Nightmare het volgende:
Wel een gemiste kans dat het niet gestreamed wordt trouwens. Wat is dan nou nog het nut van bevallen in het huis?? Een heel huis vol camera's en dan niks uitzenden. Zelfs in de 'bevalling' worden bevallingen uitgezonden dus in dat opzicht is het niks nieuws. Echt slecht dit hoor..Talpa wordt zo langzamerhand een synoniem voor gemiste kans.
Mijn leraren van de eerste 4 uren hangen nu aan de striemsquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:51 schreef ChantalC het volgende:
Wel 1 voordeel: donderdag kan Tanja oprotten!
lache johquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn leraren van de eerste 4 uren hangen nu aan de striems
Kniesoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Het huis staat toch in Aalsmeer ?
Denk dat ze dat niet konden regelen met Nickelodeon?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:50 schreef American_Nightmare het volgende:
Ze hadden dit zelf live uit moeten zenden op tv!
Goh, je bent de eerste hier die dit opmerkt!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:51 schreef ChantalC het volgende:
Wel 1 voordeel: donderdag kan Tanja oprotten!
Was dat Chantal?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:51 schreef Spewey het volgende:
Wat een fijne slaapgeluiden maakt Chantal![]()
quote:
wat is daar mee ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |