ik ben trots op jequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:20 schreef DeTolk het volgende:
nou, feli dan maar (beetje goede manieren tonen)
Bevallling Tanjaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:20 schreef Kinga het volgende:
Wat is er aan de hand?
Dan mag ik jou een hand geven. Hier nog zo'n ongelukkig figuur.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:20 schreef Djoj het volgende:
echt niet te geloven zeg...in een paar uurtjes tijd bevallen van je eerste kind, heb ik 2 dagen over gedaan...![]()
Tanja's geheim: Ze heeft al 5 koters rondlopenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:20 schreef Djoj het volgende:
echt niet te geloven zeg...in een paar uurtjes tijd bevallen van je eerste kind, heb ik 2 dagen over gedaan...![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:23 schreef Kleintje het volgende:
is het niet wat raar dat ze al gaan proosten zonder dat er iets bekend is????
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:22 schreef pinkplatinum het volgende:
Tanja is dus toch in die kamer bevallen![]()
10 sigaretten roken per dag heeft Tanja wel geholpen..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan mag ik jou een hand geven. Hier nog zo'n ongelukkig figuur.En zij red het binnen een paar uurtjes het is niet eerlijk.
![]()
Je hebt niks gemist vanaf 8:10 4x huiskamerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:15 schreef flugeltje het volgende:
shitterdiefuk......
En dat MIS ik gewoon omdat ik moet werken......
shit shit shit shit....
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:24 schreef Sassefras het volgende:
ik hoorde savanna?? dus niet joycelin?
Ik hoorde savannaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Tanja zei vanmorgen nog Jocelyn...
Tweede naam is dat.. volgens mij..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:24 schreef Sassefras het volgende:
ik hoorde savanna?? dus niet joycelin?
Klopt, heb ik ook gehoordquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Tanja zei vanmorgen nog Jocelyn...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:26 schreef luciano het volgende:
Luciano<<<<<------------ durft niks meer te zeggen over tanja en de baby , bang om weer terecht gewezen te worden door ..... velen ....... ik ben gewoon zoals ik ben echter . Eens anti dit hele gebeuren , dan altijd . Niet zo hypocriet als velen hier nu die spontaan ZOOOOOOO blij zijn , en het ZOOOO leuk vinden ...........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier nog een die er niet blij van wordtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:26 schreef luciano het volgende:
Luciano<<<<<------------ durft niks meer te zeggen over tanja en de baby , bang om weer terecht gewezen te worden door ..... velen ....... ik ben gewoon zoals ik ben echter . Eens anti dit hele gebeuren , dan altijd . Niet zo hypocriet als velen hier nu die spontaan ZOOOOOOO blij zijn , en het ZOOOO leuk vinden ...........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja die was er al vroeg bijquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:27 schreef cherry19 het volgende:
en weet iemand of tanja's moeder er bij is geweest .. ?daar en lees ik nergens iets van ..
groetjes cherry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |