Staat een stukkie in de Telegraaf van vandaag daarin zegt Tanja dat ze voorlopig niets met hem te maken wilt hebben. Hij heeft mazzel dat ze op TV gaat bevallen en daar zal het wat haar betreft bij blijven. Dus tenzij Shurendy de bus van Joost (die van Natalie) kaapt, zie ik hem niet snel bij BB verschijnen. Maar ms heeft BB wel wat gemeens in petto, het blijft tenslotte (hoopperdehoop) de gemeenste BB ooit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:13 schreef teckeltje het volgende:
zou die Shurendy nog op de hoogte gebracht zijn dat zijn kind nu geboren gaat worden
of zou ie nu gewoon nog liggen te ronken?
Dat is Lieskequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:18 schreef Peter6000 het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ZE HOREN EEN BABY HUILEN
ze zijn te gespannenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:17 schreef scanman01 het volgende:
Mochten ze met de weekopdracht stoppen of hebben ze dat uit zichzelf gedaan?
Dat is de truuk.... waarschijnlijk was het geen weekopdracht... maar gewoon een opdracht omdat ze zich verveelden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:17 schreef scanman01 het volgende:
Mochten ze met de weekopdracht stoppen of hebben ze dat uit zichzelf gedaan?
Mij net zo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:20 schreef DeTolk het volgende:
nou, feli dan maar (beetje goede manieren tonen)
ik ben trots op jequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:20 schreef DeTolk het volgende:
nou, feli dan maar (beetje goede manieren tonen)
Bevallling Tanjaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:20 schreef Kinga het volgende:
Wat is er aan de hand?
Dan mag ik jou een hand geven. Hier nog zo'n ongelukkig figuur.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:20 schreef Djoj het volgende:
echt niet te geloven zeg...in een paar uurtjes tijd bevallen van je eerste kind, heb ik 2 dagen over gedaan...![]()
Tanja's geheim: Ze heeft al 5 koters rondlopenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:20 schreef Djoj het volgende:
echt niet te geloven zeg...in een paar uurtjes tijd bevallen van je eerste kind, heb ik 2 dagen over gedaan...![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:23 schreef Kleintje het volgende:
is het niet wat raar dat ze al gaan proosten zonder dat er iets bekend is????
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:22 schreef pinkplatinum het volgende:
Tanja is dus toch in die kamer bevallen![]()
10 sigaretten roken per dag heeft Tanja wel geholpen..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan mag ik jou een hand geven. Hier nog zo'n ongelukkig figuur.En zij red het binnen een paar uurtjes het is niet eerlijk.
![]()
Je hebt niks gemist vanaf 8:10 4x huiskamerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:15 schreef flugeltje het volgende:
shitterdiefuk......
En dat MIS ik gewoon omdat ik moet werken......
shit shit shit shit....
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:24 schreef Sassefras het volgende:
ik hoorde savanna?? dus niet joycelin?
Ik hoorde savannaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Tanja zei vanmorgen nog Jocelyn...
Tweede naam is dat.. volgens mij..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:24 schreef Sassefras het volgende:
ik hoorde savanna?? dus niet joycelin?
Klopt, heb ik ook gehoordquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Tanja zei vanmorgen nog Jocelyn...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:26 schreef luciano het volgende:
Luciano<<<<<------------ durft niks meer te zeggen over tanja en de baby , bang om weer terecht gewezen te worden door ..... velen ....... ik ben gewoon zoals ik ben echter . Eens anti dit hele gebeuren , dan altijd . Niet zo hypocriet als velen hier nu die spontaan ZOOOOOOO blij zijn , en het ZOOOO leuk vinden ...........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier nog een die er niet blij van wordtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:26 schreef luciano het volgende:
Luciano<<<<<------------ durft niks meer te zeggen over tanja en de baby , bang om weer terecht gewezen te worden door ..... velen ....... ik ben gewoon zoals ik ben echter . Eens anti dit hele gebeuren , dan altijd . Niet zo hypocriet als velen hier nu die spontaan ZOOOOOOO blij zijn , en het ZOOOO leuk vinden ...........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja die was er al vroeg bijquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:27 schreef cherry19 het volgende:
en weet iemand of tanja's moeder er bij is geweest .. ?daar en lees ik nergens iets van ..
groetjes cherry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |