Ah, ok, dank jequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lieverd, er valt niks te zien.
Alleen streams op de woonkamer, niemand praat, de helft slaapt.
alleen maar llastig, zo'n kindquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:57 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Maar als Tanja zijnde heb je daar vast geen zin in.
Nou ik denk vandaag de reguliere uitzending al... Als er geen extra uitzending komt...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:57 schreef Kinga het volgende:
Neem aan dat de volgende live show dus in het teken staat van de baby?
Mwoa, die baby mag maar twee uurtjes in beeld, toch? Ik denk dat het exit Tanja en Jocelyn wordt hoor, de Mol heeft met die bevalling de primeur binnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
die word niet weggestemd nu met die baby snap dat toch eensen anders knoeit talpa nog een keertje
Mijn lieve Groningenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:57 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Omdat daar lekker veel varkensboerderijen zijn...![]()
Euhm.. ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ah, ok, dank je![]()
![]()
(ben ik dan de enige die het interessant vind om te zien wie er in elkaars nabijheid liggen, zodat je de verhouding in de groep beter kunt duiden?)![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:58 schreef Renesite het volgende:
Ik maak nooit streamcaps, nu weet ik ook waarom
Wist niet dat paint shop pro filmpjes kon afspelen
Ik zag wel Joost zijn midd0lvinger naar Roel opsteken
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:54 schreef Nostalgist het volgende:
Jongens en meisjes, Scanman is toch niet de enige die caps maken kan....
![]()
Laat ons die zonder streams zitten ook aub meegenieten. Een cap van de situatie zou al heel fijn zijn ! Alvast bedankt !
![]()
![]()
![]()
verzekering moet ook meewerkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:56 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je als moeder zijnde hoe dan ook met je kind meewil .
Serieus, die stream speelt af in mijn psp als ik eentje capquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:00 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ik paste mn caps altijd in psp.. daar sla ik ze op..
![]()
en nu kan ik geen caps maken.. want ik heb er geen tijd voor sorry..![]()
Zo hé, helemaal zelf bedacht deze?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:03 schreef Marrije het volgende:
Tanja voelde zich niet zwanger, voelt ze zich straks wel moeder?
Nee, de kool moet nog geoogst wordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:06 schreef amaranta het volgende:
Is de spruit er al?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, de kool moet nog geoogst worden
Er is een stukje Berlijnse muur in nederland geplaatstquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:04 schreef ienie-mienie het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/bb2.jpg]afbeelding][/URL]
Vanaf half vijf vanmorgenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:07 schreef amaranta het volgende:
Hmm hoe lang is ze al bezig?
Jezus, wat zijn dat voor crisis-streams met 50Kbquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:05 schreef Gert het volgende:
Nog een overzichtje van de gebeurtenissen op deze speciale dag:
[afbeelding]
Is niet veel te zienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:54 schreef Nostalgist het volgende:
Jongens en meisjes, Scanman is toch niet de enige die caps maken kan....
![]()
Laat ons die zonder streams zitten ook aub meegenieten. Een cap van de situatie zou al heel fijn zijn ! Alvast bedankt !
![]()
![]()
![]()
lijkt me wel....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:56 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je als moeder zijnde hoe dan ook met je kind meewil .
Hoe heet zo'n persoon ook al weerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:09 schreef amaranta het volgende:
En het is een.................. ? onzijdig?
Hoe kan dat nou?
Ow, door het roken?
Door het roken?
Maar ik rook er maar 20 per dag...
androgyn meen ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe heet zo'n persoon ook al weer![]()
De lekkerste kool is al er een nachtvorst over heen is geweestquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, de kool moet nog geoogst worden
Derde keer dat je dit vraagt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:10 schreef amaranta het volgende:
Gaat ze dan gelijk het huis uit?
Hoelang is ze nou al bezig????
Dat is 9 maanden geleden al gebeurdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:11 schreef amaranta het volgende:
stom zeg, dat die streams het niet doen als puntje bij paaltje komt
rond 5:20 is het feest begonnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:10 schreef amaranta het volgende:
En dacht Joost nu te zien dat diegene een baby in de handen hadquote:
Me 2 !! Bedankt !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:09 schreef Sassefras het volgende:
geeft toch een goede impressie hoor! ik ben blij met de caps!!
Geen tijd, geef gewoon antwoord..is net zo makkelijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Derde keer dat je dit vraagt.
Lees dan gewoon de streamverslagen.
Ik denk dat ze over 8 dagen het huis uitgaat, dan mag het kind namelijk niet meer op TV en dan zegt iemand wel iets waardoor Tanja het huis uit wil....en dan gaat ze...denk ik.....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:10 schreef amaranta het volgende:
Die komt donderdag het huis inquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:13 schreef teckeltje het volgende:
zou die Shurendy nog op de hoogte gebracht zijn dat zijn kind nu geboren gaat worden
of zou ie nu gewoon nog liggen te ronken?
Gevoelsarme b-verpleegkundigequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:14 schreef cuall het volgende:
Vinden jullie het nou normaal dat ze daar allemaal aan het fluisteren zijn?
dat mag niet volgens de regels
![]()
Ik geloof niet in geluidsarme bevallingen
Tanja ZENDER CHECKEN
Je mist nix hoor! Er valt nix te zien!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:13 schreef Sassefras het volgende:
Ik mis alles!!!
jah, arm kindquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:08 schreef Sassefras het volgende:
zo wat is iemand aan het snurken!!
het duurt wel langer dan ik vannochtend gedacht had.
na de lunch zal de kleine er wel zijn..
Sigaretten zijn opquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:14 schreef just me het volgende:
Tanje roept auauauau
Nou als niemand het doet, doe ik het wel, welkom terug Peter !quote:
We missen met ze alleen alles 4x huiskamer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:13 schreef Sassefras het volgende:
Ik mis alles!!!
Niet als je de versterker op max heb staan om de achtergrond geluiden op te vangenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:15 schreef amaranta het volgende:
Anyway...
Dat fluisteren is inderdaad irritant...
Ou pappie, het doet pijn!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:14 schreef just me het volgende:
Tanje roept auauauau
Dat horen we Chantal al wéken doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:15 schreef Peter6000 het volgende:
Joost hoorde Tan op 'een mannelijke manier' schreewen
Tnxquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:15 schreef Nostalgist het volgende:
Nou als niemand het doet, doe ik het wel, welkom terug Peter !
Je koos een mooie dag weer te keren...![]()
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Geen tijd, geef gewoon antwoord..is net zo makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |