lijkt me wel....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:56 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je als moeder zijnde hoe dan ook met je kind meewil .
Hoe heet zo'n persoon ook al weerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:09 schreef amaranta het volgende:
En het is een.................. ? onzijdig?
Hoe kan dat nou?
Ow, door het roken?
Door het roken?
Maar ik rook er maar 20 per dag...
androgyn meen ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe heet zo'n persoon ook al weer![]()
De lekkerste kool is al er een nachtvorst over heen is geweestquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, de kool moet nog geoogst worden
Derde keer dat je dit vraagt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:10 schreef amaranta het volgende:
Gaat ze dan gelijk het huis uit?
Hoelang is ze nou al bezig????
Dat is 9 maanden geleden al gebeurdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:11 schreef amaranta het volgende:
stom zeg, dat die streams het niet doen als puntje bij paaltje komt
rond 5:20 is het feest begonnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:10 schreef amaranta het volgende:
En dacht Joost nu te zien dat diegene een baby in de handen hadquote:
Me 2 !! Bedankt !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:09 schreef Sassefras het volgende:
geeft toch een goede impressie hoor! ik ben blij met de caps!!
Geen tijd, geef gewoon antwoord..is net zo makkelijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Derde keer dat je dit vraagt.
Lees dan gewoon de streamverslagen.
Ik denk dat ze over 8 dagen het huis uitgaat, dan mag het kind namelijk niet meer op TV en dan zegt iemand wel iets waardoor Tanja het huis uit wil....en dan gaat ze...denk ik.....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:10 schreef amaranta het volgende:
Die komt donderdag het huis inquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:13 schreef teckeltje het volgende:
zou die Shurendy nog op de hoogte gebracht zijn dat zijn kind nu geboren gaat worden
of zou ie nu gewoon nog liggen te ronken?
Gevoelsarme b-verpleegkundigequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:14 schreef cuall het volgende:
Vinden jullie het nou normaal dat ze daar allemaal aan het fluisteren zijn?
dat mag niet volgens de regels
![]()
Ik geloof niet in geluidsarme bevallingen
Tanja ZENDER CHECKEN
Je mist nix hoor! Er valt nix te zien!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:13 schreef Sassefras het volgende:
Ik mis alles!!!
jah, arm kindquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:08 schreef Sassefras het volgende:
zo wat is iemand aan het snurken!!
het duurt wel langer dan ik vannochtend gedacht had.
na de lunch zal de kleine er wel zijn..
Sigaretten zijn opquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:14 schreef just me het volgende:
Tanje roept auauauau
Nou als niemand het doet, doe ik het wel, welkom terug Peter !quote:
We missen met ze alleen alles 4x huiskamer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:13 schreef Sassefras het volgende:
Ik mis alles!!!
Niet als je de versterker op max heb staan om de achtergrond geluiden op te vangenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:15 schreef amaranta het volgende:
Anyway...
Dat fluisteren is inderdaad irritant...
Ou pappie, het doet pijn!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:14 schreef just me het volgende:
Tanje roept auauauau
Dat horen we Chantal al wéken doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:15 schreef Peter6000 het volgende:
Joost hoorde Tan op 'een mannelijke manier' schreewen
Tnxquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:15 schreef Nostalgist het volgende:
Nou als niemand het doet, doe ik het wel, welkom terug Peter !
Je koos een mooie dag weer te keren...![]()
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Geen tijd, geef gewoon antwoord..is net zo makkelijk
Staat een stukkie in de Telegraaf van vandaag daarin zegt Tanja dat ze voorlopig niets met hem te maken wilt hebben. Hij heeft mazzel dat ze op TV gaat bevallen en daar zal het wat haar betreft bij blijven. Dus tenzij Shurendy de bus van Joost (die van Natalie) kaapt, zie ik hem niet snel bij BB verschijnen. Maar ms heeft BB wel wat gemeens in petto, het blijft tenslotte (hoopperdehoop) de gemeenste BB ooit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:13 schreef teckeltje het volgende:
zou die Shurendy nog op de hoogte gebracht zijn dat zijn kind nu geboren gaat worden
of zou ie nu gewoon nog liggen te ronken?
Dat is Lieskequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:18 schreef Peter6000 het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ZE HOREN EEN BABY HUILEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |