abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 oktober 2005 @ 09:28:57 #1
106045 hanskepanske
In Hans we trust
pi_31505414
Daar kan ik me dus over opwinden.. van die linkse lieden, liefst met punkhaar en veiligheidsspeld door de neus, of ander met Lincoln-baardje en wollen sokken in sandalen òf het type Jack Spijkerman.

Dat soort mensen die dan in een discussie over het huidige beleid met betrekking tot allochtone gelukszoekers meteen met stellingen komen als nazisme, fascisme en Verdonk bestempelen als minister van Deportatie.

Voor hen die zich aangesproken moeten voelen... dergelijke vergelijkingen zijn uit den boze
Wij (rechtsere luyden) noemen jullie Rode Rakkers ook niet meteen Volkertjes-in-de-dop
===
Blasphemy is bliss
===
  maandag 17 oktober 2005 @ 09:30:25 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_31505435
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 09:28 schreef hanskepanske het volgende:

Wij (rechtsere luyden) noemen jullie Rode Rakkers ook niet meteen Volkertjes-in-de-dop
Nee? Dan zou ik POL en NWS eens wat beter gaan lezen als ik jou was...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 17 oktober 2005 @ 09:32:25 #3
106045 hanskepanske
In Hans we trust
pi_31505463
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 09:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik niet althans en ik hebt het over discussie BUITEN de computer... weet op t forum ff geen voorbeelden
===
Blasphemy is bliss
===
  maandag 17 oktober 2005 @ 09:34:07 #4
66444 Lord_Vetinari
pi_31505486
quote:
het huidige beleid met betrekking tot allochtone gelukszoekers meteen met stellingen komen als nazisme, fascisme en Verdonk bestempelen als minister van Deportatie.
If it walks like a chicken, clucks like a chicken, lays eggs like a chicken and looks like a chicken, chances are it IS a chicken....
  maandag 17 oktober 2005 @ 09:36:20 #5
106045 hanskepanske
In Hans we trust
pi_31505534
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 09:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

If it walks like a chicken, clucks like a chicken, lays eggs like a chicken and looks like a chicken, chances are it IS a chicken....
Dat is dus niet waar, want dan was PvdA-minister Jan Pronk het ei
===
Blasphemy is bliss
===
pi_31505558
quote:

[..]

maandag 17 oktober 2005 @ 09:40:06 #7
66444 Lord_Vetinari
pi_31505604
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 09:36 schreef hanskepanske het volgende:

[..]

Je vertoont en vertelt grote onkunde. Pronk was minister van Ontwikkelingssamenwerking en heeft niks te maken met immigratie, asielbeleid of wat dan ook, waar je in je OP over praat.

Bovendien maak je je nu zelf schuldig aan de dingen waar je je volgens je eigen OP zo aan ergert.
pi_31505606
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 09:36 schreef hanskepanske het volgende:

[..]

* meldt zich om dat ei te crashen
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  maandag 17 oktober 2005 @ 09:41:14 #9
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_31505621
Standaard bevooroordeeld stereotopic
  maandag 17 oktober 2005 @ 09:47:36 #10
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31505751
Dit topic is niet bijster origineel
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:05:34 #11
106045 hanskepanske
In Hans we trust
pi_31506066
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 09:41 schreef GoLLeM het volgende:
Standaard bevooroordeeld stereotopic
Nee, heb niks principieels tegen linksdekenden om het zo maar even te zeggen... maar ik heb wel wat tegen mensen die zich gedragen zoals in OP
===
Blasphemy is bliss
===
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:06:21 #12
66444 Lord_Vetinari
pi_31506086
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:05 schreef hanskepanske het volgende:

[..]

Nee, heb niks principieels tegen linksdekenden om het zo maar even te zeggen... maar ik heb wel wat tegen mensen die zich gedragen zoals in OP
Want...? de waarheid mag niet gezegd worden? Je wilt in je roze wereldje blijven leven en hebt een hekel aan mensen die vertellen hoe de echte wereld eruitziet?
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:10:42 #13
106045 hanskepanske
In Hans we trust
pi_31506172
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 09:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Je vertoont en vertelt grote onkunde. Pronk was minister van Ontwikkelingssamenwerking en heeft niks te maken met immigratie, asielbeleid of wat dan ook, waar je in je OP over praat.

Bovendien maak je je nu zelf schuldig aan de dingen waar je je volgens je eigen OP zo aan ergert.
Jij loopt achter, Pronk werd minister van Ontwikkelingssamenwerking in 1989. In Paars II was hij minister van VROM en uit hoofde van die functie verantwoordelijk voor immigratie en vreemdelingenzaken. Ik kan helaas het artikel uit de Elsevier niet noemen

En nee ik maak me even niet schuldig aan dingen als in OP genoemd, ik geef alleen aan dat Verdonk ten onrechte de misselijke bijnaam Minister van Deportatie wordt toegedicht.
===
Blasphemy is bliss
===
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:11:26 #14
106045 hanskepanske
In Hans we trust
pi_31506183
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Want...? de waarheid mag niet gezegd worden? Je wilt in je roze wereldje blijven leven en hebt een hekel aan mensen die vertellen hoe de echte wereld eruitziet?
Hè? Roze wereldje? Lees eens terug
===
Blasphemy is bliss
===
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:11:38 #15
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_31506187
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:05 schreef hanskepanske het volgende:

[..]

Post ff voor wat quotes dan waar je je aan ergert...

Dat hele politieke links-rechtse stokpaardjes gewauwel is af en toe sowieso nogal ergerlijk. Zo wordt ik de ene keer uitgemaakt voor 'linkse bomenknuffelaar', (wanneer ik stel dat we bepaalde bevolkingsgroepen niet allemaal over één kam moeten scheren) maar ben ook wel eens uitgemaakt voor 'rechtse lul', (toen ik stelde dat alle criminele allochtonen 'raus' mussten).
Heerlijk, om te weten dat dergelijke uitlatingen meer over de uitlaters ervan zeggen dan over mij.. maar het maakt het voeren van een seriuze discussie soms een beetje moeilijk
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_31506291
"Rechtse figuren en discussies inzake allochtonen..."

Moet ik de zin nog afmaken?
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:16:47 #17
66444 Lord_Vetinari
pi_31506308
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:10 schreef hanskepanske het volgende:

[..]

Jij loopt achter, Pronk werd minister van Ontwikkelingssamenwerking in 1989. In Paars II was hij minister van VROM en uit hoofde van die functie verantwoordelijk voor immigratie en vreemdelingenzaken. Ik kan helaas het artikel uit de Elsevier niet noemen

En nee ik maak me even niet schuldig aan dingen als in OP genoemd, ik geef alleen aan dat Verdonk ten onrechte de misselijke bijnaam Minister van Deportatie wordt toegedicht.
Sorry? Sinds wanneer heeft Volksgezondheid, Ruimtelijke Ordening en Milieu iets te maken met immigratie en asielbeleid?

En ten onrechte die naam? Mwoch, zo ten onrechte vind ik dat niet...
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:17:01 #18
106045 hanskepanske
In Hans we trust
pi_31506314
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:11 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Post ff voor wat quotes dan waar je je aan ergert...

Dat hele politieke links-rechtse stokpaardjes gewauwel is af en toe sowieso nogal ergerlijk. Zo wordt ik de ene keer uitgemaakt voor 'linkse bomenknuffelaar', (wanneer ik stel dat we bepaalde bevolkingsgroepen niet allemaal over één kam moeten scheren) maar ben ook wel eens uitgemaakt voor 'rechtse lul', (toen ik stelde dat alle criminele allochtonen 'raus' mussten).
Heerlijk, om te weten dat dergelijke uitlatingen meer over de uitlaters ervan zeggen dan over mij.. maar het maakt het voeren van een seriuze discussie soms een beetje moeilijk

Ten eerste.. EENSCH ik word er ook wel eens wat moe van

2 : Zoals bij die herdenking in Amsterdam, met die Surinamers (Slavernijmonument? ) waar allemaal van dat krakerstuig stond, en die Surinamers die niks met die uitzettingen te maken hebben en ze laten mevrouw Verdonk niet even dr zegje doen... Dat soort dingen

En dan die borden die ze omhoog hielden bij de omsingeling van Het Binnenhof een week of wat geleden. Borden met Minister van Deportatie... misselijk vind ik dat
===
Blasphemy is bliss
===
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:17:18 #19
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_31506324
Ik erger me ook aan linkse types met al dat gescheer, maar zóóó weinig wol.

Echter, in plaats van er topics over te openen lach ik ze stiekem uit als ik ze tegenkom op straat of in de bus.
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:17:33 #20
106045 hanskepanske
In Hans we trust
pi_31506328
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:16 schreef sylvesterrr het volgende:
"Rechtse figuren en discussies inzake allochtonen..."

Moet ik de zin nog afmaken?
Ja... ben benieuwd
===
Blasphemy is bliss
===
pi_31506329
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Je klinkt als iemand met een vrij gesloten wereldbeeld - 'de waarheid', anderen die in een 'roze wereldje' willen blijven leven als ze jouw 'waarheid' ter discussie stellen......................

Op die manier geef je TS vanzelf gelijk. Niet dat hij daar niet ook aan kan lijden, maar dat schijn je niet in te zien.
pi_31506334
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:10 schreef hanskepanske het volgende:

[..]

Mja, Ten tijde van Paars was Justitie het ministerie waar immigratie en vreemdelingenzaken onder viel. Hoewel nu een eigen minister, betaald Justitie nog steeds alle rekeningen (en de IND) die hiermee gepaard gaan. Ten tijde van Paars was staatssecretaris Cohen (The one and only) voor immigratie en vreemdelingenzaken verantwoordelijk, getuige ook de Vreemdelingenwet 2000, die van zijn hand komt en nu de basis van het beleid van Verdonk vormt.

Hoe jij Pronk aan immigratie weet te koppelen, is mij derhalve een raadsel.
quote:
Ik hou me in....
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:21:09 #23
106045 hanskepanske
In Hans we trust
pi_31506425
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Sorry? Sinds wanneer heeft Volksgezondheid, Ruimtelijke Ordening en Milieu iets te maken met immigratie en asielbeleid?
Kan mn bron dr niet bijvinden
My kingdom for the bron!
quote:
Ok misschien niet geheel onterecht maar wel onverdiend op zn minst. Zij voert alleen het beleid uit dat onder Paars II al is uitgestippeld en waar wij ook nu als meerderheid van de bevolking blijkbaar voor hebben gekozen.

Maar het gaat mij meer om de term.. Minister van Deportatie, het tot vervelens aan toe aansturen op de 2e Wereldoorlog altijd als iemand iets te zeggen heeft over ons vreemelingenbeleid (buiten beschouwing gelaten of dat wel of niet deugt).

Hetzelfde is dat met termen als "Razzia-praktijken", "NSB-gedrag" en meer van zulks. Dat is totaal ongepast 60 jaar na de Bevrijding.
===
Blasphemy is bliss
===
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:21:51 #24
106045 hanskepanske
In Hans we trust
pi_31506438
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:17 schreef Vhiper het volgende:

Hoe jij Pronk aan immigratie weet te koppelen, is mij derhalve een raadsel.
Kan mn bron nog steeds niet vinden
===
Blasphemy is bliss
===
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:23:50 #25
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_31506493
Verdomme... wat een lange posts weer. Waarom kunnen we hier niet gewoon links, vuig volk bashen, met posts van maximaal 3 regels?
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:24:32 #26
66444 Lord_Vetinari
pi_31506509
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:21 schreef hanskepanske het volgende:

Maar het gaat mij meer om de term.. Minister van Deportatie, het tot vervelens aan toe aansturen op de 2e Wereldoorlog altijd als iemand iets te zeggen heeft over ons vreemelingenbeleid (buiten beschouwing gelaten of dat wel of niet deugt).

Hetzelfde is dat met termen als "Razzia-praktijken", "NSB-gedrag" en meer van zulks. Dat is totaal ongepast 60 jaar na de Bevrijding.
Ik herhaal: If it walks like a chicken, clucks like a chicken, looks like a chicken, lays eggs like a chicken, chances are it IS a chicken. Er is veel overeenkomst te vinden tussen de manieren waarop de nazi's met ongewensten omgingen en de cultuur die er nu binnen Nederland en het Kabinetsbeleid heerst. Er is geen 1:1 vergelijking mogelijk, maar de randjes zitten er aan.
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:28:02 #27
106045 hanskepanske
In Hans we trust
pi_31506602
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik herhaal: If it walks like a chicken, clucks like a chicken, looks like a chicken, lays eggs like a chicken, chances are it IS a chicken. Er is veel overeenkomst te vinden tussen de manieren waarop de nazi's met ongewensten omgingen en de cultuur die er nu binnen Nederland en het Kabinetsbeleid heerst. Er is geen 1:1 vergelijking mogelijk, maar de randjes zitten er aan.
Senks!

Dat soort opmerkingen is precies wat ik bedoel!
Welke overeenkomst is er dan te noemen? Of hebben wij, zonder dat rechtsen het weten ergens alsnog concentratiekampen waar Marokkanen naartoe verscheept worden in veewagens om daar dwangarbeid te leveren alvorens zij en masse uitgemoord worden?

Volgens mij niet, het ergste dat wij iemand aan doen is de betreffende gelukszoeker (in eufemistische termen ook wel "economische vluchteling" genoemd) terug sturen per al dan niet gecharterde vlucht.
===
Blasphemy is bliss
===
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:28:45 #28
106045 hanskepanske
In Hans we trust
pi_31506617
Nu ga ik er even vandoor maar ik lees straks graag het commentaar van Lord_V en anderen
===
Blasphemy is bliss
===
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:35:37 #29
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_31506788
Ach. TS heeft op zich wel gelijk in wat ie zegt over de behandeling van Verdonk door enkele extremistische randfiguren... Maar ik zou t graag in een wat ruimer kader plaatsen.

Zodra er (zeker hier op FOK) ook maar sprake is van een onderwerp waar enigzins allochtonen, moslims (al dan niet fundi) bij zijn betrokken begint het gebash over en weer. \
En als het dan nog eens gefundeerd gebash was... Nee, want maar al te vaak worden er woorden gebruikt als links tuig, linkse fascisten, rechtse nazi's et cetera, en maar al te vaak wordt er gediscuseerd en afgezeken met pure onwetendheid , bevooroordeeldheid en generalisering als belangrijkste argumentatie. Dit geldt voor beide 'kampen', dus niet allen voor links TS.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_31506793
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:23 schreef BrauN het volgende:
Verdomme... wat een lange posts weer. Waarom kunnen we hier niet gewoon links, vuig volk bashen, met posts van maximaal 3 regels?
Dat is een aloude Linksche Strijdtechniek:
Ervan uitgaande dat onze Rechtsche Fascistoide Tegenstander hooguit een VMBO opleiding heeft afgerond of hier nog mee bezig is .... pogen wij dit Nazi-zwijn te overrompelen met een weldoorwrochte beargumenteerde afsabeling met meerdere drielettergrepige woorden, waarvan het hen onmiddelijk gaat duizelen.

Op het moment dat dit Goebeltje begint te stotteren, barschten wij uit in 'De Internationale' om met zijn laatste argumenten een Paasvuur op de Paasheuvel te Vierhouten aan te steken, en wij hierrond kunnen dansen!!!
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_31506890
quote:

[..]

Gadverdamme zeg. Geen 1:1 vergelijking........................ Aan welke verhouding zat je dan te denken? Welk cijfer wilde je de nazi's geven met hun vernietigingskampen? Of wil je die gewoon maar gelijk stellen met onze asielzoekerscentra?

Het punt is dat je op deze manier alles wel met nazi's kunt gaan vergelijken, zie Geert Mak. Ik zou zeggen: check internet eens voor wat foto's van Auschwitz en dergelijke. En wat getuigenverslagen.

Een vergelijking met nazi's slaat discussies dood, simpel.
pi_31506923
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:28 schreef hanskepanske het volgende:

[..]

Senks!

Dat soort opmerkingen is precies wat ik bedoel!
Welke overeenkomst is er dan te noemen? Of hebben wij, zonder dat rechtsen het weten ergens alsnog concentratiekampen waar Marokkanen naartoe verscheept worden in veewagens om daar dwangarbeid te leveren alvorens zij en masse uitgemoord worden?
Dus pas als er concentratiekampen uit de grond worden gestampt, we migranten er naartoe verschepen in veewagens om dwangarbeid te leveren, waarna we ze en masse om zeep helpen, mag er pas gesproken worden over "enig raakvlak"?
quote:
Volgens mij niet, het ergste dat wij iemand aan doen is de betreffende gelukszoeker (in eufemistische termen ook wel "economische vluchteling" genoemd) terug sturen per al dan niet gecharterde vlucht.
Wij zenden vluchtelingen uit naar voor hen onveilige gebieden, zoals Afganistan, Ivoorkust, Tsjetjenië, Somalië (http://hrw.org/english/docs/2004/02/12/nether7360.htm) zonder ons om hun veiligheid te bekommeren en dit wordt, als het aan de minister ligt, alleen maar erger. Aangezien voorkomen beter is dan genezen, is een treffende waarschuwing prima op zijn plaats. Dat men dat vanuit jou hoek als belediging en niet als waarschuwing opvat, is niet vreemd. Waarschuwingen in 1930-1940 waren ook aan dovemansoren gericht.

Kleine kanttekening: Van mij hoeven al deze vergelijkingen eigelijk niet zo. Diplomatiekere waarschuwingen moeten ook nog wel kunnen helpen en hebben waarschijnlijk beter resultaat.
pi_31507004
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:39 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Gadverdamme zeg. Geen 1:1 vergelijking........................ Aan welke verhouding zat je dan te denken? Welk cijfer wilde je de nazi's geven met hun vernietigingskampen? Of wil je die gewoon maar gelijk stellen met onze asielzoekerscentra?

Het punt is dat je op deze manier alles wel met nazi's kunt gaan vergelijken, zie Geert Mak. Ik zou zeggen: check internet eens voor wat foto's van Auschwitz en dergelijke. En wat getuigenverslagen.
Pas bij foto's van afgeschoten asielzoekers en getuigeverslagen mogen we vergelijken gaan maken?
quote:
Een vergelijking met nazi's slaat discussies dood, simpel.
Alleen maar omdat je je er niet voor openstelt en meteen aan het ergste gaat denken, terwijl dat de vergelijking dus helemaal niet is.
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:46:50 #34
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_31507049
Biografie Jan Pronk:
quote:
De heer Pronk was voor de PvdA lid van de Tweede Kamer der Staten-Generaal van 1971 tot 1973, van 1978 tot 1980 en van 1986 tot 1989.

Van 11 mei 1973 tot 19 december 1977 was hij minister voor Ontwikkelingssamenwerking in het kabinet-Den Uyl.

Van 1980 tot 1985 was hij adjunct-secretaris-generaal van de UNCTAD en van 1985 tot 1986 assistent-secretaris-generaal van de Verenigde Naties. Van 1986 tot 1989 was hij eerste vice-voorzitter van de Partij van de Arbeid.
Hij bekleedde in 1979-1980 het buitengewoon-hoogleraarschap in de theorie en praktijk van het internationale ontwikkelingsbeleid aan het Institute of Social Studies te 's-Gravenhage en van 1989 het bijzonder-hoogleraarschap aan de Universiteit van Amsterdam (de Dr. J.M. den Uyl- leerstoel, ingesteld door de Wiardi Beckman Stichting).

Voorts was hij o.m. secretaris van de Commissie-Mansholt, redactielid van de "Internationale Spectator", van "Wending" en van "Socialisme en Democratie" en penningmeester van de Commissie-Brandt.

Drs. J.P. Pronk werd op 7 november 1989 opnieuw tot minister voor Ontwikkelingssamenwerking benoemd in het Derde Kabinet-Lubbers en voor de derde maal op 22 augustus 1994 in het Eerste Kabinet-Kok. Op 3 augustus 1998 volgde zijn benoeming tot minister van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer in het Tweede Kabinet-Kok.

In 2000 heeft J.P. Pronk ook nog de klimaatconferentie voorgezeten. Vanwege de slechte resultaten is deze overgedaan in Bonn. Minister Pronk heeft toen erg zijn best moeten doen om enkele maatregelen af te spreken
pi_31507076
quote:

[..]

Als het steelt als een marokkaan, schreeuwt als een marokkaan, rijdt als een marokkaan, stinkt al een marokkaan, zich kleedt als een marokkaan... Moet ik doorgaan?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:48:59 #36
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_31507093
Een feit is echter wel dat van de linkse kant meer geweld en dreiging uitgaat, dan van de rechtse kant
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:51:07 #37
66444 Lord_Vetinari
pi_31507145
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:47 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Als het steelt als een marokkaan, schreeuwt als een marokkaan, rijdt als een marokkaan, stinkt al een marokkaan, zich kleedt als een marokkaan... Moet ik doorgaan?
Ligt eraan wat je punt is. Waar wil je het dan mee vergelijken?
pi_31507199
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:47 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Alsof stelen, schreeuwen, rijden, stinken en kleden typisch Marokkaanse eigenschappen zijn. Nederlanders zijn dus lieve, zachtpratende, altijd lopende, lekker ruikende en naakt rondwandelende figuren?

Laat maar, ik wil niet eens een antwoord op deze duidelijke klinkklare onzin
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:54:09 #39
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31507231
Wat een zeikdiscussie van zowel de 'linkse' als 'rechtse kant' overigens .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:54:21 #40
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31507235
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:48 schreef Het_hupt het volgende:
Een feit is echter wel dat van de linkse kant meer geweld en dreiging uitgaat, dan van de rechtse kant
Wisselt per plaats en per tijd. Beide zijden neigen soms naar drastische oplossingen.
Vampire Romance O+
pi_31507239
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:48 schreef Het_hupt het volgende:
Geweld, van links of van rechts, moet gewoon altijd keihard aangepakt worden. Iets waar links en rechts het wel met elkaar eens is.
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:55:36 #42
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_31507256
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:54 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Geweld, van links of van rechts, moet gewoon altijd keihard aangepakt worden. Iets waar links en rechts het wel met elkaar eens is.
*eensch is*
pi_31507318
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:44 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Pas bij foto's van afgeschoten asielzoekers en getuigeverslagen mogen we vergelijken gaan maken?
[..]
Ja, inderdaad ja. Is dat nou zo moeilijk
quote:
Alleen maar omdat je je er niet voor openstelt en meteen aan het ergste gaat denken, terwijl dat de vergelijking dus helemaal niet is.
Het is de vergelijking wel, dat zeg je nou net zelf. En waar moet ik me precies voor open stellen? Nee, ik zie het verband niet tussen een strikt/hard immigratiebeleid en de vernietiging van tientallen miljoenen mensen (joden, russen, etc.). Zo'n vergelijking, zelfs als dat niet '1 op 1' gebeurt, is grotesk, absurd en eigenlijk ook heel zielig, want men geeft er mee aan dat men geen normale argumenten meer heeft: men gaat schelden.
  maandag 17 oktober 2005 @ 10:59:43 #44
904 L-X
The Lover X
pi_31507324
Ach linkse mensen zijn gewoon jaloers op rechtse mensen met geld.
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
pi_31507376
Uitgeprocedeerde asielzoekers mogen reeds worden opgepakt en worden vastgezet voor een periode van maximaal drie jaar terwijl dan pas wordt uitgezocht of ze al dan niet naar het land van herkomst kunnen worden gedeporteerd. In die tijd zitten die mensen in een gewoon hui s van bewaring tussen criminelen. Ze hebben de zelfde rechten en belemmeringen als de daar zittende criminelen.
Dat is een feit.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_31507422
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:59 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Ja, inderdaad ja. Is dat nou zo moeilijk
Ja, aangezien er dan dus echt weer eerst doden moeten vallen, voordat er wat gebeurt.
quote:
Het is de vergelijking wel, dat zeg je nou net zelf. En waar moet ik me precies voor open stellen? Nee, ik zie het verband niet tussen een strikt/hard immigratiebeleid en de vernietiging van tientallen miljoenen mensen (joden, russen, etc.). Zo'n vergelijking, zelfs als dat niet '1 op 1' gebeurt, is grotesk, absurd en eigenlijk ook heel zielig, want men geeft er mee aan dat men geen normale argumenten meer heeft: men gaat schelden.
Kijk dan eens naar een strikt/hard immigratiebeleid en de maatregelen die men nam ten tijde van de opkomst van het naziregime in de jaren 30. Dat is immers het vergelijk dat gemaakt wordt, niet het vergelijk van wat zich afspeelde in met name 1941-1945.

Normale argumenten zijn er genoeg, maar het maakt tegenwoordig in Nederland geen indruk meer als je onomwonden aantoont dat we de mensenrechten schenden (Zie mijn eerdere bron)
pi_31507739
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 11:04 schreef Vhiper het volgende:

Normale argumenten zijn er genoeg, maar het maakt tegenwoordig in Nederland geen indruk meer als je onomwonden aantoont dat we de mensenrechten schenden (Zie mijn eerdere bron)
Als je zelf toegeeft dat het geen 'normaal' argument is, schiet dat al wel wat op ja.
  maandag 17 oktober 2005 @ 11:26:27 #48
13250 Lod
Sapere aude!
pi_31507855
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:54 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Precies, keihard en met veel geweld
GNU Terry Pratchett
pi_31507867
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je punt is. Waar wil je het dan mee vergelijken?
Met een kip

Nee, geintje. Ik stoor me verschrikkelijk aan buitenlanders die zich onaangepast gedragen. Je bent hier wel in Nederland, dus pas je je maar aan. Het is hier niet luilekkerland. Waarom ik me stoor aan buitenlanders die zich onaangepast gedragen? Omdat ik vind dat als je als gast in een land verblijft, je extra je best moet doen om geaccepteerd te worden. En dat doen veel buitenlanders ook, maar het is een substantieel deel daarvan dat zich absoluut niet wil conformeren aan de cultuur en regelgeving in Nederland. Vandaar dat er relatief veel criminelen van buitenlandse afkomst zijn. Dat wordt ook nog eens onderbouwd door cijfers. Daarentegen roept links heel hard met hun kop-in-het-zand-steek gelul dat dat allemaal niet zo erg is en dat we het vooral maar moeten accepteren. Dankjewel, PvdAllochtonen. Dat is zo'n beetje mijn punt. Maar roep maar weer dat ik stigmatiserend bezig ben.

O ja, veel marokkanen stinken ook. Maar dat terzijde.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_31508262
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 11:26 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
PvdAllochtonen
dooddoener Dergelijke termen hoor je niet in een discussie te gebruiken, op deze manier valt er namelijk niet meer te discussiëren.
pi_31508381
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 11:20 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Als je zelf toegeeft dat het geen 'normaal' argument is, schiet dat al wel wat op ja.
Ik zei eerder al dat het niet mijn favoriete vergelijking is. Doet niets af aan het feit dat de vergelijking wel klopt.

Dat het inbreuk maken op de mensenrechten geen indruk maakt, blijkt wel weer...Je gaat er helemaal aan voorbij en reageert daar niet eens op.
  maandag 17 oktober 2005 @ 11:54:14 #52
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31508406
quote:

[..]

die zal ik onthouden als ik geen argumenten meer weet bij een rechts-bash topic. of als het over allochtonen gaat. kan je zelf zien hoe nutteloos het is.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31508443
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 11:45 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

dooddoener Dergelijke termen hoor je niet in een discussie te gebruiken, op deze manier valt er namelijk niet meer te discussiëren.
SylvesterPartij dan maar?
pi_31508444
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 11:26 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
En wat denk je dan van die wagonladingen (leuke beeldspraak) aan Autochtonen, de 'Tokkies' en andere sociale randgroepen, die zich 'onaangepast' gedragen ...?
Mag dat wel ...?

Of ben je het wel met me eens dat bepaald gedrag dat de gemeenschap van burgers mag verwachten gewoon voor iedereen gelijk is .... mensen dienen zich ook te voegen naar de 'normen en waarden' van de gemeenschap en deze te ondersteunen, en niet dit enkel als 'eenrichtingsverkeer' te zien en er van te profiteren ....

Degenen die daarvan een 'buitenlander-probleem' maken, verhullen eerder, die doen net alsof er niet grote groepen autochtonen evenzeer onaangepast zijn ... zaken als uitkeringsmisbruik wijdverbreid is in een groot deel van de gemeenschap, hardwerkende, eerlijke mensen daardoor benadeeld worden (en ja, er zijn ook genoeg eerlijke en hardwerekdne allochtonen) ...

Bovendien verhullen die mensen vaak het feit dat bv de marokaanse 'probleem-jongeren' vrijwel zonder uitzondering in Nederland geboren zijn, hier hun onderwijs en opleiding genoten en dus best gezien mogen worden als een 'nederlands' probleem, en ook iets dat de nederlandse gemeenschap zelf moet oplossen....
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_31508649
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 11:55 schreef RM-rf het volgende:

[..]

En wat denk je dan van die wagonladingen (leuke beeldspraak) aan Autochtonen, de 'Tokkies' en andere sociale randgroepen, die zich 'onaangepast' gedragen ...?
Mag dat wel ...?

Of ben je het wel met me eens dat bepaald gedrag dat de gemeenschap van burgers mag verwachten gewoon voor iedereen gelijk is .... mensen dienen zich ook te voegen naar de 'normen en waarden' van de gemeenschap en deze te ondersteunen, en niet dit enkel als 'eenrichtingsverkeer' te zien en er van te profiteren ....

Degenen die daarvan een 'buitenlander-probleem' maken, verhullen eerder, die doen net alsof er niet grote groepen autochtonen evenzeer onaangepast zijn ... zaken als uitkeringsmisbruik wijdverbreid is in een groot deel van de gemeenschap, hardwerkende, eerlijke mensen daardoor benadeeld worden (en ja, er zijn ook genoeg eerlijke en hardwerekdne allochtonen) ...

Bovendien verhullen die mensen vaak het feit dat bv de marokaanse 'probleem-jongeren' vrijwel zonder uitzondering in Nederland geboren zijn, hier hun onderwijs en opleiding genoten en dus best gezien mogen worden als een 'nederlands' probleem, en ook iets dat de nederlandse gemeenschap zelf moet oplossen....
pi_31508816
Nee, die dienen ook neergeknuppeld te worden.

Maar allochtonen dienen zich te profieleren en extra hun best te doen. En relatief veel allochtonen vertikken dat gewoon. Ze staan daarmee voor mij nog een trap lager op de ladder dan tokkies of kampers.
  maandag 17 oktober 2005 @ 12:16:58 #57
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_31508854
Een leuk voorbeeld van linkse kraaien was toen er een Marokkaanse tasjesdief werd dood gereden, de linkse fora's brulden om het hardst dat dit discrimminatie was.
Bleek dat de dame in kwestie ook van allochtoonse afkomst was
pi_31508965
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 12:13 schreef vogeltjesdans het volgende:

Maar allochtonen dienen zich te profieleren en extra hun best te doen. En relatief veel allochtonen vertikken dat gewoon. Ze staan daarmee voor mij nog een trap lager op de ladder dan tokkies of kampers.
Alles wat te lam is om te werken en een uitkering vangt en aan het klagen is hoe slecht ze het wel niet hebben staan bij mij een trap lager. Ongeacht afkomst.

Die groep zie ik als een hele grote pisvlek in de maatschappij die alleen maar geld kost en uiteindelijk niks oplevert.
pi_31509512
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 12:13 schreef vogeltjesdans het volgende:

Waarom zouden allochtonen meer hun best moeten doen dan autochtonen?
pi_31509547
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 12:23 schreef von_manstein het volgende:

[..]

Alles wat te lam is om te werken en een uitkering vangt en aan het klagen is hoe slecht ze het wel niet hebben staan bij mij een trap lager. Ongeacht afkomst.

Die groep zie ik als een hele grote pisvlek in de maatschappij die alleen maar geld kost en uiteindelijk niks oplevert.
pi_31509588
Linkse bomen/allochtonen knuffelaars

Rechtse kortzichtige skinheads
pi_31509605
Neu. Iemand die hier geboren is of wiens voorouders hier al 400 jaar wonen hebben wat mij betreft nog net iets meer respect dan allochtonen die al drie generaties vertikken om te werken, maar wel menen dat "alles hier van ons is".

De goeden niet te na gesproken. Tww deuren verder woont een Marokkaan die dik in orde is. Hoewel zijn vrouw ook pas net sinds enkele maanden op Nederlandse les zit
pi_31509643
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 12:55 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Waarom zouden allochtonen meer hun best moeten doen dan autochtonen?
Simpel. Omdat je te gast bent in een land als je daar binnen komt. En je wilt toch niet dat er schande over je gesproken gaat worden? Nou, gedraag je dan ook naar de normen en waarden van dat land.
pi_31509650
quote:

[..]

Doe even normaal zeg, Lord_Mak.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_31510026
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:02 schreef Overlast het volgende:

[..]

En ook Mak heeft een punt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 17 oktober 2005 @ 13:34:56 #66
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_31510350
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Je hoeft niet alles tot in de puntjes te weten over politiek om er een mening over te kunnen hebben. Who cares dat Hanskepanske zijn feiten niet 100% op orde heeft. Het enige wat jij nu doet is daarop reageren ipv inhoudelijk op zijn OP/stelling te reageren.

Volgens mij heeft TS het over jou in de OP. Betweterig figuur.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
pi_31510390
Politieke Discussies voeren op het internet
Dat is zo zinloos... iedereen flamed altijd en je kan nooit iemand van mening veranderen...
Achter je PC'tje kan je toch iedereen uitmaken voor nazi, maar in het echte leven kom je daar niet zo snel mee weg...
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  maandag 17 oktober 2005 @ 13:39:56 #68
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_31510458
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 11:55 schreef RM-rf het volgende:

Ja harstikke leuk wat je hier typt. Maar zolang Marokkanen hun Marokkaanse nationaliteit zwaarder laten meetellen dan hun Nederlandse.. Vind ik het 100% Marokkanen waar Marokkaanse gemeenschap een oplossing voor moet zoeken. Je bent of Marokkaan of Nederlander. Als je aan een persoon met dubbele nationaliteit vraagt wat hij zich nu eigenlijk voelt, dan zeggen ze allemaal : "Ik ben Marokkaan"
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
  maandag 17 oktober 2005 @ 13:45:42 #69
66444 Lord_Vetinari
pi_31510589
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:02 schreef Overlast het volgende:

[..]

Dank je voor het compliment
pi_31510729
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Neu. Iemand die hier geboren is of wiens voorouders hier al 400 jaar wonen hebben wat mij betreft nog net iets meer respect dan allochtonen die al drie generaties vertikken om te werken, maar wel menen dat "alles hier van ons is".
Dus omdat jij en je voorouders hier 400 jaar lang uitgepoept zijn, vind jij dat je hier meer rechten hebt, dan iemand die ergens anders uitgepoept is?
quote:
De goeden niet te na gesproken. Tww deuren verder woont een Marokkaan die dik in orde is. Hoewel zijn vrouw ook pas net sinds enkele maanden op Nederlandse les zit
Ja, daar zijn wachtlijsten voor, of dacht je nou werkelijk dat iedereen zomaar onmiddellijk naar Nederlandse les kan?
pi_31510791
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:39 schreef GSi het volgende:

[..]

Ja harstikke leuk wat je hier typt. Maar zolang Marokkanen hun Marokkaanse nationaliteit zwaarder laten meetellen dan hun Nederlandse.. Vind ik het 100% Marokkanen waar Marokkaanse gemeenschap een oplossing voor moet zoeken. Je bent of Marokkaan of Nederlander. Als je aan een persoon met dubbele nationaliteit vraagt wat hij zich nu eigenlijk voelt, dan zeggen ze allemaal : "Ik ben Marokkaan"
Geen fuck te maken met wat ze zich voelen. Zijn ze in Nederland en hebben ze een Nederlands paspoort, dan zijn het Nederlanders, die zich aan de Nederlandse regels hebben te houden en evenveel rechten, plichten en respect horen te krijgen en te geven als elke andere Nederlander.
pi_31510821
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:34 schreef GSi het volgende:

[..]

Je hoeft niet alles tot in de puntjes te weten over politiek om er een mening over te kunnen hebben. Who cares dat Hanskepanske zijn feiten niet 100% op orde heeft. Het enige wat jij nu doet is daarop reageren ipv inhoudelijk op zijn OP/stelling te reageren.
Oordelen over zaken waar je geen verstand van hebt
quote:
Volgens mij heeft TS het over jou in de OP. Betweterig figuur.
Hij heeft anders wel gelijk
pi_31510833
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 09:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Waarmee je gelijk aangeeft waarom je als mod van POL totaal ongeschikt was.
pi_31510839
Dubbel

[ Bericht 84% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2005 13:55:26 ]
  maandag 17 oktober 2005 @ 13:56:05 #75
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_31510884
quote:

[..]

Rot op man. Jij hebt ook een neus, oren en een mond, en wtf, Hitler ook! Ik herhaal: If it walks like a chicken, clucks like a chicken, looks like a chicken, lays eggs like a chicken, chances are it IS a chicken. Ook hier is een 1:1 vergelijking niet mogelijk, maar de randjes zitten er aan.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_31510889
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:54 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waarmee je gelijk aangeeft waarom je als mod van POL totaal ongeschikt was.

Je wilt toch niet beweren dat in POL rechts en links niet allerlei ongefundeerde zaken naar elkaars hoofd slingeren?
pi_31510935
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:54 schreef Chewie het volgende:
Dubbel
wat een domme opmerking.
net zo dom om te zeggen dat er in NL moorden gepleegd worden DUS is de politie ongeschikt omdat ze het niet konden voorkomen?
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
  maandag 17 oktober 2005 @ 13:58:14 #78
66444 Lord_Vetinari
pi_31510936
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:56 schreef TC03 het volgende:

[..]

Rot op man. Jij hebt ook een neus, oren en een mond, en wtf, Hitler ook! Ik herhaal: If it walks like a chicken, clucks like a chicken, looks like a chicken, lays eggs like a chicken, chances are it IS a chicken. Ook hier is een 1:1 vergelijking niet mogelijk, maar de randjes zitten er aan.
Och, och, de Balkenende/AIVD/Verdonk fanclub roert zich.
  maandag 17 oktober 2005 @ 13:59:46 #79
53267 TC03
pi_31510970
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Och, och, de Balkenende/AIVD/Verdonk fanclub roert zich.
Fanclub? .
pi_31510996
Wat liberaal dat rechtse figuren a la hanskepanske dit soort suggestieve topics mogen openen
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  maandag 17 oktober 2005 @ 14:00:58 #81
66444 Lord_Vetinari
pi_31511006
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:59 schreef TC03 het volgende:

[..]

Fanclub? .
Ja, zo noem ik iemand die kritiek op een persoon / organisatie niet kan verdragen en op de man gaat spelen omdat er geen argumenten zijn.
  maandag 17 oktober 2005 @ 14:02:24 #82
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_31511037
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:53 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Geen fuck te maken met wat ze zich voelen. Zijn ze in Nederland en hebben ze een Nederlands paspoort, dan zijn het Nederlanders, die zich aan de Nederlandse regels hebben te houden en evenveel rechten, plichten en respect horen te krijgen en te geven als elke andere Nederlander.
Telt gevoel in een keer niet meer mee? Ik ben een gevoelsmens en mijn gevoel verteld mij dat wanneer een Marokkaan zich meer Marokkaan voelt dan Nederlander het ook een Marokkaan is. Als mens totaal gelijkwaardig, maar als Nederlands burger... nee, totaal niet.

En over die opmerking van je "Oordelen over iets waar je geen verstand van hebt"

Ga jij dan maar even alle artikelen uit de Nederlandse grondwet/strafrecht en als je toch bezig bent ook maar ALLE namen van mensen in de regering en 2de kamer uit je hoofd leren.

Want als jij wel een mening mag hebben, dan ga ik er vanuit dat je ALLES weet over politiek. Want tja, je moet er verstand van hebben voordat je een mening mag hebben he
  maandag 17 oktober 2005 @ 14:05:51 #83
53267 TC03
pi_31511109
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ja, zo noem ik iemand die kritiek op een persoon / organisatie niet kan verdragen en op de man gaat spelen omdat er geen argumenten zijn.
Ik probeer alleen maar aan te geven dat de manier waarop jij vergelijkingen maakt met de nazi's altijd wel op gaat.
  maandag 17 oktober 2005 @ 14:06:06 #84
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_31511115
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 12:16 schreef Het_hupt het volgende:
Een leuk voorbeeld van linkse kraaien was toen er een Marokkaanse tasjesdief werd dood gereden, de linkse fora's brulden om het hardst dat dit discrimminatie was.
Bleek dat de dame in kwestie ook van allochtoonse afkomst was
Want allochtonen komen allemaal uit Allochtonië en kunnen elkaar onderling niet discrimineren

Hoe simpel kun je denken
Krekker is de bom!
pi_31511221
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:02 schreef GSi het volgende:

[..]

Telt gevoel in een keer niet meer mee? Ik ben een gevoelsmens en mijn gevoel verteld mij dat wanneer een Marokkaan zich meer Marokkaan voelt dan Nederlander het ook een Marokkaan is. Als mens totaal gelijkwaardig, maar als Nederlands burger... nee, totaal niet.
Gevoel

Het gevoel die mensen krijgen bij het uitgezet worden naar onveilige gebieden, daar hoor ik je dan weer helemaal niet over, maar oh wee als iemand zegt zich een andere nationaliteit dan de Nederlander te "voelen"....

Nee, laten we emoties er maar buiten houden, ok?
quote:
En over die opmerking van je "Oordelen over iets waar je geen verstand van hebt"

Ga jij dan maar even alle artikelen uit de Nederlandse grondwet/strafrecht en als je toch bezig bent ook maar ALLE namen van mensen in de regering en 2de kamer uit je hoofd leren.

Want als jij wel een mening mag hebben, dan ga ik er vanuit dat je ALLES weet over politiek. Want tja, je moet er verstand van hebben voordat je een mening mag hebben he
Die namen zijn niet relevant voor een discussie omtrent de migratiepolitiek en met betrekking tot migratie weet ik wel waar ik het over heb. Dat mag je in POL navragen
  maandag 17 oktober 2005 @ 14:12:24 #86
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_31511256
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:36 schreef Agiath het volgende:
Dat is zo zinloos... iedereen flamed altijd en je kan nooit iemand van mening veranderen...
Achter je PC'tje kan je toch iedereen uitmaken voor nazi, maar in het echte leven kom je daar niet zo snel mee weg...
Godwin's Law:
quote:
As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1.
(...)
Many people have extended Godwin's law to imply that the invoking of the Nazis as a debating tactic (in any argument not directly related to World War II or the Holocaust) automatically loses the argument, simply because the nature of these events is such that any comparison to any event less serious than genocide, ethnic cleansing, barbaric medical tests or extinction is invalid and in poor taste.
Oftwel: de partij die een vergelijking maakt met de Nazis verliest de discussie. Elke partij die een verwijzing maakt naar een "Minister van Deportatie" heeft de discussie dus op voorhand al verloren.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_31511264
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:36 schreef Agiath het volgende:
Mijn mening is irl niet anders en ik zal hem ook zeker niet veel anders uitdragen. Alleen hoor en zie je dan de stem, lichaamstaal en de persoon erbij.
Maar dan gaan we een discussie voeren over het nut van de andere aspecten van communicatie dan het geschreven woord alleen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_31511302
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:56 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Je wilt toch niet beweren dat in POL rechts en links niet allerlei ongefundeerde zaken naar elkaars hoofd slingeren?
Ongefundeerd wel maar het val me wel mee als het om links-rechts name calling gaat. Om als ex-mod van pol te gaan janken dat er alleen met dit soort termen geslingerd wordt geeft wel aan dat de beslissing om deze mod weg te halen bij POL volkomen terecht was, vooral omdat deze ex-mod (van POL) zich er in het verleden voornamelijk schuldig aan maakte.
pi_31511418
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:12 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Godwin's Law:
[..]

Oftwel: de partij die een vergelijking maakt met de Nazis verliest de discussie. Elke partij die een verwijzing maakt naar een "Minister van Deportatie" heeft de discussie dus op voorhand al verloren.
Een discussie als gewonnen en afgelopen beschouwen en verder er niet op in gaan als dit punt gemaakt word, vind ik een zwaktebod en wel erg kort door de bocht. Alhoewel de vergelijking met nazi's (te) vaak misbruikt wordt en men bij het horen van het woord "nazi's" meteen aan de gruwelijkheden in de oorlog denken en niet aan de andere zaken waar die stroming voor stond en deed in de aanloop ertoe, waardoor men het logische verband niet ziet, is het wel degelijk een argument die steek houdt.

Sterker nog, elkaar scherp houden op dit punt, zorgt ervoor dat dergelijke gruwelijkheden nooit meer zullen gebeuren. Een vergelijk doodzwijgen is derhalve gevaarlijk.
pi_31511450
KLB is bedoeld voor sc, rot op met je discussies.
Graag op anoniem
pi_31511487
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:13 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ongefundeerd wel maar het val me wel mee als het om links-rechts name calling gaat. Om als ex-mod van pol te gaan janken dat er alleen met dit soort termen geslingerd wordt geeft wel aan dat de beslissing om deze mod weg te halen bij POL volkomen terecht was, vooral omdat deze ex-mod (van POL) zich er in het verleden voornamelijk schuldig aan maakte.
Alleen is ook weer een groot woord. wij zijn er altijd nog met onze argumentjes

Verder laat ik mij niet uit over LV's modactiviteiten in POL, omdat ik ten tijde van deze of nog niet op POL was, of ze nooit opgevallen ben
pi_31511530
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:50 schreef Vhiper het volgende:
Dus omdat jij en je voorouders hier 400 jaar lang uitgepoept zijn, vind jij dat je hier meer rechten hebt, dan iemand die ergens anders uitgepoept is?
Je mist het punt. Het gaat erom dat niet iemand hier zomaar naar binnen moet komen wandelen, de koran scanderen, het hoerenjong uithangen en denken dat alles hier van hem is. Als je hier al 400 jaar woont mag je daarentegen wel stellen dat je hert hier voor het zeggen hebt. Of denk je soms dat het in die hoofddoeklanden anders is?
quote:
Ja, daar zijn wachtlijsten voor, of dacht je nou werkelijk dat iedereen zomaar onmiddellijk naar Nederlandse les kan?
Ook hier mis je het punt. Het gaat niet om wachtlijsten, het gaat erom dat ik zei:
- dat er ook goeden tussen zitten die helaas onder de kwaden lijden
- dat die vrouw niet eerder begonnen is met Nederlandse les, want die wachtlijsten zijn geen 13 jaar.
  maandag 17 oktober 2005 @ 14:27:48 #93
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_31511629
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:23 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Je mist het punt. Het gaat erom dat niet iemand hier zomaar naar binnen moet komen wandelen, de koran scanderen, het hoerenjong uithangen en denken dat alles hier van hem is. Als je hier al 400 jaar woont mag je daarentegen wel stellen dat je hert hier voor het zeggen hebt. Of denk je soms dat het in die hoofddoeklanden anders is?
[..]

Ook hier mis je het punt. Het gaat niet om wachtlijsten, het gaat erom dat ik zei:
- dat die vrouw niet eerder begonnen is met Nederlandse les, want die wachtlijsten zijn geen 13 jaar.
Ik ben het hier roerend mee eens. Als bij mij in mijn eigen huis een of andere malloot gaat vertellen dat ik mijn schoenen uit moet doen omdat dat niet halal is. Schop ik hem er meteen uit!!

Ik denk dat onze vriend Vhiper een "wereldburger" is. Die iedereen maar binnen laat in zijn huis en ze meteen de dienst uit laat maken. Want tja.. of je nou 10 jaar of 1 dag in het huis zit.. iedereen heeft natuurlijk evenveel recht op een mening en inspraak op de gang van zkaken
pi_31511640
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:21 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Alleen is ook weer een groot woord. wij zijn er altijd nog met onze argumentjes
  maandag 17 oktober 2005 @ 14:30:55 #95
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_31511705
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:18 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Een discussie als gewonnen en afgelopen beschouwen en verder er niet op in gaan als dit punt gemaakt word, vind ik een zwaktebod en wel erg kort door de bocht. Alhoewel de vergelijking met nazi's (te) vaak misbruikt wordt en men bij het horen van het woord "nazi's" meteen aan de gruwelijkheden in de oorlog denken en niet aan de andere zaken waar die stroming voor stond en deed in de aanloop ertoe, waardoor men het logische verband niet ziet, is het wel degelijk een argument die steek houdt.

Sterker nog, elkaar scherp houden op dit punt, zorgt ervoor dat dergelijke gruwelijkheden nooit meer zullen gebeuren. Een vergelijk doodzwijgen is derhalve gevaarlijk.
Prima. maar voer een discussie dan op argumenten, en niet op een spandoek met alleen de kreet Minister van Deportatie. Daarmee wijs je bewust naar de kampen, en richt je je net zo erg op onderbuikgevoelens als dat door links de rechterzijde verweten wordt. Daarmee wil niemand geassocieerd worden. Het vreemdelingenprobleem daar naar terugbrengen is onjuist. Vreemdelingen worden teruggestuurd naar waar ze vandaan komen, omdat ze niet voldoen aan de eisen de door de (democratisch gekozen) wetgever daaraan zijn gesteld. Ze worden niet teruggestuurd naar een zekere dood in vernietigingskampen, of slavernij in werkkampen. Ze worden teruggestuurd omdat er sterke twijfels zijn over hun verhaal en motivatie.

En laten we eerlijk zijn: als je wilt vluchten voor een regime kun je ook kiezen voor een buurland. In plaats daarvan reist men de halve wereld over om te stoppen in een rijk land. Als je tegen je regering bent kun je je ook organiseren in de regio, en proberen van daaruit een tegenbeweging op te zetten. In werkelijkheid blijken de meeste vluchtelingen op geen enkele wijze betrokken bij welke vorm van verzet of aanzet tot heropbouw van hun land ook. In werkelijkheid doen heel veel vluchtelingen moeite om te kunnen blijven waar ze zijn. Dat vind ik prima, maar laat je vluchtelingstatus dan voor wat hij is, en wordt gewoon immigrant.

[ Bericht 0% gewijzigd door RonaldV op 17-10-2005 14:39:37 ]
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_31511709
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:18 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_31511760
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:23 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Zolang men binnen de Nederlandse wet blijft, mag men in dit land doen wat men wil. Dat is de vrijheid waar we zo trots op zijn. Verder wandelt niemand hier "zomaar" binnen en duurt het jaren voordat men hier iets te zeggen krijgt (dwz Nederlander wordt). Maar is iemand eenmaal Nederlander, heeft ie evenveel rechten en plichten als jij en verdient ie evenveel respect.

Dat het in andere landen ook kut geregeld is, is uiteraard geen excuus.
quote:
Dat er goeden onder de kwaden lijden, komt omdat lui zoals jij pertinent weigeren de goeden van de kwaden van elkaar te onderscheiden en alleen het tuig aan te pakken.

Dat die vrouw niet 13 jaar geleden met inburgering begon, komt omdat er 13 jaar geleden geen inburgering bestond en pas sinds kort oudkomers ook mee mogen doen aan de inburgering. Ze verdient je respect omdat ze zichzelf hiervoor heeft aangemeld, aangezien ze dit niet verplicht is, maar nee, jij kraakt het nog af, omdat jij vind dat ze laat begonnen is....
  maandag 17 oktober 2005 @ 14:33:51 #98
106045 hanskepanske
In Hans we trust
pi_31511787
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 11:45 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Jij snapt wat on-topic is
Want dat is dus precies mijn punt
===
Blasphemy is bliss
===
pi_31511839
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:27 schreef GSi het volgende:

[..]

Ik ben het hier roerend mee eens. Als bij mij in mijn eigen huis een of andere malloot gaat vertellen dat ik mijn schoenen uit moet doen omdat dat niet halal is. Schop ik hem er meteen uit!!

Ik denk dat onze vriend Vhiper een "wereldburger" is. Die iedereen maar binnen laat in zijn huis en ze meteen de dienst uit laat maken. Want tja.. of je nou 10 jaar of 1 dag in het huis zit.. iedereen heeft natuurlijk evenveel recht op een mening en inspraak op de gang van zkaken
In mijn huis gelden mijn regels, maar ik heb er alle respect voor als iemand in zijn huis me vraagt mijn schoenen uit te doen. Daar gelden immers zijn regels.

Verder loop ik in mijn eigen huis zowiezo niet met mijn schoenen aan, al is het alleen maar om alle modder e.d. van buiten niet in alle vloerbedekking te lopen
pi_31511944
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:30 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Prima. maar vooer een discussie dan op argumenten, en niet op een spandoek met alleen de kreet minister van deportatie. Daarmee wijs je bewust naar de kampen, en richt je je net zo erg op onderbuikgevoelens als dat door links de rechterzijde verweten wordt. Daarmee wil niemand geassocieerd worden. Het vreemdelingenprobleem daar naar terugbrengen is onjuist. Vreemdelingen worden teruggestuurd naar waar ze vandaan komen, omdat ze niet voldoen aan de eisen de door de (democratisch gekozen) wetgever daaraan zijn gesteld. Ze worden niet teruggestuurd naar een zekere dood in vernietigingskampen, of slavernij in werkkampen. Ze worden teruggestuurd omdat er sterke twijfels zijn over hun verhaal en motivatie.

En laten we eerlijk zijn: als je wilt vluchten voor een regime kun je ook kiezen voor een buurland. In plaats daarvan reist men de halve wereld over om te stoppen in een rijk land.Als je tegen je regering bent kun je je ook organiseren in de regio, en proberen van daaruit een tegenbeweging op te zetten. In werkelijkheid blijken de meeste vluchtelingen op geen enkele wijze betrokken bij welke vorm van verzet of aanzet tot heropbouw van hun land ook. In werkelijkheid doen heel veel vluchtelingen moeite om te kunnen blijven waar ze zijn. Dat vind ik prima, maar laat je vluchtelingstatus dan voor wat hij is, en wordt gewoon immigrant.
Ik weet uit ervaring dat er evenveel vluchtelingen om de verkeerde redenen toegelaten worden als er om de verkeerde redenen teruggestuurd worden. De IND is daar bepaald niet feilloos in. In feite vind ik het een stelletje achterlijken in dat opzicht. De manieren waarop men aan informatie over en desbetreffende personen komt is vaak ronduit belachelijk. Ik ken mensen die de sporen van marteling op hun lijf hadden maar toch werden teruggestuurd omdat men bij navraag de desbetreffende persoon niet zei te kennen. Nee..... tuurlijk...... men wilde de marteling best wel graag afmaken.
Ken ook mensen die beweren uit een heel ander land te komen dan waar ze werkelijk vandaan komen. Dat wordt wel geslikt en de persoon kan op welke manier dan ook blijven.

Ken uit het verleden zelfs voorbeelden van de ook toen al totale willekeur. Twee mensen uit hetzelfde land. Via omzwervingen hier terecht gekomen. Zelfde omstandigheden. De een kreeg zonder slag of stoot zijn status en de ander moest ervoor knokken. Kwestie van de juiste advocaat en de juiste medewerkers treffen.

Daarnaast is het ook nog zo dat in de buurlanden nog altijd de meeste luchtelingen worden opgevangen. En dat mensen die het vliegtuig pakken ook lang niet altijd terecht komen waar ze wilden komen. Mensen die naar de VS of Canada wilden maar die hier moesten overstappen en uit het vliegtuig geplukt werden en zodoende hier bleven hangen. Ken genoeg van zulke verhalen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_31512047
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:32 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Zolang men binnen de Nederlandse wet blijft, mag men in dit land doen wat men wil. Dat is de vrijheid waar we zo trots op zijn. Verder wandelt niemand hier "zomaar" binnen en duurt het jaren voordat men hier iets te zeggen krijgt (dwz Nederlander wordt). Maar is iemand eenmaal Nederlander, heeft ie evenveel rechten en plichten als jij en verdient ie evenveel respect.

Dat het in andere landen ook kut geregeld is, is uiteraard geen excuus.
Gelul. Ook in Nederland heb je je te houden aan bepaalde fatsoensnormen, of je daarbij binnen de wet blijft of niet. Met zijn tienen op straat hinderlijk aanwezig gaan doen is mischien niet verboden, maar wel zeer hinderlijk en irritant.

Evenveel respect? Zeg dat maar tegen de inwoners van kanaleneiland, om maar eens een voorbeeld te noemen.
quote:
[..]

Dat er goeden onder de kwaden lijden, komt omdat lui zoals jij pertinent weigeren de goeden van de kwaden van elkaar te onderscheiden en alleen het tuig aan te pakken.
Jongen, je leest niet! Ik heb net gezegd dat die buurman van twee deuren verder een prima kerel is. En ik zeg zelf dat er een onderscheid moet zijn tussen de goeden en de kwaden. Dus ik scheer helemaal niet alles over een kam, zoals jij stelt.
quote:
Dat die vrouw niet 13 jaar geleden met inburgering begon, komt omdat er 13 jaar geleden geen inburgering bestond en pas sinds kort oudkomers ook mee mogen doen aan de inburgering.
Sinds wanneer staat inburgering gelijk aan het volgen van de taal van het land waar je verkiest te blijven?
quote:
Ze verdient je respect omdat ze zichzelf hiervoor heeft aangemeld, aangezien ze dit niet verplicht is, maar nee, jij kraakt het nog af, omdat jij vind dat ze laat begonnen is....
Ik kraak helemaal niets af. Maar ik vind dat ze tien jaar geleden ook wel al had kunnen beginnen met een cursus Nederlands. Bovendien vind ik het een minimum aan fatsoen om de taal te spreken van het land waarin je verkiest te verblijven. Dat is het respect dat iedere allochtoon zou moeten hebben!
pi_31512117
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:36 schreef Vhiper het volgende:
In mijn huis gelden mijn regels, maar ik heb er alle respect voor als iemand in zijn huis me vraagt mijn schoenen uit te doen. Daar gelden immers zijn regels.
Juist! En zoals in marokko van mij wordt verwacht dat ik me aan hun regels hou, en aan hun normen en waarden, verwacht ik dat zij zich hier ook aan de regels houden. En een aantal ongeschreven regels zijn geen rotzooi trappen, geen overlast veroorzaken, niet de koran scanderen als een gek en gewoon je best doen.
pi_31512359
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:50 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Gelul. Ook in Nederland heb je je te houden aan bepaalde fatsoensnormen, of je daarbij binnen de wet blijft of niet. Met zijn tienen op straat hinderlijk aanwezig gaan doen is mischien niet verboden, maar wel zeer hinderlijk en irritant.
Met 10 man hinderlijk op straat aanwezig zijn, lijkt me wel degelijk verboden.
quote:
Evenveel respect? Zeg dat maar tegen de inwoners van kanaleneiland, om maar eens een voorbeeld te noemen.
Geldt ook voor die inwoners, ja.
quote:
Jongen, je leest niet! Ik heb net gezegd dat die buurman van twee deuren verder een prima kerel is. En ik zeg zelf dat er een onderscheid moet zijn tussen de goeden en de kwaden. Dus ik scheer helemaal niet alles over een kam, zoals jij stelt.
Maar je kon het niet laten nog even wat kritiek op z'n vrouw los te laten
quote:
Sinds wanneer staat inburgering gelijk aan het volgen van de taal van het land waar je verkiest te blijven?
Vraag dat aan Verdonk. Die heeft dat, naast Maatschappelijke Vorming, als hoofdthema in het inburgeringsprogramma zitten....
quote:
Ik kraak helemaal niets af. Maar ik vind dat ze tien jaar geleden ook wel al had kunnen beginnen met een cursus Nederlands. Bovendien vind ik het een minimum aan fatsoen om de taal te spreken van het land waarin je verkiest te verblijven. Dat is het respect dat iedere allochtoon zou moeten hebben!
Enig idee hoeveel een cursus Nederlands kost als je dat op eigen houtje moet financieren? Vele oudkomers kunnen dat niet betalen, man.

Ik ben met je eens dat iedereen in Nederland Nederlands moet kunnen spreken, maar doe niet alsof dat voor iedereen altijd mogelijk is geweest zeg
  maandag 17 oktober 2005 @ 18:29:55 #104
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31515337
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 15:15 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Met 10 man hinderlijk op straat aanwezig zijn, lijkt me wel degelijk verboden.
[..]

Geldt ook voor die inwoners, ja.
[..]

Maar je kon het niet laten nog even wat kritiek op z'n vrouw los te laten
[..]

Vraag dat aan Verdonk. Die heeft dat, naast Maatschappelijke Vorming, als hoofdthema in het inburgeringsprogramma zitten....
[..]

Enig idee hoeveel een cursus Nederlands kost als je dat op eigen houtje moet financieren? Vele oudkomers kunnen dat niet betalen, man.

Ik ben met je eens dat iedereen in Nederland Nederlands moet kunnen spreken, maar doe niet alsof dat voor iedereen altijd mogelijk is geweest zeg
even je laatste punt. tuurlijk is het van de gekke dat ze na 20 jaar ineens een taalcursus zelf moeten gaan betalen. nog gekker vind ik dat je na 20 jaar in een land te wonen nog geen woord spreekt. dat heeft niks met de autochtoon te maken, maar met de interesse in het land waar je woont en met je man waarvan je de straat niet opmag.
  maandag 17 oktober 2005 @ 18:40:42 #105
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31515545
volledig met TS eens

en dan al die vergelijkingen met racisme.
Als je dan de definitie van racisme er bij pakt blijkt het iets heel anders te betekenenen maar dat boeit me niet want links wil tegenstanders graag zwart maken

Links: ik kots er zo op
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_31515625
Ik heb een grotere hekel aan die rechtse kut-huilies die voortdurend in de alom bekende 'hij vergeleek mij met Hitler *boehoe*'-slachtofferrol kruipen, zonder dat dit gepaard gaat met argumenten, voorbeelden, onderbouwing, adequate bronvermelding en dus overtuiging.
Ik bedoel; houd dat gewoon je bek, kut-nazi.
Als je eigenwijs bent, moet je wel zorgen dat je de wijsheid hebt.
  maandag 17 oktober 2005 @ 18:52:42 #107
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31515776
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:45 schreef Clementiet. het volgende:
Ik heb een grotere hekel aan die rechtse kut-huilies die voortdurend in de alom bekende 'hij vergeleek mij met Hitler *boehoe*'-slachtofferrol kruipen, zonder dat dit gepaard gaat met argumenten, voorbeelden, onderbouwing, adequate bronvermelding en dus overtuiging.
dus als ik niet links stem ben ik rechts en meteen een kut-nazi. als ik vind dat de vergelijkingen nergens op slaan dan kan ik staven op een gedegen opleiding met in het pakket geschiedenis en zie geen enkele overeenkomst.

ik kan toch moeilijk alle geschiedenis van voor, tijdens en na de tweede wereldoorlog gaan herhalen om zielige kut hippies te overtuigen? ga lekker werken, lees in je avonduren wat meer geschiedenis en hou op met stigmatiseringen die nergens op slaan.
  maandag 17 oktober 2005 @ 19:49:37 #108
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_31516998
Kansloos topic.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_31517691
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:52 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dus als ik niet links stem ben ik rechts en meteen een kut-nazi. als ik vind dat de vergelijkingen nergens op slaan dan kan ik staven op een gedegen opleiding met in het pakket geschiedenis en zie geen enkele overeenkomst.

ik kan toch moeilijk alle geschiedenis van voor, tijdens en na de tweede wereldoorlog gaan herhalen om zielige kut hippies te overtuigen? ga lekker werken, lees in je avonduren wat meer geschiedenis en hou op met stigmatiseringen die nergens op slaan.
Ga je moeder vervelen met je zielige slachtofferrol, kut-nazi.
  maandag 17 oktober 2005 @ 21:43:31 #110
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_31518070
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:52 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ben het in zoverre met je eens, dat het uitmaken voor nazi te vaak en te vaak onterecht gebeurt.

Echter, wat ik in ieder geval hier op Fok! regelmatig zie, is dat iemand die mbt een specifieke situatie volledig beargumenteerd een parallel trekt naar ENKELE ASPECTEN van nazi Duitsland (immers het voor ons meest dichtbijzijnde voorbeeld van een totalitaire staat), geen inhoudelijke kritiek krijgt, maar simpelweg wordt uitgemaakt voor linkse sukkel die meteen weer nazi-Duitsland erbij moet halen.

Mensen misbruiken het soms maar al te graag om niet met argumenten te hoeven komen.
Krekker is de bom!
  maandag 17 oktober 2005 @ 22:02:49 #111
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_31518669
Ode op Rechts

Nuance is voor mietjes, keuzes! harde keuzes, korte lijnen!
Gedreven de zaken efficient en collectief afhandelen. Niks individualisme. Individualisme is voor mij, niet voor die anderen. Op collectiviteiten afhandelen die hap. Uiteenzetting en argumentatie is overbodig want het gelijk is aan mijn kant. Ieder die tegen mij zijn bek opentrekt wordt netjes in een groepje gegooid en zijn schijn argumenten worden conform het label afgeserveerd. Bomenknuffelaar, dromer, intelectueel, uitvreter, parasiet..

Leve het rechts zijn! Snel en efficient op groepskenmerken gebaseerde vooroordelen consequent doorvoeren. Mijn denken staat uit en ik preek enkel nog mijn rechtse kerk. Elke andersdenkende een vertegenwoordiger van de linkse Satan, de demonische Ayatolah, beelzebub de asielzoeker. En zoals je weet met dat soort wezens argumenteer je niet. Slecht voor je pure ziel.
If at first you fail, re-define your objective.
pi_31518980
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 21:43 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ben het in zoverre met je eens, dat het uitmaken voor nazi te vaak en te vaak onterecht gebeurt.

Echter, wat ik in ieder geval hier op Fok! regelmatig zie, is dat iemand die mbt een specifieke situatie volledig beargumenteerd een parallel trekt naar ENKELE ASPECTEN van nazi Duitsland (immers het voor ons meest dichtbijzijnde voorbeeld van een totalitaire staat), geen inhoudelijke kritiek krijgt, maar simpelweg wordt uitgemaakt voor linkse sukkel die meteen weer nazi-Duitsland erbij moet halen.

Mensen misbruiken het soms maar al te graag om niet met argumenten te hoeven komen.
Vhiper heeft eerder in dit topic al duidlijk gemaakt dat het niet gaat om de vergelijking met de periode 40/45 maar juist om de vergelijking met de aanloop naar die periode. En daarmee kan ik het allen maar eens zijn. Dat het gros van de mensen dat niet ziet tot het te laat is was ook toen een kenmerk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 17 oktober 2005 @ 22:24:21 #113
53963 Blue_MnM
Melt for no one
pi_31519299
Van die kanslozen met van die "Principiële Gegen Nazi buttons" zijn wel triest.. dat is echt zooo 1942
"Never let 'em see you melt." "Inside everyone there's a little nut."
  maandag 17 oktober 2005 @ 22:53:07 #114
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_31520158
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:45 schreef Clementiet. het volgende:
Ow, maar ik kan je ook wel vergelijken met Mao en Stalin, die zo gek op hun eigen volk waren dat ze er miljoenen van over de kling joegen, hoor. Of andere linkse leiders die soortgelijke grappen uithaalden. Erich Honecker bijvoorbeeld, die zijn volk zo graag binnen hield dat hij op ze liet schieten als ze eruit wilden.

Maar ja, als kut-nazi mag ik natuurlijk niet op linkse leiders schelden, want alleen rechtse Hitler was fout.
- Privacy Matters
  maandag 17 oktober 2005 @ 22:58:12 #115
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_31520299
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:02 schreef abraham het volgende:
Ode op Rechts

Nuance is voor mietjes, keuzes! harde keuzes, korte lijnen!
Gedreven de zaken efficient en collectief afhandelen. Niks individualisme. Individualisme is voor mij, niet voor die anderen. Op collectiviteiten afhandelen die hap. Uiteenzetting en argumentatie is overbodig want het gelijk is aan mijn kant. Ieder die tegen mij zijn bek opentrekt wordt netjes in een groepje gegooid en zijn schijn argumenten worden conform het label afgeserveerd. Bomenknuffelaar, dromer, intelectueel, uitvreter, parasiet..

Leve het rechts zijn! Snel en efficient op groepskenmerken gebaseerde vooroordelen consequent doorvoeren. Mijn denken staat uit en ik preek enkel nog mijn rechtse kerk. Elke andersdenkende een vertegenwoordiger van de linkse Satan, de demonische Ayatolah, beelzebub de asielzoeker. En zoals je weet met dat soort wezens argumenteer je niet. Slecht voor je pure ziel.
Hetzelfde riedeltje kun je afsteken over links...
alleen moet je dan het rijtje Bomenknuffelaar, dromer, intelectueel, uitvreter, parasiet.. vervangen door Rijke patser, zakkenvuller, milieuvervuiler, asociaal...
- Privacy Matters
  maandag 17 oktober 2005 @ 22:58:37 #116
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_31520312
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:53 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Maar ja, als kut-nazi mag ik natuurlijk niet op linkse leiders schelden, want alleen rechtse Hitler was fout.
Nazi-Duitsland was gewoon een stuk dichterbij.

Wanneer jij een vergelijking trekt, gebruik je hiervoor voornamelijk een situatie waarmee iedereen goed bekend is. Van Mao en Stalin weet men ook dat ze ongelofelijk veel doden op hun geweten hebben, maar aangezien het toch geen onderdeel van onze geschiedenis is geweest, is men mbt deze situatie over het algemeen toch minder op de hoogte v/d ins en outs dan bij nazi-Duitsland.

Nazi-Duitsland (incl. voorgeschiedenis) is onderdeel geweest van onze eigen geschiedenis en ook op scholen een stuk uitvoeriger behandeld.

Wanneer jij een vergelijking wil trekken pak je toch ook een situatie het meest dichtbij ipv dat jij een situatie ergens in Timboektoe erbij haalt?
Krekker is de bom!
pi_31520315
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:24 schreef Blue_MnM het volgende:
Van die kanslozen met van die "Principiële Gegen Nazi buttons" zijn wel triest.. dat is echt zooo 1942
Och.... het had misschien wel een paar miljoen doden kunnen schelen als er daar toen meer van waren geweest.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:01:53 #118
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_31520409
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:58 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Nazi-Duitsland was gewoon een stuk dichterbij.

Wanneer jij een vergelijking trekt, gebruik je hiervoor voornamelijk een situatie waarmee iedereen goed bekend is. Van Mao en Stalin weet men ook dat ze ongelofelijk veel doden op hun geweten hebben, maar aangezien het toch geen onderdeel van onze geschiedenis is geweest, is men mbt deze situatie over het algemeen toch minder op de hoogte v/d ins en outs dan bij nazi-Duitsland.

Nazi-Duitsland (incl. voorgeschiedenis) is onderdeel geweest van onze eigen geschiedenis en ook op scholen een stuk uitvoeriger behandeld.

Wanneer jij een vergelijking wil trekken pak je toch ook een situatie het meest dichtbij ipv dat jij een situatie ergens in Timboektoe erbij haalt?
Sorry, maar als je Stalin geen onderdeel van onze geschiedenis noemt dan ben je echt het spoor bijster.
- Privacy Matters
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:10:26 #119
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_31520629
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 23:01 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Sorry, maar als je Stalin geen onderdeel van onze geschiedenis noemt dan ben je echt het spoor bijster.
Ja joh, Stalin is uiteraard op vergelijkbare manier onderdeel geweest van onze geschiedenis als Hitler

Als jij niet inziet dat de rol die het communisme heeft gespeeld op de ontwikkeling van West-Europa een TOTAAL andere is dan die van nazi-Duitsland, begrijp ik ook dat je bepaalde parallen die iemand trekt met het ontstaan van nazi-Duitsland meteen ziet als simpele linkse zwart-makerij.

De invloed van Stalin op West-Europa was groot maar, invloed tijdens WOII even buiten beschouwing gelaten, voornamelijk in feite indirect. Er was sprake van actie-reactie. Dit in tegenstelling tot de directe invloed van Hitler.
Krekker is de bom!
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:30:55 #120
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_31521223
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 23:10 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ja joh, Stalin is uiteraard op vergelijkbare manier onderdeel geweest van onze geschiedenis als Hitler

Als jij niet inziet dat de rol die het communisme heeft gespeeld op de ontwikkeling van West-Europa een TOTAAL andere is dan die van nazi-Duitsland, begrijp ik ook dat je bepaalde parallen die iemand trekt met het ontstaan van nazi-Duitsland meteen ziet als simpele linkse zwart-makerij.
1. ik post nergens dat ik dat niet inzie, ik reageer op de stelling dat Stalin geen onderdeel uitmaakt van onze geschiedenis.
2. de parallellen die getrokken worden zijn van een totaal andere orde dan die in Nazi-duitsland. Waar is de kristallnacht? Waar zijn de boekverbrandingen? Waar is de minderheidsregering die haar leider uitroept tot alleen heerser? Waar is het verbieden van elke vorm van oppositie? Waar zijn de preken over de definitieve oplossing? Waar wordt gesproken over het vergroten van de leefruimte voor Nederlanders?

De discussie in Nederland gaat over het toelaten van nog meer vreemdelingen, en niet over het uitzetten of zelfs vernietigen van alle vreemdelingen. De discussie in Nederland gaat over de vraag of we de al aanwezige vreemdelingen zo maar van alles moeten aanreiken, zonder dat we daar ook maar één eis tegenover stellen (zoals bijvoorbeeld: je mag best een serieuze poging doen om op zijn minst jezelf in het Nederlands verstaanbaar te maken). De discussie in Nederland gaat over de vraag of een gastheer zijn gasten mag vragen om zich in zijn huis te gedragen naar de regels die hij gesteld heeft. En kom niet aan met de generatie die hier inmiddels geboren is. Ze zien zichzelf heel vaak niet als Nederlander, tenzij het ze goed uitkomt. Het simpele feit dat je in mijn huis geboren bent maakt je nog geen vaste bewoner van zijn huis! Die positie zul je moeten verdienen. Als je je misdraagt, en je ouders grijpen niet in, dan kun je verwachten dat de gastheer zelf ingrijpt. Dat is de discussie. Niet de vraag of hij daarmee verandert in een soort wannabe Hitler.
quote:
De invloed van Stalin op West-Europa was groot maar, invloed tijdens WOII even buiten beschouwing gelaten, voornamelijk in feite indirect. Er was sprake van actie-reactie. Dit in tegenstelling tot de directe invloed van Hitler.
Daarmee onderschat je de invloed van Stalin enorm. Zijn invloed op West-Europa, en dus Nederland was minstens zo groot als de invloed van de VS in West Europa. Maar dat is off topic. Waar het om gaat is dat er door links maar al te graag gewezen wordt op Hitler en collaborateurs. Maar als rechts wijst op de "Socialistische" dictators, en de nogal collaboratoire handelingen van linkse mensen dan wast men de handen al gauw in onschuld. Of men zwaait af door te wijzen op de directe invloed van Hitler op ons land, terwijl we van die andere "geen directe last hebben gehad", dus dat is niet hetzelfde. Leg dat eens uit in Oost Europa. Die hebben beide gehad.
- Privacy Matters
pi_31521514
Links of rechts: uiteindelijk handelt iedereen uit eigen belang en als die belangen botsen heb je ruzie in de tent.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:40:43 #122
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_31521535
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 23:39 schreef Neuralnet het volgende:
Links of rechts: uiteindelijk handelt iedereen uit eigen belang en als die belangen botsen heb je ruzie in de tent.
Eens
- Privacy Matters
pi_31522367
quote:

[..]

Ow, maar ik kan je ook wel vergelijken met Mao en Stalin, die zo gek op hun eigen volk waren dat ze er miljoenen van over de kling joegen, hoor. Of andere linkse leiders die soortgelijke grappen uithaalden. Erich Honecker bijvoorbeeld, die zijn volk zo graag binnen hield dat hij op ze liet schieten als ze eruit wilden.

Bron?
pi_31522465
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:17 schreef BrauN het volgende:
Ik erger me ook aan linkse types met al dat gescheer, maar zóóó weinig wol.

Echter, in plaats van er topics over te openen lach ik ze stiekem uit als ik ze tegenkom op straat of in de bus.
Inspiratieloos!
pi_31523111
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]

Omdat jij bij het woord deportatie automatisch aan de nazi's denkt?

Morocco begins deporting immigrants

Herald.com:
quote:
Cuban exile militant Luis Posada Carriles won't be deported to Cuba or Venezuela, where he is wanted for alleged terrorist crimes, a U.S. immigration judge decided
United Press International:
quote:
The British government's policy of deporting Zimbabwean refugees back to face Robert Mugabe's regime is unsafe, a court ruled Friday
News.com.au:
quote:
THE Immigration Department received a funding bonus from the Howard Government for every illegal entrant detained and deported before the 2001 election.
abc.net.au:
quote:
Government defends deportation payments
msnbc.com:
quote:
African migrants facing deportation on Monday angrily accused Moroccan police of stealing from them, while Algeria rejected Morocco’s claims that it was using the immigration drama as a propaganda tool in their decades-long territorial dispute.
tiscali.nl
quote:
UTRECHT - 05/07/05 - (Novum/AP) - Vijf grote Europese landen - Frankrijk, Groot-Brittannië, Duitsland, Spanje en Italië - gaan samenwerken bij de deportatie van illegale immigranten. Dat heeft de Franse minister van binnenlandse zaken Nicolas Sarkozy dinsdag gezegd.
De volkskrant:
quote:
Bijna een maand na de bomaanslagen in Londen met 52 slachtoffers heeft premier Blair aangekondigd dat buitenlanders die haat zaaien en terrorisme voorstaan, zullen worden gedeporteerd.
Ga je al deze organisaties mailen met de boodschap dat ze de discussie bij voorbaat verloren hebben?
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 01:26:38 #126
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31523699
* Yildiz slingert winamp maar aan en pakt popcorn
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 01:58:41 #127
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31524218
links is zeker niet beter om een samenleving te maken. sterker nog, zij zijn degene die de onrust in ons land teweeg hebben gebracht met de term positieve discriminatie, multiculturele samenleving (die eeuwen goed ging totdat we riffers kregen) en de scheefgroei die er nu is. laten we elkaar geen mietje noemen.
pi_31525785
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 18:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

even je laatste punt. tuurlijk is het van de gekke dat ze na 20 jaar ineens een taalcursus zelf moeten gaan betalen. nog gekker vind ik dat je na 20 jaar in een land te wonen nog geen woord spreekt. dat heeft niks met de autochtoon te maken, maar met de interesse in het land waar je woont en met je man waarvan je de straat niet opmag.
Ik heb nergens gelezen dat mevrouw de straat niet op zou mogen, dat verzin je er hier nu ter plekke bij. Verder staat er ook niet dat ze nog geen woord Nederlands spreekt, ze gaat alleen een taalcursus volgen. Ik ken geen enkele allochtoon die hier 20 jaar zit en die geen enkel woordje Nederlands kent, ze kennen altijd wel wat.

Maar goed, verder hebben we nu een verplichte inburgering en kunnen dit soort zaken niet meer voorkomen, tenzij het komt door de illegalen, die door Verdonk maar niet aangepakt worden.
pi_31525800
quote:

[..]

Als jij onderbouwd en beargumenteerd waarom een dergelijk vergelijk op zou gaan, heb ik er geen enkele moeite mee om een dergelijk vergelijk te bespreken
pi_31526874
[vhiper mode]
allochtoontje kom maar binnen, ik ben je knecht
je krijgt van mij veel geld, ja echt
mischien heb je nog even tijd
voor je me mijn land uit smijt
[/vhiper mode]
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 09:20:15 #131
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31527086
oh, valt mee,

ik kan ook een topic openen over 'rechtse mensen''met hun ALLES MUT GEPRIFATISEERD WURDEN!

MARKTWERKUNG! UNDSO! FRAAG UND AANHBODT!

pi_31527121
[vogeltjesdans mode]
Ik wil geen allochtoontje in mijn land ole ole
je krijgt van mij geen cent, nog geen hand ole ole
misschien een beetje water
meer niet, anders sla ik een flater
allochtoontje rot maar op, kom nooit meer in mijn land!
[/vogeltjesdans mode]
pi_31527132
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 09:20 schreef Yildiz het volgende:
oh, valt mee,

ik kan ook een topic openen over 'rechtse mensen''met hun ALLES MUT GEPRIFATISEERD WURDEN!

MARKTWERKUNG! UNDSO! FRAAG UND AANHBODT!

Subsidiespons!
pi_31527252
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 09:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[vhiper mode]
je krijgt van mij veel geld, ja echt
mischien heb je nog even tijd
voor je me mijn land uit smijt
[/vhiper mode]
Ach, de argumenten zijn op, dus gaan we het maar op de persoon spelen? Daarnaast zet je nog een verkeerd beeld van me neer ook, maar dat mag geen verrassing heten
pi_31527333
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 09:28 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Ach, de argumenten zijn op, dus gaan we het maar op de persoon spelen? Daarnaast zet je nog een verkeerd beeld van me neer ook, maar dat mag geen verrassing heten
pi_31527354
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 09:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[vogeltjesdans mode]
Ik wil geen allochtoontje in mijn land ole ole
je krijgt van mij geen cent, nog geen hand ole ole
misschien een beetje water
meer niet, anders sla ik een flater
allochtoontje rot maar op, kom nooit meer in mijn land!
[/vogeltjesdans mode]
Zelf verzonnen? Knap hoor!
pi_31527410
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 09:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zelf verzonnen? Knap hoor!
Stoer he, zal ik er nog een paar voor je maken
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 09:38:44 #138
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_31527485
* Het_hupt kent ook nog wel een leuke:

Twee mobiele ogen keken de arbeidschuwe kraker aan

en nog actueel ook
pi_31527512
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 09:32 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik dacht nog, naief als ik altijd toch weer ben, dat je gewoon even wat frustratie kwijt moest, maar je bent dus echt klemgeluld in al je onzin
pi_31527534
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 09:38 schreef Het_hupt het volgende:
* Het_hupt kent ook nog wel een leuke:

en nog actueel ook
Die is flauw; die van mij waren tenminste nog van Arnon Grunberg-kwaliteit
pi_31527535
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 09:35 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Stoer he, zal ik er nog een paar voor je maken
Verspil je tijd er toch niet aan joh
pi_31527566
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 09:40 schreef Vhiper het volgende:
Verspil je tijd er toch niet aan joh
Jawel joh, dat is leuk; als we elkaar toch standaard links/rechts termen toe gaan wensen, doe het dan met enige humor
pi_31528183
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 09:39 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Ik dacht nog, naief als ik altijd toch weer ben, dat je gewoon even wat frustratie kwijt moest, maar je bent dus echt klemgeluld in al je onzin
Right! En het komt helemaal niet in je domme kop op dat ik eigenlijk helemaal geen zin meer heb om te reageren op je linkse downsyndroomuitspraken?
pi_31528383
Om dan maar een afwijkend chromosomen aantal te gaan koppelen aan een politieke mening wordt wel heel erg slap.
Is er nog een discussie of niet?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:26:32 #145
106045 hanskepanske
In Hans we trust
pi_31528580
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 10:19 schreef nokwanda het volgende:
Om dan maar een afwijkend chromosomen aantal te gaan koppelen aan een politieke mening wordt wel heel erg slap.
Wel een interessante vraag voor een ander topic.. zijn rechtsen per definitie dommer? Als je van die echte skinheads (zoals ze zelf zeggen "Nationalisten" of zoals de Volkskrant zegt "Lonsdalers") ziet... die zijn naar mijn idee opvallend vaak gezegend met het IQ van een dobber

OT : Ja ok, Rode Rakkers ( ) worden inderdaad vaak uitgemaakt voor van alles en nog wat links en dat is ook fout, geef ik toe
===
Blasphemy is bliss
===
pi_31528755
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 10:19 schreef nokwanda het volgende:
Met hem in ieder geval niet, dat moge duidelijk zijn

Als iemand anders nog wat te melden heeft, zie ik het wel.
pi_31528867
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 10:32 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Met hem in ieder geval niet, dat moge duidelijk zijn

Als iemand anders nog wat te melden heeft, zie ik het wel.
Nee, van jou maken ze posters zullen we zeggen. Aan jouw berichten te zien overstijgt je IQ ook niet bepaald het zeeniveau, allochtonenknuffelaar.

Wat ruik ik eigenlijk, heb je knoflook gehad?
pi_31528992
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 10:37 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee, van jou maken ze posters zullen we zeggen. Aan jouw berichten te zien overstijgt je IQ ook niet bepaald het zeeniveau, allochtonenknuffelaar.

Mja, zo kan ie wel weer hoor
pi_31529120
quote:
Wat je zegt ben je zelf, rechtse rukker/ Adolfs anuslikkertje/ deportatie debiel/Verdonks vrijertje/Pims penispulkertje/ Lonsdale Leootje/

Heerlijk die scheldpartijen!
pi_31529244
Kijk, dat kinkt al beter. Van jou maken ze postzegels! Jij trekt volle zalen!

Yo momma's so fat that when she was in New York and I told my friend in Los Angeles, he saw her too!

dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:52:16 #151
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_31529277
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 10:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Wat je zegt ben je zelf, rechtse rukker/ Adolfs anuslikkertje/ deportatie debiel/Verdonks vrijertje/Pims penispulkertje/ Lonsdale Leootje/

Heerlijk die scheldpartijen!
Wat ik erger vind is dat in Engeland boomknuffelaars en ander links geteisem een stoffelijk overschot hadden ontvoerd, om een Caviafokker te dwingen geen knaagdieren aan een producent van geneesmiddellen te leveren
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:56:01 #152
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_31529370
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 10:52 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Wat ik erger vind is dat in Engeland boomknuffelaars en ander links geteisem een stoffelijk overschot hadden ontvoerd, om een Caviafokker te dwingen geen knaagdieren aan een producent van geneesmiddellen te leveren
BRON
pi_31529523
quote:

[..]

Poging tot serieus doen?

dude, leer begrijpend lezen
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:06:09 #154
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_31529640
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 11:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Poging tot serieus doen?

dude, leer begrijpend lezen
owwjah je opmerking is ook typisch links
pi_31529721
Je snapt er niks van eh hupt
Blijf vooral lekker in je (serieuze) links/rechts verhoudingen zitten! Succes
pi_31529748
Goed topic!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:11:40 #157
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_31529809
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 11:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Je snapt er niks van eh hupt
Blijf vooral lekker in je (serieuze) links/rechts verhoudingen zitten! Succes
pi_31529812
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 11:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Goed topic!
Hell yeah. Ik zit eigenlijk nog op originele anti-linkse leuzen te wachten. Doet iemand een gooi?
pi_31530589
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 11:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Hell yeah. Ik zit eigenlijk nog op originele anti-linkse leuzen te wachten. Doet iemand een gooi?
Ben wel eens een vies links zwijn genoemd.
En naar aanleiding van de huidskleur van mijn nageslacht ook wel eens een nikkerhoer. Nageslacht gelijk: Mamma, wat is een nikker?
Ik noem mezelf gewoon een knuffelautochtoon.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:03:31 #160
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31531146
ze hebben net schuin tegenover mijn huis wat van die linkse etters uit het huis geschopt waar ze onrechtmatig woonden. het was wel leuk om te zien maar alle sjeesis wat een stinkend tuig kwam er uit krochten en kieren gekropen, het leken wel kakkerlakken. nou ja, opgeruimt staat netjes.
pi_31532234
Linkse mensen hebben altijd geitewollen sokken aan en roepen de hele dag leuzen als "Verdonk rot op! Negers erin!" En als ze dan een neger erin hebben, is het huilen.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:52:45 #162
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_31532251
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:03 schreef zoalshetis het volgende:
ze hebben net schuin tegenover mijn huis wat van die linkse etters uit het huis geschopt waar ze onrechtmatig woonden. het was wel leuk om te zien maar alle sjeesis wat een stinkend tuig kwam er uit krochten en kieren gekropen, het leken wel kakkerlakken. nou ja, opgeruimt staat netjes.

pi_31532323
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:52 schreef Het_hupt het volgende:

[afbeelding]
Wat een goddelijk mooi wijf Die mag zowiezo wel op mij inslaan
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:03:10 #164
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_31532412
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:57 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Wat een goddelijk mooi wijf Die mag zowiezo wel op mij inslaan
*mee eensch is*
pi_31532434
Toen ik nog bij de pliesie werkte liepen daar ook zeer smakelijke types rond. En helemaal als ze hun ME pakje aan hadden...
pi_31532454
quote:
Daar kan ik me dus over opwinden.. van die linkse lieden, liefst met punkhaar en veiligheidsspeld door de neus, of ander met Lincoln-baardje en wollen sokken in sandalen òf het type Jack Spijkerman.

Dat soort mensen die dan in een discussie over het huidige beleid met betrekking tot allochtone gelukszoekers meteen met stellingen komen als nazisme, fascisme en Verdonk bestempelen als minister van Deportatie.

Voor hen die zich aangesproken moeten voelen... dergelijke vergelijkingen zijn uit den boze
Alsof rechts hun tegenstanders niet voor nazi's uitmaken... .
I´m back.
pi_31532462
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
Linkse mensen hebben altijd geitewollen sokken aan en roepen de hele dag leuzen als "Verdonk rot op! Negers erin!" En als ze dan een neger erin hebben, is het huilen.
Rechtse mensen hebben altijd kale knikkers en roepen de hele dag leuzen als "Negers rot op! Verdonk erin!" En als ze dan in Verdonk zitten, dan is het huilen.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:08:38 #168
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_31532543
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Toen ik nog bij de pliesie werkte liepen daar ook zeer smakelijke types rond. En helemaal als ze hun ME pakje aan hadden...
I the police
pi_31532595
quote:

[..]

Zeg . Zo hoeft het niet he
pi_31532598
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:08 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

I the police
[afbeelding]
Het lijkt eerder op het begin van een seksfeestje......volgens mij houdt de politie wel van een beetje kontebonken
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:15:25 #171
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31532677
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:03 schreef zoalshetis het volgende:
nou, en nu staat dat huis leeg, goede zaak, niet?
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:18:09 #172
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31532747
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:15 schreef Yildiz het volgende:

[..]

nee het huis wordt nu gewoon opgeknapt en verhuurd. in de tussentijd zal er anti-kraak worden gepleegd. heel erg blij. is goed voor de waarde van mijn huis.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:18:23 #173
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_31532749
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:15 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Kraakwacht dr in, voor een paar centen huur je een huis
pi_31532968
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:11 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Zeg . Zo hoeft het niet he
Zeg! We hebben het over smakelijke politiedames he! Foto's posten jij.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:31:34 #175
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_31533032
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:28 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Zeg! We hebben het over smakelijke politiedames he! Foto's posten jij.
lol, wedden dat hij wel enkele neuckable ladies in uniform in z'n prOn map heeft?
pi_31534990
quote:

[..]

Ontvoeren? Dan is mijn hond een serie-kidnapper, als je ziet wat die allemaal opgraaft.

Als ze er aan gehecht waren hadden ze haar maar in de vriezer moeten bewaren of laten opzetten ipv onder de grond te stoppen.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:55:36 #177
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_31535207
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:46 schreef Doderok het volgende:

[..]

Ontvoeren? Dan is mijn hond een serie-kidnapper, als je ziet wat die allemaal opgraaft.

Als ze er aan gehecht waren hadden ze haar maar in de vriezer moeten bewaren of laten opzetten ipv onder de grond te stoppen.
Het was die man zijn schoonmoeder
hadden ze opgegraven en gekidnapt
pi_31538024
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:55 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Oude koeien: Dierenrecht terroristen krijgen boer zover dat hij ophoud
pi_31538373
Doderok schreef:
[/quote]Ontvoeren? Dan is mijn hond een serie-kidnapper, als je ziet wat die allemaal opgraaft.

quote:
[quote]Op dinsdag 18 oktober 2005 14:55 schreef Het_hupt het volgende:

ROFL Weet jij veel waar zijn hond mee thuis komt. Die linkse honden ook...
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:40:12 #180
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_31538588
quote:
maybe, maar het geeft wel aan hoever sommige extreem-links denkende idioten gaan
en dit komt in het nieuws, meeste incidenten niet eens
laboranten die brieven krijgen waarin scheermesjes zitten, dreigtelefoontjes etc.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:08:59 #181
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31547744
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:40 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

maybe, maar het geeft wel aan hoever sommige extreem-links denkende idioten gaan
en dit komt in het nieuws, meeste incidenten niet eens
laboranten die brieven krijgen waarin scheermesjes zitten, dreigtelefoontjes etc.
Ik had ook al gepost waartoe jagers in staat zijn.
Dat bericht komt oorspronkelijk trouwens uit de Daily Star, niet het meest betrouwbare krantje.

Anyway, wat wilde je zeggen?

Ik ben een tijdlang bedreigd door nazi's. (Ja, echte nazi's, ja) Dat was, zacht gezegd, geen feestje.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:20:49 #182
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_31548158
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 23:08 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik had ook al gepost waartoe jagers in staat zijn.
Dat bericht komt oorspronkelijk trouwens uit de Daily Star, niet het meest betrouwbare krantje.

Anyway, wat wilde je zeggen?

Ik ben een tijdlang bedreigd door nazi's. (Ja, echte nazi's, ja) Dat was, zacht gezegd, geen feestje.
damn Nazi's zuigen
Zoals een ieder die geweld denkt te moeten gebruiken om zijn doel te bereiken
mijn punt is, dat men van uit de Extreem-linkse hoek op alle manieren hun gelijk wil halen en dit aankaart, dat je argumenten meteen door "inteligente mensen" van uit de linkse hoek weg word gewimpeld, door er op te wijzen dat je spelfouten maakt, of omdat je in hun ogen geen argumenten hebt.
Constant op het politiek correct denken wijzen
Als ik het goed heb, is door dat politiek correct denken zelfs "Sneeuwitje en de 7 dwergen" in London afgelast vanwege het discrimineerende aspect richting Dwergen!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:23:07 #183
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_31548241
De papa van Maxima wist daar wel raad mee.
Hup, aan het werk!
pi_31548312
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:31 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

lol, wedden dat hij wel enkele neuckable ladies in uniform in z'n prOn map heeft?
Meer als enkele
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:26:10 #185
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_31548336
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 23:23 schreef Ciurlizza het volgende:
had je ook geen ME nodig omdat werkschuwe krakergespuis uit iemand zijn woning te verwijderen
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:26:57 #186
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_31548359
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 23:25 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Meer als enkele
hij heeft het toverwoord prOn gelezen
pi_31548384
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 23:26 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

hij heeft het toverwoord prOn gelezen
Ctrl+F my man
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:30:07 #188
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_31548463
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 23:27 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Ctrl+F my man
Tha_T & the handjive
Ontopique: Post es wat van die babes in politie uniform bitch
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:35:15 #190
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_31548639
quote:

dan post ik die ene waar je zo "turned on" van raakt
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:35:46 #191
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31548664
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 23:23 schreef Ciurlizza het volgende:
Doe je je best om niet met nazi's vergeleken te worden -> ga je jezelf met militaire moorddadige junta's vergelijken....
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:38:25 #192
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_31548776
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 23:35 schreef Floripas het volgende:

[..]

Doe je je best om niet met nazi's vergeleken te worden -> ga je jezelf met militaire moorddadige junta's vergelijken....
Zegt onze Mao-liefhebster.
Hup, aan het werk!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:41:03 #193
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31548864
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 23:38 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Zegt onze Mao-liefhebster.
Waar heb ik precies Mao lief?
Wijs het mij.
(Niet "zijn aars" zeggen.)
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:42:00 #194
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_31548892
In POL.
Hup, aan het werk!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:42:27 #195
130955 Floripas
Blast from the past
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:44:38 #196
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_31548966
In POL, mevrouw de SP liefhebster.
Hup, aan het werk!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:46:31 #197
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31549022
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 23:44 schreef Ciurlizza het volgende:
In POL, mevrouw de SP liefhebster.
Je noemde me een Mao-liefhebster.
Weet je eigenlijk wel hoeveel doden die man op zijn geweten heeft?
Begrijp jij eigenlijk wel dat dit net zo erg is als een Hitlervergelijking?
Wijs mij DE FUCK aan waar ik Mao aanbid, en anders gooi ik je eigenhandig in de put der vergetelheid.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:46:57 #198
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_31549035
Wat begrijp je niet aan POL?
Hup, aan het werk!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:48:14 #199
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31549067
Wijs mij DE FUCK aan waar ik Mao aanbid, en anders gooi ik je eigenhandig in de put der vergetelheid.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:48:52 #200
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_31549087
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 23:46 schreef Floripas het volgende:

[..]

*mee eensch is*
Zowel Extreem-links, als Extreem-rechts dient niet getolereerd te worden
  woensdag 19 oktober 2005 @ 00:37:50 #201
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31550007
quote:

waarom? omdat ze je rete irritant vonden?
pi_31550613
quote:

[..]

Oh, ben jij zo oud?
  woensdag 19 oktober 2005 @ 07:46:36 #203
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31552533
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 00:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

waarom? omdat ze je rete irritant vonden?
Ik denk omdat ze geen argumenten meer over hadden nadat ik ze in een debat aan gruzelementen had geslagen. Dat zie je bij kinderen en FOK-users ook: dan gaan ze meppen.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 07:47:04 #204
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31552536
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 01:16 schreef Doderok het volgende:

[..]

Oh, ben jij zo oud?
Ouder dan je je voor kunt stellen.
pi_31554389
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 07:46 schreef Floripas het volgende:
Dat zie je bij kinderen en FOK-users ook: dan gaan ze meppen.
Doe niet zo kinderachtig. Verder heb ik je hier nog maar weinig users in een debat aan gruzelementen zien slaan. Wat mij hier vooral opviel was dat jij je cijfers en bronnen niet helemaal op orde hebt.
pi_31555572
Wat mij opvalt is dat die pics van die uniformdozen uitblijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')