bronquote:The Italian is keen to set up a team with McDonalds and personal backer Nastro Azzura in a cunning plan to be rid of tobacco sponsorship in order to do more F1 tests with Marlboro Ferrari.
bronquote:Randy de Puniet:
"Moving up to MotoGP with Kawasaki is a fantastic opportunity for me; it's like a dream come true. I know it's not going to be easy next year, a MotoGP machine is very different to the 250cc two-stroke bikes that I'm used to, but I'm very much looking forward to the challenge ahead. I know I'm facing a steep learning curve next year, but I think that working with such an experienced team will help a lot during my debut MotoGP season. It's difficult to say what I can expect in terms of results, as I have not ridden the bike yet, I will have a better understanding of my potential after the Valencia test. I hope that during my debut year I will be able to get closer and closer to the front runners as the year progresses."
De Puniet will race an all-new model of the 990cc Ninja ZX-RR, which is currently under development by Kawasaki engineers in Japan.
Ja, die jongen ging als een speer, wat, een raket! Dat belooft nog wat. Als je me dit aan t begin van het seizoen had verteld had ik gezegd "Nicky Wíe?!"quote:
Ik zet niet voor niks WC 2006 in mijn sigquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:02 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ja, die jongen ging als een speer, wat, een raket! Dat belooft nog wat. Als je me dit aan t begin van het seizoen had verteld had ik gezegd "Nicky Wíe?!"
Gibernau gaat volgend jaar wc wordenquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:38 schreef M.Melandri het volgende:
meladri gaat volgend jaar wc worden(hoop ik)
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:38 schreef Stretto het volgende:
Melandri wordt nog weleens wereldkampioen
pfff, slechter als dit kan niet. Beter lossen omdat het tempo gewoon te hoog is dan een fout maken. Ik moest wel lachen toen ik het zag.. wat een sukkel. Als het volgend jaar ook zo slecht gaat, kan die het schudden en mag ie een plaatsje zoeken in de motor cross ofzoquote:Op zondag 23 oktober 2005 15:03 schreef mikezwet het volgende:
Melandri
Gibernau(misschien expres foutje maken omdat ie het toch niet kan bijhouden en geen slecht visite kaartje wil afgaven voor volgend jaar
)
Me too de kwalificatie gemistquote:WTF... ik heb de kwalificatie gemist, dus ik balen als een stekker. Snel op internet gekeken, Rossi 15e watskeburt? hoe kan dat? problemen? onderuit gegaan? naja, ik weet het niet. DUs ik snel naar eurosport.nl, kijken wanneer de herhaling is: IS ER DUS GEWOON NIET weet iemand hier wel wat er snachts op eurosport komt? want dat staat nooit op de site of op teletekst. Hopen dat het vanacht word herhaald, dat is m'n enige kans nog
Ik heb de kwali wel gezien rossi zat de hele tijd rond de 10e positie en ongeveer een kwartier voor tijd gaat ie met kwalifiers ook nog eens onderuit hij was op tijd terug om met de reserve motor te rijden maar die stond natuurlijk een beetje anders afgesteld.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:52 schreef Eastwood het volgende:
WTF... ik heb de kwalificatie gemist, dus ik balen als een stekker. Snel op internet gekeken, Rossi 15ewatskeburt? hoe kan dat? problemen? onderuit gegaan? naja, ik weet het niet. DUs ik snel naar eurosport.nl, kijken wanneer de herhaling is: IS ER DUS GEWOON NIET
weet iemand hier wel wat er snachts op eurosport komt? want dat staat nooit op de site of op teletekst. Hopen dat het vanacht word herhaald, dat is m'n enige kans nog
![]()
Melandri, Rossi, Hayden... elke race vechtend met z'n 3e.. word top seizoen volgend jaarquote:Op zondag 6 november 2005 16:02 schreef M.Melandri het volgende:
2 op rij voor melandri foutloos gereden waardoor hayden geen aanval kon maken.![]()
![]()
![]()
knap van rossi hij kwam nog dichtbij
jammer voor sete had wel willen zien waar hij gekomen was.
volgend jaar hoop ik dat melandri mee kan doen voor de wereldtitel.
quote:Max Biaggi has often talked himself into delicate situations, but a recorded conversation with journalists in Australia, where he is reported to have said that RC211V was unridable and that HRC has sabotaged his season, have severely compromised his future in MotoGP.
Honda reacted by stating that the Biaggi would never ride one of their machines again, going as far as to replace the Italian with Tohru Ukawa at Valencia. Dorna refused, Biaggi rode and since lost his job.
The was hope of a seat at the Camel Honda Pons team given that Biaggi has close links with the brands chief executive. However, Honda again stepped in and said that Biaggi was not welcome, forcing Camel to pull their money from the Pons team.
"We are looking at other options in the paddock," Daniel Torras, General Director of Sponsorship for J.T.I. told the Valencia press room on Sunday. "If we are unable to find a team interested in working with us and with Max Biaggi, we will look outside Grand Prix motorcycle racing."
It is reported that Camel then approached Kawasaki, Yamaha Tech 3 and Suzuki for a possibility of putting a third bike on the grid next year. Suzuki and Kawasaki refused, while Yamaha team boss Henri Poncharal told Eurosport.com that, like Honda, he was not welcome.
"If Yamaha had given us the consent to sign Biaggi, it would have been announced some time ago," Poncharal told Eurosport.com. "But the truth of the matter is that Yamaha don't want Biaggi, no more than Honda do."
At this point, there remained only two possibilities: Ducati D'Antin and Team Roberts, but upon contacting the Italian team, the response was clear: "There is no possibility of Biaggi riding for us next year," a spokeswoman told us before adding that they will announce their riders on Friday.
So that leaves Team Roberts, and with the Banbury-based team announcing a two-year supply of Honda engines and Michelin tyres, but no title sponsor, then the Biaggi-Camel possibility fits in perfectly, and a $10 million injection of cash would certainly please Kenny Roberts Sr.
We questioned Eurosport's Randy Mamola about the possibility of Biaggi riding a Team KR prototype next season. "I wouldn't be saddened if he wasn't in MotoGP next season," Mamola said, "but the fact remains that he is one of the biggest names in the sport and one of the biggest characters.
"I know that Team Roberts have been talking with Biaggi, and Camel will back him up in anything he chooses," added the American, "and I think that Max has nowhere else to go except Team Roberts.
"Roberts and Biaggi are two extreme characters, but maybe they can butt heads together and make it work, with Camel money, with Honda engines," he added.
However, in another late twist, German prss is reporting that Camel are contemplating dropping their star rider in order to join up with the Yamaha Tech 3 team next season, with Carlos Checa making a possible return to the team.
damnquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:46 schreef Nemephis het volgende:
Weet iemand al wanneer die uitzending van Eurosport is? Kannie vinden op hun site... of is al geweest inmiddels??
Ik las wel dat ene Biaggi een probleem heeft als Kenny Robert hem niet hoeft:
[..]
Zondag weer A1GP, vind ik ook wel grappig.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:17 schreef Eastwood het volgende:
oow oow... wat een leven he, ik kom de week nouwlijks door, nu er op zaterdag en zondag geen motorsport isEn nou moeten we nog wachten tot eind maart
hoe hou ik het vol.. ik heb geen idee. Maar daarom ff hier kletsen, om toch nog beetje bezig te zijn met de MotoGP.
Roberto Rolfo weg naar WSBK, Xaus ook weg, Checa nog op het randje.. hij heeft nog geen stal omdat Sito Pons geen contract kon tekenen met hoofd sponsor Camel, maar hij grijpt elke kans aan die hem aangeboden word, om in de MotoGP te blijven mee rijden. En dan het ergste.. Oude rot in het van Alex Barros vertekt ookNiet te geloven.. die gast zal misschien niet de titel pakken, maar hij houd honda toch op een redelijk nivea. Wat moeten we zonder ze..
![]()
idd, die momenten zijn heilig. Net als dat duwtje van melandri tegen Biaggi. Of dat Bataini bij Biaggi achterop hangt... Zo zag ik laatst dat dansje weer van Haiden, op het podium in Laguna Secaquote:Op maandag 9 januari 2006 21:27 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Zondag weer A1GP, vind ik ook wel grappig.
Bayliss ook weer naar de Superbikes op ducatie. De superbike vond ik matig dit jaar, hopelijk dit jaar weer mooie gevechten.
Ik zag toevallig de battle tussen Rossi en Gibernau in spanje toen rossi hem zo mooi ertussen gooide. Dat word echt een moment waarvan je over 20 jaar zegt "weet je nog".
Net als de duellen van Schumacher en Hill, benneton en Renault met Rothmans reclamequote:Op maandag 9 januari 2006 21:32 schreef Eastwood het volgende:
[..]
idd, die momenten zijn heilig. Net als dat duwtje van melandri tegen Biaggi. Of dat Bataini bij Biaggi achterop hangt... Zo zag ik laatst dat dansje weer van Haiden, op het podium in Laguna Seca![]()
a1 gaat volgens mij niet door hoor door het overlijden van zo'n neef van maktoum gozerquote:Op maandag 9 januari 2006 21:27 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Zondag weer A1GP, vind ik ook wel grappig.
Bayliss ook weer naar de Superbikes op ducatie. De superbike vond ik matig dit jaar, hopelijk dit jaar weer mooie gevechten.
Ik zag toevallig de battle tussen Rossi en Gibernau in spanje toen rossi hem zo mooi ertussen gooide. Dat word echt een moment waarvan je over 20 jaar zegt "weet je nog".
Hm lekkere reden om een autorace te verzettenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:49 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
a1 gaat volgens mij niet door hoor door het overlijden van zo'n neef van maktoum gozer
quote:The A1 Grand Prix of Nations, Sentul Circuit, Indonesia, is now to be held on 10 -12 February after the postponement of the event from its original date of 13 – 15 January 2006.
Het antwoord:quote:Het antwoord: afwachten...
om de beurt? ja, dat er eentje elke race klaar staat met andere bandenquote:Op maandag 16 januari 2006 16:28 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Het antwoord:
• buddy-seat?![]()
• zijspan?![]()
• om de beurt?![]()
ik weet het ook niet...![]()
In elk geval mag van mij het seizoen wel weer beginnen! Zal wel ff wennen zijn, Yamaha's in het geel.. ik vond dat blauw persoonlijk wel mooi.
Wanneer zou het nu definitief tot het verleden behoren, sigarettenreclame?
eind maart eerste race. (tests binnen een paar dagen)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:57 schreef TimoBasso het volgende:
Wanneer gaan we eigenlijk weer van start?
Nee...quote:om de beurt? ja, dat er eentje elke race klaar staat met andere banden die komt dus maar 4x in het seizoen aan de beurt
haha, ik wist wat je bedoelde, maakte maar een grapjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:38 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Nee...Ik bedoel, de ene coureur eerst tien rondjes, dan de andere de volgende tien rondjes, etc...
![]()
Nee, onzin..
Honda lijkt me wel zo'n team die er nog ff een extra motor tegenaan gooit... Honda san is niet blij met Yamaha tegenwoordig, die wil de winkansen vergroten.![]()
![]()
eindelijkquote:Op zondag 29 januari 2006 18:44 schreef mikezwet het volgende:
Biaggi eindelijk exit, barros ook. En die Kenny Roberts gaat toch weer voor pappie rijden![]()
ieder z'n eigen mening hequote:Op maandag 30 januari 2006 22:15 schreef Nemephis het volgende:
Sorry Eastwood maarre ik ben het niet met je eens deze keer.
Biaggi?![]()
nou daahaag!
Hij kan wel aardig rijden, daar niet van, maar tis gewoon een beetje, tja, een eikel.
En Rossi gaat weer 'es flirten met Ferrari, maar dat wisten jullie zeker allemaal al?
Qua persoonlijkheid zou Biaga wel een aardige kerel zijn, maar op het circuit is het een echte hufter. Maar Dat was Rossi ook afgelopen jaar richting Gibernau.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:06 schreef Eastwood het volgende:
[..]
ieder z'n eigen mening hewil niet zeggen dat ik heb geen eikel vind
maar toch stukje competitie weg, maar die zullen we ruimschoots erbij krijgen door pedrosa, vermeulen, de puniet.
Ik vind het ook wel jammer. Naja, Rossi gaat dit seizoen weer ouderwets de concurrentie declasseren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:16 schreef TimoBasso het volgende:
Moto GP is niks zonder Mad Max
Hayden voor WC dit jaar![]()
Dat moet ik dan eerst nog even zien... Randy De Puniet, Marco Melandri, Loris Capisrossi, Nicky Hayden en ook Chris Vermeulen zie ik zeker als potentiele roet-in-het-eten-gooiers voor Rossifumi.quote:Rossi gaat dit seizoen weer ouderwets de concurrentie declasseren
Zelf verwacht ik toch wel wat van Marco Melandri. Ik hoop dat ze het Rossi lastig kunnen maken, echter is Rossi titelkandidaat 1 voor mij.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:21 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Dat moet ik dan eerst nog even zien... Randy De Puniet, Marco Melandri, Loris Capisrossi, Nicky Hayden en ook Chris Vermeulen zie ik zeker als potentiele roet-in-het-eten-gooiers voor Rossifumi.
Hopen dat het een mooi seizoen gaat worden, met veel spannende wedstrijden.quote:Dit seizoen belooft was, maarja, dat zeggen we elk jaar weer bij de aanvang
Ik wil niet negatief doen of zo, maar dat zit er dik inquote:Hopen dat het een mooi seizoen gaat worden, met veel spannende wedstrijden.
Jah, ik heb er net een kratje bier op gezet dat ie volgend seizoen in de F1 rijdt...quote:Op zondag 12 februari 2006 18:34 schreef mikezwet het volgende:
Leuk hoor, rossi die in een Ferrari V10 bij de opening van de Olympics wat toen uithaald
hmm, denk niet dat er meer achter zit, maar je weet nooit natuurlijk. Je moet alleen niet vergeten dat Rossi in Italie wel een held is. Is niet normaal hoe ze tegen die gast opkijken..quote:Op zondag 12 februari 2006 23:11 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Jah, ik heb er net een kratje bier op gezet dat ie volgend seizoen in de F1 rijdt...
Kan me niet voorstellen dat hij op zo'n groot spektakel als de opening van de OS "voor de grap" wat mag rondrijden... volgens mij zit daar meer achter.. maar we zullen zien![]()
Ik denk ook niet dat hier meer achter zit..quote:Op maandag 13 februari 2006 16:44 schreef Eastwood het volgende:
[..]
hmm, denk niet dat er meer achter zit, maar je weet nooit natuurlijk. Je moet alleen niet vergeten dat Rossi in Italie wel een held is. Is niet normaal hoe ze tegen die gast opkijken..
Barrichello is ook geen itaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hier meer achter zit..
Fiat is hoofdsponsor en hoofdleverancier (ongeveer 3000 Fiats worden ingezet voor vervoer) van de OS. Fiat is eigenaar van Ferrari. Ferrari is het belangrijkste na voetbal in Italië. Rossi staat even hoog als Ferrari in aanzien in Italië. Dan is de combinatie toch snel gemaakt.
Barrichello viel af wegens non-prestaties in de F1 en Schumacher is geen Italio.
quote:
*kuch* het was Badoer (de officiële testrijder van Ferrari) hoor... *kuch*quote:Op zondag 12 februari 2006 18:34 schreef mikezwet het volgende:
Leuk hoor, rossi die in een Ferrari V10 bij de opening van de Olympics wat toen uithaald
Die gast de presentator zei rossi. Had zeker de melk horen klotsen maar wist niet waar de tepel hing.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:30 schreef Rory78 het volgende:
[..]
*kuch* het was Badoer (de officiële testrijder van Ferrari) hoor... *kuch*
quote:This evening the Winter Olympic Games 2006 in Turin are officially opened. Normally this is not interesting for an F1 fan but this time it was different, because Italy had a big motorsport history, Luca Badoer ran a special Olympic Ferrari Formula One car over the podium and made some burn out which had to symbol the olympic rings.
ik heb geen beeldquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:35 schreef Nemephis het volgende:
[..]
[afbeelding]
en klik hier voor het filmpie...(aanrader!!) 30 mb
Toch een leuke hoax!![]()
maar trek m'n kratje Grolsch weer terug ...![]()
Klopt, dat ding speelt bijna alles af zonder problemosquote:Oke mooi programma, niet al die poespas eraan
mag ik vragen waarom je zo enthousiast bent over spanjaarden? Ben je een deel spaans? Of wil je zeggen dat spanjaarden beter rijden als de restquote:
Ik ben er niet enthousiast over, het viel me alleen opquote:Op maandag 20 februari 2006 16:28 schreef Eastwood het volgende:
[..]
mag ik vragen waarom je zo enthousiast bent over spanjaarden? Ben je een deel spaans? Of wil je zeggen dat spanjaarden beter rijden als de rest![]()
![]()
ok. Nog ff en we krijgen in de winter motorraces met landenteams, net als in de a1gpquote:Op maandag 20 februari 2006 17:28 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Ik ben er niet enthousiast over, het viel me alleen op![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:44 schreef Eastwood het volgende:
[..]
ok. Nog ff en we krijgen in de winter motorraces met landenteams, net als in de formule 1![]()
srry, verandertquote:Op maandag 20 februari 2006 19:50 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
![]()
Ten eerste heeft de A1GP niet veel met F1 te maken, ten tweede wat is er op tegen? Hoe meer intressante raceklasses hoe beter.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:04 schreef Nemephis het volgende:
ik had het niet gemist vorig jaar, maar ik kan je vertellen dat het tegenvalt...helaas.
Ik blijf erbij, vond blauw mooierderderquote:Camel Yamaha mooie combi
Kijken hoe snel je in de verleiding komt als je 2 miljoen per jaar kan meePLAKKENquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:42 schreef Nemephis het volgende:
[..]
En als ik de hoofdprijs in de loterij win koop ik mn eigen MotoGP team en dan komt er helemaal géén reclame op!
Ik denk gewoon hier verderquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:42 schreef PsyCha het volgende:
Gaat men hier verder of wordt er een nieuwe geopend?
Ik heb op me site een mooi overgezicht voor auto en motor race liefhebbers met alle data erbij. Pocket versie is in de maak...quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:23 schreef Atreidez het volgende:
Meld. Wanneer is de eerste race?Misschien dat iemand ff de TT aan kan passen naar 2006..
Dit weekend al dames en heren.. Jerezquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:02 schreef Nemephis het volgende:
Nog veertien dagen, dan is de eerste race (in Spanje, toch?)
Dab begint het seizoen eindelijk weer en komt dit topic weer tot leven!
Zaterdag 14:00 kwali op eurosportquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:42 schreef PsyCha het volgende:
NOS zend weer live uit.
Nooit laten ze iets zien behalve de TT, maar nu ze de meeste voetbal rechten kwijt zijn gaan ze weer achter MotoGp aanlopen. Ik blijf lekker naar eurosport kijken, hun hebben het altijd al uitgezonden door weer en windquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:42 schreef PsyCha het volgende:
NOS zend weer live uit.
Heb gisteren de MotoGP bijlage in AD Sportwereld gelezen, maar ik mis volgens mij Biaggi. Is die gestopt? (waarschijnlijk een spuit 11 reactie, maar ik heb er echt niks van meegekregen).quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:32 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Nooit laten ze iets zien behalve de TT, maar nu ze de meeste voetbal rechten kwijt zijn gaan ze weer achter MotoGp aanlopen. Ik blijf lekker naar eurosport kijken, hun hebben het altijd al uitgezonden door weer en wind![]()
Een van DE mannen van het laatste decennium, en dan geen contract?? Wat is daar misgegaan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:51 schreef TimoBasso het volgende:
Loris weer lekker de snelste
Jup,Mad Max had geen contract verlenging
I'm there every day dude... it sucksquote:Wie gaan er naar Assen?
uuhhhm maybe. Het lijkt mij wel tof om mee te maken.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:31 schreef PsyCha het volgende:
1. Spanje, 26 maart
2. Qatar, 8 april
3. Turkije, 30 april
4. China, 14 mei
5. Frankrijk, 21 mei
6. Italie, 4 juni
7.Catalonie, 18 juni
8. Assen, 24 juni
9. Groot-Britannie, 2 juli
10. Duitsland, 16 juli
11. VS, 23 juli
12. Tsjechie, 20 augustus
13. Maleisie, 10 september
14. Australie, 17 september
15. Japan, 24 september
16. Portugal, 15 oktober
17. Valancia, 29 oktober
Wie gaan er naar Assen?
yo Atreidezquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:04 schreef Atreidez het volgende:
HansDe die hards zitten er weer klaar voor
Ik gun de man onderhand ook wel weer eens een goed jaar!quote:Repsol Honda & Sete lijkt ook weer op de weg terug
Rossi die morgen de race gaat winnen? het is een klasse rijder en ik hoop ook dat hij wint, maar volgens mij komt de Yamaha nog teveel snelheid tekort in de bochten. Een volle seconde trager is hij t.o.v. o.a. de Ducati's. De Bridgestones schijnen behoorlijk sterk te zijn, dus dat is ook een nadeel voor o.a. Rossi (hij staat immers op Michelins). Ik zet mijn geld toch op Capirossi of misschien zelfs wel die Sete Hoekandatnou (quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:45 schreef Eastwood het volgende:
zullen we weer de 1,2,3'tjes invullen? en runner up en rookie of the year? En dan ook maar voorspelling van het WK?
mijn voorspellingen:morgen Jerez:
1. Rossi
2. Capirex
3. GibernauRunner up:
NakanoRookie of the year:
PedrosaWK:
1. Valentino Rossi![]()
2. Capirossi![]()
3. Melandri![]()
Eurosport Engels commentaarquote:Toch jammer dat jebij Europsport de optie 'commentaar uit' niet hebt...
Toby, Jules en Randyquote:Op zondag 26 maart 2006 13:40 schreef kwintenstraler het volgende:
[..]
Eurosport Engels commentaar![]()
Ducati gaat dit seizoen konten schoppen![]()
Rossi![]()
![]()
Ik had de optie vroeger, op een oude TV: linker geluidskanaal Engels en rechter NL commentaar.. kan die optie tegenwoordig niet meer terugvindenquote:Eurosport Engels commentaar
Dat commentaar is 3x niksquote:Op zondag 26 maart 2006 14:00 schreef -Hans- het volgende:
MotoGP ook op ned 2 !!
Ja dat was een mooi sportief moment, hoewel ik het niet eens volledig aan hem wijt: Het is nu eenmaal dringen in die eerste bocht...quote:En de sportiviteit van Tony Elias om na de race ff z'n excuses aan te bieden is ook goed, zou zeker niet elke rijder in de motoGP gedaan hebben..
De Jarno Trulli van de MotoGP? .. mist gewoon zijn race speedquote:Op zondag 26 maart 2006 18:24 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ja dat was een mooi sportief moment, hoewel ik het niet eens volledig aan hem wijt: Het is nu eenmaal dringen in die eerste bocht...
Heel knap van Pedrosa, maar wat mooi om te zien dat Capirex nog wat reserves had!
Nakano komt ook gewoon niet hard genoeg vooruit in de race.. wat is dat met die jongen?
Ja..ik sta zoooooo te popelenquote:
Mocht Jacques Villeneuve binnen 2 jaar stoppen met de F1,zeg ik zelf de F1 persoonlijk ook vaarwel,en k'ga ik na jaren trouwen dienst alleen nog de MotoGP volgenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:54 schreef Eastwood het volgende:
[..]
Ja..ik sta zoooooo te popelen![]()
niet meer normaal, haha. IK ben benieuwd hoe het gaat. Ik hoop dat we dit seizoen het zelfde krijgen als in de 125 cc, altijd stk of 5/6 in de kopgroep. Rossi, pedrosa, capirossi, hayden, melandri en gibernau zou toch moeten lukken
In 2004 was voor mij de "fun"al redelijk er vanaf..quote:Op maandag 27 maart 2006 14:01 schreef Atreidez het volgende:
Haha, geen F1 meerDat gaat je niet lukken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat de race in Qatar op zaterdag is komt mij bijzonder slecht uit, moet ik werken, dus word savonds kijken...misschien wel zondag!!!"Dude.. they can't get any better than that"
bedankt voor de positieve reactie.. geeft me echt dat laatste zetje om het uit te zoekenquote:Op maandag 3 april 2006 18:28 schreef Nemephis het volgende:
Ik geef je weinig kans dat je zomaar bij die filmpjes komt, Eastwood (anders had ik ze er zelf allang afgerausd natuurlijk hehe)
Dat is toch ook al zo'n anderhalf jaar geleden?quote:Voorheen was er nog wel een truckje op MOTOGP, maar helaas hadden ze dat zelf ook door
quote:
Na een overwinning of in ieder geval voor Pedroso blijven zal wel goed zijn voor zijn CVquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:36 schreef Eastwood het volgende:
[..]
waar heb jij het ingodsnaam over?
![]()
sorry, snap het niet, hahaha. IK dacht..wat bazelt die nou weer![]()
Ik ookquote:IK dacht..wat bazelt die nou weer
Jup,net zoals Assen.. zaterdags de racequote:
Er zijn hele mooie tell sell programma's op TV dan, hoor!quote:had zo zondag met me koffie voor de tv teleurgesteld kunnen worden
hehe klinkt gezelligquote:Op donderdag 6 april 2006 18:32 schreef Nemephis het volgende:
# coureur nat merk tijd verschil top
1 10 Kenny ROBERTS USA KR211V 1'56.905 321.5
2 27 Casey STONER AUS HONDA 1'56.911 0.006 0.006 324.0
3 33 Marco MELANDRI ITA HONDA 1'57.010 0.105 0.099 319.5
Roberts op één?! WTF?!? Na al die jaren eindelijk een competatieve machine af? Dat wordt een feestje in het Kenny Roberts-kamp vanavond maar ben bang dat het geen langdurig feestje is...
Mmhh.. en Nakano mag ook nog wel een tikje sneller...
Maar goed, deze keer kijken we bij een vriend naar de GP, op een megagroot scherm met een megagrote stereo - én bier - dus dat komt helemaal goed!!!
Ja, ik ben vandaag om 2 uur klaar op school, dus dat word naar huis racenquote:Op vrijdag 7 april 2006 01:51 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
hehe klinkt gezellig,Stoner doet het trouwens ook goed!
Die kleuren stelling van Kenny wat een mooie bike
Morgen 14:00 - 15:00 kwali
Stoner gaat voor de pole denk ikquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:30 schreef Eastwood het volgende:
[..]
Ja, ik ben vandaag om 2 uur klaar op school, dus dat word naar huis racenlike Rossi
![]()
IK denk dat dit typisch zo'n kwalificatie word waar rossi z'n trucen doos open doet. Omdat hij perfect getest heeft in het voorseizoen, hij kent de baan, weet wat z'n motor kan.. Hij gaat wat moois laten zien de laatste 10 minuten !!!
Dat d8 ik dus ook.. Een uur verschil dus daaroquote:
Niks van gezien of gehoordquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:35 schreef Eastwood het volgende:
hmmm gemist, jammer. Maar hier op MotoGP.com zie je op het 4e plaatje een honda(repsol) achterover klappen. Aan de gele yamaha(tech3) erachter te zien lijkt het na de oefening een proefstart. Ziet er nogal dom uitiemand enig idee wat er gebeurde?
Huh betalen voor content van Eastwood's site? En hier vragen hoe je filmpjes kan rippen?quote:Op die site van eastwood staat ook een filmpje van een nachttest met de motoren.. Moet je helaas voor betalen
Mmh GP in het donker zal het niet worden: zullen de sponsors niet accepteren - dat kan ik me niet voorstellen, tenminste. Laat het maar lekker zoals het nu is, op de zondag, wat mij betreft.quote:De mannen van Eurosport hadden het over volgend jaar,dat dan de GP in de avond werd gereden
nee, dat zal er wel degelijk een keer aankomen. Op de website van motogp kan je lezen dat 3 ervaren mannen (rossi, capirossi, roberts) zijn gevraagt om in Qatar te testen hoe het is om savonds te rijden. Dat is niet in het donker, maar een goed verlichte baan. De race leiding wilde graag weten of het wel goed verlicht was, of dat het echt niet te berijden valt zeg maar. Dus sponsors en alles zal goed te lezen zijn. Sterker nog, de reclame op de baan zelf zal met verlichting en speciale effecten nog meer de aandacht trekken. Er zal zeker werk van gemaakt worden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:03 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Huh betalen voor content van Eastwood's site? En hier vragen hoe je filmpjes kan rippen?![]()
ben te lam om die link te gaan checken - zeker een link naar een andere site?
[..]
Mmh GP in het donker zal het niet worden: zullen de sponsors niet accepteren - dat kan ik me niet voorstellen, tenminste. Laat het maar lekker zoals het nu is, op de zondag, wat mij betreft.
Wees blij dat je dat duitse commentaar niet hoeft aan te horenquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:25 schreef Nemephis het volgende:
Rossi liet weer even zien we er de baas is
Pffff wat is dat Eurosport commentaar bagger zeg - doe maar maar BBC. En Nederland zou de GP's toch ook uitzenden?
idd en zo is het maar net, de mensen die hier posten zijn wel de die hardsquote:Op zondag 9 april 2006 11:07 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Populair bij een select groepje, zo moet je dat zien
Dit jaar nog met de auto.. volgend jaar met de motorquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:38 schreef Eastwood het volgende:
[..]
idd en zo is het maar net, de mensen die hier posten zijn wel de die hards![]()
ik las ook al een opmerking over assenwie gaat? en wie gaat met auto?
ik ga iig wel, op de motor![]()
mag ik je dan even uitlachen?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:57 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Dit jaar nog met de auto.. volgend jaar met de motor![]()
![]()
Woensdags tot en met Zaterdagquote:Op donderdag 13 april 2006 08:42 schreef Eastwood het volgende:
[..]
mag ik je dan even uitlachen?ik wil niet weten hoelang je dan in de file staat
Of ga je een heel weekend? Ga zelf alleen de wedstrijddag, de rest vind ik niet zo bijzonder, dat volg ik wel op tv!
100% mee eensquote:Op donderdag 13 april 2006 13:44 schreef Eastwood het volgende:
Blijven!!!! ik hoop echt dat hij blijft. Maar snap wel dat er op een bepaald niveau geen uitdaging meer in zit. Maar het lijkt mij ook wel ccol, als hij op een duc gaat rijden. Of voor het wereld kampioenschap gaan op een kawasaki ofzo..
Dat zou toch geweldig zijn! Dan ben ik niet langer de enige hier die hoopt dat Kawa er eindelijk een iets van gaat bakkenquote:Of voor het wereld kampioenschap gaan op een kawasaki ofzo..
Kawa die bromfietsquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:45 schreef Nemephis het volgende:
Wat mij betreft blijft Rossi in de MotoGP, al zou het aan de andere kant ook wel interessant zijn om te zien hoe ie het doet in de F1. Maar dat is een totaal andere manier van racen die misschien wel meer op strategie dan op racen aankomt... ik vraag me af of dát wel past bij Rossifumi.
[..]
Dat zou toch geweldig zijn! Dan ben ik niet langer de enige hier die hoopt dat Kawa er eindelijk een iets van gaat bakken
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 15 april 2006 15:27 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Kawa die bromfiets
Was er een paar jaar geleden niet het gerucht dat Mv Agusta's de MotoGP in komen?
Jaar of 2 geleden,tv programma.. ik hoop hetquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:38 schreef Eastwood het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeWas dat een gerucht of hadden ze dat zelf aangegeven? Ik verwacht trouwens BMW komende jaren wel met het bericht dat ze mee willen gaan doen. Ze gaan het hele "BMW concept" eruit gooien en willen naar de Japanse motoren toe, inclusief dus ketting aandrijving. Hiermee willen ze gaan concureren met andere merken door o.a. over de 100 pk te komen.
Als de eerste producties daarvan zijn zullen er vast al ideeen komen om met dit soort machines ook de motoGP in te komen.
Ja dat klopt, een jaar of 2 terug idd. Maar er was er toen ook sprake van Moto Guzzi óók in de MotoGP zou komen...quote:Was er een paar jaar geleden niet het gerucht dat Mv Agusta's de MotoGP in komen?
Heb je geen scanner?quote:Trouwens Eastwood,in het blad Moto73 staat een stukje over de Motogp plannen van BMW
TimoBasso, bedankt voor de tip. Regelmatig dat ik een Moto37 blaadje koop, vooral in vakantie's en dat soort dagen, maar laatste tijd neit meer gedaan. Ik ga er nog 1'tje halen! bedanktquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:17 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Jaar of 2 geleden,tv programma.. ik hoop het
Trouwens Eastwood,in het blad Moto73 staat een stukje over de Motogp plannen van BMW
Kom op man, één van de beste motor bladen, die koop je zo toch welquote:
Heb net even gekeken bij de boekjesboer, maar de nieuwe lag er al...quote:Nog wel voor 20 april naar de winkel.. anders ligt de nieuwe er al
Vraag me af waarom dit topic voor geen meter aanslaatquote:Op woensdag 19 april 2006 17:57 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Heb net even gekeken bij de boekjesboer, maar de nieuwe lag er al...
Maar thnx voor de pic!![]()
Qua uiterlijk lijkt het een Kawa, zo hoekig. Wat voor blok ligt eronder dan? Een boxer?![]()
ik ookquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:25 schreef TimoBasso het volgende:
Next stop : GP of Turkey,ik heb der zin in![]()
Dubbel Repsol Honda.. met Hayden als eerste natuurlijk.. 3de Rossi,en de beide Duc's die uitvallenquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:23 schreef Eastwood het volgende:
[..]
ik ookhelaas viert m'n vader z'n verjaardag, hele huis zit hier dan vol, dus mag iedeneen eern uurtje z'n mond houden
![]()
nee, maar zal denk ik wel spannende race worden. Ik hoop zoals altijd weer op grote kopgroep..
Naa allen Griezelnauquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:41 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Dubbel Repsol Honda.. met Hayden als eerste natuurlijk.. 3de Rossi,en de beide Duc's die uitvallen![]()
Gibernau is zeker coolquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:46 schreef Nemephis het volgende:
En tóch hoop ik dat Gibernau het weer wat beter gaat doenwant ik gun 't hem wel
quote:Foutje
Ja Melandri,heeft het niet mee zitten dit seizoenquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:49 schreef M.Melandri het volgende:
hoop dat et in et droog waty beter gaat met melandri dit is niks zohelaas.
wel mooi van vermeulen als was het wel jammer van hayden zijn ronde.
top3
1 hayden
2 rossi
3 capi
ja, niet normaal... ik betrapte me erop dat ik zat te schreeuwen tegen de tvquote:Op zondag 30 april 2006 12:59 schreef twi het volgende:
Wat een moment zeg, in die 250ccOngelofelijk, dat 'ie op z'n motor blijft zitten.
eens..quote:Op zondag 30 april 2006 15:48 schreef M.Melandri het volgende:
250cc![]()
![]()
![]()
ME
L
A
N
D
R
I
![]()
Ik had nooit verwacht dat hij zou winnen:P.
Ducati was de grote tegenvaller vond ik en jammer van pedrosa
ik vond hopkins vorig jaar cooler als nuquote:Op zondag 30 april 2006 16:51 schreef TimoBasso het volgende:
Melandri![]()
Hayden viel ook weer zwaar tegen..
Hij is een champ,alleen het wil gewoon niet lukken...
Stiekem begin ik ook langzaam John Hopkins heel erg cool te vinden![]()
2 weekjes he, maar daarna die week erop meteen de GP van Frankrijkquote:Op maandag 1 mei 2006 13:45 schreef TimoBasso het volgende:
Op naar de GP van China.. ( en dat duurt nog wel effe)
ja.. we overleven het wel !quote:Op maandag 1 mei 2006 14:00 schreef Eastwood het volgende:
[..]
2 weekjes he, maar daarna die week erop meteen de GP van Frankrijkdus dat is dan wel weer leuk
![]()
toch moeten we deze 2 weken zien te overbruggen.. in deze komkommertijd van de GP![]()
uhm, ik wete het nog niet. Dat valt volgens mij in het hemelvaart weekend, en dan ga ik altijd een leuk weekendje kamperen met familie, maar wel in braband, dus miss is een dagje heen en weer wel mogelijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:41 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
ja.. we overleven het wel !
25 mei,trouwens ook naar de Kawa day in Spa? .. het Moto GP team gaat daar een demo weg geven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |