eind maart eerste race. (tests binnen een paar dagen)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:57 schreef TimoBasso het volgende:
Wanneer gaan we eigenlijk weer van start?
Nee...quote:om de beurt? ja, dat er eentje elke race klaar staat met andere banden die komt dus maar 4x in het seizoen aan de beurt
haha, ik wist wat je bedoelde, maakte maar een grapjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:38 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Nee...Ik bedoel, de ene coureur eerst tien rondjes, dan de andere de volgende tien rondjes, etc...
![]()
Nee, onzin..
Honda lijkt me wel zo'n team die er nog ff een extra motor tegenaan gooit... Honda san is niet blij met Yamaha tegenwoordig, die wil de winkansen vergroten.![]()
![]()
eindelijkquote:Op zondag 29 januari 2006 18:44 schreef mikezwet het volgende:
Biaggi eindelijk exit, barros ook. En die Kenny Roberts gaat toch weer voor pappie rijden![]()
ieder z'n eigen mening hequote:Op maandag 30 januari 2006 22:15 schreef Nemephis het volgende:
Sorry Eastwood maarre ik ben het niet met je eens deze keer.
Biaggi?![]()
nou daahaag!
Hij kan wel aardig rijden, daar niet van, maar tis gewoon een beetje, tja, een eikel.
En Rossi gaat weer 'es flirten met Ferrari, maar dat wisten jullie zeker allemaal al?
Qua persoonlijkheid zou Biaga wel een aardige kerel zijn, maar op het circuit is het een echte hufter. Maar Dat was Rossi ook afgelopen jaar richting Gibernau.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:06 schreef Eastwood het volgende:
[..]
ieder z'n eigen mening hewil niet zeggen dat ik heb geen eikel vind
maar toch stukje competitie weg, maar die zullen we ruimschoots erbij krijgen door pedrosa, vermeulen, de puniet.
Ik vind het ook wel jammer. Naja, Rossi gaat dit seizoen weer ouderwets de concurrentie declasseren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:16 schreef TimoBasso het volgende:
Moto GP is niks zonder Mad Max
Hayden voor WC dit jaar![]()
Dat moet ik dan eerst nog even zien... Randy De Puniet, Marco Melandri, Loris Capisrossi, Nicky Hayden en ook Chris Vermeulen zie ik zeker als potentiele roet-in-het-eten-gooiers voor Rossifumi.quote:Rossi gaat dit seizoen weer ouderwets de concurrentie declasseren
Zelf verwacht ik toch wel wat van Marco Melandri. Ik hoop dat ze het Rossi lastig kunnen maken, echter is Rossi titelkandidaat 1 voor mij.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:21 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Dat moet ik dan eerst nog even zien... Randy De Puniet, Marco Melandri, Loris Capisrossi, Nicky Hayden en ook Chris Vermeulen zie ik zeker als potentiele roet-in-het-eten-gooiers voor Rossifumi.
Hopen dat het een mooi seizoen gaat worden, met veel spannende wedstrijden.quote:Dit seizoen belooft was, maarja, dat zeggen we elk jaar weer bij de aanvang
Ik wil niet negatief doen of zo, maar dat zit er dik inquote:Hopen dat het een mooi seizoen gaat worden, met veel spannende wedstrijden.
Jah, ik heb er net een kratje bier op gezet dat ie volgend seizoen in de F1 rijdt...quote:Op zondag 12 februari 2006 18:34 schreef mikezwet het volgende:
Leuk hoor, rossi die in een Ferrari V10 bij de opening van de Olympics wat toen uithaald
hmm, denk niet dat er meer achter zit, maar je weet nooit natuurlijk. Je moet alleen niet vergeten dat Rossi in Italie wel een held is. Is niet normaal hoe ze tegen die gast opkijken..quote:Op zondag 12 februari 2006 23:11 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Jah, ik heb er net een kratje bier op gezet dat ie volgend seizoen in de F1 rijdt...
Kan me niet voorstellen dat hij op zo'n groot spektakel als de opening van de OS "voor de grap" wat mag rondrijden... volgens mij zit daar meer achter.. maar we zullen zien![]()
Ik denk ook niet dat hier meer achter zit..quote:Op maandag 13 februari 2006 16:44 schreef Eastwood het volgende:
[..]
hmm, denk niet dat er meer achter zit, maar je weet nooit natuurlijk. Je moet alleen niet vergeten dat Rossi in Italie wel een held is. Is niet normaal hoe ze tegen die gast opkijken..
Barrichello is ook geen itaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hier meer achter zit..
Fiat is hoofdsponsor en hoofdleverancier (ongeveer 3000 Fiats worden ingezet voor vervoer) van de OS. Fiat is eigenaar van Ferrari. Ferrari is het belangrijkste na voetbal in Italië. Rossi staat even hoog als Ferrari in aanzien in Italië. Dan is de combinatie toch snel gemaakt.
Barrichello viel af wegens non-prestaties in de F1 en Schumacher is geen Italio.
quote:
*kuch* het was Badoer (de officiële testrijder van Ferrari) hoor... *kuch*quote:Op zondag 12 februari 2006 18:34 schreef mikezwet het volgende:
Leuk hoor, rossi die in een Ferrari V10 bij de opening van de Olympics wat toen uithaald
Die gast de presentator zei rossi. Had zeker de melk horen klotsen maar wist niet waar de tepel hing.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:30 schreef Rory78 het volgende:
[..]
*kuch* het was Badoer (de officiële testrijder van Ferrari) hoor... *kuch*
quote:This evening the Winter Olympic Games 2006 in Turin are officially opened. Normally this is not interesting for an F1 fan but this time it was different, because Italy had a big motorsport history, Luca Badoer ran a special Olympic Ferrari Formula One car over the podium and made some burn out which had to symbol the olympic rings.
ik heb geen beeldquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:35 schreef Nemephis het volgende:
[..]
[afbeelding]
en klik hier voor het filmpie...(aanrader!!) 30 mb
Toch een leuke hoax!![]()
maar trek m'n kratje Grolsch weer terug ...![]()
Klopt, dat ding speelt bijna alles af zonder problemosquote:Oke mooi programma, niet al die poespas eraan
mag ik vragen waarom je zo enthousiast bent over spanjaarden? Ben je een deel spaans? Of wil je zeggen dat spanjaarden beter rijden als de restquote:
Ik ben er niet enthousiast over, het viel me alleen opquote:Op maandag 20 februari 2006 16:28 schreef Eastwood het volgende:
[..]
mag ik vragen waarom je zo enthousiast bent over spanjaarden? Ben je een deel spaans? Of wil je zeggen dat spanjaarden beter rijden als de rest![]()
![]()
ok. Nog ff en we krijgen in de winter motorraces met landenteams, net als in de a1gpquote:Op maandag 20 februari 2006 17:28 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Ik ben er niet enthousiast over, het viel me alleen op![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:44 schreef Eastwood het volgende:
[..]
ok. Nog ff en we krijgen in de winter motorraces met landenteams, net als in de formule 1![]()
srry, verandertquote:Op maandag 20 februari 2006 19:50 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
![]()
Ten eerste heeft de A1GP niet veel met F1 te maken, ten tweede wat is er op tegen? Hoe meer intressante raceklasses hoe beter.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:04 schreef Nemephis het volgende:
ik had het niet gemist vorig jaar, maar ik kan je vertellen dat het tegenvalt...helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |