abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 januari 2006 @ 17:57:51 #51
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_34167113
Wanneer gaan we eigenlijk weer van start?
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_34180014
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:57 schreef TimoBasso het volgende:
Wanneer gaan we eigenlijk weer van start?
eind maart eerste race. (tests binnen een paar dagen)
"Dude.. they can't get any better than that"
pi_34265893
quote:
om de beurt? ja, dat er eentje elke race klaar staat met andere banden die komt dus maar 4x in het seizoen aan de beurt
Nee... Ik bedoel, de ene coureur eerst tien rondjes, dan de andere de volgende tien rondjes, etc...

Nee, onzin..
Honda lijkt me wel zo'n team die er nog ff een extra motor tegenaan gooit... Honda san is niet blij met Yamaha tegenwoordig, die wil de winkansen vergroten.
pi_34268599
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 01:38 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Nee... Ik bedoel, de ene coureur eerst tien rondjes, dan de andere de volgende tien rondjes, etc...

Nee, onzin..
Honda lijkt me wel zo'n team die er nog ff een extra motor tegenaan gooit... Honda san is niet blij met Yamaha tegenwoordig, die wil de winkansen vergroten.
haha, ik wist wat je bedoelde, maakte maar een grapje

Maar eigenlijk verwachtte ik wel een 2e motor bij konica minolta, maar dat zal er niet in zitten. Ik zou het eigenlijk wel stoer vinden als checa bij yamaha komt
pi_34543846
Officiele (voorlopige) startlijst voor 2006:

5 COLIN EDWARDS USA CAMEL YAMAHA TEAM YAMAHA
6 MAKOTO TAMADA JPN JIR KONICA MINOLTA HONDA HONDA
10 KENNY ROBERTS USA TEAM ROBERTS KR211V
15 SETE GIBERNAU SPA DUCATI MARLBORO TEAM DUCATI
17 RANDY DE PUNIET FRA KAWASAKI RACING TEAM KAWASAKI
21 JOHN HOPKINS USA TEAM SUZUKI MOTOGP SUZUKI
24 TONI ELIAS SPA FORTUNA HONDA HONDA
25 JASON PEREZ USA WCM BIMOTA
26 DANI PEDROSA SPA REPSOL HONDA TEAM HONDA
27 CASEY STONER AUS HONDA LCR HONDA
30 JOSE LUIS CARDOSO SPA D'ANTIN PRAMAC DUCATI
33 MARCO MELANDRI ITA FORTUNA HONDA HONDA
46 VALENTINO ROSSI ITA CAMEL YAMAHA TEAM YAMAHA
56 SHINYA NAKANO JPN KAWASAKI RACING TEAM KAWASAKI
65 LORIS CAPIROSSI ITA DUCATI MARLBORO TEAM DUCATI
66 ALEX HOFMANN GER D'ANTIN PRAMAC DUCATI
69 NICKY HAYDEN USA REPSOL HONDA TEAM HONDA
71 CHRIS VERMEULEN AUS TEAM SUZUKI MOTOGP SUZUKI
77 JAMES ELLISON GBR TECH 3 YAMAHA YAMAHA
99 JEREMY McWILLIAMS GBR WCM BIMOTA
TBA TECH 3 YAMAHA YAMAHA
Bron MotoGP

Vraag me af wat dat laatste is Iemand enig idee waar TBA voor staat?
pi_34545014
To Be Announced.... moet nog worden bekendgemaakt dus.
pi_34588692
Biaggi eindelijk exit, barros ook. En die Kenny Roberts gaat toch weer voor pappie rijden
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_34592640
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:44 schreef mikezwet het volgende:
Biaggi eindelijk exit, barros ook. En die Kenny Roberts gaat toch weer voor pappie rijden
eindelijk zijn toch nog steeds de betere coureurs hoor. Ondanks het slechte seizoen, vind ik het jammer dat Barros en Biaggi weg zijn. Barros helemaal, biaggi gemengde gevoelens, want z'n karakter stond me niet echt aan, maar wel goede coureur
pi_34630085
Sorry Eastwood maarre ik ben het niet met je eens deze keer.

Biaggi? nou daahaag!

Hij kan wel aardig rijden, daar niet van, maar tis gewoon een beetje, tja, een eikel.

En Rossi gaat weer 'es flirten met Ferrari, maar dat wisten jullie zeker allemaal al?
pi_34650112
quote:
Op maandag 30 januari 2006 22:15 schreef Nemephis het volgende:
Sorry Eastwood maarre ik ben het niet met je eens deze keer.

Biaggi? nou daahaag!

Hij kan wel aardig rijden, daar niet van, maar tis gewoon een beetje, tja, een eikel.

En Rossi gaat weer 'es flirten met Ferrari, maar dat wisten jullie zeker allemaal al?
ieder z'n eigen mening he wil niet zeggen dat ik heb geen eikel vind maar toch stukje competitie weg, maar die zullen we ruimschoots erbij krijgen door pedrosa, vermeulen, de puniet.
pi_34862409
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:06 schreef Eastwood het volgende:

[..]

ieder z'n eigen mening he wil niet zeggen dat ik heb geen eikel vind maar toch stukje competitie weg, maar die zullen we ruimschoots erbij krijgen door pedrosa, vermeulen, de puniet.
Qua persoonlijkheid zou Biaga wel een aardige kerel zijn, maar op het circuit is het een echte hufter. Maar Dat was Rossi ook afgelopen jaar richting Gibernau.
Dat je Vermeulen hoog in schat opeen Suzuki vind ik frapant. Suzuki heeft niet gewelding gepresteerd afgelopen jaar.
Mijn ogen zijn gericht (naast Rossi) op de Ducati's en Kawasaki's dit jaar. Volgens mij heeft Kawasaki nu wel genoeg bewezen dat ze aan het trainen waren. Nu mogen ze wel wat meer druk uitoefenen op Honda en Yamaha.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:16:27 #62
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_34863467
Moto GP is niks zonder Mad Max

Hayden voor WC dit jaar
pi_34870090
Ik hóóp dat Kawa eindelijk eens iets gaat presteren, maarja, dat hoop ik al sinds de rentree in de motoGP... Suzuki gun ik het ook wel, die zijn nu een paar jaar aan het kwakkelen, maar ik moet het nog zien. Ducati is goed bezig, ben erg benieuwd naar de races!
pi_34870649
Ik ben wel benieuwd hoe Biaggi en Barros het in de superbike doen. Normaal van superbike naar MotoGP kunnen ze het toch niet bijbenen of niet in de top presteren (Edwards, Bayliss, Hodgson, Xaus...)
pi_34903937
Srry, maar ik moet jullie even mijn signature laten lezen
pi_34922890
Mmh.. maarja, die uitspraak is van vóór dit seizoen.. wie weet wat ons nog te wachten staat!

Een Yamaha in Camel-kleren (geen tikfout) .. ik moet er nog even aan wennen, hoor! Ik vond dat blauw toch frisser. Naja, ze roken nog steeds... als ze nu harder gaan rijden naarmate de accijns omhoog gaat
pi_34923146
en euh .. nieuwe usericon! Well ain't it ugly!
  zaterdag 11 februari 2006 @ 15:17:13 #68
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_34968161
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:16 schreef TimoBasso het volgende:
Moto GP is niks zonder Mad Max

Hayden voor WC dit jaar
Ik vind het ook wel jammer. Naja, Rossi gaat dit seizoen weer ouderwets de concurrentie declasseren.
pi_34968258
quote:
Rossi gaat dit seizoen weer ouderwets de concurrentie declasseren
Dat moet ik dan eerst nog even zien... Randy De Puniet, Marco Melandri, Loris Capisrossi, Nicky Hayden en ook Chris Vermeulen zie ik zeker als potentiele roet-in-het-eten-gooiers voor Rossifumi.

Dit seizoen belooft was, maarja, dat zeggen we elk jaar weer bij de aanvang
  zaterdag 11 februari 2006 @ 15:26:25 #70
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_34968376
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:21 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Dat moet ik dan eerst nog even zien... Randy De Puniet, Marco Melandri, Loris Capisrossi, Nicky Hayden en ook Chris Vermeulen zie ik zeker als potentiele roet-in-het-eten-gooiers voor Rossifumi.
Zelf verwacht ik toch wel wat van Marco Melandri. Ik hoop dat ze het Rossi lastig kunnen maken, echter is Rossi titelkandidaat 1 voor mij.
quote:
Dit seizoen belooft was, maarja, dat zeggen we elk jaar weer bij de aanvang
Hopen dat het een mooi seizoen gaat worden, met veel spannende wedstrijden.
pi_34987944
quote:
Hopen dat het een mooi seizoen gaat worden, met veel spannende wedstrijden.
Ik wil niet negatief doen of zo, maar dat zit er dik in
pi_35008267
Leuk hoor, rossi die in een Ferrari V10 bij de opening van de Olympics wat toen uithaald
pi_35020239
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:34 schreef mikezwet het volgende:
Leuk hoor, rossi die in een Ferrari V10 bij de opening van de Olympics wat toen uithaald
Jah, ik heb er net een kratje bier op gezet dat ie volgend seizoen in de F1 rijdt...
Kan me niet voorstellen dat hij op zo'n groot spektakel als de opening van de OS "voor de grap" wat mag rondrijden... volgens mij zit daar meer achter.. maar we zullen zien
pi_35041730
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:11 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Jah, ik heb er net een kratje bier op gezet dat ie volgend seizoen in de F1 rijdt...
Kan me niet voorstellen dat hij op zo'n groot spektakel als de opening van de OS "voor de grap" wat mag rondrijden... volgens mij zit daar meer achter.. maar we zullen zien
hmm, denk niet dat er meer achter zit, maar je weet nooit natuurlijk. Je moet alleen niet vergeten dat Rossi in Italie wel een held is. Is niet normaal hoe ze tegen die gast opkijken..
pi_35042085
even tvpje
pi_35067702
quote:
Op maandag 13 februari 2006 16:44 schreef Eastwood het volgende:

[..]

hmm, denk niet dat er meer achter zit, maar je weet nooit natuurlijk. Je moet alleen niet vergeten dat Rossi in Italie wel een held is. Is niet normaal hoe ze tegen die gast opkijken..
Ik denk ook niet dat hier meer achter zit..
Fiat is hoofdsponsor en hoofdleverancier (ongeveer 3000 Fiats worden ingezet voor vervoer) van de OS. Fiat is eigenaar van Ferrari. Ferrari is het belangrijkste na voetbal in Italië. Rossi staat even hoog als Ferrari in aanzien in Italië. Dan is de combinatie toch snel gemaakt.
Barrichello viel af wegens non-prestaties in de F1 en Schumacher is geen Italio.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_35069556
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 10:06 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat hier meer achter zit..
Fiat is hoofdsponsor en hoofdleverancier (ongeveer 3000 Fiats worden ingezet voor vervoer) van de OS. Fiat is eigenaar van Ferrari. Ferrari is het belangrijkste na voetbal in Italië. Rossi staat even hoog als Ferrari in aanzien in Italië. Dan is de combinatie toch snel gemaakt.
Barrichello viel af wegens non-prestaties in de F1 en Schumacher is geen Italio.
Barrichello is ook geen ita
pi_35078590
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 11:21 schreef mikezwet het volgende:

[..]

Barrichello is ook geen ita
Heb je nog gelijk in ook. Braziliaan ja Ach maakt niet uit het blijft een prutser.
pi_35079260
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:34 schreef mikezwet het volgende:
*kuch* het was Badoer (de officiële testrijder van Ferrari) hoor... *kuch*
pi_35084341
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 16:30 schreef Rory78 het volgende:

[..]

*kuch* het was Badoer (de officiële testrijder van Ferrari) hoor... *kuch*
Die gast de presentator zei rossi. Had zeker de melk horen klotsen maar wist niet waar de tepel hing.
pi_35085812
quote:
This evening the Winter Olympic Games 2006 in Turin are officially opened. Normally this is not interesting for an F1 fan but this time it was different, because Italy had a big motorsport history, Luca Badoer ran a special Olympic Ferrari Formula One car over the podium and made some burn out which had to symbol the olympic rings.

en klik hier voor het filmpie...(aanrader!!) 30 mb

Toch een leuke hoax!

maar trek m'n kratje Grolsch weer terug ...
pi_35085912
Zonder Rory78 hadden we 't er nu nog over

[ Bericht 72% gewijzigd door Nemephis op 14-02-2006 19:41:17 (foutje) ]
pi_35091497
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 19:35 schreef Nemephis het volgende:

[..]

[afbeelding]

en klik hier voor het filmpie...(aanrader!!) 30 mb

Toch een leuke hoax!

maar trek m'n kratje Grolsch weer terug ...
ik heb geen beeld alleen geluid

(foutmelding dat er een codec nodig is om het bestand af te spelen, die er dus neit is)
pi_35092344
Media Player Classic, Eastwood, will solve all your problems
pi_35092708
Luister is goed jongetje.. nou moet je niet moeilijk gaan doen he!!!! ( ) hoe weet ik in hemelsnaam of ik classic heb of niet?

[ Bericht 13% gewijzigd door Eastwood op 15-02-2006 08:37:43 ]
pi_35102455
het programma heet zo .. niet Windows Media Player maar Media Player Classic dus .. Google ze!

[ Bericht 4% gewijzigd door Nemephis op 15-02-2006 16:08:50 (editje) ]
pi_35107266
Oke mooi programma, niet al die poespas eraan

Jammer dat het filmpje niet helemaal tot het einde gaat maarja je kan niet alles hebben

Kheb trouwens nog een cd met geluiden van formule 1 toen de ferrari 12 pitters neg reden, kippenvel gewoon

Op me pagina heb ik ff de filmpjes en geluidjes van de TT in 2003 aangepast zodat ze weer gedownload kunnen worden.

[ Bericht 13% gewijzigd door mikezwet op 15-02-2006 12:33:40 ]
pi_35115717
quote:
Oke mooi programma, niet al die poespas eraan
Klopt, dat ding speelt bijna alles af zonder problemos

Trouwens, je hebt zo'n 'download Firefox' logootje op je site, maar het ironische is dat ik 'm met de Internet Exploiter bekijken moet omdat FF alleen een blauw beeld oplevert...

Maargoed, zullen we het weer over motortjes hebben? Die autootjes zijn leuk, maarja, twee wielen teveel...
pi_35198646
Ik zou nog ff willen reageren op het feit van superbike naar Gp of omgekeerd: Het probleem is gewoon dat die gasten van Gp altijd op prototype motos hebben gereden, daarom hebben die enorm problemen om aan te passen, een superbike is een baanmodel he, daarom hebben ook die gasten van superbike naar Gp problemen, maar kzou toch zeggen dat het niveau in de Gp nog iets hoger ligt
Ik schat Rossi weer hoog in, nu wintertesten niet echt wauw maar dat wil niets zeggen vorig seizoen waren zijn wintertesten ook niet echt wauw en wat voor seizoen heeft hij gereden!!
Ik zou zeggen oppassen voor Marco en kzou van de jaar die Ducatis toch ook niets onderschatten!!
Pedrosa zal wel Rookie of the year worden, misschien wel een paar podiums . . . In ieder geval supertalent ...
pi_35286521
volgens mij weet motoGP heel erg goed wat voor vlees ze in de kuip hebben zitten (ahumm!!!)

klik op de naam Jason Perez (zonder foto)

Volgens mij klopt hier het een en ander niet
pi_35290688
Zozo 5 spanjaarden
pi_35292085
quote:
Op maandag 20 februari 2006 15:52 schreef mikezwet het volgende:
Zozo 5 spanjaarden
mag ik vragen waarom je zo enthousiast bent over spanjaarden? Ben je een deel spaans? Of wil je zeggen dat spanjaarden beter rijden als de rest
pi_35294263
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:28 schreef Eastwood het volgende:

[..]

mag ik vragen waarom je zo enthousiast bent over spanjaarden? Ben je een deel spaans? Of wil je zeggen dat spanjaarden beter rijden als de rest
Ik ben er niet enthousiast over, het viel me alleen op
pi_35294774
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:28 schreef mikezwet het volgende:

[..]

Ik ben er niet enthousiast over, het viel me alleen op
ok. Nog ff en we krijgen in de winter motorraces met landenteams, net als in de a1gp

[ Bericht 3% gewijzigd door Eastwood op 20-02-2006 23:02:48 ]
pi_35299544
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:44 schreef Eastwood het volgende:

[..]

ok. Nog ff en we krijgen in de winter motorraces met landenteams, net als in de formule 1

Ten eerste heeft de A1GP niet veel met F1 te maken, ten tweede wat is er op tegen? Hoe meer intressante raceklasses hoe beter.
pi_35309521
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:50 schreef PsychoDude_666 het volgende:

[..]

Ten eerste heeft de A1GP niet veel met F1 te maken, ten tweede wat is er op tegen? Hoe meer intressante raceklasses hoe beter.
srry, verandert en ik ben er ook niet tegen ofzo hoor. Hoe meer motor sport hoe beter idd! helemaal mee eens.
pi_35472383
Voor de mensen die het in november/december gemist hebben (zoals ik ) nog één keer terugblikken:

Eurosport: 05.03.2006, 04.00 tot 04.30: Grand Prix Terugblik op het seizoen met een special over Valentino Rossi

Bron

(timer dvd recorder staat al )
pi_35477225
ik had het niet gemist vorig jaar, maar ik kan je vertellen dat het tegenvalt...helaas.
pi_35483584
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 15:04 schreef Nemephis het volgende:
ik had het niet gemist vorig jaar, maar ik kan je vertellen dat het tegenvalt...helaas.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:06:41 #100
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_35577908

Camel Yamaha mooie combi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: