Ja..ik sta zoooooo te popelenquote:
Mocht Jacques Villeneuve binnen 2 jaar stoppen met de F1,zeg ik zelf de F1 persoonlijk ook vaarwel,en k'ga ik na jaren trouwen dienst alleen nog de MotoGP volgenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:54 schreef Eastwood het volgende:
[..]
Ja..ik sta zoooooo te popelen![]()
niet meer normaal, haha. IK ben benieuwd hoe het gaat. Ik hoop dat we dit seizoen het zelfde krijgen als in de 125 cc, altijd stk of 5/6 in de kopgroep. Rossi, pedrosa, capirossi, hayden, melandri en gibernau zou toch moeten lukken
In 2004 was voor mij de "fun"al redelijk er vanaf..quote:Op maandag 27 maart 2006 14:01 schreef Atreidez het volgende:
Haha, geen F1 meerDat gaat je niet lukken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat de race in Qatar op zaterdag is komt mij bijzonder slecht uit, moet ik werken, dus word savonds kijken...misschien wel zondag!!!"Dude.. they can't get any better than that"
bedankt voor de positieve reactie.. geeft me echt dat laatste zetje om het uit te zoekenquote:Op maandag 3 april 2006 18:28 schreef Nemephis het volgende:
Ik geef je weinig kans dat je zomaar bij die filmpjes komt, Eastwood (anders had ik ze er zelf allang afgerausd natuurlijk hehe)
Dat is toch ook al zo'n anderhalf jaar geleden?quote:Voorheen was er nog wel een truckje op MOTOGP, maar helaas hadden ze dat zelf ook door
quote:
Na een overwinning of in ieder geval voor Pedroso blijven zal wel goed zijn voor zijn CVquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:36 schreef Eastwood het volgende:
[..]
waar heb jij het ingodsnaam over?
![]()
sorry, snap het niet, hahaha. IK dacht..wat bazelt die nou weer![]()
Ik ookquote:IK dacht..wat bazelt die nou weer
Jup,net zoals Assen.. zaterdags de racequote:
Er zijn hele mooie tell sell programma's op TV dan, hoor!quote:had zo zondag met me koffie voor de tv teleurgesteld kunnen worden
hehe klinkt gezelligquote:Op donderdag 6 april 2006 18:32 schreef Nemephis het volgende:
# coureur nat merk tijd verschil top
1 10 Kenny ROBERTS USA KR211V 1'56.905 321.5
2 27 Casey STONER AUS HONDA 1'56.911 0.006 0.006 324.0
3 33 Marco MELANDRI ITA HONDA 1'57.010 0.105 0.099 319.5
Roberts op één?! WTF?!? Na al die jaren eindelijk een competatieve machine af? Dat wordt een feestje in het Kenny Roberts-kamp vanavond maar ben bang dat het geen langdurig feestje is...
Mmhh.. en Nakano mag ook nog wel een tikje sneller...
Maar goed, deze keer kijken we bij een vriend naar de GP, op een megagroot scherm met een megagrote stereo - én bier - dus dat komt helemaal goed!!!
Ja, ik ben vandaag om 2 uur klaar op school, dus dat word naar huis racenquote:Op vrijdag 7 april 2006 01:51 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
hehe klinkt gezellig,Stoner doet het trouwens ook goed!
Die kleuren stelling van Kenny wat een mooie bike
Morgen 14:00 - 15:00 kwali
Stoner gaat voor de pole denk ikquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:30 schreef Eastwood het volgende:
[..]
Ja, ik ben vandaag om 2 uur klaar op school, dus dat word naar huis racenlike Rossi
![]()
IK denk dat dit typisch zo'n kwalificatie word waar rossi z'n trucen doos open doet. Omdat hij perfect getest heeft in het voorseizoen, hij kent de baan, weet wat z'n motor kan.. Hij gaat wat moois laten zien de laatste 10 minuten !!!
Dat d8 ik dus ook.. Een uur verschil dus daaroquote:
Niks van gezien of gehoordquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:35 schreef Eastwood het volgende:
hmmm gemist, jammer. Maar hier op MotoGP.com zie je op het 4e plaatje een honda(repsol) achterover klappen. Aan de gele yamaha(tech3) erachter te zien lijkt het na de oefening een proefstart. Ziet er nogal dom uitiemand enig idee wat er gebeurde?
Huh betalen voor content van Eastwood's site? En hier vragen hoe je filmpjes kan rippen?quote:Op die site van eastwood staat ook een filmpje van een nachttest met de motoren.. Moet je helaas voor betalen
Mmh GP in het donker zal het niet worden: zullen de sponsors niet accepteren - dat kan ik me niet voorstellen, tenminste. Laat het maar lekker zoals het nu is, op de zondag, wat mij betreft.quote:De mannen van Eurosport hadden het over volgend jaar,dat dan de GP in de avond werd gereden
nee, dat zal er wel degelijk een keer aankomen. Op de website van motogp kan je lezen dat 3 ervaren mannen (rossi, capirossi, roberts) zijn gevraagt om in Qatar te testen hoe het is om savonds te rijden. Dat is niet in het donker, maar een goed verlichte baan. De race leiding wilde graag weten of het wel goed verlicht was, of dat het echt niet te berijden valt zeg maar. Dus sponsors en alles zal goed te lezen zijn. Sterker nog, de reclame op de baan zelf zal met verlichting en speciale effecten nog meer de aandacht trekken. Er zal zeker werk van gemaakt worden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:03 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Huh betalen voor content van Eastwood's site? En hier vragen hoe je filmpjes kan rippen?![]()
ben te lam om die link te gaan checken - zeker een link naar een andere site?
[..]
Mmh GP in het donker zal het niet worden: zullen de sponsors niet accepteren - dat kan ik me niet voorstellen, tenminste. Laat het maar lekker zoals het nu is, op de zondag, wat mij betreft.
Wees blij dat je dat duitse commentaar niet hoeft aan te horenquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:25 schreef Nemephis het volgende:
Rossi liet weer even zien we er de baas is
Pffff wat is dat Eurosport commentaar bagger zeg - doe maar maar BBC. En Nederland zou de GP's toch ook uitzenden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |