Ik gun de man onderhand ook wel weer eens een goed jaar!quote:Repsol Honda & Sete lijkt ook weer op de weg terug
Rossi die morgen de race gaat winnen? het is een klasse rijder en ik hoop ook dat hij wint, maar volgens mij komt de Yamaha nog teveel snelheid tekort in de bochten. Een volle seconde trager is hij t.o.v. o.a. de Ducati's. De Bridgestones schijnen behoorlijk sterk te zijn, dus dat is ook een nadeel voor o.a. Rossi (hij staat immers op Michelins). Ik zet mijn geld toch op Capirossi of misschien zelfs wel die Sete Hoekandatnou (quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:45 schreef Eastwood het volgende:
zullen we weer de 1,2,3'tjes invullen? en runner up en rookie of the year? En dan ook maar voorspelling van het WK?
mijn voorspellingen:morgen Jerez:
1. Rossi
2. Capirex
3. GibernauRunner up:
NakanoRookie of the year:
PedrosaWK:
1. Valentino Rossi![]()
2. Capirossi![]()
3. Melandri![]()
Eurosport Engels commentaarquote:Toch jammer dat jebij Europsport de optie 'commentaar uit' niet hebt...
Toby, Jules en Randyquote:Op zondag 26 maart 2006 13:40 schreef kwintenstraler het volgende:
[..]
Eurosport Engels commentaar![]()
Ducati gaat dit seizoen konten schoppen![]()
Rossi![]()
![]()
Ik had de optie vroeger, op een oude TV: linker geluidskanaal Engels en rechter NL commentaar.. kan die optie tegenwoordig niet meer terugvindenquote:Eurosport Engels commentaar
Dat commentaar is 3x niksquote:Op zondag 26 maart 2006 14:00 schreef -Hans- het volgende:
MotoGP ook op ned 2 !!
Ja dat was een mooi sportief moment, hoewel ik het niet eens volledig aan hem wijt: Het is nu eenmaal dringen in die eerste bocht...quote:En de sportiviteit van Tony Elias om na de race ff z'n excuses aan te bieden is ook goed, zou zeker niet elke rijder in de motoGP gedaan hebben..
De Jarno Trulli van de MotoGP? .. mist gewoon zijn race speedquote:Op zondag 26 maart 2006 18:24 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ja dat was een mooi sportief moment, hoewel ik het niet eens volledig aan hem wijt: Het is nu eenmaal dringen in die eerste bocht...
Heel knap van Pedrosa, maar wat mooi om te zien dat Capirex nog wat reserves had!
Nakano komt ook gewoon niet hard genoeg vooruit in de race.. wat is dat met die jongen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |