idd en zo is het maar net, de mensen die hier posten zijn wel de die hardsquote:Op zondag 9 april 2006 11:07 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Populair bij een select groepje, zo moet je dat zien
Dit jaar nog met de auto.. volgend jaar met de motorquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:38 schreef Eastwood het volgende:
[..]
idd en zo is het maar net, de mensen die hier posten zijn wel de die hards![]()
ik las ook al een opmerking over assenwie gaat? en wie gaat met auto?
ik ga iig wel, op de motor![]()
mag ik je dan even uitlachen?quote:Op donderdag 13 april 2006 00:57 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Dit jaar nog met de auto.. volgend jaar met de motor![]()
![]()
Woensdags tot en met Zaterdagquote:Op donderdag 13 april 2006 08:42 schreef Eastwood het volgende:
[..]
mag ik je dan even uitlachen?ik wil niet weten hoelang je dan in de file staat
Of ga je een heel weekend? Ga zelf alleen de wedstrijddag, de rest vind ik niet zo bijzonder, dat volg ik wel op tv!
100% mee eensquote:Op donderdag 13 april 2006 13:44 schreef Eastwood het volgende:
Blijven!!!! ik hoop echt dat hij blijft. Maar snap wel dat er op een bepaald niveau geen uitdaging meer in zit. Maar het lijkt mij ook wel ccol, als hij op een duc gaat rijden. Of voor het wereld kampioenschap gaan op een kawasaki ofzo..
Dat zou toch geweldig zijn! Dan ben ik niet langer de enige hier die hoopt dat Kawa er eindelijk een iets van gaat bakkenquote:Of voor het wereld kampioenschap gaan op een kawasaki ofzo..
Kawa die bromfietsquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:45 schreef Nemephis het volgende:
Wat mij betreft blijft Rossi in de MotoGP, al zou het aan de andere kant ook wel interessant zijn om te zien hoe ie het doet in de F1. Maar dat is een totaal andere manier van racen die misschien wel meer op strategie dan op racen aankomt... ik vraag me af of dát wel past bij Rossifumi.
[..]
Dat zou toch geweldig zijn! Dan ben ik niet langer de enige hier die hoopt dat Kawa er eindelijk een iets van gaat bakken
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 15 april 2006 15:27 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Kawa die bromfiets
Was er een paar jaar geleden niet het gerucht dat Mv Agusta's de MotoGP in komen?
Jaar of 2 geleden,tv programma.. ik hoop hetquote:Op dinsdag 18 april 2006 08:38 schreef Eastwood het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeWas dat een gerucht of hadden ze dat zelf aangegeven? Ik verwacht trouwens BMW komende jaren wel met het bericht dat ze mee willen gaan doen. Ze gaan het hele "BMW concept" eruit gooien en willen naar de Japanse motoren toe, inclusief dus ketting aandrijving. Hiermee willen ze gaan concureren met andere merken door o.a. over de 100 pk te komen.
Als de eerste producties daarvan zijn zullen er vast al ideeen komen om met dit soort machines ook de motoGP in te komen.
Ja dat klopt, een jaar of 2 terug idd. Maar er was er toen ook sprake van Moto Guzzi óók in de MotoGP zou komen...quote:Was er een paar jaar geleden niet het gerucht dat Mv Agusta's de MotoGP in komen?
Heb je geen scanner?quote:Trouwens Eastwood,in het blad Moto73 staat een stukje over de Motogp plannen van BMW
TimoBasso, bedankt voor de tip. Regelmatig dat ik een Moto37 blaadje koop, vooral in vakantie's en dat soort dagen, maar laatste tijd neit meer gedaan. Ik ga er nog 1'tje halen! bedanktquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:17 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Jaar of 2 geleden,tv programma.. ik hoop het
Trouwens Eastwood,in het blad Moto73 staat een stukje over de Motogp plannen van BMW
Kom op man, één van de beste motor bladen, die koop je zo toch welquote:
Heb net even gekeken bij de boekjesboer, maar de nieuwe lag er al...quote:Nog wel voor 20 april naar de winkel.. anders ligt de nieuwe er al
Vraag me af waarom dit topic voor geen meter aanslaatquote:Op woensdag 19 april 2006 17:57 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Heb net even gekeken bij de boekjesboer, maar de nieuwe lag er al...
Maar thnx voor de pic!![]()
Qua uiterlijk lijkt het een Kawa, zo hoekig. Wat voor blok ligt eronder dan? Een boxer?![]()
ik ookquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:25 schreef TimoBasso het volgende:
Next stop : GP of Turkey,ik heb der zin in![]()
Dubbel Repsol Honda.. met Hayden als eerste natuurlijk.. 3de Rossi,en de beide Duc's die uitvallenquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:23 schreef Eastwood het volgende:
[..]
ik ookhelaas viert m'n vader z'n verjaardag, hele huis zit hier dan vol, dus mag iedeneen eern uurtje z'n mond houden
![]()
nee, maar zal denk ik wel spannende race worden. Ik hoop zoals altijd weer op grote kopgroep..
Naa allen Griezelnauquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:41 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Dubbel Repsol Honda.. met Hayden als eerste natuurlijk.. 3de Rossi,en de beide Duc's die uitvallen![]()
Gibernau is zeker coolquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:46 schreef Nemephis het volgende:
En tóch hoop ik dat Gibernau het weer wat beter gaat doenwant ik gun 't hem wel
quote:Foutje
Ja Melandri,heeft het niet mee zitten dit seizoenquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:49 schreef M.Melandri het volgende:
hoop dat et in et droog waty beter gaat met melandri dit is niks zohelaas.
wel mooi van vermeulen als was het wel jammer van hayden zijn ronde.
top3
1 hayden
2 rossi
3 capi
ja, niet normaal... ik betrapte me erop dat ik zat te schreeuwen tegen de tvquote:Op zondag 30 april 2006 12:59 schreef twi het volgende:
Wat een moment zeg, in die 250ccOngelofelijk, dat 'ie op z'n motor blijft zitten.
eens..quote:Op zondag 30 april 2006 15:48 schreef M.Melandri het volgende:
250cc![]()
![]()
![]()
ME
L
A
N
D
R
I
![]()
Ik had nooit verwacht dat hij zou winnen:P.
Ducati was de grote tegenvaller vond ik en jammer van pedrosa
ik vond hopkins vorig jaar cooler als nuquote:Op zondag 30 april 2006 16:51 schreef TimoBasso het volgende:
Melandri![]()
Hayden viel ook weer zwaar tegen..
Hij is een champ,alleen het wil gewoon niet lukken...
Stiekem begin ik ook langzaam John Hopkins heel erg cool te vinden![]()
2 weekjes he, maar daarna die week erop meteen de GP van Frankrijkquote:Op maandag 1 mei 2006 13:45 schreef TimoBasso het volgende:
Op naar de GP van China.. ( en dat duurt nog wel effe)
ja.. we overleven het wel !quote:Op maandag 1 mei 2006 14:00 schreef Eastwood het volgende:
[..]
2 weekjes he, maar daarna die week erop meteen de GP van Frankrijkdus dat is dan wel weer leuk
![]()
toch moeten we deze 2 weken zien te overbruggen.. in deze komkommertijd van de GP![]()
uhm, ik wete het nog niet. Dat valt volgens mij in het hemelvaart weekend, en dan ga ik altijd een leuk weekendje kamperen met familie, maar wel in braband, dus miss is een dagje heen en weer wel mogelijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:41 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
ja.. we overleven het wel !
25 mei,trouwens ook naar de Kawa day in Spa? .. het Moto GP team gaat daar een demo weg geven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |