Ik blijf erbij, vond blauw mooierderderquote:Camel Yamaha mooie combi
Kijken hoe snel je in de verleiding komt als je 2 miljoen per jaar kan meePLAKKENquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:42 schreef Nemephis het volgende:
[..]
En als ik de hoofdprijs in de loterij win koop ik mn eigen MotoGP team en dan komt er helemaal géén reclame op!
Ik denk gewoon hier verderquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:42 schreef PsyCha het volgende:
Gaat men hier verder of wordt er een nieuwe geopend?
Ik heb op me site een mooi overgezicht voor auto en motor race liefhebbers met alle data erbij. Pocket versie is in de maak...quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:23 schreef Atreidez het volgende:
Meld. Wanneer is de eerste race?Misschien dat iemand ff de TT aan kan passen naar 2006..
Dit weekend al dames en heren.. Jerezquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:02 schreef Nemephis het volgende:
Nog veertien dagen, dan is de eerste race (in Spanje, toch?)
Dab begint het seizoen eindelijk weer en komt dit topic weer tot leven!
Zaterdag 14:00 kwali op eurosportquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:42 schreef PsyCha het volgende:
NOS zend weer live uit.
Nooit laten ze iets zien behalve de TT, maar nu ze de meeste voetbal rechten kwijt zijn gaan ze weer achter MotoGp aanlopen. Ik blijf lekker naar eurosport kijken, hun hebben het altijd al uitgezonden door weer en windquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:42 schreef PsyCha het volgende:
NOS zend weer live uit.
Heb gisteren de MotoGP bijlage in AD Sportwereld gelezen, maar ik mis volgens mij Biaggi. Is die gestopt? (waarschijnlijk een spuit 11 reactie, maar ik heb er echt niks van meegekregen).quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:32 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Nooit laten ze iets zien behalve de TT, maar nu ze de meeste voetbal rechten kwijt zijn gaan ze weer achter MotoGp aanlopen. Ik blijf lekker naar eurosport kijken, hun hebben het altijd al uitgezonden door weer en wind![]()
Een van DE mannen van het laatste decennium, en dan geen contract?? Wat is daar misgegaan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:51 schreef TimoBasso het volgende:
Loris weer lekker de snelste
Jup,Mad Max had geen contract verlenging
I'm there every day dude... it sucksquote:Wie gaan er naar Assen?
uuhhhm maybe. Het lijkt mij wel tof om mee te maken.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:31 schreef PsyCha het volgende:
1. Spanje, 26 maart
2. Qatar, 8 april
3. Turkije, 30 april
4. China, 14 mei
5. Frankrijk, 21 mei
6. Italie, 4 juni
7.Catalonie, 18 juni
8. Assen, 24 juni
9. Groot-Britannie, 2 juli
10. Duitsland, 16 juli
11. VS, 23 juli
12. Tsjechie, 20 augustus