wat is het verschilquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:06 schreef doka het volgende:
Of is het backgammon?
Eigenlijk gewoon zelfde als bg, alleen ietsje andere regels met als je dubbels gooit geloof ik...quote:
vanmiddag toch pas?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:10 schreef Kinga het volgende:
Wanneer komen die mensen nou eens eindelijk...
3 uur te laat zodat de bewoners toch gaan twijfelen aan de tijdquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:10 schreef Kinga het volgende:
Ja, 12 uur is 12 uur....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:10 schreef Kinga het volgende:
Echt niet....!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:09 schreef Bocaj het volgende:
Menno, je haar hoeft niet meer gekapt te worden want JIJ gaat er toch uit over ruim 1,5 week!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:11 schreef Jojogirl het volgende:
Tss had ik net zo'n leuke tekst verzonnen zit ik in 't verkeerde topic.
Ik heb hem maarff gekopieerd. Past wel bij het echt weekend ochtend gevoel (tja ben ene kind van de jaren '80/90 hè).quote:
Snap het ook niet, maarja ik snap niets van vrouwen!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:11 schreef Kinga het volgende:
Ik snap niet dat ze altijd mooi maken voor zo'n gelegenheden, HALLOOO, je bent altijd op tv?
niemand snapt vrouwen.... vrouwen snappen zichzelf nog nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Snap het ook niet, maarja ik snap niets van vrouwen!![]()
Volgensmij zijn ze gewoon op zoek naar een reden om ergens mee bezig te zijn en dat bezoekje is wel een mooi aanknopingspunt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:16 schreef elskreeft het volgende:
wat een overdreven gedoe weer met dat optutten, omkleden, haren fohnen, omdat er 2 verloskundigen komen. en tanja zit er gewoon bij alsof ze net d\r nest uitgerold is
Nog niet, maar we wachten met smart! (Vind ze er wel leuk uitzienquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:13 schreef flugeltje het volgende:
Een hele goeie morgen allen tesaam![]()
* flugeltje heeft het een keer anders gedaan en het hele gepoetst nog vóór ze de streams aanzette...
Dus niet meer het hele weekend tegen het poetsen ophikken, maar gewoon de rest van het weekend vrij
Zijn die doosverzorgers er al?
Inderdaad, maar zo ziet zij er altijd uit...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:16 schreef elskreeft het volgende:
wat een overdreven gedoe weer met dat optutten, omkleden, haren fohnen, omdat er 2 verloskundigen komen. en tanja zit er gewoon bij alsof ze net d\r nest uitgerold is
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
niemand snapt vrouwen.... vrouwen snappen zichzelf nog niet
*eens is*quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
niemand snapt vrouwen.... vrouwen snappen zichzelf nog niet
misschien als je de opmaak even aanpast, dat ik het nog ga lezen ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:19 schreef fontijntje het volgende:
Zwangere Tanja wilde met BB eenzaamheid verdrijven
<knip>
Daar zijn nog geen uitspraken over gedaan door Talpa. Het hangt er vanaf hoe e.e.a. zich verder ontwikkelt de komende maanden, maar... ik denk het wél eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:46 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Komt er ook al definitief een nieuwe BB volgend jaar? Of is dat nog niet zeker?
Allemachtig, je leest vandaag mijn gedachtenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
misschien als je de opmaak even aanpast, dat ik het nog ga lezen ook
dank...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:19 schreef fontijntje het volgende:
Ik hoop het wel.. en ik hoop dat Hummie nu wel eens een keer naar ons luistert]quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar zijn nog geen uitspraken over gedaan door Talpa. Het hangt er vanaf hoe e.e.a. zich verder ontwikkelt de komende maanden, maar... ik denk het wél eigenlijk.
BB is een van de best bekeken programma's van Talpa. De uitzendtijd wordt binnenkort uitgebreid: doordeweeks duurt het wat langer en er komt een BB in het weekend.
De kijkcijfers vertonen een stijgende lijn: donderdagavond werd voor het eerst sinds de openingshow weer meer dan 800.000 kijkers gescoord.
Ik ga me zeker weten opgeven....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar zijn nog geen uitspraken over gedaan door Talpa. Het hangt er vanaf hoe e.e.a. zich verder ontwikkelt de komende maanden, maar... ik denk het wél eigenlijk.
BB is een van de best bekeken programma's van Talpa. De uitzendtijd wordt binnenkort uitgebreid: doordeweeks duurt het wat langer en er komt een BB in het weekend.
De kijkcijfers vertonen een stijgende lijn: donderdagavond werd voor het eerst sinds de openingshow weer meer dan 800.000 kijkers gescoord.
Als het net zo is als dit jaar hoeft het van mij niet zo hoor...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ondanks dat het af en toe wat rommelig oogt denk ik dat ze ook een goeie zet gedaan hebben met Ruud en Bridget... Het quasi ruziemaken tussen die twee bevalt me wel. Geeft die show tóch wat extra's moet ik zeggen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
ik ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:25 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik ga me zeker weten opgeven....![]()
hopelijk komen ze niet te laat als tanja dat kind moet uitpoepen, dan is dat kindje helemaal kansloosquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:26 schreef Kinga het volgende:
BB heeft ook nog nooit van op tijd komen gehoord...
En natuurlijk flink FOK.nl pluggen!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ookZorgen voor een beetje leven in dat huis
Dido is er ook nog....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:27 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
hopelijk komen ze niet te laat als tanja dat kind moet uitpoepen, dan is dat kindje helemaal kansloos![]()
Mooi, komen we elkaar volgend jaar september wel tegen....Ik ben een combinatie van Rob en Roel, welke rol ben jij?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ookZorgen voor een beetje leven in dat huis
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:27 schreef Sonique het volgende:
[..]
En natuurlijk flink FOK.nl pluggen!!
Dido? Hoezo? Is zij verpleegster?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dido is er ook nog....
(ik snap overigens al niet goed waarom Dido niet toegevoegd is aan de kraamzorgclub, misschien als opdracht om extra boodschappen te verdienen ofzo...)
Ze is veel te mooi...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dido is er ook nog....
(ik snap overigens al niet goed waarom Dido niet toegevoegd is aan de kraamzorgclub, misschien als opdracht om extra boodschappen te verdienen ofzo...)
Misschien volgend jaar niet meer...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:29 schreef teamlead het volgende:
[..]welja.. vaak Fok! vermelden.. wordt het forum nog trager
we weten iig dat we gewoon naakt kunnen douchen.. de regie draait toch weg
quote:
Beste omschrijving is denk ik een kruising tussen Joost, Mohammed Ali en Mustapha...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:29 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mooi, komen we elkaar volgend jaar september wel tegen....Ik ben een combinatie van Rob en Roel, welke rol ben jij?
Aha, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
En laatst vertelde ze dat ze ook kraamzorg heeft gedaan...
dan hebben de streamers ook wat leuks om naar te kijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien volgend jaar niet meer...
Dan nomineer ik je nu alvast....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
Beste omschrijving is denk ik een kruising tussen Joost, Mohammed Ali en Mustapha...
kortom: een etterbakje![]()
Nou, bij Flugel is er niets leuks aan hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan hebben de streamers ook wat leuks om naar te kijken
Ik kan ook best aardig zijn hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou, bij Flugel is er niets leuks aan hoor![]()
En als jij een etterbakje bent wil ik helemaal niet met jou in het huis....![]()
Nogal ja.................quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:33 schreef F4iTH het volgende:
Het zou wel een stunt zijn als Rob het kind baart![]()
Misschien volgend jaar wél.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou, bij Flugel is er niets leuks aan hoor![]()
Vind het wel wat hebbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:35 schreef clauwheee het volgende:
Ik vind die combi van Lieske nogal..
Ik zat net eens te bedenken wat voor type ik zou zijn...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik kan ook best aardig zijn hoor![]()
Maar als ik met bewoners als deze in het huis zou zitten, zou ik rob, tanja en chantal al lang het leven zuur gemaakt hebben
Ik denk dat de bewoners ook wel blij worden van iemand als jijquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zat net eens te bedenken wat voor type ik zou zijn...
Overdag zou ik wel een beetje op Rob lijken, zonder het zuigende overigens. Ik zou al heel snel het koken op me nemen en soms wat dominant overkomen. In het dagelijks leven ben ik iemand aan wie mensen hun problemen vertellen. Weer een verschil met Rob, flugel lult die niet door....
In de avonduren als er alcohol in het spel is vervagen de grenzen en wordt ik een soort van Linda, al zou ik nooit zo grof aan het schelden gaan. Sex sluit ik echter niet uit. Als Flugel zuipt wil ze zoenen namelijk.
Hmmm, ik denk dat de streamers best blij zouden worden van iemand zoals ik....![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:35 schreef clauwheee het volgende:
Ik vind die combi van Lieske nogal..
groaaarrr.......quote:
Dus geen hoerenfeest als jij er bent!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zat net eens te bedenken wat voor type ik zou zijn...
Overdag zou ik wel een beetje op Rob lijken, zonder het zuigende overigens. Ik zou al heel snel het koken op me nemen en soms wat dominant overkomen. In het dagelijks leven ben ik iemand aan wie mensen hun problemen vertellen. Weer een verschil met Rob, flugel lult die niet door....
In de avonduren als er alcohol in het spel is vervagen de grenzen en wordt ik een soort van Linda, al zou ik nooit zo grof aan het schelden gaan. Sex sluit ik echter niet uit. Als Flugel zuipt wil ze zoenen namelijk.
Hmmm, ik denk dat de streamers best blij zouden worden van iemand zoals ik....![]()
edit: Op het uiterlijk na dan.... Flugel heeft gewoon een dikke kont en is niet het type dat dit overdrijft....
Niet alleen die lui hoor....wij toch ook?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:38 schreef Wup het volgende:
wat hebben die lui een geluk met het weer steeds
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
edit: Op het uiterlijk na dan.... Flugel heeft gewoon een dikke kont en is niet het type dat dit overdrijft....
Dat weet je eigenlijk nooit... Zoals ik al zei vervagen de grenzen als ik zuip... Het ligt eraan of het me zou lukken mezelf in de hand te houden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dus geen hoerenfeest als jij er bent!
maar dat komt omdat Hummie ook nog steeds niet weet of je nu een man of een vrouw bentquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:40 schreef cuall het volgende:
mijn inschrijfformulier wordt onmiddelijk in de prullenbak gedeponeerd door Hummie
![]()
Ik zou de hele tijd met stijve rondlopen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:39 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
groaaarrr..........dat zou me nog de meeste moeite kosten in het huis...
alles...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:40 schreef teamlead het volgende:
[..]wat is er mis met een dikke kont?
Je moet ook wel liegen op je inschrijfformulier!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:40 schreef cuall het volgende:
mijn inschrijfformulier wordt onmiddelijk in de prullenbak gedeponeerd door Hummie
![]()
oeps....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:40 schreef Mike1964 het volgende:
Niet alleen die lui hoor....wij toch ook?
>met laptop in de tuin zit<
Oke, dan zou jij de 'Roel' zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zou de hele tijd met stijve rondlopen...![]()
Ohquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:41 schreef doka het volgende:
[..]
Je moet ook wel liegen op je inschrijfformulier!
Die neemt de zon weg in de tuin.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:40 schreef teamlead het volgende:
Ik vind er niets mis mee, m'n snoet is namelijk niet lelijk.... Maar zoals ik al zei ben ik niet het type om het te overdrijven. (zoals die gratenpakhuizen die bij één extra onsje al beginnen te piepen dat ze dik wordenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:40 schreef teamlead het volgende:
Das eerder een préquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar dat komt omdat Hummie ook nog steeds niet weet of je nu een man of een vrouw bent
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind er niets mis mee, m'n snoet is namelijk niet lelijk.... Maar zoals ik al zei ben ik niet het type om het te overdrijven. (zoals die gratenpakhuizen die bij één extra onsje al beginnen te piepen dat ze dik worden)
Ik ben niet mollig, ik ben niet volslank... Ben gewoon dik en heb daar geen problemen mee eerlijk gezegd. Heb jaren geleden al besloten dat ik liever gelukkig ben in een dik lichaam dan ongelukkig in een slank....
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:43 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Die neemt de zon weg in de tuin.![]()
Ja hoor, ze heeft vanochtend met een aantal mensen over de baby/bevalling gekletst.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:43 schreef F4iTH het volgende:
Heeft Tanja sinds de Live uitzending al een woord uitgebracht?
Ik dacht dat jij eruit zag als Dido... ownee, dat was muizemeisquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind er niets mis mee, m'n snoet is namelijk niet lelijk.... Maar zoals ik al zei ben ik niet het type om het te overdrijven. (zoals die gratenpakhuizen die bij één extra onsje al beginnen te piepen dat ze dik worden)
Ik ben niet mollig, ik ben niet volslank... Ben gewoon dik en heb daar geen problemen mee eerlijk gezegd. Heb jaren geleden al besloten dat ik liever gelukkig ben in een dik lichaam dan ongelukkig in een slank....
quote:
Muizemeis moet er ook in hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij eruit zag als Dido... ownee, dat was muizemeis![]()
Mooi dik is niet lelijk!![]()
Nou, dat vind ik uitermate cool! En zeer verstandig! Ik geef je bij deze een virtuele knuffelquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In dat geval is er niets mis met een dikke kont, jij hebt iets belangrijkers...het heet karakter, kan geen lekker kontje tegen op.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zal héél ff een fotootje in m'n fotoboek plakken, zometeen wel snel kijken want ik haal 'm daarna weer weg....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij eruit zag als Dido... ownee, dat was muizemeis![]()
Mooi dik is niet lelijk!![]()
Ik pikte vanmorgen een deel van gesprek tussen haar en Dido op over gesprek in de DBK, BB ging niet in op al haar wensen, omdat ze wel in BB zit. Later in dat gesprek gaf ze aan dal als de baby er eenmaal is, ze WEL op haar strepen gaat staanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:43 schreef F4iTH het volgende:
Heeft Tanja sinds de Live uitzending al een woord uitgebracht?
edit: vrouwen hebben een andere definitie van "dik" dan ik....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zal héél ff een fotootje in m'n fotoboek plakken, zometeen wel snel kijken want ik haal 'm daarna weer weg....
foto is overigens een paar jaar oud, heb nu lang haar....
Ready!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zal héél ff een fotootje in m'n fotoboek plakken, zometeen wel snel kijken want ik haal 'm daarna weer weg....
Jammer, heb ik dat weer gemist.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:45 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja hoor, ze heeft vanochtend met een aantal mensen over de baby/bevalling gekletst.
Sodeju, hoe doe je dat toch. Beter kan ik het niet zeggenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
In dat geval is er niets mis met een dikke kont, jij hebt iets belangrijkers...het heet karakter, kan geen lekker kontje tegen op.![]()
Je bent prachtig....mooi glas wijn ook, image?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:49 schreef Bocaj het volgende:
Ziet er niet slecht uit hoor Flugeltje!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nicequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:46 schreef flugeltje het volgende:
Na drie huwelijken wordt je steeds beter...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:48 schreef doka het volgende:
[..]
Sodeju, hoe doe je dat toch. Beter kan ik het niet zeggen![]()
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Na drie huwelijken wordt je steeds beter...![]()
Ik denk dat flugeltje niet voor niets de foto weer heeft weggehaald.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:55 schreef Dynabite het volgende:
avatar voor de liefhebber[afbeelding]![]()
Nee, niet gezien.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:51 schreef flugeltje het volgende:
Iedereen gezien? Dan gaat het poppenkastje weer dicht....
Wie? Wat? Waar? Ik wil ook kijken!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:51 schreef flugeltje het volgende:
Iedereen gezien? Dan gaat het poppenkastje weer dicht....
Haha, dat was nou p'cies de reden dat ik m'n foto's nooit op internet zet....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:55 schreef Dynabite het volgende:
Jij snapt echt niets van vrouwen he?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:55 schreef Dynabite het volgende:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:58 schreef Sonique het volgende:
PRecies Dido!
Haal hem zo weg hoor..geintjuh.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Haha, dat was nou p'cies de reden dat ik m'n foto's nooit op internet zet....
Maar in avatarvorm is het zo klein dat ze me toch niet herkennen...
Tnx trouwens iedereen....
Zoals u kunt zien is de snoet niet verkeerd, de kont is nóg indrukwekkender![]()
M'n opa zei altijd "De kop verkoopt de kont"
En in de praktijk blijkt dit nog te kloppen ook, had altijd meer vriendjes dan slanke vriendinnen...
Mag die camera 25 cm omlaag?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:58 schreef scanman01 het volgende:
De twee blondjes van het huis
[afbeelding]
ja lekker.. doe maar een broodje met kaasquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:59 schreef Sonique het volgende:
ff lunchen....
Moet iemand nog wat hebben?
Worstebroodje en een koude chocomelk aub...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:59 schreef Sonique het volgende:
ff lunchen....
Hoezo Gert, wil je me daten dan???quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:00 schreef Gert het volgende:
Hoe saaier het huis, hoe meer het hier op een datingshow begint te lijken.
alleen jammer dat er zoveel getrouwde vrouwen hier zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:00 schreef Gert het volgende:
doe maar een patatje oorlogquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:59 schreef Sonique het volgende:
ff lunchen....
Okay dan speciaal voor jou en doka nog héél even....quote:
Het lijkt de clib welquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:00 schreef Gert het volgende:
Niet getrouwd maar wel samenwonend (dus daar heb je ook niet veel aan)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
alleen jammer dat er zoveel getrouwde vrouwen hier zijn
Ik heb vaker getrouwde vriendinnen dan ongetrouwde....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:58 schreef flugeltje het volgende:
Zoals u kunt zien is de snoet niet verkeerd, de kont is nóg indrukwekkender
Broodje met tomaat pesto en mozzarella?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:59 schreef Sonique het volgende:
ff lunchen....
Om maar met Lieske te spreken: "Alles kan kapot"quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ja, leuk héquote:
Mag dat wel van APK???quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, leuk hé
Cuall deelt inschrijfformulieren uit om nieuwe leden te werven voor de clip Clib 37 - Alleen voor leden. [Deel 492]![]()
Tilburg hè?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoezo Gert, wil je me daten dan???![]()
Un heule zaggggggggggggte....quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mag dat wel van APK???
Ik durf daar nooit te posten omdat ik bang ben weg-ge-kssst te worden daar![]()
Waarom is iedereen toch zo bang voor die luidruchtige kale homo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mag dat wel van APK???
Ik durf daar nooit te posten omdat ik bang ben weg-ge-kssst te worden daar![]()
Bang? Voor APK? Ik vind het wel een geinig ventjequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom is iedereen toch zo bang voor die luidruchtige kale homo?(hij is in het echt ook kaal, alleen wat lelijker dan Beckham)
Er lopen in de Clib wel wat valse nichten rond waar je bánger voor moet zijn.
Ja, met d'r Nirvana-cdquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:11 schreef Peter6000 het volgende:
ik heb de tijd nog meegemaakt dat Anouk (zangeres Anouk) in het BB kwam
je bent oudquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:11 schreef Peter6000 het volgende:
ik heb de tijd nog meegemaakt dat Anouk (zangeres Anouk) in het BB kwam
Hij is voor mijn gevoel zeer sterk in het verwoorden van zijn mening, dat win ik toch nooit... Maar bang ben ik niet voor hem... Vind hem wel lief eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom is iedereen toch zo bang voor die luidruchtige kale homo?(hij is in het echt ook kaal, alleen wat lelijker dan Beckham)
Er lopen in de Clib wel wat valse nichten rond waar je bánger voor moet zijn.
tsja.. in dit geval kan ik me daar wel iets bij voorstellen hoorquote:
Met een haaknaaldquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:14 schreef Peter6000 het volgende:
Hoe breek je dat dan: vliezen
Iemand: met een vliezenbreker
Ben bang dat ik 'm weer gemist heb dan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:02 schreef flugeltje het volgende:
Okay dan speciaal voor jou en doka nog héél even....
Haaknaaldquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:14 schreef Peter6000 het volgende:
Hoe breek je dat dan: vliezen
Iemand: met een vliezenbreker
Tjsa.. ze staat in het middelpunt... alle aandacht voor haar en haar kindje... dan doet ze wel meequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:15 schreef Mike1964 het volgende:
Valt me mee dat Tanja hier wel aan mee doet....dit lijkt me echt een moment voor bijv. Roel om te zeggen: Ik doe hier niet aan mee..." Dat zou ik althans doen.
Nú dan nog vijf minuten, daarna ben je écht te laat....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ben bang dat ik 'm weer gemist heb dan.
Gezien.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nú dan nog vijf minuten, daarna ben je écht te laat....
Yep, dat is 'm...quote:
Laat de FOK-users inderdaad direct via het forum invloed uitoefenen op het reilen en zeilen in het huis... dat beetje interactie mis ik nu! Sturen we de bewoners democratisch aan...."Er is democratisch besloten door het forum dat jullie naakt moeten douchen"quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:27 schreef Sonique het volgende:
[..]
En natuurlijk flink FOK.nl pluggen!!
Schijnt hip te zijn al die bling bling....quote:
alleen Rob kijkt geinteresseerdquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:15 schreef Mike1964 het volgende:
Valt me mee dat Tanja hier wel aan mee doet....dit lijkt me echt een moment voor bijv. Roel om te zeggen: Ik doe hier niet aan mee..." Dat zou ik althans doen.
shit, was te laat [ Maurisico is stiekum toch wel benieuwd wie Flugel is...]quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nú dan nog vijf minuten, daarna ben je écht te laat....
altijd rookt kortjakje wietquote:
Jij bent de laatste.... Daarna écht niet meer...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:21 schreef Maurisico het volgende:
[..]
shit, was te laat [ Maurisico is stiekum toch wel benieuwd wie Flugel is...]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:21 schreef Maurisico het volgende:
[..]
shit, was te laat [ Maurisico is stiekum toch wel benieuwd wie Flugel is...]
Zie jij rob al de leiding op zich nermen bij een bevalling..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:19 schreef scanman01 het volgende:
Nu de mogelijke bevalling zónder verloskundige![]()
De bewoners moeten dan helpen.
Mijn userid zit in jouw userid.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yep, dat is 'm...
Je hebt 'm dus gezien, kan m'n ploatje weer weg...
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mijn userid zit in jouw userid.
68625
Hij heeft wel de ervaring...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:22 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Zie jij rob al de leiding op zich nermen bij een bevalling..![]()
* ziet het plaatje meteen voor zich.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:08 schreef Kinga het volgende:
weer die zelfvoldane grijns bij tanja....bah
Ben altijd benieuwd hoe de Fokkers eruit zien... heb jou plaatjes ookal gezien! [ Ik zal eerst zelf ook maar eens wat kiekjes opvoeren... heb dan pas eht recht van spreken...]quote:
Pfffff.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:20 schreef Peter6000 het volgende:
Bij ernstig bloedverlies: op de zij liggen, en ONMIDDELIJK een ambulance waarschuwen.
Bij spontane bevalling: niet persen, rustig ademen, ONMIDDELIJK hulp waarschuwen
Ik zie Rob nog de leiding nemen als er een vliegtuig aan de grond gezet moet worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:22 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Gezien Maurisico?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:23 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ben altijd benieuwd hoe de Fokkers eruit zien... heb jou plaatjes ookal gezien! [ Ik zal eerst zelf ook maar eens wat kiekjes opvoeren... heb dan pas eht recht van spreken...]
Ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:23 schreef flugeltje het volgende:
![]()
Nu hebben we voor eeuwig een band met elkaar...
Ja, ik denk het wel, hij is de enige in het huis die wel eens een bevalling heeft meegemaakt, als vader van twee kinderen, dus....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:22 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ik heb 15 oktober voorspeld (vandaag dus)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:25 schreef Falco het volgende:
Nou de instructies zijn gegeven. Laat het kind maar komen!
yep! Ken je niet! Maar aangenaam kennis te makenquote:
jezus... dat gezeik van die miep moet onderhand eens een keer ophouden hoor... flikker op zegquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:27 schreef Inca het volgende:
[..]
in het huis bevallen te gehorig als ze moet gillen
Hier heb ik geen zin in. Ik heb er geen behoefte aan hoor!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:15 schreef Mike1964 het volgende:
Peervorm Maurisico.... Vanaf m'n heupen naar beneden dus.... Net zoals Betty Boop.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:27 schreef Maurisico het volgende:
[..]
yep! Ken je niet! Maar aangenaam kennis te makenOverigens valt dat mollige wat je eerder opvoerde toch wel mee?
dat kind hoort het nu voor het eerst jah die dennkt nog steeds dat babys met de ooievaar worden gebrachtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:29 schreef Bocaj het volgende:
Lieske zit met open ogen te kijken.... hahahahaha
Prepare your spirit, Scan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:29 schreef scanman01 het volgende:
Hier gaat wel weer een hele uitzending aan opgeofferd worden
De bewoners mogen het niet horen, maar het gaat uiteraard wel op 4 streams internet overquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:27 schreef Inca het volgende:
[..]
in het huis bevallen te gehorig als ze moet gillen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:30 schreef Inca het volgende:
[..]
dat kind hoort het nu voor het eerst jah die dennkt nog steeds dat babys met de ooievaar worden gebracht
Zo af en toe heeft ze idd wel humorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:30 schreef Peter6000 het volgende:
Het gaat over gedragveranderingen tijdens het bevallen, dat je mensen dan niet meer herkent.
Tan (met zelfspot): misschien word ik wel harstikke lief in één keer![]()
Ze heeft zowieso wel zelfkennis. En d'r moeder doet er ook niet vreemd over. Die gaf ook aan dat Tanja niet de makkelijkste is...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zo af en toe heeft ze idd wel humor.
Of ze ooit bij elkaar bevallingen hebben gedaan....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:32 schreef Arcee het volgende:
Wat vroeg Joost?
yep... al zie ik haar nog steeds niet po's spoelen ofzo....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:33 schreef Mike1964 het volgende:
Onze KAKDido werkt in de bejaardenzorg?
Snel polletje doen wie er gaat janken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:33 schreef StephanL het volgende:
Ze gaan de harstslag laten horen
Wist je dat nog nie ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:33 schreef Mike1964 het volgende:
Onze KAKDido werkt in de bejaardenzorg?
Mike1964 is een amateur...quote:
chantal en joostquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Snel polletje doen wie er gaat janken?
Quequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:35 schreef StephanL het volgende:
Nattelie heeft voelen.
Yes! Weer een nieuwe fantasie, voor eenzame tijden...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Of ze ooit bij elkaar bevallingen hebben gedaan....![]()
Dat is iets van vrouwen denk ik..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:36 schreef teun911 het volgende:
gatverdamme, allemaal aan die buik voelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |