oeps....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:40 schreef Mike1964 het volgende:
Niet alleen die lui hoor....wij toch ook?
>met laptop in de tuin zit<
Oke, dan zou jij de 'Roel' zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zou de hele tijd met stijve rondlopen...![]()
Ohquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:41 schreef doka het volgende:
[..]
Je moet ook wel liegen op je inschrijfformulier!
Die neemt de zon weg in de tuin.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:40 schreef teamlead het volgende:
[..]wat is er mis met een dikke kont?
Ik vind er niets mis mee, m'n snoet is namelijk niet lelijk.... Maar zoals ik al zei ben ik niet het type om het te overdrijven. (zoals die gratenpakhuizen die bij één extra onsje al beginnen te piepen dat ze dik wordenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:40 schreef teamlead het volgende:
[..]wat is er mis met een dikke kont?
Das eerder een préquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar dat komt omdat Hummie ook nog steeds niet weet of je nu een man of een vrouw bent
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind er niets mis mee, m'n snoet is namelijk niet lelijk.... Maar zoals ik al zei ben ik niet het type om het te overdrijven. (zoals die gratenpakhuizen die bij één extra onsje al beginnen te piepen dat ze dik worden)
Ik ben niet mollig, ik ben niet volslank... Ben gewoon dik en heb daar geen problemen mee eerlijk gezegd. Heb jaren geleden al besloten dat ik liever gelukkig ben in een dik lichaam dan ongelukkig in een slank....
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:43 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Die neemt de zon weg in de tuin.![]()
Ja hoor, ze heeft vanochtend met een aantal mensen over de baby/bevalling gekletst.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:43 schreef F4iTH het volgende:
Heeft Tanja sinds de Live uitzending al een woord uitgebracht?
Ik dacht dat jij eruit zag als Dido... ownee, dat was muizemeisquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind er niets mis mee, m'n snoet is namelijk niet lelijk.... Maar zoals ik al zei ben ik niet het type om het te overdrijven. (zoals die gratenpakhuizen die bij één extra onsje al beginnen te piepen dat ze dik worden)
Ik ben niet mollig, ik ben niet volslank... Ben gewoon dik en heb daar geen problemen mee eerlijk gezegd. Heb jaren geleden al besloten dat ik liever gelukkig ben in een dik lichaam dan ongelukkig in een slank....
quote:
Muizemeis moet er ook in hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij eruit zag als Dido... ownee, dat was muizemeis![]()
Mooi dik is niet lelijk!![]()
Nou, dat vind ik uitermate cool! En zeer verstandig! Ik geef je bij deze een virtuele knuffelquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In dat geval is er niets mis met een dikke kont, jij hebt iets belangrijkers...het heet karakter, kan geen lekker kontje tegen op.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zal héél ff een fotootje in m'n fotoboek plakken, zometeen wel snel kijken want ik haal 'm daarna weer weg....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij eruit zag als Dido... ownee, dat was muizemeis![]()
Mooi dik is niet lelijk!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |