Nogal ja.................quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:33 schreef F4iTH het volgende:
Het zou wel een stunt zijn als Rob het kind baart![]()
Misschien volgend jaar wél.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou, bij Flugel is er niets leuks aan hoor![]()
Vind het wel wat hebbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:35 schreef clauwheee het volgende:
Ik vind die combi van Lieske nogal..
Ik zat net eens te bedenken wat voor type ik zou zijn...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik kan ook best aardig zijn hoor![]()
Maar als ik met bewoners als deze in het huis zou zitten, zou ik rob, tanja en chantal al lang het leven zuur gemaakt hebben
Ik denk dat de bewoners ook wel blij worden van iemand als jijquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zat net eens te bedenken wat voor type ik zou zijn...
Overdag zou ik wel een beetje op Rob lijken, zonder het zuigende overigens. Ik zou al heel snel het koken op me nemen en soms wat dominant overkomen. In het dagelijks leven ben ik iemand aan wie mensen hun problemen vertellen. Weer een verschil met Rob, flugel lult die niet door....
In de avonduren als er alcohol in het spel is vervagen de grenzen en wordt ik een soort van Linda, al zou ik nooit zo grof aan het schelden gaan. Sex sluit ik echter niet uit. Als Flugel zuipt wil ze zoenen namelijk.
Hmmm, ik denk dat de streamers best blij zouden worden van iemand zoals ik....![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:35 schreef clauwheee het volgende:
Ik vind die combi van Lieske nogal..
groaaarrr.......quote:
Dus geen hoerenfeest als jij er bent!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zat net eens te bedenken wat voor type ik zou zijn...
Overdag zou ik wel een beetje op Rob lijken, zonder het zuigende overigens. Ik zou al heel snel het koken op me nemen en soms wat dominant overkomen. In het dagelijks leven ben ik iemand aan wie mensen hun problemen vertellen. Weer een verschil met Rob, flugel lult die niet door....
In de avonduren als er alcohol in het spel is vervagen de grenzen en wordt ik een soort van Linda, al zou ik nooit zo grof aan het schelden gaan. Sex sluit ik echter niet uit. Als Flugel zuipt wil ze zoenen namelijk.
Hmmm, ik denk dat de streamers best blij zouden worden van iemand zoals ik....![]()
edit: Op het uiterlijk na dan.... Flugel heeft gewoon een dikke kont en is niet het type dat dit overdrijft....
Niet alleen die lui hoor....wij toch ook?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:38 schreef Wup het volgende:
wat hebben die lui een geluk met het weer steeds
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
edit: Op het uiterlijk na dan.... Flugel heeft gewoon een dikke kont en is niet het type dat dit overdrijft....
Dat weet je eigenlijk nooit... Zoals ik al zei vervagen de grenzen als ik zuip... Het ligt eraan of het me zou lukken mezelf in de hand te houden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dus geen hoerenfeest als jij er bent!
maar dat komt omdat Hummie ook nog steeds niet weet of je nu een man of een vrouw bentquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:40 schreef cuall het volgende:
mijn inschrijfformulier wordt onmiddelijk in de prullenbak gedeponeerd door Hummie
![]()
Ik zou de hele tijd met stijve rondlopen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:39 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
groaaarrr..........dat zou me nog de meeste moeite kosten in het huis...
alles...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:40 schreef teamlead het volgende:
[..]wat is er mis met een dikke kont?
Je moet ook wel liegen op je inschrijfformulier!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:40 schreef cuall het volgende:
mijn inschrijfformulier wordt onmiddelijk in de prullenbak gedeponeerd door Hummie
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |