Jij bent de laatste.... Daarna écht niet meer...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:21 schreef Maurisico het volgende:
[..]
shit, was te laat [ Maurisico is stiekum toch wel benieuwd wie Flugel is...]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:21 schreef Maurisico het volgende:
[..]
shit, was te laat [ Maurisico is stiekum toch wel benieuwd wie Flugel is...]
Zie jij rob al de leiding op zich nermen bij een bevalling..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:19 schreef scanman01 het volgende:
Nu de mogelijke bevalling zónder verloskundige![]()
De bewoners moeten dan helpen.
Mijn userid zit in jouw userid.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yep, dat is 'm...
Je hebt 'm dus gezien, kan m'n ploatje weer weg...
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mijn userid zit in jouw userid.
68625
Hij heeft wel de ervaring...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:22 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Zie jij rob al de leiding op zich nermen bij een bevalling..![]()
* ziet het plaatje meteen voor zich.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:08 schreef Kinga het volgende:
weer die zelfvoldane grijns bij tanja....bah
Ben altijd benieuwd hoe de Fokkers eruit zien... heb jou plaatjes ookal gezien! [ Ik zal eerst zelf ook maar eens wat kiekjes opvoeren... heb dan pas eht recht van spreken...]quote:
Pfffff.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:20 schreef Peter6000 het volgende:
Bij ernstig bloedverlies: op de zij liggen, en ONMIDDELIJK een ambulance waarschuwen.
Bij spontane bevalling: niet persen, rustig ademen, ONMIDDELIJK hulp waarschuwen
Ik zie Rob nog de leiding nemen als er een vliegtuig aan de grond gezet moet worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:22 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Gezien Maurisico?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:23 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ben altijd benieuwd hoe de Fokkers eruit zien... heb jou plaatjes ookal gezien! [ Ik zal eerst zelf ook maar eens wat kiekjes opvoeren... heb dan pas eht recht van spreken...]
Ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:23 schreef flugeltje het volgende:
![]()
Nu hebben we voor eeuwig een band met elkaar...
Ja, ik denk het wel, hij is de enige in het huis die wel eens een bevalling heeft meegemaakt, als vader van twee kinderen, dus....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:22 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ik heb 15 oktober voorspeld (vandaag dus)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:25 schreef Falco het volgende:
Nou de instructies zijn gegeven. Laat het kind maar komen!
yep! Ken je niet! Maar aangenaam kennis te makenquote:
jezus... dat gezeik van die miep moet onderhand eens een keer ophouden hoor... flikker op zegquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:27 schreef Inca het volgende:
[..]
in het huis bevallen te gehorig als ze moet gillen
Hier heb ik geen zin in. Ik heb er geen behoefte aan hoor!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:15 schreef Mike1964 het volgende:
Valt me mee dat Tanja hier wel aan mee doet....dit lijkt me echt een moment voor bijv. Roel om te zeggen: Ik doe hier niet aan mee..." Dat zou ik althans doen.
Peervorm Maurisico.... Vanaf m'n heupen naar beneden dus.... Net zoals Betty Boop.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:27 schreef Maurisico het volgende:
[..]
yep! Ken je niet! Maar aangenaam kennis te makenOverigens valt dat mollige wat je eerder opvoerde toch wel mee?
dat kind hoort het nu voor het eerst jah die dennkt nog steeds dat babys met de ooievaar worden gebrachtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:29 schreef Bocaj het volgende:
Lieske zit met open ogen te kijken.... hahahahaha
Prepare your spirit, Scan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:29 schreef scanman01 het volgende:
Hier gaat wel weer een hele uitzending aan opgeofferd worden
De bewoners mogen het niet horen, maar het gaat uiteraard wel op 4 streams internet overquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:27 schreef Inca het volgende:
[..]
in het huis bevallen te gehorig als ze moet gillen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:30 schreef Inca het volgende:
[..]
dat kind hoort het nu voor het eerst jah die dennkt nog steeds dat babys met de ooievaar worden gebracht
Zo af en toe heeft ze idd wel humorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:30 schreef Peter6000 het volgende:
Het gaat over gedragveranderingen tijdens het bevallen, dat je mensen dan niet meer herkent.
Tan (met zelfspot): misschien word ik wel harstikke lief in één keer![]()
Ze heeft zowieso wel zelfkennis. En d'r moeder doet er ook niet vreemd over. Die gaf ook aan dat Tanja niet de makkelijkste is...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zo af en toe heeft ze idd wel humor.
Of ze ooit bij elkaar bevallingen hebben gedaan....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:32 schreef Arcee het volgende:
Wat vroeg Joost?
yep... al zie ik haar nog steeds niet po's spoelen ofzo....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:33 schreef Mike1964 het volgende:
Onze KAKDido werkt in de bejaardenzorg?
Snel polletje doen wie er gaat janken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:33 schreef StephanL het volgende:
Ze gaan de harstslag laten horen
Wist je dat nog nie ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:33 schreef Mike1964 het volgende:
Onze KAKDido werkt in de bejaardenzorg?
Mike1964 is een amateur...quote:
chantal en joostquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Snel polletje doen wie er gaat janken?
Quequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:35 schreef StephanL het volgende:
Nattelie heeft voelen.
Yes! Weer een nieuwe fantasie, voor eenzame tijden...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Of ze ooit bij elkaar bevallingen hebben gedaan....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |