shit, was te laat [ Maurisico is stiekum toch wel benieuwd wie Flugel is...]quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nú dan nog vijf minuten, daarna ben je écht te laat....
altijd rookt kortjakje wietquote:
Jij bent de laatste.... Daarna écht niet meer...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:21 schreef Maurisico het volgende:
[..]
shit, was te laat [ Maurisico is stiekum toch wel benieuwd wie Flugel is...]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:21 schreef Maurisico het volgende:
[..]
shit, was te laat [ Maurisico is stiekum toch wel benieuwd wie Flugel is...]
Zie jij rob al de leiding op zich nermen bij een bevalling..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:19 schreef scanman01 het volgende:
Nu de mogelijke bevalling zónder verloskundige![]()
De bewoners moeten dan helpen.
Mijn userid zit in jouw userid.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yep, dat is 'm...
Je hebt 'm dus gezien, kan m'n ploatje weer weg...
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mijn userid zit in jouw userid.
68625
Hij heeft wel de ervaring...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:22 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Zie jij rob al de leiding op zich nermen bij een bevalling..![]()
* ziet het plaatje meteen voor zich.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:08 schreef Kinga het volgende:
weer die zelfvoldane grijns bij tanja....bah
Ben altijd benieuwd hoe de Fokkers eruit zien... heb jou plaatjes ookal gezien! [ Ik zal eerst zelf ook maar eens wat kiekjes opvoeren... heb dan pas eht recht van spreken...]quote:
Pfffff.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:20 schreef Peter6000 het volgende:
Bij ernstig bloedverlies: op de zij liggen, en ONMIDDELIJK een ambulance waarschuwen.
Bij spontane bevalling: niet persen, rustig ademen, ONMIDDELIJK hulp waarschuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |