Ik pikte vanmorgen een deel van gesprek tussen haar en Dido op over gesprek in de DBK, BB ging niet in op al haar wensen, omdat ze wel in BB zit. Later in dat gesprek gaf ze aan dal als de baby er eenmaal is, ze WEL op haar strepen gaat staanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:43 schreef F4iTH het volgende:
Heeft Tanja sinds de Live uitzending al een woord uitgebracht?
edit: vrouwen hebben een andere definitie van "dik" dan ik....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zal héél ff een fotootje in m'n fotoboek plakken, zometeen wel snel kijken want ik haal 'm daarna weer weg....
foto is overigens een paar jaar oud, heb nu lang haar....
Ready!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zal héél ff een fotootje in m'n fotoboek plakken, zometeen wel snel kijken want ik haal 'm daarna weer weg....
Jammer, heb ik dat weer gemist.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:45 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja hoor, ze heeft vanochtend met een aantal mensen over de baby/bevalling gekletst.
Sodeju, hoe doe je dat toch. Beter kan ik het niet zeggenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
In dat geval is er niets mis met een dikke kont, jij hebt iets belangrijkers...het heet karakter, kan geen lekker kontje tegen op.![]()
Je bent prachtig....mooi glas wijn ook, image?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:49 schreef Bocaj het volgende:
Ziet er niet slecht uit hoor Flugeltje!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nicequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:46 schreef flugeltje het volgende:
Na drie huwelijken wordt je steeds beter...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:48 schreef doka het volgende:
[..]
Sodeju, hoe doe je dat toch. Beter kan ik het niet zeggen![]()
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:52 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Na drie huwelijken wordt je steeds beter...![]()
Ik denk dat flugeltje niet voor niets de foto weer heeft weggehaald.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:55 schreef Dynabite het volgende:
avatar voor de liefhebber[afbeelding]![]()
Nee, niet gezien.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:51 schreef flugeltje het volgende:
Iedereen gezien? Dan gaat het poppenkastje weer dicht....
Wie? Wat? Waar? Ik wil ook kijken!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:51 schreef flugeltje het volgende:
Iedereen gezien? Dan gaat het poppenkastje weer dicht....
Haha, dat was nou p'cies de reden dat ik m'n foto's nooit op internet zet....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:55 schreef Dynabite het volgende:
Jij snapt echt niets van vrouwen he?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:55 schreef Dynabite het volgende:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:58 schreef Sonique het volgende:
PRecies Dido!
Haal hem zo weg hoor..geintjuh.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Haha, dat was nou p'cies de reden dat ik m'n foto's nooit op internet zet....
Maar in avatarvorm is het zo klein dat ze me toch niet herkennen...
Tnx trouwens iedereen....
Zoals u kunt zien is de snoet niet verkeerd, de kont is nóg indrukwekkender![]()
M'n opa zei altijd "De kop verkoopt de kont"
En in de praktijk blijkt dit nog te kloppen ook, had altijd meer vriendjes dan slanke vriendinnen...
Mag die camera 25 cm omlaag?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:58 schreef scanman01 het volgende:
De twee blondjes van het huis
[afbeelding]
ja lekker.. doe maar een broodje met kaasquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:59 schreef Sonique het volgende:
ff lunchen....
Moet iemand nog wat hebben?
Worstebroodje en een koude chocomelk aub...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:59 schreef Sonique het volgende:
ff lunchen....
Hoezo Gert, wil je me daten dan???quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:00 schreef Gert het volgende:
Hoe saaier het huis, hoe meer het hier op een datingshow begint te lijken.
alleen jammer dat er zoveel getrouwde vrouwen hier zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:00 schreef Gert het volgende:
doe maar een patatje oorlogquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:59 schreef Sonique het volgende:
ff lunchen....
Okay dan speciaal voor jou en doka nog héél even....quote:
Het lijkt de clib welquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:00 schreef Gert het volgende:
Niet getrouwd maar wel samenwonend (dus daar heb je ook niet veel aan)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
alleen jammer dat er zoveel getrouwde vrouwen hier zijn
Ik heb vaker getrouwde vriendinnen dan ongetrouwde....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:58 schreef flugeltje het volgende:
Zoals u kunt zien is de snoet niet verkeerd, de kont is nóg indrukwekkender
Broodje met tomaat pesto en mozzarella?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:59 schreef Sonique het volgende:
ff lunchen....
Om maar met Lieske te spreken: "Alles kan kapot"quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ja, leuk héquote:
Mag dat wel van APK???quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, leuk hé
Cuall deelt inschrijfformulieren uit om nieuwe leden te werven voor de clip Clib 37 - Alleen voor leden. [Deel 492]![]()
Tilburg hè?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoezo Gert, wil je me daten dan???![]()
Un heule zaggggggggggggte....quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mag dat wel van APK???
Ik durf daar nooit te posten omdat ik bang ben weg-ge-kssst te worden daar![]()
Waarom is iedereen toch zo bang voor die luidruchtige kale homo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mag dat wel van APK???
Ik durf daar nooit te posten omdat ik bang ben weg-ge-kssst te worden daar![]()
Bang? Voor APK? Ik vind het wel een geinig ventjequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom is iedereen toch zo bang voor die luidruchtige kale homo?(hij is in het echt ook kaal, alleen wat lelijker dan Beckham)
Er lopen in de Clib wel wat valse nichten rond waar je bánger voor moet zijn.
Ja, met d'r Nirvana-cdquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:11 schreef Peter6000 het volgende:
ik heb de tijd nog meegemaakt dat Anouk (zangeres Anouk) in het BB kwam
je bent oudquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:11 schreef Peter6000 het volgende:
ik heb de tijd nog meegemaakt dat Anouk (zangeres Anouk) in het BB kwam
Hij is voor mijn gevoel zeer sterk in het verwoorden van zijn mening, dat win ik toch nooit... Maar bang ben ik niet voor hem... Vind hem wel lief eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom is iedereen toch zo bang voor die luidruchtige kale homo?(hij is in het echt ook kaal, alleen wat lelijker dan Beckham)
Er lopen in de Clib wel wat valse nichten rond waar je bánger voor moet zijn.
tsja.. in dit geval kan ik me daar wel iets bij voorstellen hoorquote:
Met een haaknaaldquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:14 schreef Peter6000 het volgende:
Hoe breek je dat dan: vliezen
Iemand: met een vliezenbreker
Ben bang dat ik 'm weer gemist heb dan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:02 schreef flugeltje het volgende:
Okay dan speciaal voor jou en doka nog héél even....
Haaknaaldquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:14 schreef Peter6000 het volgende:
Hoe breek je dat dan: vliezen
Iemand: met een vliezenbreker
Tjsa.. ze staat in het middelpunt... alle aandacht voor haar en haar kindje... dan doet ze wel meequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:15 schreef Mike1964 het volgende:
Valt me mee dat Tanja hier wel aan mee doet....dit lijkt me echt een moment voor bijv. Roel om te zeggen: Ik doe hier niet aan mee..." Dat zou ik althans doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |