Oei, als Loesewies dat hoort... ze flikkert smijt je zo uit de partij !quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:30 schreef Roache_ het volgende:
Bovendien moet je Boris heten om bij D66 homo te mogen zijn....
Welkom.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:32 schreef Coos het volgende:
Hieâh
Het is dat je je dochter bij je hebt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:33 schreef PalinG het volgende:
*pasje aan strenge man bij deur laat zien*
Oei, als Loesewies dat hoort... ze flikkert smijt je zo uit de partij !
Ik zal FL zo roepen......quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:33 schreef APK het volgende:
[..]
Welkom.
Leg jij effe iets klaar op de bar?
Kíjk jij eigenlijk wel BB?? Ik deed overdúidelijk een Dído!![/koninginnentoontje]quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:30 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Is dat de Nathalie-impressie? Ze valt wel mee toch? Of is het weer zoiets kut-nijderigs wat mannen niet snappen? Ik vind haar wel leuk
Ik ga dus voor Chantal.... die plakt écht wel haar eigen fietsbanden!quote:Nee, ik denk uiteindelijk niet dat Joost homo is hoor, maar gewoon een D66-er. Die zijn allemaal zo, en geloof me ik kan het weten want ik hoor ook bij die club... Bovendien moet je Boris heten om bij D66 homo te mogen zijn....
Eg nie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:34 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Kíjk jij eigenlijk wel BB?? Ik deed overdúidelijk een Dído!![/koninginnentoontje]
[..]
Ik ga dus voor Chantal.... die plakt écht wel haar eigen fietsbanden!![]()
Kun jij effe [Deel 492] aan de TT toevoegen?quote:
Als ik het Blog mag geloven heeft ze in het verleden ook andere dingen gescored en is ze een ex coke addict.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:36 schreef Coos het volgende:
Chantal scoort "voetbalmannen" en die doen dat graag naast over ballen praten.![]()
Ik ga voor Rob, dat kan geen echte heteroman zijn, welke vrouw valt daar nou opquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:34 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Ik ga dus voor Chantal.... die plakt écht wel haar eigen fietsbanden!![]()
Leuk he die complotten?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:38 schreef APK het volgende:
Als ik het Blog mag geloven heeft ze in het verleden ook andere dingen gescored en is ze een ex coke addict.![]()
Lekker FL, neem zelf ook wat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:39 schreef fashionably_late het volgende:
Hier Cuall
[afbeelding]
Joost...die sukkel geeft het net min of meer toe: Maar het wordt nu wel tijd voor opheldering... ik ben er wel aan toe.
Chantal??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik het Blog mag geloven heeft ze in het verleden ook andere dingen gescored en is ze een ex coke addict.![]()
Ze wil gewoon een lekker potje mee voetballen met die kerls...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Eg nie.
Chantal scoort "voetbalmannen" en die doen dat graag naast over ballen praten.![]()
Ja? Dat zou mij verbazen.... hij is gewoon te óud om op te vallen.. ho of he...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ga voor Rob, dat kan geen echte heteroman zijn, welke vrouw valt daar nou op![]()
Misschien heet Chantal soms wel Sjaak?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:40 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Ze wil gewoon een lekker potje mee voetballen met die kerls...
Nou, op die manier bekeken moet APK er ook een zijn.......quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ga voor Rob, dat kan geen echte heteroman zijn, welke vrouw valt daar nou op![]()
Ja hallo!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:41 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Ja? Dat zou mij verbazen.... hij is gewoon te óud om op te vallen.. ho of he...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |