Komt omdat jij een man bentquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Weet je dat ik nog steeds niets van die maten snap.![]()
Als ik daar werk staan ze binnen en week op scanman.comquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:44 schreef scanman01 het volgende:
De regie maakt daar hele speciale bandjes die niet voor uitzending geschikt zijn. Die duiken over 10 jaar wel op het internet op.
A t/m E wil zeggen de cup maat, de cijfers er achter is de borstomvangquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Weet je dat ik nog steeds niets van die maten snap.![]()
Gemene steek ik vind je niet lief hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:52 schreef -Delta- het volgende:
De tijd van de echte goeie languit geschreven OP is al lang geleden he
Vandaar dat die live uitzending toen zo de mist in ging (straalverbinding van KPN)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:53 schreef APK het volgende:
Die alco vader van Nathalie werkt bij de KPN.![]()
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:53 schreef APK het volgende:
Die alco vader van Nathalie werkt bij de KPN.![]()
A t/m E is wat je in je handen houdt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:54 schreef SuperMOM het volgende:
A t/m E is de borst zelf....de 75 t/ 85 enzo is de omvang van borst naar rug, zo goed uitgelegd?![]()
Ik dacht er wel iets van te snappen, maar als ik zo die borsten van Dido kan inschatten, lijkt me dat meer een redelijke A... en niet een kleine B. Maar goed, Dido zal het zelf wel het beste weten.quote:
Wat wordt het volgende huis ? Bouwmanhuis ???quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:53 schreef -Delta- het volgende:
"En jouw ouders Tan?"
Die vierden vakantie, toen ze Tanja in het internaat gestopt hadden.
Later toen er weer iets op de proppen kwam met Tanja, stopten ze haar in het BB huis
Sorry hoor, inkopper![]()
Je krijgt van mij een lekker biertje tijdens de BB-meetquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gemene steek ik vind je niet lief hoor![]()
Als de baby er is komt er elke week iemand van thuiszorg en maatschappelijk werk om het kind in de gaten te houden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:55 schreef luciano het volgende:
[..]
Wat wordt het volgende huis ? Bouwmanhuis ???
Is goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:55 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je krijgt van mij een lekker biertje tijdens de BB-meet![]()
Bijlmerbajesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:55 schreef luciano het volgende:
[..]
Wat wordt het volgende huis ? Bouwmanhuis ???
Scan zei toch dat Roel ook had gerukt? Toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:55 schreef cuall het volgende:
Scanman hoor je nou dat Roel het zelf toegeeft van dat rukken
Dat is niet mijn site... en als ik ze had, zou ik ze helaas niet plaatsen. Er zijn al wat sites aangeschreven die onrechtmatige filmpjes uit BB hebben geplaatst.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik daar werk staan ze binnen en week op scanman.com![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:56 schreef APK het volgende:
Wat fijn trouwens, een topic zonder LekkerSimpel, Regenworm, ProfuseLove (oid) en al die andere mongolen.![]()
Heeft hij al meerdere keren gezegd. Dat is algemeen 'geheim' daar in het huis en bij de streamers.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:55 schreef cuall het volgende:
Scanman hoor je nou dat Roel het zelf toegeeft van dat rukken
Dat heb ik niet meegekregen, ik schakelde pas net inquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zei ze zojuist op de streams, toch
Nee Scan geloofde er geen ruk van. Ik had dus wel gelijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:57 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Scan zei toch dat Roel ook had gerukt? Toch?![]()
Ach als Roel ook z'n schaamtegevoelens deelt over z'n kleintje, dan staan ze weer quitequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
he he, Menno durft niet rechtuit te zeggen dat 'ie nog niet erg ver gekomen is bij Ingrid.
![]()
Dan koop je toch gewoon een Russische URL.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Dat is niet mijn site... en als ik ze had, zou ik ze helaas niet plaatsen. Er zijn al wat sites aangeschreven die onrechtmatige filmpjes uit BB hebben geplaatst.
Ik dacht dat daar alleen werd ge trictract .... zeg dat even wat eerderquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
he he, Menno durft niet rechtuit te zeggen dat 'ie nog niet erg ver gekomen is bij Ingrid.
![]()
Beter een kleine die steigert...................quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ach als Roel ook z'n schaamtegevoelens deelt over z'n kleintje, dan staan ze weer quite![]()
![]()
![]()
Ja al doe je een salto, als hij te klein is, voel je gewoon niksquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:00 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Beter een kleine die steigert...................![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ach als Roel ook z'n schaamtegevoelens deelt over z'n kleintje, dan staan ze weer quite![]()
![]()
![]()
Ik ben er wel hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:56 schreef APK het volgende:
Wat fijn trouwens, een topic zonder LekkerSimpel, Regenworm, ProfuseLove (oid) en al die andere mongolen.![]()
Gewoon geil, zei hij net ook, sjee ik heb het wel moeilijk hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:
Is Roel nou echt een beetje gek op Dido.... of zijn het de hormonen. That's the Kwestion
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:01 schreef Foreverblue het volgende:
En toch vind ik het hem wel staan... dat Van Nistelrooy baardje :
[afbeelding]
Dat hummie zich daar niet druk om maakt... hij lijkt nu ook niet meer op zijn exit-foto.
Hij lijkt op die foto toch wel een paar pilletjes te hebben genuttigd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze lijkt toch helemaal niet op de Joost zoals wij hem kennen, ook niet op dag 1
Dat belooft MEER spanning dan BB5 , dus blijf ik ook nog maar ffquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben er wel hoorMaar mis LekkerSimpel wel, was nog iets van plan maar dat kan nog wel even wachten
![]()
Nee inderdaad niet... vind hem daar meer op die nicht van RTL Boulevard lijken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze lijkt toch helemaal niet op de Joost zoals wij hem kennen, ook niet op dag 1
Ik ken een vrouw die had iets van F. Ze was echt niet bijzonder dik en de borsten waar echt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:52 schreef cuall het volgende:
[..]
A t/m E wil zeggen de cup maat, de cijfers er achter is de borstomvang
cup = wat jij in je handen neemt![]()
Dan mag jij nog even blijven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben er wel hoorMaar mis LekkerSimpel wel, was nog iets van plan maar dat kan nog wel even wachten
![]()
Vind je het ook niet wat hebben van gister (eergister?) toen al die liedjes in koor en harmonieklank voorbij kwamenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:04 schreef scanman01 het volgende:
Lekker sfeertje hier op fok vannacht trouwens. Zelfs APK zeikt niemand af
OMFGquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Nee toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:05 schreef SuperMOM het volgende:
Weten ze nou echt niet dat er streamers zijn die mee luisteren??????
Zet mij in een studio met felle lampen neerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij lijkt op die foto toch wel een paar pilletjes te hebben genuttigd.
Ja, dat was ook zo gezellig. Echt eengrote familie. Niets is zo leuk als de bb bewoners die allemaal leuke nederlandstalige liedjes voor ons streamers ten gehore brengen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Vind je het ook niet wat hebben van gister (eergister?) toen al die liedjes in koor en harmonieklank voorbij kwamen![]()
Nu je het zegt, leuk idee voor de BB-fok-meetquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat was ook zo gezellig. Echt eengrote familie. Niets is zo leuk als de bb bewoners die allemaal leuke nederlandstalige liedjes voor ons streamers ten gehore brengen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:09 schreef SuperMOM het volgende:
Voordat je een BB huis in gaat verdiep je je toch in het concept en zo?? Ik volg al vanaf de eerst BB via Fok! alles..... kennen ze het woord streamers niet????![]()
![]()
Wauw... Vader Jacob met 3000 man... gelijk een Guiness record denk ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nu je het zegt, leuk idee voor de BB-fok-meet![]()
![]()
Moet voor een vrouw geen enkel probleem zijn, jullie hebben het zo makkelijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:05 schreef cuall het volgende:
Ophitsende avond hier, ga eens kijken of er hier boven nog iets te halen valt![]()
![]()
3000 man op een meet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wauw... Vader Jacob met 3000 man... gelijk een Guiness record denk ik
quote:
Jippiequote:
Zie het er niet meer van komen vanavond maar waqt in het vat zit..........quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:05 schreef luciano het volgende:
[..]
Dat belooft MEER spanning dan BB5 , dus blijf ik ook nog maar ff![]()
Zit Menno volgende keer op de bank?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Joost vanavond respect heeft afgedwongen bij Roel. Die gaat hem vast niet meer nomineren woensdag.
Zal heus wel hebben meegespeeld... want Lieske zei donderdag, toen Linda weg was... ga je mee naar bed RRRRRoel?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:12 schreef scanman01 het volgende:
Roel suggereert nu dat Lieske Linda genomineerd heeft omdat ze jaloers was op Linda's gerotzooi met hem
Hij gaat nu wel erg ver.
Tja dat is het eerste wat er gezegd wordt ws, als een vrouw een vrouw nomineert; jaloezie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:12 schreef scanman01 het volgende:
Roel suggereert nu dat Lieske Linda genomineerd heeft omdat ze jaloers was op Linda's gerotzooi met hem
Hij gaat nu wel erg ver.
Zat ik vanmiddag ook al naar te kijken jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:13 schreef luciano het volgende:
Ik zou toch zweren dat Bridget zei dat al het eten moest worden ingeleverd , en dat het weer noodrantsoen werd ..........
Milagro is er niet zo vaakquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:14 schreef APK het volgende:
Waar zijn Loeder en Milagro eigenlijk
Het kakt een beetje in hier.
Joost heeft zich dan ook van een hele andere kant laten zien en volgens mij kon Roel dat wel waarderenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Joost vanavond respect heeft afgedwongen bij Roel. Die gaat hem vast niet meer nomineren woensdag.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:14 schreef APK het volgende:
milagroquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:14 schreef APK het volgende:
Is wel flauw van hem. Hij weet ook dat Lieske oprecht blij was voor Dido toen het zo goed ging met haar en Roel. En om dan nu met zo flauw macho verhaal te komen, is niet helemaal correct. Hij baalt misschien nog steeds dat Lieske meerdere keren heeft aangegeven niets met hem te willen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Tja dat is het eerste wat er gezegd wordt ws, als een vrouw een vrouw nomineert; jaloezie.
Zeiden ze ook niet zoiets toen alle vrouwen Lieske genomineerd hadden?
Mannen snappen bepaalde dingen echt niet he![]()
Volgens mij een biertje drinken met LekkerSimpel maar ik kan het mis hebbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:14 schreef APK het volgende:
Goh.. die had ik nou nog niet gemist eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:14 schreef APK het volgende:
Lieske is een lekker fris en errug jonggggggggggg ding!!! Oke dat er vrouwen jaloers op zouden kunnen zijn??? Zou kunnen in zo´n huis?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Tja dat is het eerste wat er gezegd wordt ws, als een vrouw een vrouw nomineert; jaloezie.
Zeiden ze ook niet zoiets toen alle vrouwen Lieske genomineerd hadden?
Mannen snappen bepaalde dingen echt niet he![]()
Joost is wat serieuzer als het écht op bepaalde onderwerpen aankomt, die maakt geen flauwe conclusies of opmerkingen, die lult slap over humor en onzin, maar niet zoiets.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is wel flauw van hem. Hij wete ook dat Lieske oprecht blij was voor Dido toen het zo goed ging met haar en Roel. En om dan nu met zo flauw macho verhaal te komen, is niet helemaal correct. Hij baalt misschien nog steeds dat Lieske meerdere keren heeft aangegeven niets met hem te willen.
Maar het is nu mannen onder elkaar... en die lullen wel vaker wat. Joost valt wat dat betreft mee, maar dat zal komen omdat hij al een vriendin heeft thuis.
OMGquote:
Als ik deze foto zie denk ik dat Joost gaat flippen binnenkort.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:01 schreef Foreverblue het volgende:
En toch vind ik het hem wel staan... dat Van Nistelrooy baardje :
[afbeelding]
Dat hummie zich daar niet druk om maakt... hij lijkt nu ook niet meer op zijn exit-foto.
Echt lachen!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:18 schreef Troeta het volgende:
leuk zo´n mannen-onderonsje...altijd grappig om te zien/horen
Die meiden dachten... we moeten ingrijpen... anders is alle zendtijd voor de aflevering vergeven aan de mannenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:20 schreef scanman01 het volgende:
Jammer dit... Nu is het gesprek voorbij.
Hahaha..kennelijk op hetzelfde moment dezelfde gedachte.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik deze foto zie denk ik dat Joost gaat flippen binnenkort.![]()
waar is Milagro?
Die had ik nog niet gezienquote:
Ik sta zo hoog en ben er alleen s'avonds/s'nachtsquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gezienIk ben in een week gestegen van 16 naar 13
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:25 schreef scanman01 het volgende:
Joost: "We hadden net een diepzinnig gesprek voordat jullie kwamen. Met name over innerlijk enzo"
Cool, hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:26 schreef APK het volgende:
Toch wel lekker die breedbandstreams, ik kan ze gewoon in goede kwaliteit op TV bekijken.![]()
[afbeelding]
Effe Talpa bedanken.![]()
Als kiespijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hebben jullie me een beetje gemist?![]()
![]()
Is Linda stiekem teruggekomen?quote:
Ja vind je het gek met dat off topic-gelulquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gezienIk ben in een week gestegen van 16 naar 13
![]()
Jij haalt Scanman nog is een keertje inquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik sta zo hoog en ben er alleen s'avonds/s'nachts![]()
Misschien is het nu alweer anders, die standen zijn al van een paar dagen terug.
Romantisch, warm kamertje...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:26 schreef APK het volgende:
Toch wel lekker die breedbandstreams, ik kan ze gewoon in goede kwaliteit op TV bekijken.![]()
[afbeelding]
Nee joh Scan blijft met zo'n grote voorsprong, die is allround 24-7 kijkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij haalt Scanman nog is een keertje in![]()
Keek net in mijn profiel en ben weer 350 verder en ook mijn posten zijn voornamelijk 's avonds en 's nachts, hangt er een beetje vanaf hoe laat mijn vrouw gaat slapen![]()
Ik wou het niet zeggenquote:
HOHO, de laatste tijd hou ik me heel erg in, kost moeite maar doe mijn bestquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:28 schreef Day het volgende:
[..]
Ja vind je het gek met dat off topic-gelul![]()
quote:
Komende week weer vrij, dus ik blijf jullie vermoeien met screens, pro Lieske gelul... en andere ongeinquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee joh Scan blijft met zo'n grote voorsprong, die is allround 24-7 kijker![]()
Met de video out van mijn videokaart naar de tv.quote:
Hoe kom je a/d breedbandstreams? Ziet er prima uit nml!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:26 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
Niets van aantrekken, heel erg je best doen en dan haal je het misschien voor Sinterklaasavondquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee joh Scan blijft met zo'n grote voorsprong, die is allround 24-7 kijker![]()
Is leuk toch, iemand met een straatlengte vooropquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komende week weer vrij, dus ik blijf jullie vermoeien met screens, pro Lieske gelul... en andere ongein
Je hebt een fake-account.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij haalt Scanman nog is een keertje in![]()
Keek net in mijn profiel en ben weer 350 verder en ook mijn posten zijn voornamelijk 's avonds en 's nachts, hangt er een beetje vanaf hoe laat mijn vrouw gaat slapen![]()
Maak even grapjes... Nee, als ik vrij ben meestal tot 4 uur ofzo...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:31 schreef -Delta- het volgende:
Tot hoe laat ben je er gemiddeld eik Scan? Ga je echt tot 7 uur door, elke ochtend?
Please do!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komende week weer vrij, dus ik blijf jullie vermoeien met screens, pro Lieske gelul... en andere ongein
S'avonds/s'nachts 3 uurtjes kijken is altijd precies genoeg, anders hou ik het niet vol tot December.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niets van aantrekken, heel erg je best doen en dan haal je het misschien voor Sinterklaasavond![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was serieus bedoeltquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maak even grapjes... Nee, als ik vrij ben meestal tot 4 uur ofzo...
Klinkt verrassend simpel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:30 schreef APK het volgende:
Met de video out van mijn videokaart naar de tv.
Ik had begin deze maand niet veel dagen meer, dus heb er 4 weken bijgekochtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig maarMaar je hebt dus een BB-vakantie besproken
![]()
Het is nog simpeler alsdat het klinkt eigenlijkquote:
Lijkt op Rob ja... of Tanja moet doorgeslagen zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:34 schreef F4iTH het volgende:
Word ik nou gek of ligt Rob er weer doorheen te bleren op stream1?
Heee vriendquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je hebt een fake-account.
Je wacht tot je vrouw gaat slapen en dan ben je iets met mij van plan??
Wat een enge vent ben jij eigenlijk ook zeg![]()
![]()
Beetje laat, maar zo kijk ik het:quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:26 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
Maar heeft overigens niets met BB te maken. Ik lig nooit voor 4 uur in bed als ik vrij ben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Was serieus bedoelt, 1 keer gezien dat je er zo vroeg (laat) bij zat, dus dacht dat je het misschien vaker zo lang volhield
![]()
Ik heb mijn dag aan BB aangepast en hoop het t/m december vol te houdenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
S'avonds/s'nachts 3 uurtjes kijken is altijd precies genoeg, anders hou ik het niet vol tot December.![]()
Tenzij er meer escaleert de komende tijd![]()
Same here!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar heeft overigens niets met BB te maken. Ik lig nooit voor 4 uur in bed als ik vrij ben.
Een beetje net als sommige bb bewoners zeg maar
In de laatste week van december krijgt Scanman ws van John de Mol een driemaandse reis naar keuze plus zakgeld aangeboden. Scanman houdt BB nog enigzins levend. Heerlijk zijn bitchfights met iedereen die het niet met hem eens is over Lieske en zijn caps.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is leuk toch, iemand met een straatlengte voorop![]()
Tot hoe laat ben je er gemiddeld eik Scan? Ga je echt tot 7 uur door, elke ochtend?
Roel:brabbel brabbel brabbelquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:36 schreef Day het volgende:
Ligt het nou aan mij of gaat Roel echt steeds meer mompelen.
Ik kan die jongen steeds minder verstaan.
Ik ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar heeft overigens niets met BB te maken. Ik lig nooit voor 4 uur in bed als ik vrij ben.
Nouh.....weeetjuhhhh..... Nathje.... was aanutttt doesjeuhhhh....... .....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:36 schreef Day het volgende:
Ligt het nou aan mij of gaat Roel echt steeds meer mompelen.
Ik kan die jongen steeds minder verstaan.
En hoelaat sta je dan op?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik blijf ook meestal tot 2 of 3 uur wakker achter de pc, doe ik zonder BB ook![]()
En als ik de pc uitgooi, lig ik nog minimaal een uur in bed te lezen of muziek te luisteren![]()
Hij praat heel erg binnensmonds en je merkt dat hij heeft gestotterd vroeger.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:38 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nouh.....weeetjuhhhh..... Nathje.... was aanutttt doesjeuhhhh....... .....Hij praat gewoon altijd stoned
En begin december neem je er nog 2 op om het eind mee te maken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had begin deze maand niet veel dagen meer, dus heb er 4 weken bijgekocht.... Komende week wordt de eerste week van die drie.
Als BB af is, hoe lang word er op fok dan nog over nagekletst? Een weekje?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:37 schreef Coos het volgende:
[..]
In de laatste week van december krijgt Scanman ws van John de Mol een driemaandse reis naar keuze plus zakgeld aangeboden.
10 uurquote:
Ouwehoeren in zn slaap. Doet blijkbaar iedereen daar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:37 schreef Foreverblue het volgende:
Rob: Het is voor mij een goede les.... brabbel.... doe maar gewoon.... je weet niet waarom het zo is...
heel vaag
Ik kijk straks nog een video (vierkante dvd) en klim naar bovenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:37 schreef Day het volgende:
[..]
Same here!
En als ik de pc uit heb gezet, pak ik nog een boek!
Zoiets ja (als ik me goed herinner) Dan gaat het forum dichtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als BB af is, hoe lang word er op fok dan nog over nagekletst? Een weekje?
Butthead..duh..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:42 schreef Sonique het volgende:
Roel lacht als die slome van beavis & buthead
Ik vraag me af wat ik na half december moet gaan doenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als BB af is, hoe lang word er op fok dan nog over nagekletst? Een weekje?
Dat redt ik niet hoor.quote:
quote:
Hebben jullie een stapelbedquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kijk straks nog een video (vierkante dvd) en klim naar boven![]()
Omgekeerde juistquote:
Je valt dan echt in een zwart gat... Het is triest, maar waarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Helemaal niet aan gedacht, ik dacht meer aan hoe lang het "levend" en druk bezocht zou blijven.
Shit zeg![]()
quote:
Ah een siësta dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Omgekeerde juist, slaap smiddags ook vaak nog ff.
Maar ook vaak later dan 10 uur opstaan.
Komt er ook al definitief een nieuwe BB volgend jaar? Of is dat nog niet zeker?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je valt dan echt in een zwart gat... Het is triest, maar waar![]()
Kan het voorzichtiger dan dit dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:45 schreef Sonique het volgende:
Interesant iets wat Menno zei, "Ik zou wel eens een uitzending willen zien, kijken hoe dat in elkaar gezet is enzo"
Zou misschien wel leuk zijn voor ze, worden ze een beetje met zichzelf geconfronteerd waardoor ze anders gaan handelen, wat weer leuke(re) streams opleverd...
Dat idee heb ik sinds Linda eruit is al. Wat een kutzooi (of was het nu hoerezooi) is het nu.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ik na half december moet gaan doen![]()
Ben dus niet de enige die 's middags nog even een dutje doetquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Omgekeerde juist, slaap smiddags ook vaak nog ff.
Maar ook vaak later dan 10 uur opstaan.
Talpa heeft 2 seizoenen besteld bij Endemol... maar of Talpa er dan nog is... is de vraagquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:46 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Komt er ook al definitief een nieuwe BB volgend jaar? Of is dat nog niet zeker?
Misschien krijgen we nog ooit de bonus Leeroyquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat idee heb ik sinds Linda eruit is al. Wat een kutzooi (of was het nu hoerezooi) is het nu.
Ik hoop dat Tanja snel gaat werpen en dat BB met iets heel goeds komt, want zo is er werkelijk geen bal meer aan.
Ik heb er nog niets over gehoord, maar ik betwijfel het eigenlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:46 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Komt er ook al definitief een nieuwe BB volgend jaar? Of is dat nog niet zeker?
Wat kunnen we winnen???quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
en je staat dus ook later dan 10 uur opokidokej dan
staat iig genoteerd
Wat zou die goonie van Tanja eraan moeten toevoegen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat idee heb ik sinds Linda eruit is al. Wat een kutzooi (of was het nu hoerezooi) is het nu.
Ik hoop dat Tanja snel gaat werpen en dat BB met iets heel goeds komt, want zo is er werkelijk geen bal meer aan.
Ja we zijn allebei zieke kipjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben dus niet de enige die 's middags nog even een dutje doet![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee hoor... Ik ga ook vaak nog even een half uurtje liggen 's middags.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De leadzang tijdens het koor op de BB-fok-meetquote:
Die zullen die anderen niet zien toch? Lijkt mij dat ze naar dat huisje van Rob gaan samen,quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wanneer komt die kerel voor Sjankwal in het huis? Donderdag?
Zullen we afspreken dat jij niet op mijn berichtjes reageert en ik niet op die van jou?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
goonie????quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:47 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wat zou die goonie van Tanja eraan moeten toevoegen?
Ik was me niet eens bewust van Linda's aanwezigheid (behalve op de feestjes dan), maar nu valt het wel op dat ze er niet meer is, inderdaad.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een uurtje gratis streamen in de volgende editie van BBquote:
Maak je mandje zacht en welterustenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:49 schreef Sonique het volgende:
Hey mensen ik ga m'n mand in...
Truste allemaal...
Het huis wakker houden met janken. En zorgen dat ze dan snel echt weggaat. (heb je dat woord weer, ik ben geïnfecteerd met het Lieske-syndroom, CHT ECHT ECHT, maar zo zijn er meer in het huis en ik zit er niet eens)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:47 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wat zou die goonie van Tanja eraan moeten toevoegen?
Yepquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:51 schreef FuTilE het volgende:
Dat is wel tanelijk raar tho, jullie pitten 's middags om 's nachts de streams te kunnen volgen?
Die gozer voor Sjankwal. Ik hoop wel dat hij oordopjes meekrijgt GNA GNA GNA GNAquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ik was me niet eens bewust van Linda's aanwezigheid (behalve op de feestjes dan), maar nu valt het wel op dat ze er niet meer is, inderdaad.
Wat kan er, behalve Tanja's bevalling, eigenlijk nog gebeuren?
Ik zie Rob geen ruzie meer maken met Tanja, Roel en Dido zie ik ook niet nader tot elkaar komen, Ingrid en Menno gaat echt niet verder dan zoenen. En Chantal's geroddel ben ik ook al spuugzat.
haha lees dat er meer zijn die dat even doen, het is het heerlijkste slaapje van de dag (maar vandaag kwamen ze langs om geld voor het reuma fonds)quote:
Als ie het opzettelijk doet speeld ie het spelletje wel erg goed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
Menno zorgt nu wel dat hij geen nominatie zal krijgen van Roel. Zal wel niet opzettelijk zijn (of toch wel?)
[afbeelding]
Vandaag geleerd dat ik de bel moet uitzettenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor... Ik ga ook vaak nog even een half uurtje liggen 's middags.
Nee denk dat het op dit moment echt Male bonding is! Je weet wel jongens onder elkaar kletsen over de meiden die ze niet snappenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
Menno zorgt nu wel dat hij geen nominatie zal krijgen van Roel. Zal wel niet opzettelijk zijn (of toch wel?)
[afbeelding]
Ja, maar zou dat zich echt in het huis zelf afspelen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die gozer voor Sjankwal. Ik hoop wel dat hij oordopjes meekrijgt GNA GNA GNA GNA
Ik reageer op wat ik wil. Wat ben jij voor een faker om voor mij uit te maken, waar ik wel of niet op reageer?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat jij niet op mijn berichtjes reageert en ik niet op die van jou?![]()
Lijkt me een stuk beter![]()
Ik heb het de afgelopen twee weken ook gevolgd, ook 's nachts, maar heeft dat voor jou nu vruchten afgeworpen? Voel je je nooit genaaid?quote:
Idd denk ook vaak zulke dingen, volgende bb wil ik een 5de stream met de "gedachten" van de bewoners.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Laten we de boel okej houdenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik reageer op wat ik wil. Wat ben jij voor een faker om voor mij uit te maken, waar ik wel of niet op reageer?
Dan denk ik dat hij er heel snel uitgehaald wordt. Denk dat dat bij de screening wel heel duidelijk gemaakt wordt. (ik weet het uit ervaring wel zeker)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar zou dat zich echt in het huis zelf afspelen?
Lijkt me niet dat ze dat doen, die vent kan er van alles uitpleuren, toch?
Nou ja zeg, vorige collecte heb ik voor jouw fonds gelopen, doe je voor mijn fonds de bel straks uitquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vandaag geleerd dat ik de bel moet uitzetten![]()
Hij kan zo slecht tegen halve blauwtjes lopenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:55 schreef scanman01 het volgende:
Daar komt het Roel 'Dido-negeerde-mij' verhaal weer.
Genaaid? Nee voel me niet genaaid, ik volg de streams, lees bijna alle Fok! topics en ja ach, hoe het op TV wordt gebracht? Heb ik al een aantal jaren geleden geleerd dat het gemanupileerd wordt en dan leuk om te vergelijken hoe het op TV gebracht wordt en hoe ik het intepreteer op de streamsquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:54 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik heb het de afgelopen twee weken ook gevolgd, ook 's nachts, maar heeft dat voor jou nu vruchten afgeworpen? Voel je je nooit genaaid?
Een hele zware goeiemorgenquote:
Vandaag nietquote:
Hmm, mijn streams tonen alleen maar bedjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:58 schreef FuTilE het volgende:
Openhartig gesprek van Roel.... Blijft toch mijn favoriet...
Ik blijf nog wel ff op, muziekje drbijquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een hele zware goeiemorgenga je nog slapen of blijf je op?
Die twee die jehoort praten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:58 schreef socko het volgende:
Wie is er allemaal nog wakker?
Roel blijft ook mijn favoriet!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:58 schreef FuTilE het volgende:
Openhartig gesprek van Roel.... Blijft toch mijn favoriet...
GVD, hoe flik je het steeds weerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:58 schreef doka het volgende:
Hmm, ik kom net binnen. Liggen onze lieve huisdiertjes al op bed?
Too bad, voor zover ik het nog volg is Menno een stuk minder pedant dan eerst heb ik het ideequote:
Vanavond veel discussies. Ze hebben het Lagerhuis nagedaan, van Witteman. Joost speelde Witteman.quote:
Kom is met wat nieuws, er zijn meerdere mensen met een dubbele account en niemand die er last van heeft maar alleen een Simpele ziel zoals jij valt erover.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik reageer op wat ik wil. Wat ben jij voor een faker om voor mij uit te maken, waar ik wel of niet op reageer?
Ja, dat had ik nog wel even gevolgd, maar daarna niks boeiends meer geweest dus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vanavond veel discussies. Ze hebben het Lagerhuis nagedaan, van Witteman. Joost speelde Witteman.
Oh ja op zich was dat leuk, maar het einde was ook wel welkom na zoveel debattenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vanavond veel discussies. Ze hebben het Lagerhuis nagedaan, van Witteman. Joost speelde Witteman.
Weinig . Alleen wat mannen onder elkaar gelul... Niets schokkends dus. helaas.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:02 schreef qo_ob het volgende:
[..]
Ja, dat had ik nog wel even gevolgd, maar daarna niks boeiends meer geweest dus.
Ja, leuk. Maar dat is geen antwoordquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
GVD, hoe flik je het steeds weer
Stomme kutnewbie.![]()
Ik heb vanmiddag de deur open gedaan en geld gegevenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:55 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou ja zeg, vorige collecte heb ik voor jouw fonds gelopen, doe je voor mijn fonds de bel straks uit![]()
![]()
Maar weet je ook waarom je het kijkt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:58 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Genaaid? Nee voel me niet genaaid, ik volg de streams, lees bijna alle Fok! topics en ja ach, hoe het op TV wordt gebracht? Heb ik al een aantal jaren geleden geleerd dat het gemanupileerd wordt en dan leuk om te vergelijken hoe het op TV gebracht wordt en hoe ik het intepreteer op de streams![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag de deur open gedaan en geld gegeven![]()
Vanavond kwamen ze voor de nierstichting maar 's avonds is mijn vrouw thuis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |