sillyconen tieten is in ieder geval niet lekker neequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:07 schreef -Delta- het volgende:
Menno: Zijn het dan geen interessante dingen waar ze over praten
Tanja: Vind ik niet nee
Alsof mannenpraat over silliconen en tieten wel lekker is
Dus als je moest kiezen kun je het met Naat en Dido's lieve kleine borstjes doen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
sillyconen tieten is in ieder geval niet lekker nee
Mijn beste scanman, welke stream is dat? Ik krijg alleen maar bedjes in beeld.quote:
Ik heb er maar één verklaring voor: magiequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:06 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Maar weet je ook waarom je het kijkt?
Ik vraag me dat wel es af. Er gebeurt relatief weinig (eigenlijk niks,ook in deze aflevering niet), maar om de een of andere reden volg ik het. Geen idee waarom.
Tanja praat er niet over, die doet het liever.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:09 schreef SuperMOM het volgende:
ik hou niet van die vrouwen dingen (Tanja)
Stream 3 en 4quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:09 schreef doka het volgende:
[..]
Mijn beste scanman, welke stream is dat? Ik krijg alleen maar bedjes in beeld.
Lach maarquote:
http://stream.garnierprojects.com/streamgate06?MSWMExt=.asfquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:09 schreef doka het volgende:
[..]
Mijn beste scanman, welke stream is dat? Ik krijg alleen maar bedjes in beeld.
Mits je even je 'aangeleverde referenties' vermeldquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:09 schreef scanman01 het volgende:
Mag ik hier ook posten zonder diploma??
LOL, ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
http://stream.garnierprojects.com/streamgate06?MSWMExt=.asf
Weet niet meer wie me die gegeven had![]()
Ik ken het toen ik ergens anders woondequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lach maarEr is elke week wel een collecte voor iets
![]()
Scan heeft al jaren BB ervaring.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mits je even je 'aangeleverde referenties' vermeld
Kind, toen ik op school zat bestond de mavo helemaal nog niet.quote:[BB] SC. Alle MAVO-ers verzamelen.
Volgens mij heb ik ergens in het Fok!statuut gelezen dat de slowchat van BB alleen voor academici bestemd was...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:09 schreef scanman01 het volgende:
Mag ik hier ook posten zonder diploma??
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 03:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus als je moest kiezen kun je het met Naat en Dido's lieve kleine borstjes doen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |