Misschien krijgen we nog ooit de bonus Leeroyquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat idee heb ik sinds Linda eruit is al. Wat een kutzooi (of was het nu hoerezooi) is het nu.
Ik hoop dat Tanja snel gaat werpen en dat BB met iets heel goeds komt, want zo is er werkelijk geen bal meer aan.
Ik heb er nog niets over gehoord, maar ik betwijfel het eigenlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:46 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Komt er ook al definitief een nieuwe BB volgend jaar? Of is dat nog niet zeker?
Wat kunnen we winnen???quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
en je staat dus ook later dan 10 uur opokidokej dan
staat iig genoteerd
Wat zou die goonie van Tanja eraan moeten toevoegen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat idee heb ik sinds Linda eruit is al. Wat een kutzooi (of was het nu hoerezooi) is het nu.
Ik hoop dat Tanja snel gaat werpen en dat BB met iets heel goeds komt, want zo is er werkelijk geen bal meer aan.
Ja we zijn allebei zieke kipjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben dus niet de enige die 's middags nog even een dutje doet![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee hoor... Ik ga ook vaak nog even een half uurtje liggen 's middags.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De leadzang tijdens het koor op de BB-fok-meetquote:
Die zullen die anderen niet zien toch? Lijkt mij dat ze naar dat huisje van Rob gaan samen,quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wanneer komt die kerel voor Sjankwal in het huis? Donderdag?
Zullen we afspreken dat jij niet op mijn berichtjes reageert en ik niet op die van jou?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
goonie????quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:47 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wat zou die goonie van Tanja eraan moeten toevoegen?
Ik was me niet eens bewust van Linda's aanwezigheid (behalve op de feestjes dan), maar nu valt het wel op dat ze er niet meer is, inderdaad.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een uurtje gratis streamen in de volgende editie van BBquote:
Maak je mandje zacht en welterustenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:49 schreef Sonique het volgende:
Hey mensen ik ga m'n mand in...
Truste allemaal...
Het huis wakker houden met janken. En zorgen dat ze dan snel echt weggaat. (heb je dat woord weer, ik ben geïnfecteerd met het Lieske-syndroom, CHT ECHT ECHT, maar zo zijn er meer in het huis en ik zit er niet eens)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:47 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wat zou die goonie van Tanja eraan moeten toevoegen?
Yepquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:51 schreef FuTilE het volgende:
Dat is wel tanelijk raar tho, jullie pitten 's middags om 's nachts de streams te kunnen volgen?
Die gozer voor Sjankwal. Ik hoop wel dat hij oordopjes meekrijgt GNA GNA GNA GNAquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ik was me niet eens bewust van Linda's aanwezigheid (behalve op de feestjes dan), maar nu valt het wel op dat ze er niet meer is, inderdaad.
Wat kan er, behalve Tanja's bevalling, eigenlijk nog gebeuren?
Ik zie Rob geen ruzie meer maken met Tanja, Roel en Dido zie ik ook niet nader tot elkaar komen, Ingrid en Menno gaat echt niet verder dan zoenen. En Chantal's geroddel ben ik ook al spuugzat.
haha lees dat er meer zijn die dat even doen, het is het heerlijkste slaapje van de dag (maar vandaag kwamen ze langs om geld voor het reuma fonds)quote:
Als ie het opzettelijk doet speeld ie het spelletje wel erg goed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
Menno zorgt nu wel dat hij geen nominatie zal krijgen van Roel. Zal wel niet opzettelijk zijn (of toch wel?)
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |