quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ach als Roel ook z'n schaamtegevoelens deelt over z'n kleintje, dan staan ze weer quite![]()
![]()
![]()
Ik ben er wel hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:56 schreef APK het volgende:
Wat fijn trouwens, een topic zonder LekkerSimpel, Regenworm, ProfuseLove (oid) en al die andere mongolen.![]()
Gewoon geil, zei hij net ook, sjee ik heb het wel moeilijk hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:
Is Roel nou echt een beetje gek op Dido.... of zijn het de hormonen. That's the Kwestion
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:01 schreef Foreverblue het volgende:
En toch vind ik het hem wel staan... dat Van Nistelrooy baardje :
[afbeelding]
Dat hummie zich daar niet druk om maakt... hij lijkt nu ook niet meer op zijn exit-foto.
Hij lijkt op die foto toch wel een paar pilletjes te hebben genuttigd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze lijkt toch helemaal niet op de Joost zoals wij hem kennen, ook niet op dag 1
Dat belooft MEER spanning dan BB5 , dus blijf ik ook nog maar ffquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben er wel hoorMaar mis LekkerSimpel wel, was nog iets van plan maar dat kan nog wel even wachten
![]()
Nee inderdaad niet... vind hem daar meer op die nicht van RTL Boulevard lijken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze lijkt toch helemaal niet op de Joost zoals wij hem kennen, ook niet op dag 1
Ik ken een vrouw die had iets van F. Ze was echt niet bijzonder dik en de borsten waar echt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:52 schreef cuall het volgende:
[..]
A t/m E wil zeggen de cup maat, de cijfers er achter is de borstomvang
cup = wat jij in je handen neemt![]()
Dan mag jij nog even blijven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben er wel hoorMaar mis LekkerSimpel wel, was nog iets van plan maar dat kan nog wel even wachten
![]()
Vind je het ook niet wat hebben van gister (eergister?) toen al die liedjes in koor en harmonieklank voorbij kwamenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:04 schreef scanman01 het volgende:
Lekker sfeertje hier op fok vannacht trouwens. Zelfs APK zeikt niemand af
OMFGquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Nee toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:05 schreef SuperMOM het volgende:
Weten ze nou echt niet dat er streamers zijn die mee luisteren??????
Zet mij in een studio met felle lampen neerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij lijkt op die foto toch wel een paar pilletjes te hebben genuttigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |