Jammer dat Lieske er nog niet was, was ze vast over het 3e handje begonnenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:35 schreef scanman01 het volgende:
Dido over het aftrekken op de wc van Roel. Het zit haar niet lekker.
Oke, 2 erwtjes op een plankje hoeft ook niet maar met een B hoeven ze zich toch niet te schamen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Geef mij maar grote memmen hoor, anders kun je net zo goed een kerel nemen.![]()
Whehehehe.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:39 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie: "Je hebt meer privacy in de wc"
De grootte van je tieten bepaalt je vrouwelijkheid niet toch.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik wel heb maat 164, kindermaatje dus, zijn geen bh's voor te krijgen, dus draag ik kindertopjes![]()
Toen ik zwanger was en borstvoeding gaf, had ik wel tieten![]()
![]()
En? voel je nu minder vrouw?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik wel heb maat 164, kindermaatje dus, zijn geen bh's voor te krijgen, dus draag ik kindertopjes![]()
Toen ik zwanger was en borstvoeding gaf, had ik wel tieten![]()
![]()
Dido heeft een B cup vertelde ze een week of 2 terug, die dag dat ze de filets van Naat uitprobeerde.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oke, 2 erwtjes op een plankje hoeft ook niet maar met een B hoeven ze zich toch niet te schamen?
Cuall is de BITCH van dit forum.quote:
De regie maakt daar hele speciale bandjes die niet voor uitzending geschikt zijn. Die duiken over 10 jaar wel op het internet op.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehehe.
Ik ga toch maar eens solliciteren daar.
Dan moet dat wel een hééééle kleine B zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dido heeft een B cup vertelde ze een week of 2 terug, die dag dat ze de filets van Naat uitprobeerde.
Nee hoor, in tegendeel, ik zou niet anders willen, voordeel is dat ze dan niet snel gaan hangenquote:
Ik zit niet op een rukkende roel te wachten hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De regie maakt daar hele speciale bandjes die niet voor uitzending geschikt zijn. Die duiken over 10 jaar wel op het internet op.
TOEN had ze B????quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dido heeft een B cup vertelde ze een week of 2 terug, die dag dat ze de filets van Naat uitprobeerde.
Misschien wel op een Natte Naatje. Met die mondhoeken tot aan haar oksels naar beneden getrokken op het moment dat ze komt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zit niet op een rukkende roel te wachten hoor
Snap ik...maar we weten al dat Nathalie het al vele keren zelf gedaan heeft in het huis... en als ze zegt dat er op de wc meer privacy is... (vul zelf maar in)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zit niet op een rukkende roel te wachten hoor
Damn... dat lijkt me geilquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien wel op een Natte Naatje. Met die mondhoeken tot aan haar oksels naar beneden getrokken op het moment dat ze komt.![]()
Een 70B is een hele kleine B ja, een 85B kan echt 3x zo groot zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet dat wel een hééééle kleine B zijn.
Mijn god, daar heb je er weer zo een!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Pas op jij, anders geef ik je een beurt![]()
Dat moet toch opvallen in dat huis? Dat als Natte Lie klaar komt ze spontaan het Calimero lied gaat schreeuwen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Snap ik...maar we weten al dat Nathalie het al vele keren zelf gedaan heeft in het huis... en als ze zegt dat er op de wc meer privacy is... (vul zelf maar in)
Weet je dat ik nog steeds niets van die maten snap.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |