Ja, tric trac spelen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Zijn Roel en Menno iets van plan?
Als dat zou kunnen.. dit is hopeloos hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten.
Stop in Godsnaam 12 alcoholisten in dat huis.
De ene week drank: Party!![]()
De andere week rantsoen: Ruzie en ontwenningsverschijnselen.![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Zijn Roel en Menno iets van plan?
Ben ik blij dat ik de streams net uitgezet heb.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:35 schreef luciano het volgende:
TERING JANTJE !!!!!!!!!!!!!! , heeft sjankerkwal die onderbroek bij een zeilmakerij laten maken ???????
En dat is toch raar, zouden ze weten dat het de mannen echt niet zoveel uitmaakt? (of sta ik nu alleen?)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido was anders ook behoorlijk down vanwege de grootte van haar borsten. Dus het zit haar overduidelijk ook niet lekker. Maar goed, weinig vrouwen die daar wel echt tevreden over zijn.
Dat is wel vet stoer. Dan blijf ik nog even kijken.quote:
Down? Ik heb al 10 gesprekken gehoord over haar borsten, niks van down zijn gemerkt, maar misschien heb jij de laatste gehoord, die ik gemist heb...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido was anders ook behoorlijk down vanwege de grootte van haar borsten. Dus het zit haar overduidelijk ook niet lekker. Maar goed, weinig vrouwen die daar wel echt tevreden over zijn.
Ja hoor, ik kijk altijd alle fotoboeken en profielen, maar maakt toch niet uit, was gewoon nieuwsgierigquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:34 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ben vrouw he, of wist je dat al?![]()
![]()
![]()
Heeft Dido Roel op de plee afgetrokken??quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:35 schreef scanman01 het volgende:
Dido over het aftrekken op de wc van Roel. Het zit haar niet lekker.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Heeft Dido Roel op de plee afgetrokken??![]()
Net, in de slaapkamer. Ze was er alles behalve blij mee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Down? Ik heb al 10 gesprekken gehoord over haar borsten, niks van down zijn gemerkt, maar misschien heb jij de laatste gehoord, die ik gemist heb...
Geef mij maar grote memmen hoor, anders kun je net zo goed een kerel nemen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En dat is toch raar, zouden ze weten dat het de mannen echt niet zoveel uitmaakt? (of sta ik nu alleen?)![]()
Zover ben ik niet eensquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:39 schreef scanman01 het volgende:
Chantal: "Het leeft bij mannenveel meer hè" (over aftrekken/sex)
Ingrid: "Het is voor ons ook veel makkelijker hè"
Nathalie: "Als het eruit moet moet het eruit"
Dido: "Zouden alle mannen het doen?"
Chantal: "Deze allemaal ja"
Dido: "Rob ook?"
Chantal: "Hij zei van wel ja. En Menno ook... in bed"
Dido: "Ik zou het liever in bed doen dan op de wc"
Chantal: "Wc is een beetje kil inderdaad"
Dido: "Klinisch"
Nathalie: "Je hebt meer privacy in de wc"
Afijn.. de dames zijn weer aardig geobsedeerd.
Ik wel heb maat 164, kindermaatje dus, zijn geen bh's voor te krijgen, dus draag ik kindertopjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Net, in de slaapkamer. Ze was er alles behalve blij mee.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Geef mij maar grote memmen hoor, anders kun je net zo goed een kerel nemen.![]()
Hou op......quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik wel heb maat 164, kindermaatje dus, zijn geen bh's voor te krijgen, dus draag ik kindertopjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |