Potverdikkie zeg, sta ik net onder de douche mis ik meteen een interne rel hierquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij ook hoor....![]()
Maar we raken off topic.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:22 schreef scanman01 het volgende:
De dames vergelijken hun tietjes.
[afbeelding]
Ik vond de volgende Big Brother toch leukerquote:
Ik zeg ook ff niets......quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:27 schreef wickie het volgende:
En Roel probeert het voor de 1000ste x nog eens bij Dido en voor de zoveelste x wordt ie afgewezen...... en alweer zeg ik niks...............
Bij zulke lijfjes past het prima hoor, alles in proportie.quote:
Die jeugd van tegenwoordig kan niet meer zoveel hebbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja.. maar er zijn grenzen aan wat ik kan verdragen hoor..... en vanavond is die grens even bereikt...ik zat hier vanochtend om een uurtje of 10 al....
Het is om moe van te worden in ieder geval...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:27 schreef wickie het volgende:
En Roel probeert het voor de 1000ste x nog eens bij Dido en voor de zoveelste x wordt ie afgewezen...... en alweer zeg ik niks...............
Die was recht uit het hart.quote:
Het schijnt toch dat Nathalie het daar iig niet over eens is, met haar vullinkjes.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Bij zulke lijfjes past het prima hoor, alles in proportie.![]()
Dank je!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:28 schreef Maerycke het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wel even zelf ergens hosten bij Photobucket ofzo, want anders pik je teveel bandbreedte
ben je naakt nu?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Potverdikkie zeg, sta ik net onder de douche mis ik meteen een interne rel hier![]()
Jij bi?quote:
Ik kan niet wachten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik vond de volgende Big Brother toch leuker
Naat is zo'n "iedereen heeft grote tieten of vind dat je die moet hebben, dus ik ook" type.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het schijnt toch dat Nathalie het daar iig niet over eens is, maar haar vullinkjes.
En dan de battle terug halen in die rantsoenweek... kunnen ze elkaar de hersens inslaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten.
Stop in Godsnaam 12 alcoholisten in dat huis.
De ene week drank: Party!![]()
De andere week rantsoen: Ruzie en ontwenningsverschijnselen.![]()
Ik ben vrouw he, of wist je dat al?quote:
Dido was anders ook behoorlijk down vanwege de grootte van haar borsten. Dus het zit haar overduidelijk ook niet lekker. Maar goed, weinig vrouwen die daar wel echt tevreden over zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:33 schreef -Delta- het volgende:
Dido gaat lekker d'r eigen gang, schijt aan de rest en heeft een ruggegraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |