Is wel flauw van hem. Hij weet ook dat Lieske oprecht blij was voor Dido toen het zo goed ging met haar en Roel. En om dan nu met zo flauw macho verhaal te komen, is niet helemaal correct. Hij baalt misschien nog steeds dat Lieske meerdere keren heeft aangegeven niets met hem te willen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Tja dat is het eerste wat er gezegd wordt ws, als een vrouw een vrouw nomineert; jaloezie.
Zeiden ze ook niet zoiets toen alle vrouwen Lieske genomineerd hadden?
Mannen snappen bepaalde dingen echt niet he![]()
Volgens mij een biertje drinken met LekkerSimpel maar ik kan het mis hebbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:14 schreef APK het volgende:
Waar zijn Loeder en Milagro eigenlijk
Het kakt een beetje in hier.
Goh.. die had ik nou nog niet gemist eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:14 schreef APK het volgende:
Waar zijn Loeder en Milagro eigenlijk
Het kakt een beetje in hier.
Lieske is een lekker fris en errug jonggggggggggg ding!!! Oke dat er vrouwen jaloers op zouden kunnen zijn??? Zou kunnen in zo´n huis?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Tja dat is het eerste wat er gezegd wordt ws, als een vrouw een vrouw nomineert; jaloezie.
Zeiden ze ook niet zoiets toen alle vrouwen Lieske genomineerd hadden?
Mannen snappen bepaalde dingen echt niet he![]()
Joost is wat serieuzer als het écht op bepaalde onderwerpen aankomt, die maakt geen flauwe conclusies of opmerkingen, die lult slap over humor en onzin, maar niet zoiets.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is wel flauw van hem. Hij wete ook dat Lieske oprecht blij was voor Dido toen het zo goed ging met haar en Roel. En om dan nu met zo flauw macho verhaal te komen, is niet helemaal correct. Hij baalt misschien nog steeds dat Lieske meerdere keren heeft aangegeven niets met hem te willen.
Maar het is nu mannen onder elkaar... en die lullen wel vaker wat. Joost valt wat dat betreft mee, maar dat zal komen omdat hij al een vriendin heeft thuis.
OMGquote:
Als ik deze foto zie denk ik dat Joost gaat flippen binnenkort.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:01 schreef Foreverblue het volgende:
En toch vind ik het hem wel staan... dat Van Nistelrooy baardje :
[afbeelding]
Dat hummie zich daar niet druk om maakt... hij lijkt nu ook niet meer op zijn exit-foto.
Echt lachen!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:18 schreef Troeta het volgende:
leuk zo´n mannen-onderonsje...altijd grappig om te zien/horen
Die meiden dachten... we moeten ingrijpen... anders is alle zendtijd voor de aflevering vergeven aan de mannenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:20 schreef scanman01 het volgende:
Jammer dit... Nu is het gesprek voorbij.
Hahaha..kennelijk op hetzelfde moment dezelfde gedachte.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik deze foto zie denk ik dat Joost gaat flippen binnenkort.![]()
waar is Milagro?
Die had ik nog niet gezienquote:
Ik sta zo hoog en ben er alleen s'avonds/s'nachtsquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gezienIk ben in een week gestegen van 16 naar 13
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:25 schreef scanman01 het volgende:
Joost: "We hadden net een diepzinnig gesprek voordat jullie kwamen. Met name over innerlijk enzo"
Cool, hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:26 schreef APK het volgende:
Toch wel lekker die breedbandstreams, ik kan ze gewoon in goede kwaliteit op TV bekijken.![]()
[afbeelding]
Effe Talpa bedanken.![]()
Als kiespijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hebben jullie me een beetje gemist?![]()
![]()
Is Linda stiekem teruggekomen?quote:
Ja vind je het gek met dat off topic-gelulquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gezienIk ben in een week gestegen van 16 naar 13
![]()
Jij haalt Scanman nog is een keertje inquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik sta zo hoog en ben er alleen s'avonds/s'nachts![]()
Misschien is het nu alweer anders, die standen zijn al van een paar dagen terug.
Romantisch, warm kamertje...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:26 schreef APK het volgende:
Toch wel lekker die breedbandstreams, ik kan ze gewoon in goede kwaliteit op TV bekijken.![]()
[afbeelding]
Effe Talpa bedanken.![]()
Nee joh Scan blijft met zo'n grote voorsprong, die is allround 24-7 kijkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij haalt Scanman nog is een keertje in![]()
Keek net in mijn profiel en ben weer 350 verder en ook mijn posten zijn voornamelijk 's avonds en 's nachts, hangt er een beetje vanaf hoe laat mijn vrouw gaat slapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |