Dus die 15 minuten voor niets gedaan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:24 schreef DaMook het volgende:
Ik zoek wel een nieuweIk zie nu dat de v in v-town echt ontbreekt
Ik bedenk nog wel een andere
Sorryquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dus die 15 minuten voor niets gedaan?
Nu wel echt ?quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sorry
Ik ben er nu achter waarom die V er niet staatDie staat al in dat logo
Hoe is het verder met je?quote:
Erg hequote:
Nu al slapenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:55 schreef Gizmore het volgende:
Ik ben er nog, maar ik ga nu dus slapen
Truste
Slaap lekker Gizmorequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:55 schreef Gizmore het volgende:
Ik ben er nog, maar ik ga nu dus slapen
Truste
Oké hoop dat ie snel klaar isquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Erg hemaar het is dus www. dan de v uit het logo en dan -town.nl
Was ik alweer vergeten dat het zo bedoeld was
Heb trouwens in dat ene topic gevraagd of ze er een (licht wapperende) vlag achter kunnen zetten
Deze is ook vet hequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Slaap lekker Gizmore
[..]
Oké hoop dat ie snel klaar is
Aangezien je logo nu
OMGquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Deze is ook vet heIk zal even een andere nemen
ik heb alleen maar mooiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
OMGWil je een mooie avatar hebben?
Ik probeer af te wisselenquote:
Ohw. Zijn dat mariniersquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik probeer af te wisselenMaar meestal kom ik op de olsens of op de mariniers uit
Mariniers neem ik nu ook maar weer
Jaquote:
Ik keek niet goed. Dacht dat het bomen warenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
JaZou ik ook wel willen zijn
Wat dacht jij dan
Bad Boysquote:
voor mij niet.. een normale..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:15 schreef snopprinses het volgende:
ik moet nog gaan..het gaat een lange vrijdag worden
da's wel kut dus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:22 schreef snopprinses het volgende:
nja voor mij ook wel normaal
maar normaal gesproken kan ik op vrijdag altijd om 2uur gaan, maar vandaag zal dat hoogstwaarschijnlijk niet lukken kreeg ik gister te horen :/
ik mag gewoon gaan als ik wilquote:
Jij had toch zo'n hekel aan PUB SC?quote:
gewoon kiezen, en die je niet bevalt deleten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:19 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik mag gewoon gaan als ik wil
grr stuur ik twee dagen gelden een mail naar twee leraren of ik vrij mag zijn in mn portfolio of dat ik me aan de regels van vorig jaar moet houden. krijg ik net van allebei een mail terug..nu mag ik van 1 leraar helemaal zelf weten hoe ik mn portfolio maak, lekker experimenteren.
En de andere zegt dat ik me maar beter aan de regels kan houden..
![]()
kei erg jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij had toch zo'n hekel aan PUB SC?
die avatarquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:21 schreef Svensational het volgende:
Goeiemorgen pubertjes.
hij is al voor de helft af op de manier zoals ik het wildequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gewoon kiezen, en die je niet bevalt deleten.![]()
Green Dayquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja ik heb wel muzieksmaakquote:
Cool, hoe moet ik me dat voorstellen ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:23 schreef Lizz-n het volgende:
[..]![]()
Op school hebben wij nog een eigen versie van 'Wake me up when september ends' gespeeld.
Gewoon, zelfde melodie, maar andere tekstquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Cool, hoe moet ik me dat voorstellen ?![]()
goed nummerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:27 schreef Fwnk het volgende:
Fwnk Draait: Deep Blue Something - Breakfast At Tiffanys @ 128kbps - 3s of 4m21s (2628/3558)
dat klinkt grappigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:00 schreef snopprinses het volgende:
hoe schrijf je spaans in het spaans?
Español.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:00 schreef snopprinses het volgende:
hoe schrijf je spaans in het spaans?
Mogge modje, alles goed?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:24 schreef _moder8or_ het volgende:
Goedenmorgen.
ik zou dr schoppenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:31 schreef snopprinses het volgende:
argh..dat vrouwmens van school heeft mn naam verkeerd geschreven >_<
terwijl mn naam in mn mailadres staat én in de mail waar ze op reageerde..
![]()
Hoofdpijnquote:
Wat moet je nou met treinkaartjesquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:37 schreef Eix het volgende:
Ik heb trouwens dus twee treinkaartjes gewonnen met dat zilverrail gedoe (zoals ik al zei), maar je kan je niet meer inschrijven voor Eindhoven-Maastricht. Nu, ik kan me wel nog inschrijven voor bijvoorbeeld Nijmegen-Utrecht maar dan ben ik een hele dag aan het reizen.
Nijmegen - Roermond is echt een mooie route om via terug te reizen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:37 schreef Eix het volgende:
Ik heb trouwens dus twee treinkaartjes gewonnen met dat zilverrail gedoe (zoals ik al zei), maar je kan je niet meer inschrijven voor Eindhoven-Maastricht. Nu, ik kan me wel nog inschrijven voor bijvoorbeeld Nijmegen-Utrecht maar dan ben ik een hele dag aan het reizen.
Hmm, ik kan in Utrecht dan een gratis concert zien van Intwine (en Maandag BEEF! in Maastrichtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nijmegen - Roermond is echt een mooie route om via terug te reizen.![]()
zometeen als ze stagegesprek met me heeft hierquote:
ik mag om 14:00 stoppen met stagequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:49 schreef _moder8or_ het volgende:
En wat gaan jullie allemaal vandaag doen?
dan is het toch alleen maar makkelijker om haar te schoppen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:53 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zometeen als ze stagegesprek met me heeft hier![]()
Ik heb vrij vandaag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:53 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zometeen als ze stagegesprek met me heeft hier![]()
[..]
ik mag om 14:00 stoppen met stage
en dan daarna ga ik wat aan een website voor mn broertje kloten en wachten tot mn camera thuis wordt bezorgd. En vanaf dan alleeeen maar fotos maken![]()
zeg toch ook niet dat het niet makkelijker isquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:56 schreef C2C het volgende:
[..]
dan is het toch alleen maar makkelijker om haar te schoppen?
en je hebt nu natuurlijk ook vakantie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:00 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik heb vrij vandaag.![]()
(alle lessen vielen uit.).
Uhu.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:04 schreef snopprinses het volgende:
[..]
en je hebt nu natuurlijk ook vakantie?
Vervelend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:44 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm, ik kan in Utrecht dan een gratis concert zien van Intwine (en Maandag BEEF! in Maastricht), alleen ga ik vanavond ook al naar n optreden van Intwine.
![]()
okequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:02 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zeg toch ook niet dat het niet makkelijker is
Dat is heel mooi nieuwsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:53 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik mag om 14:00 stoppen met stage
en dan daarna ga ik wat aan een website voor mn broertje kloten en wachten tot mn camera thuis wordt bezorgd. En vanaf dan alleeeen maar fotos maken![]()
Echt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:00 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik heb vrij vandaag.![]()
(alle lessen vielen uit.).
Hihi!quote:
Werkt hier.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:09 schreef _moder8or_ het volgende:
Wil iemand kijken of Stats: _moder8or_ het doet?
De header enzo moet nog veranderd worden enzo
Spannend !!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:23 schreef snopprinses het volgende:
zucht..over een uur stagegesprek :/
okquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Spannend !!
Laat ons weten wat ze over je hebben gezegd
Misschien bewaard hij die juist voor het gesprek!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:31 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ok
tzal allemaal wel meevallen, want heb nog geen klachten gehad
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Misschien bewaard hij die juist voor het gesprek!
nou voor mn baas ben ik niet bangquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Misschien bewaard hij die juist voor het gesprek!
Dus jij hebt wel een goed gevoel erover!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:38 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nou voor mn baas ben ik niet bangdie kan alleen maar goede dingen over me zeggen ;p
maar tis met zo'n vrouw van school die heel irritant en precies kan zijn![]()
thnxquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dus jij hebt wel een goed gevoel erover!Ik duim voor je
Klote reclames altijd. Ben blij dat ik een .nl domein hebquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:48 schreef snopprinses het volgende:
oeh check mn beginnende portfolio wat nog lang niet af is:
http://www.moonzine.tk
En hij is (nog) niet firefoxproof omdat ik hier met iexplore werk op stage![]()
Hij is tof hequote:
ja ik heb ook wel een .nl maar .tktje er bij blijft makkeijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Klote reclames altijd. Ben blij dat ik een .nl domein heb
maar vroeger kon je de reclames uitzetten, nu kan dat dus niet meerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Klote reclames altijd. Ben blij dat ik een .nl domein heb
Heb er geen moeite mee. Heb volgens mij nog nooit een .tk gehadquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:08 schreef C2C het volgende:
[..]
ja ik heb ook wel een .nl maar .tktje er bij blijft makkeijk
Mooie dienstquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:09 schreef C2C het volgende:
[..]
maar vroeger kon je de reclames uitzetten, nu kan dat dus niet meer
De Big Big Mac is echt lekker jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:12 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben er ook weer thuis mensendaarnet ff een Big Big Mac gehaald en hij was zeker lekker
een stukje groter dan de normale big mac maarja. De volgende keer pak ik zeker een Big Big Mac ipv een normale Big Mac
Maarja ik vind de mcchicken toch altijd nog het lekkerst
Snop ? waar werk jij eigenlijk ergens in de stad ? naast de macdonalds ofzo ?
Ik hoop het wel, ipv dat ze de big mac wegdoen en deze houdenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
De Big Big Mac is echt lekker jaEn die McChicken ook
Die Big Big Mac blijft niet hè bij McDonalds
Ik had er laatst 2 op en ik zat nog niet volquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, ipv dat ze de big mac wegdoen en deze houdenna die normale bih mac heb ik altijd nog honger
Vetklep homoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik had er laatst 2 op en ik zat nog niet vol
Vetklep? Zeg ik weeg heul niet veel voor mn lengtequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vetklep homo![]()
Neej idd na 2 macchickens heb ik ook nog een beetje honger maar niet veel, alleen pak ik er nooit 2 wat ik vind het nogal duur
Jah maar je kunt ook 1 groot broodje kabab bestellen, JeWeett00ggg ? zoeen groot turks brood, en daar de helft van. Ben je 6 euro kwijt, alleen snijden we deze nog 1x door de helft en zit je vol voor 3 lollereuro's terwijl je bij de Macrofl voor 5 a 6 euro pas volzitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vetklep? Zeg ik weeg heul niet veel voor mn lengteVind 84 kg wel meevallen voor mn 1.93
Duur? Dat valt toch best wel meePizzahut is veel duurder (ook lekkerder, maar ok).
Een kwart turks brood? Trust me, ik heb echt nog trek daarnaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jah maar je kunt ook 1 groot broodje kabab bestellen, JeWeett00ggg ? zoeen groot turks brood, en daar de helft van. Ben je 6 euro kwijt, alleen snijden we deze nog 1x door de helft en zit je vol voor 3 lollereuro's terwijl je bij de Macrofl voor 5 a 6 euro pas volzit
Jaja gek, maar als je me hier ziet hoeveel vlees je hier erin krijgt, is toch wat beters dan die gierige nederlandersquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Een kwart turks brood? Trust me, ik heb echt nog trek daarnaEn 1 broodje kebab á 3,50 is ook niet genoeg
En 2 is weer te veel, tsja.. Meestal eet ik alleen van dat spul als ik een paar tussenuren heb en dan ff naar het centrum van Rotterdam; kun je in ieder geval kiezen
Maar goed, ik ben weer ff weg
Ik ookquote:
Ik heb ook vakantiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ook
Ey wtf gek kan je geen account maken met een gmail account op fok ?
Jah maar mijn broer was de nickname vergeten van onze @home mail account :/quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:18 schreef Palau het volgende:
nee , dat kan niet...
eerst ff via provider en dan drna terugzetten
Gmail is ok ik kan zo 600 accounts maken
nop andere kant van het vrijthof, st.jacobsstraatquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:12 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben er ook weer thuis mensendaarnet ff een Big Big Mac gehaald en hij was zeker lekker
een stukje groter dan de normale big mac maarja. De volgende keer pak ik zeker een Big Big Mac ipv een normale Big Mac
Maarja ik vind de mcchicken toch altijd nog het lekkerst
Snop ? waar werk jij eigenlijk ergens in de stad ? naast de macdonalds ofzo ?
op het vrijthof ligt geen snsbank :/quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:39 schreef Maikuuul het volgende:
Me broer heeft nu ook een Fok accountSjengdanny is zijn nickname
Bij de SNS bank ofzoiets daar ?
Ja ik weet niet hoe dat heet, je weet wel die straat wat langs het vrijthof loopt waarvan links de macdonalds ligt, ja daar achteraan ligt toch een bank of postkantoor ofzo ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:45 schreef snopprinses het volgende:
[..]
op het vrijthof ligt geen snsbank :/
Volgens mij woon jij op kampf vinkeslag of niet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:05 schreef Maikuuul het volgende:
Rollerbank Centraal Station Maastricht !!!
Neej, in BlauwDorpquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:08 schreef SergeantSchaaldier het volgende:
[..]
Volgens mij woon jij op kampf vinkeslag of niet?
Gewoon, noem het een ingeving.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Neej, in BlauwDorp
Maarja hoezo zou ik daar moeten wonen dan ? die meldingen krijgen we gewoon binnen via rollerbank.nl
Hehe op de middelbare school zei een jongen na een paar maanden. In het begin dacht ik dat jij van het kamp was en erg tuigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:12 schreef SergeantSchaaldier het volgende:
[..]
Gewoon, noem het een ingeving.
Je taalgebruik liegt er in iedergeval om.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hehe op de middelbare school zei een jongen na een paar maanden. In het begin dacht ik dat jij van het kamp was en erg tuig
Mede omdat ik in BlauwDorp woon
joh ik heb helemaal geen vakantiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:30 schreef SergeantSchaaldier het volgende:
Ik moet verdomme nog een week.
Stage huh?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:36 schreef snopprinses het volgende:
[..]
joh ik heb helemaal geen vakantie![]()
Ey zou ik voor dat bedrijf waar je stage loopt een sjieke slip gaan maken ? dan kijk jij door het raam ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:36 schreef snopprinses het volgende:
[..]
joh ik heb helemaal geen vakantie![]()
okquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ey zou ik voor dat bedrijf waar je stage loopt een sjieke slip gaan maken ? dan kijk jij door het raam ?![]()
neen :/ ik mag mn laptop gratis laten repareren als die stuk isquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:38 schreef SergeantSchaaldier het volgende:
[..]
Stage huh?
Krijg je wel stagevergoeding?
Gulle baas heb je zeg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:44 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ok
[..]
neen :/ ik mag mn laptop gratis laten repareren als die stuk is![]()
Houd alstublieft eens op over dat infantiele geslip dude.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:54 schreef Maikuuul het volgende:
Nah gek, op die kinderkopjes slippen is gevaarlijk
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:28 schreef Imberr het volgende:
weekend!!VAKANTIE!!
![]()
en voortaan op vrijdag nog steeds 6 uur!!!![]()
en op maandag ook nog steeds 6 uur
Aardbei ofzo.. omdat ze mooi en lekker zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:04 schreef Maikuuul het volgende:
Zeg een vraagje: In wat voor Fruitsoort zou jij jezelf omschrijven ?
Ik zou zeggen een banaan, omdat het de vorm van mijn piele heeft
Ik had jou eigenlijk meer als een kippepootje voorgesteldquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
Aardbei ofzo.. omdat ze mooi en lekker zijn![]()
![]()
![]()
![]()
krijg niks, vragen heeft geen zinquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:58 schreef SergeantSchaaldier het volgende:
[..]
Houd alstublieft eens op over dat infantiele geslip dude.
En @snopprinses: Dat soort bazen zijn gierige oppertunisten.
Als ik jou was zou ik eens vragen om wat vergoeding.
begintie zelf over welk fruitsoortquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik had jou eigenlijk meer als een kippepootje voorgesteld![]()
sinds wanneer is dat fruitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik had jou eigenlijk meer als een kippepootje voorgesteld![]()
egniquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
sinds wanneer is dat fruit![]()
Heey taart![]()
hou opquote:
Is t nog geen fruitsoortquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:09 schreef Maikuuul het volgende:
Jeh gek, kippen eten toch ook soms fruit
maisquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:09 schreef Maikuuul het volgende:
Jeh gek, kippen eten toch ook soms fruit
slijterij misschien?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:13 schreef Maikuuul het volgende:
Is dit bier ook in nederland te koop ? het is wel erg lekker
[afbeelding]
jammergenoeg nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:13 schreef Maikuuul het volgende:
Is dit bier ook in nederland te koop ? het is wel erg lekker
[afbeelding]
egniquote:
Jahquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:16 schreef taart het volgende:
[..]
jammergenoeg nietmiss moeten we samen maar importeur worden van kronenburg
![]()
schildpaddenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:22 schreef snopprinses het volgende:
damn..de filter van mn schildpaddenbak is stuk
moet je ze ook goed schoon houdenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:30 schreef Maikuuul het volgende:
Wij hadden vroeger ook schildpadden in zoeen plastice bakmet een lekkere verwarning voor de schildpadden. Ze stonken wel een beetje moet ik zeggen maar wel leuk als ze uit je hand eten
Tuurlijk.. met jou ook alles chill ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:31 schreef Maikuuul het volgende:
Hey mercury, alles sjieke slip vandaag ?
Als je nog 1 keer SJIEK zegtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:31 schreef Maikuuul het volgende:
Hey mercury, alles sjieke slip vandaag ?
Braaafquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:38 schreef Maikuuul het volgende:
Met mij gaat ook alles goed hoor
Ja snop wij deden elke dag het water vervangen.
Oke ik zal het niet meer zeggen
C2C heeft het gezegd !!! straf hemquote:
ik wijzigen mênquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:43 schreef M3rcury het volgende:
[..]
haha.. en jij denkt dat ie dat vol houd
Dat is natuurlijk een geheimpje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:32 schreef spenky het volgende:
op wie hebben jullie allemaal gestemt bij mister en miss pub??
Keihard mee eens.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
C2C heeft het gezegd !!! straf hem
Stiekem mee eensquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:49 schreef C2C het volgende:
renesite wat jij aan het doen bent is zooo onsjiek
censuur dat is het!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Stiekem mee eens
Een woordje bannen
eensjeikisheelwatandershoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:51 schreef Renesite het volgende:
Ik krijg jeuk bij het woord sjeik met omgedraaide ei![]()
Wanneer?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:51 schreef Jaguarized het volgende:
Ej Rene, hoe was je poolparty laatst?
Ah zondag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:53 schreef Renesite het volgende:
dubbel
Lollernoobs tegen lolleromfgsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:02 schreef Gizmore het volgende:
Zo ik had net weer even een sjieke () pwnage tegen een stel rofln0obs
[/maikuuul]
idee: maak een foto of haal een leuke foto van internetquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:01 schreef snopprinses het volgende:
beh kan geen leuk ontwerp voor mn site maken
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:10 schreef C2C het volgende:
[..]
idee: maak een foto of haal een leuke foto van internet
snij deze in stukjes met photoshop
import dit allemaal met flash, zet het in verschillende layers weer helemaal in elkaar
maak er met een beetje actionscript een website van
http://home.deds.nl/~jojarno
niet o pde tekst letten, staat alleen maar onzin in![]()
dankje!quote:
kun je veel van op internet vinden, ben ook niet geweldig in actionscript, maar ben van plan op mn stage wat meer te gaan leren als het toelaat tenminstequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:19 schreef C2C het volgende:
[..]
dankje!
ben nou bezig met
http://home.deds.nl/~jojarno/portofolio.html
ik heb trouwens de ballen verstand van actionscript, ik blaat altijd maar wat![]()
standaartcodes enzo![]()
het is volgens mij best moeilijk te leren, html schut ik zo uit me mouw, das ook geen programmeren ik weet het maar php en actionscript vind ik echt moeilijk, ik vind het ook niet leuk om te doen, als het maar werktquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:21 schreef snopprinses het volgende:
[..]
kun je veel van op internet vinden, ben ook niet geweldig in actionscript, maar ben van plan op mn stage wat meer te gaan leren als het toelaat tenminste
php is moeilijk ja, maar wil ik wel nog leren. ik wil eerst ff voor 100 % over html beschikken voordat ik daaraan begin. En actionscript ken ik de standaard dingetjes wel van, dus wat extra's is altijd fijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:24 schreef C2C het volgende:
[..]
het is volgens mij best moeilijk te leren, html schut ik zo uit me mouw, das ook geen programmeren ik weet het maar php en actionscript vind ik echt moeilijk, ik vind het ook niet leuk om te doen, als het maar werkt
designen vind ik veel leuker![]()
Bavaria Malt bierquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:26 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben weer terug en mijn buikje zit helemaal volalles ging zonder te slippen naar binnen dus dat is een goed teken
Vanavond maar weer eens genieten van Bavaria Malt bier
ja dat is zeker handig, naja ik kan iig codes ongeveer wel lezen en begrijpen dus met die standaart programmeercodes in flash kom ik al een heel eindquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:26 schreef snopprinses het volgende:
[..]
php is moeilijk ja, maar wil ik wel nog leren. ik wil eerst ff voor 100 % over html beschikken voordat ik daaraan begin. En actionscript ken ik de standaard dingetjes wel van, dus wat extra's is altijd fijn
Iets aan mijn tingeling zegt dat je het nog nooit hebt geproefd, probeer het eens zoeen flesjequote:
bavaria malt bier is echt zooo onsjiekquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:26 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben weer terug en mijn buikje zit helemaal volalles ging zonder te slippen naar binnen dus dat is een goed teken
Vanavond maar weer eens genieten van Bavaria Malt bier
vaak zat geproeft, daar bleef het ook bijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Iets aan mijn tingeling zegt dat je het nog nooit hebt geproefd, probeer het eens zoeen flesje
Php leren duurt zo ontiegelijk lang. Je kunt beter de dingen die je in php wil van internet halen en bewerken..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:26 schreef snopprinses het volgende:
[..]
php is moeilijk ja, maar wil ik wel nog leren. ik wil eerst ff voor 100 % over html beschikken voordat ik daaraan begin. En actionscript ken ik de standaard dingetjes wel van, dus wat extra's is altijd fijn
Bij "laatste voyeur"quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:30 schreef Maikuuul het volgende:
Ey trouwens, waar zie ik wie als laatste naar mijn fotoboek heeft gekeken ?
Hoiquote:
Laatste voyeur: userquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:30 schreef Maikuuul het volgende:
Ey trouwens, waar zie ik wie als laatste naar mijn fotoboek heeft gekeken ?
nee... maar bavaria is niet sjeun.. en malt ook nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Iets aan mijn tingeling zegt dat je het nog nooit hebt geproefd, probeer het eens zoeen flesje
Ik zie dat niet bij mij staanquote:
Je moet gewoon beginnen om wat te maken. Als je er niet uitkomt pak je er zo'n groot boek bij of vraag je het op internet. Zo heb ik het ook een redelijk geleerdquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:31 schreef Palau het volgende:
[..]
Php leren duurt zo ontiegelijk lang. Je kunt beter de dingen die je in php wil van internet halen en bewerken..
Dat kan je aanvinken bij je instellingen volgens mij of je wil laten zien wie er gekeken hebben.quote:
Sjenk you dude !quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat kan je aanvinken bij je instellingen volgens mij of je wil laten zien wie er gekeken hebben.
Heb je wel een beetje normale TT in gedachten?quote:
Dat is strikt geheim ... JetweetT0gggGg dat Maikuuul dat nooit van tevoren zegt ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Heb je wel een beetje normale TT in gedachten?![]()
Hoi grote broerquote:
ik hoef het ook niet in 1 keer te lerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:31 schreef Palau het volgende:
[..]
Php leren duurt zo ontiegelijk lang. Je kunt beter de dingen die je in php wil van internet halen en bewerken..
Trek er dan maar heel lang voor uit... Succes iigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:52 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik hoef het ook niet in 1 keer te leren
En ik wil het wel fatsoendelijk beheersen, dus niet steeds kleine dingetjes.
Ik ben er ook ooit aan begonnen, maar je moet er veel zin en tijd voor hebben (maken)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:52 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik hoef het ook niet in 1 keer te leren
En ik wil het wel fatsoendelijk beheersen, dus niet steeds kleine dingetjes.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:53 schreef spenky het volgende:
[..]
is dat je broer die niet durfde te vragen over ze avatar?
kheb nu nog 1,5 jaar vormgeving op schoolquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:53 schreef Palau het volgende:
[..]
Trek er dan maar heel lang voor uit... Succes iig
ik probeer het gewoonquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:54 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Ik ben er ook ooit aan begonnen, maar je moet er veel zin en tijd voor hebben (maken)
Succes iig, ik heb het niet afgemaakt.
Wtf is dat voor nerd?quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:56 schreef SergeantSchaaldier het volgende:
Php, fijn taaltje.
1f u c4n r34d th15 u n33d 2 g3t l41dquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:01 schreef dady het volgende:
Maikuuul hoe kun jij nerd zeggen man, jij bent een supernerd. Met je kankertaaltje, heb je al eens een vriendin gehad?
Dat laatste mag ik niet zeggen voor me moeder.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:01 schreef dady het volgende:
Maikuuul hoe kun jij nerd zeggen man, jij bent een supernerd. Met je kankertaaltje, heb je al eens een vriendin gehad?
kom maar op danquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:03 schreef Maikuuul het volgende:
Damn geknog ff en dan komt mijn nieuwe topic
tog alweer best lang geleden dat ik eentje heb geopend
Je typt toch het woord nerd, of niet dan. Fucking kneus, ben jij zeg. Harde jongen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat laatste mag ik niet zeggen voor me moeder.
En trouwens ik zeg : hij eet nerdleer lezen lolleromfger
Dit was zijn eerste TTquote:
Iemand die heel erg boos word omdat iemand nerd taal op een forum plaatstquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:08 schreef dady het volgende:
[..]
Je typt toch het woord nerd, of niet dan. Fucking kneus, ben jij zeg. Harde jongen.
Ga weg hier als je alleen maar komt om te zeurenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:08 schreef dady het volgende:
[..]
Je typt toch het woord nerd, of niet dan. Fucking kneus, ben jij zeg. Harde jongen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ga weg hier als je alleen maar komt om te zeuren![]()
Boos, ik doe het voor je eigen bestwil jongen. Je moet me dankbaar zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Iemand die heel erg boos word omdat iemand nerd taal op een forum plaatst![]()
Waarvoor moet ik je dankbaar zijn omdat jij boos bentquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:12 schreef dady het volgende:
[..]
Boos, ik doe het voor je eigen bestwil jongen. Je moet me dankbaar zijn.
Ben je nu zo dom. Ik probeer je iets af te leren, je hebt een kutleven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarvoor moet ik je dankbaar zijn omdat jij boos bentbeetje raar
Ik kan t lezenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:05 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
1f u c4n r34d th15 u n33d 2 g3t l41d
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf is dat voor nerd?zoeen die gele sokken draagt toevallig ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |